Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

La reprezentanta se vede istoricul service. Dar nu au voie sa printeze, divulge. Teoretic sunt date confidentiale.

 

Si tigaia mea are 88000 KM DIN 2002. Condusa de matusa-mea in germania pana la piata si gradinita/scoala. Are anvelopele originale care mai au 4 mm in carne.(rulate doar vara, iarna sunt altele)

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar io nu inteleg, Km aia sunt scosi de unde? de la reprezentanta? sau pe cartea de service?

cat te costa sa-ti de la reprezentanta asa ceva sau e doar pe pile? deja m-ati facut curios :D

ei pile...relatii domle! desi am vazut ca mai comunicau prin viu grai si la altii (parca am scris de un superb mai tinar cu 60k km)

La reprezentanta se vede istoricul service. Dar nu au voie sa printeze, divulge. Teoretic sunt date confidentiale.

ei nu! eu la skoda am sunat la serivce-ul care a lipit eticheta pe stilp, pt ca la reprezentanta nu am aflat tot, deoarece sint reperzentante ce nu au nu stiu ce program....

am spus ca sint proprietarul masinii si nu am cartea service si am dat doar numarul de inmatriculare ce a fost pe masina si a fost suficient sa imi povesteasca ce a fost cu ea.

ultima intrare a corespuns cu ce scrie pe stickerul respectiv :)

soila, sasx.... de ce nu le vindeti si voi cu banii de un matiz ?!?!?!? si faceti si profit la vinzare?? ca sint tot cu km putini, nu? :lol:

 

ma mir cum acum kilometrii astia vi se par absolut reali, dar acum 6 ani cind mi-am luat masina cu nici 100k km si veche de 5 anisori toti ziceau ca nu e posibil asa ceva, sigur sint dati inapoi  :lol:

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mașina actuală de 6 ani și oricât m-am străduit, n-am putut depăși 9.000 km/an, aici incluzând concediu (1500km), mers la socrii (1000 km) plus câteva drumuri la cabană și în orașele apropiate (cj, ms). Deci, se poate. Și cam toți colegii mei de serviciu parcurg cu mașina personală intre 7.000 și 12.000 pe an, așa că nu e ceva ieșit din comun. Bineînțeles că  nu mă crede nimeni când spun că mașina mea din 2002(2003) are 140.000 km (de parcă m-ar interesa). Am cumpărat-o de aici de pe forum când avea 4 ani/84.000 km, deci a avut o medie de 21.000 km/an, o medie foarte plauzibilă pentru România. Nu e o regulă generală cum că toate mașinile parcurg 80.000 km/an.

 

Desigur, o mașină bună își are prețul pe măsură, pe care însă mai nimeni nu vrea să-l plătească. Practic obligăm samsarii să aducă mașini mânărite, pentru că vrem mașini ieftine, întâi ne bucurăm că am luat o super-mașină la super-preț  și apoi ne plângem că a picat turbina, volantul, injectoarele... la "doar" 130.000 km.

 

Mașina mea de serviciu este un Passat B5, am preluat-o la 200.000 km, iar acum are 500.000, deci știu foarte bine cum se comportă și cum "simți" o mașina obosită și cum se comportă una cu km relativ puțini și întreținută cu piese și consumabile OEM.



PS: mașina mea este un A3 8L TDI, deci identic până la ultimul șurub cu G4, așa că nu sunt deloc OFFTOPIC :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Exact, pe mobile.de nu gasesti masini bune cu km putini sub 3500-4000eur nici nu mai zic daca e TDI, pe cand aici in piata, numa petarde la 3000si umpic, e cam batator la ochi. Neamtul nu lasa la pret, o masina buna e masina buna.

ce e sub pretul de 2500eur, sunt niste naspeturi oribile, un junghi in stomac.

Eu am fost personal dupa o masina pe care se cerea 2000eur, negociat la 1800. nici nu vreau sa ma mai enervez sa va zic ce am gasit. la exterior, nimic de reprosat, dar interior/motor(care cu chiu cu vai pornea) totul defect, pana si scaunele erau de diferite tipuri, fara valoare. practic luai o caroserie cu banii aia, mai era si si din 98, euro2. pe aia nu puteai lua banii aia nici in ro, daramite daca mai pui si drumul de 400eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Eu am benzinarul aspirat in garaj si acum si am pe el 145.000 si e 2004, il am de la 54.000. Se poate, dar suntem cazuri rare, end OT :). La diesel din afara tarii km din 2001 gen 140.000 150.000 etc sunt fantasmagorici. Cu babuta si garajul nu mai tine dar se pare ca multi cred asta.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu sunt, a mea e luata in 2005 cu 144k, acum are 205..., masina din semnatura.

nu pot sa zic ca am bagat in ea mult, nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unii merg mai mult altii mai putin: eu in 5 ani am pus 125k km doar pe golf, dar au mai fost si masini de la job

azi am calculat ca as face in jur de 700 km lunar daca as merge ca tramvaiul pe ruta casa-job; cum asta nu se intimpla, rulajul e mult mai mare de atita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

marius, iti fac masinile de ris aci sau in privat ?!?  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Stiu ca e offtopic, sper sa ma ajute cineva. Nu am reusit sa ma dumiresc un la Peugeot 206, motoarele de 110cp benzina, ce norma de poluare au? masina e productie 04.2002.

Eu am sunat la pejo, dupa seria de sasiu ei spun ca e euro4, dar in anunt e trecuta ca euro3, iar puterea e trecuta gresit :), deh ,e femeie cea care a pus anuntul.

cine stie poate sa-mi trimita mesaj privat.

Mi-au zis sa sun la RAR, ca poate mi-o incadreaza aia euro3...totusi, cum se ia asta, daca e euro4 din fabrica poate sa mi-o retrogradeze la RAR?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Colegii o parere la asta http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C28607077.html ? Mie unu imi "place" prima parte din descriere  :D nu stiu cat de real e sau daca e cea mai noua oferta de la samsari. In afara de zgarietura de pe usa masina, cel putin din punctu meu de vedere, arata foarte bine. Am observat cd player-ul care tind sa cred ca a fost pus pe urma nu cred ca a venit golful din fabrica cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CD-ul e un RCD200 original VW, dar nu echipeaza Golf 4 din fabrica ci apare pe unele modele mai noi (Polo). Faptul ca decodeaza MP3 e un plus, RCD200 sunt si fara... Kilometrii sunt "standard" pentru masinile de pe piata din acei ani (benzinare), cuprinsi intre 140-150K, iar cum la benzina nu poti vedea realitatea cu diagnoza, ii accepti asa. Trebuie studiata la fata locului din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina porneste frumos si nu troncane nimic suspect, eu zic ca e de luat. Schimbi distributia cu pompa de apa si stai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au inceput negustorii sa-si  schimbe anunturile? Ii prea curata si nou inmatriculata masina.

 

Sunt curios de unde a avut inspiratia anuntului....stirile de la ora 5 cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

LOL, da' ce esti asa rau? :))

e frumoasa masina, daca e ok si in realitate, merita.

 

Mai nou am auzit si varianta cu "fratele din puscarie", care evident ca era falsa, din moment ce la un moment dat chiar fratele a raspuns ca propretarul e in germania dupa alta masina =))

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

usa in afara de zarietura are si rugina sub bandou, iar la un search pe google dupa nr de tel apar alte anunturi. fiica lui a plecat la studii dar pe un site vinde scaunul de copil, iar pe alt site cumpara oglinda si vinde alte piese de mb. trebuie vazuta la fata locului si "pipaita". pozele nu spun totul niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor!

Sunt nou pe acest forum si sper ca ma puteti ajuta/sfatui la achizita unei masini SH.
Sper ca am nimerit topicul corect.
In primul rand vreau sa va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Acum despre masina. 
Am restrans aria cautarii la Golf 4 1.6 Benzina si as vrea sa imi spuneti la ce ar trebui sa fiu atent. Sambata as vrea sa achizitionez masina. Am fost in targu din Brasov talciok si sunt foarte multe masini deci am de unde sa aleg.

Marea problema pentru mine o sa fie matricularea avand in vedere ca e scump acel timbru de mediu( pentru euro 3 din 2001 e undeva la 1000 euro)  si am citit prin forum ca multe masin "Euro 4" la RAR au fost trecute ca Euro 2. Mi-am facut deja o lista cu motorizari Euro 4 (AZD , AXP, AUS, BCB ,ATN , ANH pentru 1.6 si la 1.4 am gasit BCA din 2002) dupa cum am scris si la inceput nu vreau 1.4 dar daca nu am alte optiuni ma multumesc si cu ala.Pe rarom nu am gasit decat tabelu pentru euro 3.
Daca mai aveti niste sfaturi as aprecia foarte mult si raman dator :)
Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu:

VW, Golf 4, benzina, doar Euro 2 sau Euro4. Daca e mai veche (1998-2001 cam asa) e Euro 2 (mai ales motoarele 8V), dar samsarul sigur ii va "creste" norma Euro si ii va "scadea" taxa. 

Mare atentie, noteaza tot intr-un carnetel (an, VIN, cod motor, ce date mai crezi tu), intereseaza-te si apoi dai banu'. Dupa ce vezi si starea tehnica.

Eu am tras foarte mult din cauza unui certificat fiscal de exemplu, am luat o masina in trecut de la un intermediar si mi-a mancat zilele.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Benzinar dupa 2002, inclusiv toate sunt euro4 100%. Modul de identificare e daca au sonde lambda, daca au ,sunt e4.

vezi ca axp e tot 1.4, bca fiind ala cu bobina de inductie pe fiecare cilindru, zic ei, mai fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa ma duc cu masina la Tess ca am o cunostinta si am inteles ca dupa seria de la sasiu o poate sa verifice diverse lucruri gen KM si daca a fost in accident masina .Dupa care o duc pe un tester la fel la o cunostinta ca sa nu am probleme gen ii baga samsaru bani in buzunar . Deci zici ca dupa sonda lambda iti dai seama ca e euro 4? asta nu o stiam oricum e bine de stiut.

Sper sa am noroc ca deja de 3 saptamani citesc forumuri si anunturi si am obosit. Dar sunt sigur ca decizia de a lua un Golf 4 merita tot efortul. Mai astept si alte sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus, masina mea G4 2002 2.0i AQY este EURO 3 si in brief si pe cartea romaneasca. Are 2 sonde lambda, ae catalizator, are turbina pentru reducere gaze la rece, deci cam tot ce ii trebuie, dar este euro 3.

Diferenta intre asta, 2.0i AQY  si 2.0i AZH la fratelui meu care este EURO4 estefaptul ca AQY are cablu de acceleratie(nu are EPC si nici nu se aprinde in bord martorul) iar AZH-ul are EPC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate cu AXP .Asa am si notat pe hartie ca e 1.4 nu stiu de ce am scris 1.6 in post.Ms pt atentionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Intentionez ca in urmatoarele 2 luni sa merg in Germania pentru o masina, prima de alt fel. Initial am plecat pe ideea unui A3 8P dar am ajuns rapid la concluzia ca nu gasesc unul decent, diesel, in 6000 de euro.

 

Acum imi raman 2 variante, fie G4 fie G5 din 2003-2004 dar nu stiu cum sta treaba cu motoarele. Am vazut multe discutii despre motoarele 2.0 TDI, de la A3 din 2003-2005, cum ca au fost problematice. Aceeasi poveste si la G5? Pe mobile.de 70% din G5 erau cu motorul 2.0 TDI.

 

Ce mi-ati recomanda? E mai ok un G4 in banii astia? Am nevoie ca masina sa fie solida pe partea mecanica, desi cel mai probabil vor mai fi bagati cam 1000 de euro in cosmetica masinii, pentru a scapa de urmele de uzura de la interior/exterior, as prefera sa nu fie cazul ca acesti bani sa ia calea reparatiilor la motor.

 

Din cate am vazut, majoritatea G4 de vanzare, in pretul asta, sunt cu motorul 101cp, 116cp sau 136 cp nu gasesc deloc de vanzare. Cel de 101cp e fiabil? Se mai poate scoate ceva din el prin reglaje/resoft? Sau cel de 105cp de pe G5 e mai zdravan din punctul asta de vedere?

 

Cele de dupa 2000 sunt toate euro 4?

 

In principiu masina va face cam 1000 de km pe luna, dintre care doar vreo 100 prin oras.

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un TDI de pe golf4 nu e euro4 , toate-s 3, cu exceptia AXR(101cp), dupa nush ce an...care e euro4.

Taxa pe euro3 TDI e colosala, nici nu are rost sa te gandesti, decat daca chiar iti doresti unul, sau varianta de a achizitiona din ro, cu taxa platita.

2.0TDI? nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o certitudine ca iese Euro4 la RAR  nici daca e din 2005 sau 2006 motorul AXR? N-as risca sa cumpar una si sa-mi ceara 2000 de euro la inscriere, cat despre cele din Romania, nu m-as incumeta, multe nu-s intretinute cum trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut baieti, am si eu o intrebare in legatura cu o eroare pe bordul masinii. A se vedea in poza din link-ul de mai jos, in dreptul kilometrajului la 20, ca e un fel de "robinet" aprins. Am mai pornit cateva masini G4,Passat si majoritatea aveau "robinetul" acela aprins. Este cumva de la sonda lambda sau de la altceva?

Vreau sa acizitionez un G4 pe benzina 1.6, an fab. 2001-2003. Stiti cumva daca s-au facut ceva imbunatatiri/rechemari pt modelele din anii mentionati?

Multumesc.

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C29150471.html

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!