Jump to content
AdCrys

Fum

Recommended Posts

john_48_tiru

Masina B6 2006 2.0 tdi 140 cp cod motor bmp

Scoate un fum negru din cand in cand , dar foarte mult atunci cand o apuca

De exemplu daca merg un anumit nr de km cand opresc la un semafor sau intersectie sa ma asigur incepe fumul: foarte negru si in cantitati mari. cum pornesc nu mai scoate.

se intampla destul de rar cam 1-2 pe saptamana in conditiile in care circul aprox 100 km zilnic.

Schimbul de ulei + filtre acum 1000 km. nu are nicio eroare cu vag-com.

pareri?

Edited by john_48_tiru

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni d

Salut,o intrebare, este posibil ca din cauza ca am schimbat uleiul Castrol EDGE 5W40 cu Castrol EDGE 5W30 ,masina nu mai scoate fum negru in demaraje, inainte scotea fum la acelas stil de mers .Mentionez ca fostul proprietar(francez) ia facut 3 schimburi de ulei Castrol EDGE 5W30 la ~25k -26k km.La mine fiind al 4-lea schimb din 10 - 10k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
victormi

Bună ziua!
Este vorba de passatul din profil, motor bmp.
Într-o dimineață mergând la muncă am opservat că scoate fum, seara când m-am întors a scos un fum de nu se vedea în spatele ei și nu se accelera, am opservat că e scăzut nivelul de ulei din baie și este ulei pe teava de eșapament!
Următoarea zi am dus-o la un service, în juma de oră mi-au dat verdictu:

-Pe tester toate valorile normale

-Zic că sa verificat turbina și este în stare bună

Verdictul este că trebuie schimbat motorul!

Întrebarea mea este, dacă ajunge ulei în camera de ardere pe lângă segmenți m-ai poate ajunge pe țeava de eșapament?

Am uitat să specific, nu am nici un martor aprins în bord!

Share this post


Link to post
Share on other sites
victormi

Bună ziua!

Nu se m-ai găsește nici-un cunoscător să-mi dea un răspuns?

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Cunoscator in ce ? In globul de cristal ?

Nu poate nimeni ghici din spatele unui ecran ce ai tu sub capota !

Problema necesita o constatare amanuntita .

Share this post


Link to post
Share on other sites
victormi

Scuze dacă am deranjat!

Eu am cerut o părere nu o constatare!

Întrebarea mea logică este, dacă e dus motorul și intră ulei pe lângă segmenți, cum motorul merge bine și uleiu iese pe tobă?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Fa un test de compresie ,nimeni nu poate ghici starea motorului fara o constatare

Share this post


Link to post
Share on other sites
victormi

Vă salut! 

Pana la urma am schimbat turbina și am dat o tură de vreo 80 km.
A m-ai scos fum vreo 2 km, după care nu a m-ai scos, motorul sa comportat bine.
La întoarcere cu vreo 3 km înainte să ajung acasă, a început să se simtă un tripidat.
Când am ajuns acasă mergea parcă în 2-3 pistoane, am oprito si nu m-ai vrea sa porneasca!

Ce parere aveti?

Edited by Manuel N.
nu era nevoie de quote!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri