Jump to content

Fum


AdCrys
 Share

Postare recomandată

Salut ... B6, 2.0 TDI, 140 CP ...

1. Scoate fum negru la relanteu iar cand plec, zici ca sunt cu tractorul. Asa mi-a scos de noua. Acum are 100k. De la ce ar putea fi?

2. Masina porneste destul de greu cand apas cheia.

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaseste pe cineva sa iti faca un log in mers, cu VagCom ul. Pot fi multe cauze, printre care si debitmetru.....Dar de tras, cum trage ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tras trage bine, nu am probleme. Intr-o zi am stat in spatele unui b6 in oras si nu a scos pic de fum.

Mai rau ma pune pe ganduri faptul ca porneste greu ...

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelamurirea mea este cum de abia dupa 100.000 km (100k, adica 100 ori 1000) ai realizat ca scoate fum? La ITP nu au spus nimic?

O scanare cu vag-com-ul iti va spune exact care-i buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis ca de la inceput a scos fum si nu abia la 100.000 .. cat despre ITP, nimeni nu a zis nimic.

Softul pe ea este destul de nou, are 3 luni (asta pt ca am avut o gramada de probleme cu ea)

Am fost fidel VAG, nu este prima masina cumparata de noua de la ei, insa masina asta mi-a mancat zilele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce te intereseaza acum faptul ca scoate fum daca masina a scos din prima zi iar de atunci ai facut 100.000 de km fara probleme majore din acest punct de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il deranjeaza faptul ca acum porneste greu.

Pai cauze ar putea fi multiple: de la combustibil aiurea pana la debitmetrul de aer (asa cum zicea si colegul de mai su), dar la debitmetru ar trebui sa simti ca nu mai trage masina.

Singura recomandare e o scanare cu VAG-COM, altfel...sunt numai niste simple pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti. O sa merg pt o scanare si sa verifice si debimetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci ... am 5.000km de cand am facut revizia ... si mi s-a aprins becul la ulei !!!!!!!!!!! A trebuit sa completez cu 500 g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completezi cu cat e necesar, nu cu 500. Poate iti trebuie mai putin sau poate chiar mai mult.

Nu pune aiurea ca o dai in alte nenorociri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdCrys te inteleg perfect! Doar necazuri cu masinile astea. Nu imi mai trebuie passat b6 cat o sa traiesc :angry:

Ai grija cu softul ce pui, sa nu iti dea calculatorul peste cap.Si de acolo poate fi. Se deregleaza injectia mai multe chestii,cum ar fi si pornirea,poate si fumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, vedeti ca aici nu`i locul potrivit pt a declara "consumul de ulei" :rolleyes:

@AdCrys - lectureaza topic-ul Ulei B6

Btw, eu zic sa nu te mai agiti pe tema "fum-ul negru" atat timp cat masina merge in parametri :blink:

Cand o sa inceapa sa iti scoata fum albastru-alb atunci poti sa iti faci probleme.

Si ca tot veni vorba de fum albastru-alb, azi am avut in fata o bucata de vreme (~ 5 km) un Audi A6 Avant, modeul C5 care scoatea constat fum albastru-alb de m-a innebunit :icon_thumright:

Am zis ca dupa ce gasesc un moment sigur sa-l depasesc, o sa ma pun in fata lui sa-l fac cumva sa traga pe dreapta sa-i explic omului ca nu`i a buna cu turbina lui, dar cand am vazut ca la volan era un reprezentant al unei minoritati (sau "scocar" cum ii mai zic eu) am zis in gand doar atat "Pacat de Audi" :angry:

Asa ca fumul negru e mai putin "daunator" decat fumul albastru-alb :icon_cool:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completezi cu cat e necesar, nu cu 500. Poate iti trebuie mai putin sau poate chiar mai mult.

Nu pune aiurea ca o dai in alte nenorociri.

Am pus 500 pentru ca atata imi trebuia. Stai linistit ca am masina de multi ani si stiu si eu sa completez uleiul.

Concluzia ... o stiam, insa ... masina asta este praf.

Computerul + softul sunt noi (pt ca am fost nevoit sa schimb computerul + coloana de directie). Insa a mancat ulei de la inceput. Dar ieri m-am speriat ... dupa 5.000 km sa pun 500 ml ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai masina de multi ani si stii sa completezi uleiul atunci n-ar trebui sa te socheze faptul ca ai pus 500 ml la 5000 km.

In functie de stilul de mers iti poate consuma mult sau deloc. Daca mergi destul de sportiv, asteapta-te sa-ti consume si ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te superi daca te contrazic? Am 2 masini ... ambele aceeasi motorizare ... Una dintre ele la 5.000 km pun 500 ml, asta insemnand la 15.000 = 1,5 L. La cealalta, am perioade intre revizii (tot 15.000 km) cand nu pun nici un fel de ulei. Si mersul este acelasi (pt ca le conduce aceeasi persoana).

Cea care consuma ulei scoate fum la relanteu si in timpul mersului (non-stop)

Cea care nu consuma ... nu imi da nici un fel de fum ... nici la relanteu, nici in timpul mersului (uneori in depasiri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Sper sa nu fiu OFF Topic, sunt mai nou in zona.

Si masina mea (tot un B6), luata de noua, scotea fum in ambele situatii (tot fum cenusiu, negru).

Folosesc o pastila pe care o pun in motorina cand alimentez si gata.

Nu mai scoate nici atata fum, nu mai tacane motorul, are si mai multa vlaga in el (nu ca nu ar avea de la sine la 140CP :D ) si am un consum mai rezonabil, raportat la stilul meu mai sportiv.

Pastila se numeste MPG Caps. Eu zic ... merita.

PS: De alimentat, alimentez doar de la OMV si Petrom, daca are vreo importanta.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rentzo76 din ce an este masina ( daca este dupa 2008 sa zice insa daca este 2005-2007/8 grija ! ) , ai grija ca la ce probleme are sistemul de alimentare (injectoare/pomapa motorina) ... sa ii mai dai si "suplimenti" s-ar putea sa nu ii placa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e cam frica sa bag asa ceva in motorina. Am o Bora din 2002 si am alimentat doar de la Petrom si OMV insa niciodata nu am avut probleme cu alimentarea, cu motorina, sau altele legate de combustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ma pricep eu la motoarele diesel dar problema lui adcrys e destul de complicata....avand in vedere masina noua....probail ca era mai bine bine sa te duci la cei de la care ai luat masina cand ai depistat problema si sa le spui: domle de ce masina lu colegu nu scoate fum si a mea scoate?

numai bine! succes in rezolvarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut

v-am mai cerut sfatul anterior si mi-a fost de folos, drept pentru care mai apelez inca o data.

am un passat 1,9tdi pd, 131 cp, awx, 2003 si la 162.500 mi-a cazut turbina.

am inlocuit-o cu una reconditionata iar mecanicul mi-a scos catalizatorul, asa ca acum circul fara catalizator. tipul mi-a spus ca o perioada va mai iesi fum alb cand motorul va fi rece pentru ca mai e ulei pe intercooler.

acum am 169.000. motorul merge foarte bine, am doar o singura problema. de cand o pornesc si pana fac vreo 5-6 km, cand o turez in vitezele 1 si 2, iese fum alb. destul de mult. inclusiv daca o las la relanti si o turez pana la 3000. cand sunt cu ea deja intr/a 4-a sau dupa ce fac 5-6 km, nu mai scoate fum.

e normal sa scoata fum? ce ar trebui sa fac?

un alt mecanic imi sugereaza ca e o problema la pompa de injectie sau la un injector, ca ar trebui reglate. de asemenea, tipul mi-a recomandat spalarea motorului cu o solutie "motor fresh", un tratament cu metabond si amestecarea unei solutii in motorina (la un plin) pentru curatarea injectoarelor.

voi ce imi puteti recomanda? fumul iese din cauza lipsei catalizatorului? din cauza injectoarelor? precizez ca folosesc doar Euro premium 5 de la petrom, nu i-am facut nici un tratament in ultimii 20.000 de cand o am si nici nu am garantia ca nr. de km e real. masina are 2 ani de germania si 4 de romania.

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

am un passat 1,9tdi pd, 131 cp, awx, 2003 si la 162.500 mi-a cazut turbina.

(...)

Vezi ca ai gresit aria tehnica :)

Incearca sa accesezi aria Passat B5 si sa dai o cautare acolo fix pe aceasta tema :wub:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

de la un timp de vreme am observat ca la prima pornire scoate fum negru, o pala de fum scurt, mentionez ca nu a dat nici o eroare pe tester si turbina a fost curatata acum 2 saptamani (am curatat-o pentru ingrijire ei, era perfect funcionabila), porneste la sfert de cheie si iarna si vara, vreau sa stiu daca este ceva normal ca la pornire sa scoata fum.

Modificat de obd2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la un timp de vreme am observat ca la prima pornire scoate fum negru, o pala de fum scurt, mentionez ca nu a dat nici o eroare pe tester si turbina a fost curatata acum 2 saptamani (am curatat-o pentru ingrijire ei, era perfect funcionabila), porneste la sfert de cheie si iarna si vara, vreau sa stiu daca este ceva normal ca la pornire sa scoata fum.

si la mine am vazut ca mai arunca cate o gura de fum la pornire (mai mult cand fac opriri scurte)si nici eu nu am probleme cu pornirea,nu stiu ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e absolut normal, la pornirea la rece iti mareste avansul la injectie ca sa o faciliteze. Nu e nimic anormal. Probleme apar, daca scoate fum constant in mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este absolut normal la un motor diesel fara filtru de particule sa scoata fum la pornirea la rece. Se intampla si la schimbarea treptelor de viteza atunci cand incerci sa conduci ceva mai sportiv. De vina este si motorina de proasta calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!