Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Daca iti invarte dar nu porneste, verifica bujiile si pompa din rezervor. Eu am avut aceeasi problema, iarna pornea la a treia cheie, verificat tot electric nici o problema, baterie varta silver 74ah schimbata in 2019, am schimbat si bujiile acum un an, acum din nou :)) si s-a dovenit a fi pompa de motorina, cea din rezervor, are niste site care aduna mizeria din combustibil ... Erau infundate si nu mai tragea cat debit avea nevoie ... Poti sa verifici, sunt 3 suruburi de desfacut ... Este normal sa se descarce acumulatorul iarna ... ;) Nu mult dar e normal ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Horatiuuu said:

Salutare am o problema cu pornirea inverte mai mult pana porneste  am masurat bateria inainte de prima pornire si am 12,44v inainte sa o pornesc am pus contactul si mi-a scazut la 9-10v cu toati consumatori opriti clima,iluminat interior,numai navigatia pornita ca porneste automat cand pun contactul pe prima treapta sa fie problema de la navigatie e aftermarket sa influente pornitul sau bateria?

A scazut mult, la 9v. Poate ai valoarea acesta cand pornesc bujiile...cand e rece afara.

 

Navigatia iti poate descarca bateria, in stand by, nu la contact. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna! 

 

Raspund si eu la acest topic, cu problema legat de pornire. Am un tiguan 2012 2.0 tdi, 110cp, motor CFFD cu 252000 km si am observat de ceva timp ca pornirea este ceva mai greoaie (invarte cam de 4-5 ori) pana sa porneasca. Cat a fost caldura mare, pornea relativ usor. Tin sa mentionez ca am schimbat la ea setul de bujii, clapeta de acceleratie, baterie noua si distributia cu toate filtrele + ulei.

Am observat pe topic ca se specifica si treaba cu pozitia masinii, asa ca mentionez si faptul ca tin masina pe bordura, ridicata pe partea stanga. Nu stiu de la ce ar putea fi problema pt ca habar nu am ce are si ce nu are(pompa inalte,pompa tandem), iar la oringuri la injectoare din ce stiu eu, daca sunt duse ar trebui sa se vada si motorina scapata pe la injectoare(sau poate stiu eu gresit) si poate ma ajutati voi cu un sfat. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul tau, nu are treaba cu inclinarea sau altceva de acest gen, deoarece este motor CR. Acesta problema apare la motoarele PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, F l o r i n said:

La modelul tau, nu are treaba cu inclinarea sau altceva de acest gen, deoarece este motor CR. Acesta problema apare la motoarele PD.

Si atunci la ce as putea sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare ! A3 8p 2.0 tdi BMN 170cp . Am aceeași problemă cu pornirea la "rece" ( după câteva ore de staționare, pornește greu la prima cheie) . Am schimbat pompa tandem bujii și rele și senzor g62

  De două zile am încercat ceva : după staționare am scos mufa de pe senzorul de temperatură g62 și am încercat să pornesc . Ce să vezi ?! Mașina pornește bine și la prima cheie . Am pus senzor nou și tot  greu pornește. 

  ÎNTREBARE: De ce cu mufa scoasă pornește bine și la prima cheie , dar dacă încerc să dau la automat cu mufa pe senzor , pornește foarte greu  , în ciuda faptului că senzorul este nou?

   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de un vcds ca să vedem ce temperatură apare pe Engine.

Dar cred că problema nu este de aici. În mod normal după câteva ore de staţionare motorul ăsta trebuie să pornească la sfert fără ajutorul bujiilor, mai ales în condiţiile climatice prezente. Cred că problema este undeva la motor (distribuţie pusă nu tocmai bine, compresie mai slabă, probleme injectoare, etc), o deficienţă care este compensată de temperatura mare din camera de ardere care se formează atunci când scoţi mufa de la senzor (când scoţi mufa ECU substituie temperatura citită de senzor cu  o temperatură foarte scăzută, undeva la -40 grade şi ţine bujiile acţionate la timpul maxim.

Deci, într-o primă fază, fă rost de un vcds, fă scanare de erori pe Engine, pune o poză cu grupul 004 să vedem syncro angle, o poză cu grupul 013 să vedem injectoarele şi dacă se poate un test de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, lupo_bv a scris:

Ai nevoie de un vcds ca să vedem ce temperatură apare pe Engine.

Dar cred că problema nu este de aici. În mod normal după câteva ore de staţionare motorul ăsta trebuie să pornească la sfert fără ajutorul bujiilor, mai ales în condiţiile climatice prezente. Cred că problema este undeva la motor (distribuţie pusă nu tocmai bine, compresie mai slabă, probleme injectoare, etc), o deficienţă care este compensată de temperatura mare din camera de ardere care se formează atunci când scoţi mufa de la senzor (când scoţi mufa ECU substituie temperatura citită de senzor cu  o temperatură foarte scăzută, undeva la -40 grade şi ţine bujiile acţionate la timpul maxim.

Deci, într-o primă fază, fă rost de un vcds, fă scanare de erori pe Engine, pune o poză cu grupul 004 să vedem syncro angle, o poză cu grupul 013 să vedem injectoarele şi dacă se poate un test de compresie

O sa încerc sa fac rost de vcds dar cam greu,ma aflu în Germania și este greu de găsit la ăștia asa ceva !! Dar indiferent ca motorul este cald sau rece la prima cheie pornește greu !! Opresc și repornesc imediat o ia la cheie !! Pe moment rămâne în compresie de pornește la sfert ? După 5 min iar pornește greu,după ce por este o opresc și o repornesc și pornește la sfert !! Dar o sa încerc sa fac rost de vcds !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote postării anterioare, nu este regulamentar și nici necesar.

4 minutes ago, klementklm said:

Pe moment rămâne în compresie de pornește la sfert ?

Nu, rămâne temperatura ridicată, după un timp se răcește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna ziua, am si eu o problema la um audi a4b7 2.0 tdi cod motor BPW, de cateva zile la inceput sa imi faca probleme si anume:

La rece cateodata nu porneste la prima cheie, adica da sa porneasca si se opreste, dupa care la 2 a cheie porneste imediat dar merge neregulat cateva secunde si in mers cand accelerez merge in suturi cateva sec dupa care isi revine, dar nu mereu.

Astazi aceeasi problema cu pornirea dar ca sa aprins martorul de bujii si sa limita puterea, am oprit motorul si repornit imediat dupa care si.a revenit la normal.

Masina a mers impecabil pana acum, revizii la timp, absolut nicio problema nu am avut in 4 ani. Ma gandesc sa fii prins un lot de motorina proasta. Am inlocuit filtrul de motorina si arata bine motorina.  

Egr.ul a fost curatat acum 2000 de km, dpf.ul nu e infundat cf diagnozei, valorile injectoarelor sunt perfecte (sub 0.5 la rece, la cald stau la 0.02 0.03.

In urma cu 1 luna si cv motorul a fost spalat, din cauza ca am avut mici pierderi de ulei pe la capac, dstorita epuratorului infundat, dar nu cu jet. De atunci a mers perfect pana acum.

Dacă aceste simptome careva, va rog sa imi spuna cum sa rezolvat. 

 

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ajung acasa, il pun din nou. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am revenit cu vesti: In seara aceasta a pornit impecabil dupa 2 zile de stationare, am ajuns acasa am pus diagnoza si mi.a dat eroare pe turbo ca limita presiunii a fost depasita in sus( de aici datul in nas si lipsa de putere care si.a revenit dupa repornirea motorului), i.am facut si o adaptare sa vad daca functioneaza actuatorul de la turbo si ruleaza in parametrii, probabil ca s.a mai depus depuneri pe geometria de la turbo si a ramas semiblocata. In seara asta a mers perfect, trage foarte bine, am luato putin si la talpi ca intrase in regenerare.

Ce am observat pe diagnoza este ca temperatura motorinei este cam mare undeva la 85, 86 de grade, iar temperatura la antigel era 88-90 cu motorul cald. E normal sa urce atat de mult temperatura la motorina? Dupa ce am oprit motorul scade si temperatura, nu e fixa. E posibil ca pornirea usor  neregulata la rece,cateodata, sa fie de la acest senzor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit din nou cu vesti. A trecut aproape 1 saptamana. Masina a pornit perfect de fiecare data la rece( temperaturi de 5-6) grade,  nu a mai dat in nas, trage foarte bine. I.am facut plinul motorina premium si am luat.o la talpi zilnic( 100 km/zi) S.a comportat excelent. Inainte faceam doar 5-6 km dus-intors, datorita drumurilor scurte probabil ca s.au depus depuneri pe geometria turbinei, injectoare, sau am nimerit un lot de motorina mai slab calitativa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!