Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Asa mi-au zis si mie aproape toti"e clar, 2.0ltdi ?? E varză chiulasa" si uite ca nu a fost.... 

Te cred ce zici,dar toti "mecanicii",unul mai bun ca celalalt,se uita la masina si in 5min gata,chiulasa sparta.

Dar nici unul nu gandeste sau sa cunoasca ceva tehnic,in cazul meu....

Asta nu inseamna ca toate chiuloasele sunt terci................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc la toti,care mi-au scris la intrebări !!

Cel mai bun forum VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se știe la bmn și bmr încă de pe poarta fabricii ca se întâmplă asta 

Din câte am văzut tu nu aveai probleme cu pornirea doar fum la pornire etc 

dacă te uiți o pagina în urma am și spus ca nu este din tandem pornirea ca au alte probleme astea de 2.0 ca se amesteca uleiul cu motorina plus ulei în vaccumul frânelor ( sa vezi aici ce mișto este când ramai fără frâne) 

Chiulasa este crapata când pierzi antigel sau ca la mine valori injectoare mari pe doua pistoane plus 5 min de dat la automat dimineața.sau după doua ore de stat când se racea

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...da,eu aveam numai motorina in ulei invers nu,si culmea pornea la sfert oricat o lasam ne pornită.Cum am zis in alta parte,dupa aprox 2 ore de mers(in relentiu)prima oară am scos 11L din motor.

Am pus o pompa tandem din shrot si a inceput sa porneasca mai greu decat cu pompa care băga motorina la greu in motor.

Asta m-a facut sa cumpar o pompa tandem nouă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, baieti!

Se da un passat b6 2.0tdi bkp 146 de mii de km reali. Am fost zilele trecute la munte vreo 400 km, toate bune si frumoase, masina a mers bine, de tras trage foarte bine. Ajugn sambata pe la 3 dupa amiaza la pensiune o parchez. A doua zi duminica, pe la  9 dimineata trebuia sa mergem pe un traseu. Dau sa o pornesc, dau la automat si nimic. Se invartea motorul doar de electromtor ca si cand nu ar fi avut motorina deloc. L-am mai lasat un pic, am pus contactul de vreo 4-5 ori, dau la automat si nimic. Am mai asteptat putin si de data asta am dat la automat pana a pornit, cred ca a durat pe putin 10 secunde pana a luat-o iar in momentul cand a pornit a pornit fara nicio ezitare. La cald porneste la sfert.Prima data m-a dus cu gandul la partea de alimentare cu motorina, cred ca se dezamorseaza instalatia, astfel incat pana am plecat de la munte(luni) o porneam din 6 in 6 ore, o tineam din scurt. Luni dupa amiaza pe la 6 am ajuns acasa si am parcat-o. Pana marti seara nu am mai pornit-o. Dau sa o pornesc, dau la automat si nimic. N-am mai incercat sa o pornesc pentru ca azi dupa munca vreau sa vad daca mai este motorina in filtru.

Vreau sa preciez ca e prima data cand patesc asta. Masina merge in rest ireprosabil, nu scoate fum, trage foarte bine.

Am tot citit pe forum inainte, pompa tandem, oringuri injectoare, injectoare, pompa de motorina din rezervor, chiulasa crapata si cate si mai cate...Ma doare capul.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Modificat de VladD97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut am un Golf 7 2.0 TDI CRLB 150 cp - Am lasat masina pe dreapta 1 saptamana cand am dat sa pornesc a invartit vreo 7 secunde pana a pornit.. Motorul se aude bine dupa pornire... o idee de la ce ar putea sa fie ???  Odata am lasat-o 4 zile cand am dat sa pornesc a invartit vreo 3 - 4 secunde si dupa a luat-o.. nu stiu daca este normal acest lucru.  daca o las 1 zi porneste la sfert sau daca fac drumuri lungi sau scurte o opresc doua, trei ore si o pornesc iar merge fara probleme...   ??? pareri va rog ??

 

EDIT:   Un prieten a spus ca este o eroare la senzorul de AX... nu mai stiu exact eroarea   p1.....   La sters si nu a mai aparut.  A spus ca este posibil din cauza bateriei daca am tinuto mai mult de 1 saptamana si cand a pornit mai greu pana a luat curent sa fi dat eroarea din intamplare... acum ce parere aveti ??? 

Modificat de TheBeast_onu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza, sa vedem daca ai vreo eroare legata de senzorul g28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal acest sunet la pornire ? 

 Ce am mai observat este ca daca o las 2 zile sau 3 se aude un sunet parca ar râcâi ceva când porneste. Incerc să îl prind într-o filmare ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceste valori ale injectoarelor ,masina este un Golf 5 2.0tdi Cod Motor ALZ 170cp km.222.000,Motorul este la 90grade in timp ce stationam.

Screenshot_20211027-132612.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok. Codul motor nu are cum să fie ALZ, ăla este motorul de 1,6 benzina de pe Passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit eu Cod Motor e BMN am intrebat de injectoare pentru ca dimineata cand e mai frig si pornesc primadata masina porneste mai greu dupa aceea porneste normal pe parcursul zilei prima pornire e cu probleme asta am observat de cand sa mai racit afara si am mai observat ceva cateodata masina se tureaza si sta la 1mii de ture .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postările pentru că s-a clarificat problema.

De investigat:

- starea acumulatorului: verifică dimineaţa, înainte de prima pornire cu un multimetru care este tensiunea şi apoi urmăreşti pe timpul pornirii la cât scade

-temperatura lichidului de răcire înainte de pornire (pui contactul, conectezi testerul şi vezi cât indică pe Engine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este apropiată de temperatura exterioara din momentul ăla, este ok.

Verifica acumulatorul cum am scris mai sus. În plus verifica si încărcarea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile exact asa cum apar pe tester.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu pornire....e vb de un servomotor recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si acumulatorul am 12,87v cu motorul oprit,cu motorul pornit am 14,24v iar cu motorul pornit si am aprins faruri si faza lunga am 14,14v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus care este problema. Ai un acumulator excepţional, al meu nici nou-nouţ nu avea tensiunea aia dimineaţa, înainte de prima pornire.

Ar trebui verificată partea de alimentare cu combustibil să nu se dezamorseze după staţionare îndelungată

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai masor odata acumulator dimineata sa vad eu l-am masurat dupa ce am fost cu masina vreo 30 de km nu m-am gândit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bateria dupa 2 zile de stat si am 12,44v inainte de pornire bateria si incarcarea e buna,am primit si erorile astea P0214 Cold Start Injector 2 Malfunction,P02CC Cylinder 1 Fuel Injector Offset Learning At Min Limit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este ok.

Îţi propun să faci o scanare cu un vcds şi să pui aici erorile care apar exact aşa cum apar pe tester (cu Freeze Frame cu tot)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare am o problema cu pornirea inverte mai mult pana porneste  am masurat bateria inainte de prima pornire si am 12,44v inainte sa o pornesc am pus contactul si mi-a scazut la 9-10v cu toati consumatori opriti clima,iluminat interior,numai navigatia pornita ca porneste automat cand pun contactul pe prima treapta sa fie problema de la navigatie e aftermarket sa influente pornitul sau bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!