Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Da la 1.9 tdi

La 2.0 tdi  doua axe este ala care l-am pus eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect dar colegii de sus au BMR parca și BMR-ul are doua axe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare grup. 

Am un Passat B6 - BMP, 2.0 TDI 4 Motion. 

Dimineața am probleme la pornire, în sensul că pentru a porni motorul trebuie să țin mai mult apăsat pe cheie, circa 5, 6 secunde. 

După ce se încălzește motorul, acesta pornește foarte bine ( la sfert). 

Am verificat bujiile și acestea sunt bune, i-am pus testerul însă nu am nicio eroare. 

Mecanicul care mi-a verificat-o mi-a dat 4 posibile nereguli : pompa de alimentare defectă, pompa tandem defectă, un cilindru nu mai face compresie sau probleme la injectoare. 

 Care ar putea fi cauza? orice informație, sugestie mi-ar fi de mare folos. 

Vă mulțumesc. 

Modificat de FRD94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la prima cheie porneste greu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin145

Salut, astăzi am folosit ”Aditiv combustibil LIQUI MOLY Common Rail & Pumpe Duse” cu speranța că o să scadă valorile injectoarelor și o să scap de o eroare de pe injectorul nr. 1 și că o să pornească mai bine. Am făcut un circuit cu aditivul pus într-o sticlă și pus turul și returul din motor. După acest procedeu, aveam următoarele valori ale injectoarelor. Apoi mecanicul a zis să încercăm să recalibrăm injectoarele din VCDS, însă după recalibrare, motorul mergea destul de rau (trepidatii) și valorile tuturor injectoarelor s-au dus in valoare 2... după vreo 10 minute (timp în care a accelerat-o, a mai lasat-o) s-a stabilizat si nu mai trepida, iar motorul mergea foarte bine (foarte silentios si rotund). Am lasat mașina să meargă vreo oră, iar apoi am fost la peco și am alimentat. Când am pornit mașina la peco, a început din nou să meargă motorul destul de rău.... și de atunci tot așa face...

Ceva sfaturi? 😔

WhatsApp Image 2021-03-05 at 20.40.27.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu o rezolvi fara 4 inj noi (sau unele cu putini km )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recalibrare injectoare din vcds la bmn ????

Cum??

Nu are cum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are cum, nu exista asa ceva la PD uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin145

Era o chestie în VCDS, gen dacă ai schimbat un injector, să faci calibrare...

Apropo, am luat un injector, același cod 03G130073T, însă pe partea cu plastic, unde vine mufa, scrie Continental. Din câte știu/ țin minte, eu am Siemens... insa nu mai am nici o poză cu injectorul vechi... oare o să meargă?... încerc sa schimb câte un injector

IMG-20210307-WA0008.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar la PD nu face nimic modificarea aia în vcds ....si da poți pune continental fără nici o problema chiar dacă restul rămân siemens 

Si la siemens dacă nu ma înșel terminația este M parca

Încearcă sa schimbi și cablajul la injectoare ca de acolo sau dus valorile în +2 la toate sau măcar strânge mufele ...(cablaj original ) exista și un producător ceh parca dar  nu știu cât este de bun

Vezi dacă se mișcă mufele când sunt băgate în injectoare ...ar trebui sa fie tepene

Iar ce ai pus poza cu injectorul ...este vopsit posibil sa fie reparata bobina piezo

Se vede negru pe partea unde este codul ori de la ulei ori de la vopsea ...injectorul neumblat este mai alb acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin145

Injectoarele care sunt pe mașină în momentul de față au partea aia tot neagră... iar ăsta ce l-am luat acum, tot cu negru e...🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica și partea de sus unde este arcul acolo unde se reglează injectorul inauntru arcului este ca o cupa ca un polonic vezi sa nu fie spart

Posibil bobinaj schimbate și vopsite sa nu se vadă urmele de desfacere

Ma mir cum de mai ai siemens încă pe masina ca nu duc asa mult ...dar nu este problema bobinajul nu de acolo sunt valorile

Atat se poate repara la injectoarele astea PD de pe motoare cu doua axe ...doar bobinele

Încearcă mai întâi cablajul la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 minutes ago, iahimmihai said:

posibil sa fie reparata bobina piezo

Injectoarele PD sunt ori cu bobină (solenoid) ori cu piezo. Am citit undeva nu-mi amintesc acum că numai cele cu piezo se codează

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la simens/ continental  sunt piezo ...si se repara foarte ușor dar din păcate doar atat partea de piezo ...părțile mecanice în schimb nu exista nicăieri în tara unde se poat repara injectoarele astea ..

Constantin încearcă sa muti injectoarele de pe 1 și 4 sa le pui pe cil 2si 3 și sa vezi după mutare dacă pe cil 2 și 3 tot valori mari ai ....ca la bmn-urile astea pica chiulasa crapă exact pe cil 2 și 3 

Iar valorile alea de 2 pe injectoare leai avut din mufele injectoarelor 

Acum am văzut ai avut și erori pe cil 1 tot din cablaj

Dacă te uiți mai în urma ai sa vezi ca și la mine era pornirea grea am pus și foto cu chiulasa unde crapă ...si fără consum de antigel nu consuma gram antigel 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica asa  cablaj culbutori axe și chiulasa neapărat noua și echipata cu supape ...la valorile care le ai pe injectoare trebuia sa pornească sfert ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin145
în urmă cu 4 ore, iahimmihai a scris:

Screenshot_20210308-132420_Chrome.jpg

Adică asa

M-am uitat mai bine la cel care l-am achizitionat astazi si am observat ca e ca la tine, partea incercuita nu este neagra. Scuze pentru mesajul de mai sus in care am spus ca cel achizitionat astazi este negru.

 

 

Am mai pus astazi inca o data VCDS-ul, iar valorile injectoarelor sunt urmatoarele...  injectorul 2 oscileaza intre 0.00 si 0.08, iar injectorul 4 oscileaza intre 0.10 si 0.20.

Valori mari doar pe injectorul 1 si 3

171309548_WhatsAppImage2021-03-07at11_12_01.thumb.jpeg.ccbd10fbdc05edcef10d44aa48811608.jpeg

Modificat de constantin145
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai mutat injectoarele ...ca nu se leagă prima poza cu valorile de a doua poza

 

Pune vcds la rece prima pornire și uitate pe valori vezi care se duce în 2 

Sau schimba injectorul 1 și vezi dupa

Neapărat oringuri și șuruburi noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin145

Nu am mutat injectoarele... 

Am schimbat de dimineață injectorul 1 și acum mașina pornește bine (o să văd și la rece mâine dimineata). Motorul merge bine, mult mai silențios. Noile valori ale injectoarelor sunt în poza atașată.

Ps: Am folosit oringuri de la Victor Rainz și șuruburi noi (cod șuruburi: WHT003179)

 

VideoCapture_20210309-160333.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum este ok după valori ...vezi cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin145

Salutări, revin cu noutăți... mașina merge bine acum, sunt foarte mulțumit, însă în legătură cu pornirea, nu s-a rezolvat mai nimic 🙈 las un video cu pornirea din dimineața asta, care e cea mai bună de zilele astea... 🙈

PS: în acest video, avansul e reglat la -2.6 (e singura valoare la care am ajuns cât mai aproape de -2.5). O să încerc să pun avansul la 0 (pusă cu calele) și o să văd și atunci cum pornește...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pornirea greoaie sau mai lunga este din pompa tandem !!!! Testata de mine personal !!!! Vorbim de 2.0ltdi.

Nu mai vorbiti prostii ca ati schimbat pompele tandem si tot asa merge...

CATI DINTRE TOTI CARE AU PROBLEMA ASTA A PUS POMPA TANDEM NOUĂ ??? CATI ???

Eu am schimbat-o noua pe original si am rezolvat si pornirea si motorina in ulei.

Sa ma contrazica numai cina a facut treaba asta,ca de basme sunt satul !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus noua originala și nu era din pompa era din chiulasa ....

Si dacă te uiți mai în spate ai sa vezi și foto cu chiulasa făcută terci

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!