Jump to content

RULMENTI ROTI SPATE


RaduI
 Share

Postare recomandată

Vreau sa-mi schimb rulmentii pe spate, au devenit cam zgomotosi, mai ales unul, dupa mersul intensiv pe strazile din "Micul Paris" :bounce: Am o pravalie de rulmenti Koyo aici, langa servici, am fost sa intreb, au zis ca au mai vandut ptr. broasca, dar nu mai tin minte care era - n-au catalog in care sa fie specificate toate masinile, cica sa vin cu rulmentul sa-l vada si-mi dau. Buba e ca mi-e peste mana sa scot rulmentul, sa las masina asa in strada, dupa aia sa vin pana in centru dupa rulment.

Stiti careva dimensiuni, caracteristici, sa ma duc cu ele la berbecii astia ?

Prin cataloage zice ca sunt aceeasi rulmenti ptr. broastele din 46-68, si type 3 62-69

Astept vesti urgent,

Merci ! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai vreunul la indemana sa vezi ce scrie pe el ? vre-un cod, ceva ? Eu am unul acasa, de cand am cumparat masina, era prin portbagaj, banuiesc ca e ala, dar mi-e greu sa desfac roata sa vad daca scrie si pe ala la fel ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te ajuta codul vw ala ti-l pot da eu.

am vazut ca e un rulment obisnuit nu conic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am codul VW, dar astia de la Koyo n-au tabelele astea cu coduri ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent toti rulmetii de Broasca cu trompe sunt compatibili. Eu am pus pe spate, cand am schimbat cutia cu trompe cu tot, rulmenti de VW 1500 din '67 si erau la fel.

~Nautilus

PS de cate ori nu sunt sigur de o componenta, o scot si ma duc cu ea in traista :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e coane, dar e cam anapoda sa las masina in fata blocului, cu uleiul curgand din trompa....oricum, am gasit, se pare ca mai demult am vorbit cu un berbec, acum am vorbit cu o cucoana, avea catalog VW, l-am cautat dupa codul VW. Deci, rulment spate ptr. tYp 1, fab 52-68, si mexicana ulterior: cod 6 306, cod vw: 311 501 283

Si se pare ca au toate tipurile de rulmenti.

Buba e ca n-am reusit sa scot rulmentul de pe planetara ....a fost si asta un noroc, ca s-a dovedit ca bulit e cel de pe partea cealalta, dar, in mers, asa se auzea zgomotul de la mine ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

radule eu am nevoie de rulmentii pe fata. am vorbit cu aia de la magazinul Koyo, rulmentul mic se pare ca l-au gasit, corepunde cu ce am eu pe masina , ala mare nu prea corespunde, care sti dimensiunile la rulmantii , conici, pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victori, vezi ca am si niste rulmenti si seal kit. Vorbeste cu tata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu dimensiuni....sa caut. Asa am rezolvat, cum am zis, cu catalogul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radule eu am nevoie de rulmentii pe fata. am vorbit cu aia de la magazinul Koyo, rulmentul mic se pare ca l-au gasit, corepunde cu ce am eu pe masina , ala mare nu prea corespunde, care sti dimensiunile la rulmantii , conici, pe fata.

Dimensiunile nu le stiu, dar va spun seria:

Rulmentul mic: LM 11749

Rulmentul mare: L 44649 - interior 27mm

Rulmentul mic e acelasi pentru toate Broscutele de dupa 1952, indiferent de model, pentru cel mare sunt 2 versiuni: 27mm(L44649) inainte de modelul 1968(-aug. 67) si 29mm dupa august '67, seria L45449/10.

Se gasesc atat Koyo, cat si romanesti, cu seriile astea. Eu i-am luat de la un magazin pe Bd. Laminorului(Bucurestii Noi) in vara asta, la 50.000 lei/buc. Incercati si la ei, sunt distribuitori de Koyo.

Hint: daca nu puteti gasi rulmentul interior de 27mm, in disperare de cauza merge si 29mm(post-68), nu huruie si nu joaca daca piulita-colier de la roata e ff bine stransa.

~Nautilus

PS Da, si daca e vorba de motor e bine sa iei piesa in sacosa, ca sa nu ai surprize :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragut, dragut, Nautile, si sa iertati glumitza...dar asa cum spunea unii dintre noi, critici la sange :12:, stie ei care :) , atunci cand nu ai nimic mai bun de facut, aberezi... :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautile , multumesc. Codurile le gasisem si eu. am sunat la aia si aveau pe cel mic dar pe cel mare cred ca au spus ca il au pe cel de 29mm. Bine ca m-ai lamurit ca nu aveam chef sa scot rulmentii si sa ma duc cu ei in mina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hint: daca nu puteti gasi rulmentul interior de 27mm, in disperare de cauza merge si 29mm(post-68), nu huruie si nu joaca daca piulita-colier de la roata e ff bine stransa.

~Nautilus

Hmmmm... Pe langa faptul ca nu mi se pare deloc OK sa pui un rulment care clampane 2 mm. pe fuzeta, nu este OK nici strangerea cu disperare a piulitzei- rulm. radial-axiali, fie ei cu bile sau cu role conice, se monteaza cu joc, nu cu strangere, altfel se :) rapid... Am avut astfel de probleme la autobuze, strangeau ciobanii rulmentzii cu responsabilitate, si se buleau urgent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pentru ca nu au loc sa se dilate la caldura si nici veselina nu are loc sa intre si sa-i unga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai aveti grija la rulmentii de spate...tre sa fie cu 8 bile si SA NU FIE CAPSULATI....uite ca nu mai stiu codul...am sa ma uit ca am si eu pe acasa vreo citiva :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Deci, rulment spate ptr. tYp 1, fab 52-68, si mexicana ulterior: cod 6 306, cod vw: 311 501 283 "

am zis-o demult. Si, e numai ptr. cutii cu trompe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e 6306 dar vezi ca exista si 6306 capsulat adica cu bilele acoperite cu o membrana de causiuc....sa nu iei capsulat ca nu mai circula uleiul prin el calumea si nu mai face ungere si ca atare se incinge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au un capac lateral, daca il montezi cu capacul spre exterior, e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai capsulat inseamna ca e si pe o parte si pe alta ...eu am avut aceasta problema....si a trebuit sa caut necapsulat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacelele alea se pot scoate cu o shurubelnitzuca subtzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

rulmenti spate de 1302 ????? ce dimensiuni au?

ca unul l-am spart deja ca sa il pot scoate... mai am de ciocanit ca a mai ramas o parte din el acolo....

de la mers si incins s-a cam sudat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cars 1970 -

1302, 1302 L, 44 hp.

1302 S, 1302 LS, 50 hp. (automatic transmission)

Rear wheels inner VW: 113501283 FAG: A 6206 TNH.C3

Rear wheels outer VW: 113501277 FAG: B 527539

Note: The company name, FAG, stands for Fischers Aktien-Gesellschaft

sursa: TheSamba.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cars 1970 -

1302, 1302 L, 44 hp.

1302 S, 1302 LS, 50 hp. (automatic transmission)

Rear wheels inner VW: 113501283 FAG: A 6206 TNH.C3

Rear wheels outer VW: 113501277 FAG: B 527539

Note: The company name, FAG, stands for Fischers Aktien-Gesellschaft

sursa: TheSamba.com

saru' mana :P acu sa mai intreb ceva, la 1302 exista si garnitura e hartie/carton? ca io nu am acolo nimic?

si semeringul ai idee ce dim are sau de la ce merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!