Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

Merci!

Deci singurul punct de reper al km reali e serverul vw unde raman inregistrate reparatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta doar daca reviziile sunt facute la reprezentante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact !

Ca poate a facut 1-2-3 revizii si atat , apoi i s-a pierdut urma !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau le-a facut la reprezentanta doar pe alea pare, pe cele impare la service-ul de cartier :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic nu mai e cum era :)

Pot fi originali , nu prea se baga lumea sa modifice in dsg , mai poti lua in calcul si ca se putea schimba calculator dsg , etc ...

Eu stiu ca pe DSG km se pot doar reseta. Nu poti scrie alta valoare in afara de zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wrong!

Later Edit : ai dreptate , stiam sigur ca ENIGMA face si modificarea , nu numai resetarea !

Dar se pare ca nu ! Deci - my wrong !

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci!

Deci singurul punct de reper al km reali e serverul vw unde raman inregistrate reparatiile.

 

si asta daca nu se da km inapoi, intre revizii - reparatii - se practica asta, la masinile in garantie - chiar si in strainatate... de fapt de la cineva din afara, am auzit-o.

 

Asa, o masina care are in realitate 200.000 - in 2 ani.... ajunge sa aibe la vw in baza de date... doar 100.000 ,.. sau cat vrea proprietarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stie cineva cum schimb afisarea vitezei  in bord din MPH in KM ? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din meniul de bord la Setari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are decat salectarea limbii.



Are doar optiunea daca vreau sau nu sa afiseze viteza in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci poate cu vag com-ul se poate cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat din  17 instruments,dar nu am reusit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca dupa inlocuirea turbinei se face adaptare/recodare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai retin daca aici s-a discutat, dar voi posta aici.............cineva spunea ca cei care au sistemul START/STOP, sa scoata mufa de la baterie cea responsabila de sistem pentru decuplarea lui.....am deconectat mufa si am incercat "montarea butonului AUTOHOLD" la masina din semnatura si din pacate nu functioneaza nici asa.

se stie ca cei care au sistemul start/stop, nu au AH si nici nu pot monta.....cel putin deocamdata se adevereste ca nu functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat despre compatibilitatea retrofitului "auto-hold" pe masinile cu start/stop. Din definitia sistemului start/stop pentru a functiona trebuie indeplinite niste conditii speciale (ideale), temperatura motor, temp ext, temp interioara. Pentru toate astea masina este dotata cu o a doua baterie si altele in plus pentru a face repornirea motorului in conditii ideale, respectiv pornirea lui in 0,35 secunde samd. Din acest motiv nu se poate interveni asupra instalatiei electrice pe motoarele cu start/stop sau cel putin nu cu procedurile pt motoarele cu regim normal.

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aproape corect ce spui, insa pe B7 exista ambele sisteme in paralel, nu vad  de ce n-ar functiona si pe B6, insa cel mai probabil trebuie alt modul ABS......nu tineam neaparat sa am aceasta functie, insa daca tot am incercat de la inceput, nestiind nimeni la vremea respeciva ca nu va functiona, am zis ca merita sa incerc si aceasta "ultima" varianta......pentru moment.

si daca tot spui de o a doua baterie....poate imi spui si mie unde se afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am specificat ca momentan nu se poate monta sistemul autohold cu procedura stiuta pt motoare non start/stop nu ca nu exista motor start/stop cu autohold.

Retrofitul cunoscut pana acum nu este compatibil cu sistemul start/stop. Asta am incercat sa subliniez.

Nu stiu sa iti spun unde se afla a doua baterie ca informatiile mele despre start/stop tin de functionarea si conditiile functionarii motorului deoarece pt mine acest sistem a schimbat scara de valori deoarece aveam implementata ideea "orice consumator, pus in sarcina consuma mai multa energie la pornire" dar se pare ca nu e asa daca se indeplinesc anumite conditii inclusiv oprirea motorului se face intr-o anumita pozitie, gen pistonul 1 sus.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in lista cu dotari primita de pe forum, nu apare o a doua baterie nicaieri, iar despre sistemul start/stop se poate citi din atasament.

start-stop.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut eu, Passat B6 dotate cu 2 baterii (nu am verificat ce aveau ca dotare), a 2-a baterie era montata in portbagaj - stanga, acolo unde ii spatiu de depozitare, era adaptat pentru a 2 baterie.

Acuma nush daca are sau nu legatura cu START-STOP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce legatura are discutia cu procedurile vag-com??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are decat salectarea limbii.

Are doar optiunea daca vreau sau nu sa afiseze viteza in bord

 

ai alternative speed - si daca bifezi asta, iti arata suplimentar, pe afisaj.

 

Altfel, trebuie schimbat codingul la cluster, cu VCDS-ul.

 

S-a mai discutat despre compatibilitatea retrofitului "auto-hold" pe masinile cu start/stop. Din definitia sistemului start/stop pentru a functiona trebuie indeplinite niste conditii speciale (ideale), temperatura motor, temp ext, temp interioara. Pentru toate astea masina este dotata cu o a doua baterie si altele in plus pentru a face repornirea motorului in conditii ideale, respectiv pornirea lui in 0,35 secunde samd. Din acest motiv nu se poate interveni asupra instalatiei electrice pe motoarele cu start/stop sau cel putin nu cu procedurile pt motoarele cu regim normal.

 

nu stiu cate 2.0Tdi-uri Bluemotion, cu a doua bateria ai gasit pana acum.....

 

aproape corect ce spui, insa pe B7 exista ambele sisteme in paralel, nu vad  de ce n-ar functiona si pe B6, insa cel mai probabil trebuie alt modul ABS......nu tineam neaparat sa am aceasta functie, insa daca tot am incercat de la inceput, nestiind nimeni la vremea respeciva ca nu va functiona, am zis ca merita sa incerc si aceasta "ultima" varianta......pentru moment.

si daca tot spui de o a doua baterie....poate imi spui si mie unde se afla.

 

da, din pacate difera pompa de ABS.... pana acum nu am gasit info suplimentare, fata de ce am gasit ultima oara.

 

da, la B7 merge, am vazut si B6 - cr - 2010 cu asa ceva, dar prin Anglia.... cel putin asa parea din anunt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai retin daca aici s-a discutat, dar voi posta aici.............cineva spunea ca cei care au sistemul START/STOP, sa scoata mufa de la baterie cea responsabila de sistem pentru decuplarea lui.....am deconectat mufa si am incercat "montarea butonului AUTOHOLD" la masina din semnatura si din pacate nu functioneaza nici asa.

se stie ca cei care au sistemul start/stop, nu au AH si nici nu pot monta.....cel putin deocamdata se adevereste ca nu functioneaza.

da, asa este, daca scoti cupla de la senzorul de pe borna bateriei atunci start/stop nu mai functioneaza.

Eu am start/stop + AH  si functioneaza independent. AH functioneaza la fel de bine atat cu start/stop activat cat si fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Merci de raspuns. Si cum schimb codingul la cluster, cu VCDS-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cu VCDS-ul. Codezi in loc de UK - Europa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!