Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

Scuze pentru calitatea exprimarii :))

Deci,eu stiu ca cu un vcsds 12.12 pot sa fac adaptare la turbo,egr,pompa de abs,dsg,motorasele de la clima.Vroiam sa stiu daca mai sunt si altele pe care le pot face ...Daca nu m am facut inteles nici de data asta,ignorati mesajele.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut - nu induce lumea in eroare, BS ptr canal 3 si 11 evidentiaza niste parametrii ptr stabilirea functionarii EGR respectiv turbo - in functie de valorile lor se fac anumite reglaje. La fel si ptr DSG - atentie mare - setarile de baza se fac daca s-a inlocuit ceva - mai ales ptr DGS (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E); http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/7-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/0AM)). La fel ptr ABS - care este logica sa faci basic settings?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil crede ca asa o repara preventiv periodic...

Daca ar fi asa de simplu...

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Ionut Leon said:

Scuze pentru calitatea exprimarii :))

Deci,eu stiu ca cu un vcsds 12.12 pot sa fac adaptare la turbo,egr,pompa de abs,dsg,motorasele de la clima.Vroiam sa stiu daca mai sunt si altele pe care le pot face ...Daca nu m am facut inteles nici de data asta,ignorati mesajele.

Multumesc.

Nu are legatura - Ionut, nu ar ajuta la nimic. Am inteles ce vrei tu, dar nu se poate.

Da, la motorasele de clima, la dgs - dar daca nu ai umblat la ele, faci degeaba adaptarile - nu ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turbo si la egr daca faci BS poti urmari daca iti lucreza bine amandoua.Dupa adaptarea dsg am simtit ca mi schimba mai bine cutia.La pompa de abs la fel,am simtit ca prinde frana mai sus...nu cred ca se greseste facand aceste verificari,adaptari ...La motorasele de la clima am facut ca sa vad daca e vreunul mai lent...toate le consider personal safe ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ai zis bine - verificari - in BS la turbo si EGR - verifici cum functioneaza, nu le adaptezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/19/2017 at 0:57 AM, Dolfin said:

Nu in CB, se foloseste o secventa de actionari a butoanelor de bord (sau manete) si cheia cu/fara contact, nu exista in Instruments vreo codare in sensul asta.

Pai zi ce sa facem si noi facem si chestia asta sa scapam de problema asta.

Modificat de Hudrea Tudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate va ajuta pentru schimbare din mile in km,eu stiam de varianta a 2 a dar nu mai gasesc exact cum.

sau

You change it with the odometer reset button, not the menu.

Hold the button down with the car in park......the odometer will quickly change to 0.0, then come back to your odometer reading.....release the button, and now km/h will be displayed while you are moving.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, Hudrea Tudor a scris:

Pai zi ce sa facem si noi facem si chestia asta sa scapam de problema asta.

Daca stiam va spuneam, dar eu doar tin minte ca am citit despre asa ceva.

Uite, cred ca @claumedel a postat procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o setare pentru a se mari intensintatea ledurilor ambientale din plafoniera la un MK6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu exista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o problema de cateva zile, cand incui masina nu se mai vad avariile, dar cand o descui da. Si am verificat cu vcds daca e selectat "locking si unlocking confirmation (blinker)" si este.

Problema sa fie de ce am modificat fireele la butonul de avarii, ca am pus ceas de B7 si am modificat pozitia butonului de avarii, cu cel de B7.

Sau pentru ca am scos borna 15 minute?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza sa vedem ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e problema ca nu am nici o eroare pe central convience. Si tot acuma recent am la usa probleme, oglinda nu se inchide al buton, doar cea din dreapta, si nici ledul puddle light nu merge. Sa fie cablajul? Am eroarea asta:

O sa scanez toata masina, sa vad ce erori da, dar pe central convience nu am nimic.

rsz_img_2219.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aici e problema. Verica cablajul dintre usa si caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si banuiesc ca de aia nici nu se inchide usa de la sofer. Trebuie sa rezolv problema.

Trebuie sa dau fata de usa jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. intai verifica in burduf, ce gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie in burduf intrerupt, pentru ca, cum misc usa tot palpaie becul sub oglinda, odata merge odata nu.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Știe cineva dacă se poate face vreo codare pt a activa becul pe stânga la mersul cu spatele? Sau trebuie sa trag fir de la lampa din dreapta la cea din stanga am schimbat stopul cu geam roșu cu unul alb. Mulțumesc. Va doresc un Paște fericit tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala cu geam rosu era ptr ceata! Nu se poate din vcds. Daca activezi de ex ambele stopuri de ceata vei avea eroare de bec ars in bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

stie cineva daca se poate activa footwell lights sa rămână aprinse si in mers.(motorul pornit).

Momentan ele se aprind doar la deschiderea mașinii,iar cand pun contactul se sting.

Masina Passat B6 2006. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bord nu s-a aprins nimic. La scanare zice:

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.lbl
   Numãr VAG SW: 03G 906 021 LR    HW: 03G 906 021 AN
   Componenta comandatã: R4 1,9L EDC  000SG  9248  
   Revizie: --H09---    Numãr serial: VWZCZ000000000
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 00028 028 00001

1 cod a gãsit 
005658 - Bujie incandescentã cil.1(Q10)- întreruptã 
               P161A - 000 -  - 
             împrejurãri cod:
                    Starea defectului: 01100000
                    Priorit.defectului: 0
                    Frecv. defectului: 1
                    rulaj: 50548 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2017.04.12
                    timp: 08:32:32

             împrejurãri cod:
                    RPM: 882 /min
                    vitezã: 0.0 km/h
                    sarcinã: 0.0 %
                    tensiune: 12.92 V
                    valori binare: 11000101
                    temperaturã: 9.9*C
                    valori binare: 10110000

Gata de funcþie: 0 0 0 0 0 

Motor 1.9 PD BXE. Mașina rulează ok. Presupun că este o bujie incandescentă. Poate fi altceva? Ce bujie îmi recomandați? Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minute în urmă, pronet a scris:

Ala cu geam rosu era ptr ceata! Nu se poate din vcds. Daca activezi de ex ambele stopuri de ceata vei avea eroare de bec ars in bord. 

Sa înțeleg ca trebuie o modificare de cablaj. Asta este trag fir din dreapta în stânga pt mersul cu spatele și ceata o pun pe inel care acum se aprinde la frânare. 

Modificat de relugeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, V i c t o r a scris:

La bord nu s-a aprins nimic. La scanare zice:

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.lbl
   Numãr VAG SW: 03G 906 021 LR    HW: 03G 906 021 AN
   Componenta comandatã: R4 1,9L EDC  000SG  9248  
   Revizie: --H09---    Numãr serial: VWZCZ000000000
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 00028 028 00001

1 cod a gãsit 
005658 - Bujie incandescentã cil.1(Q10)- întreruptã 
               P161A - 000 -  - 
             împrejurãri cod:
                    Starea defectului: 01100000
                    Priorit.defectului: 0
                    Frecv. defectului: 1
                    rulaj: 50548 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2017.04.12
                    timp: 08:32:32

             împrejurãri cod:
                    RPM: 882 /min
                    vitezã: 0.0 km/h
                    sarcinã: 0.0 %
                    tensiune: 12.92 V
                    valori binare: 11000101
                    temperaturã: 9.9*C
                    valori binare: 10110000

Gata de funcþie: 0 0 0 0 0 

Motor 1.9 PD BXE. Mașina rulează ok. Presupun că este o bujie incandescentă. Poate fi altceva? Ce bujie îmi recomandați? Mulțumesc. 

BERU sunt foate bune si rezistente in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce nu fuctioneaza spalatorul de faruri?in vcds nu se poate verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!