Jump to content

Leon FR Tdi - un pic de horror story ;)


Leon FR TDI
 Share

Postare recomandată

Pompa din rezervor l-ai incercat? Daca pica nu mai porneste deloc masina. Pune testerul pe masina vezi daca are erori (posibil ca pompa sa nu apara ca si stricata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa nu apare pe tester.Cel mai usor iti dai seama daca ridici bancheta din spate vezi auzi zgomotul produs de pompa cand pui contactul.Daca nu se aude nimic inseamna ca pompa s-a stricat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta nu mi-am luat eu masina diesel. motorina proasta in romania.

culmea e ca extrem de multe masini sunt diesel,nu poti spune ca e chiar proasta...ce-i drept nu e precum cea de la nemti sau altii.la fel e si-n cazul benzinei

daca-ti pica turbina la leon,ce faci?nu-ti mai iei in veci un motor turbo?!

sincer logica ta nu e buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio legatura turbina cu benzina. ziceam de motorina ca am simtit pe pielea mea cand am condus o masina diesel pana in italia, si imi consuma dublu cu motorina din romania fata de cea din austria. daca imi pica turbina la leon o schimb pe garantie. depinde si cum mergi cu masina. daca va cumparati masini cu motoare puternice sa va "dati" cu ele, normal ca pica turbina. mai ales la diesel, unde trebuie sa mergi pe la 2-3000turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti sa oprit in mers mai mult ca sigur sunt injectoarele asa am patit si eu.Vezi cand ii dai cheie daca iti clipeste becu de preincalzire buji.Sa te convingi trebuie sa desfaci capacu de la chiulasa,sa scoti cate o mufa de la injectoare si ar trebui sa porneasca in 3.Asa a fost la mine cel putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales la diesel, unde trebuie sa mergi pe la 2-3000turatii.

nu e adevarat.

pana se ''incalzeste'' da ,iti dau dreptate

nu mi-ai inteles postul meu anterios...dar in fine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
nu are nicio legatura turbina cu benzina. ziceam de motorina ca am simtit pe pielea mea cand am condus o masina diesel pana in italia, si imi consuma dublu cu motorina din romania fata de cea din austria. daca imi pica turbina la leon o schimb pe garantie. depinde si cum mergi cu masina. daca va cumparati masini cu motoare puternice sa va "dati" cu ele, normal ca pica turbina. mai ales la diesel, unde trebuie sa mergi pe la 2-3000turatii.

Pana acum m-am "dat" cu toate masinile pe care le-am avut, chiar resoftate, nu mi-a picat absolut nici o turbina, fie diesel fie benzina. Sunt destui la care le-au picat turbinele pline de calamina pentru ca nu le-au "dat" destul. Sunt tare curios de unde ai aflat tu secretul mersului cu diesel-ul la 2-3000 de turatii. Am avut diesel, mai am unul la firma care are vreo 200000 km si e cu turbina originala, vede destul de des 4000, daca sti cum sa mergi cu masina si nu-i "dai" la rece, iar inainte de a opri motorul il lasi la relanti putin, turbina nu pica decat daca e slaba din fabricatie. Pica in schimb mai repede consumabilele, dar pui altele.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am o problema la masina din semnatura: in mers, pe la 120km/h mi s-a taiat alimentarea, (motorul nu s-a oprit in mers). Am tras pe dreapta, am oprit motorul dar nu am mai reusit sa-l pornesc. Am curatat filtrul de motorina (suflat cu aer de la un compresor) dar nu a pornit; am scos de tot filtrul si tot nu a pornit. Am urcat-o pe platforma. Ce credeti ca ar putea fi? Pompa de injectie sau injectoarele? Daca unul din injectoare e stricat masina ar trebui sa mearga, nu? Chiar daca merge prost, merge.

Daca buba este de la un injector, nu iti mai porneste. Nu merge in 3, nu mai porneste si gata pana nu ii scoti mufa de la injectorul defect. Pune-o pe tester si vezi ce iti zice; asa este cel mai bine, dar banuiesc ca deja ai facut treaba asta.

sandman84@ Si eu ii rup fasul intr-un mare fel si zau ca nu guita (are 240 000km), chiar ii place si culmea este ca turbo meu este Romanesc facut la TurboMecanica.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus masina pe tester. Cei de la service mi-au spus in final ca trebuie schimbat un injector. Nu mi-au spus din ce motiv s-a putu intampla asa ceva (ar putea fi si o problema de fabricatie). Nu au stiut sa-mi spuna daca este o problema mecanica sau electrica la injector dar, din pacate, mi-au spus ca astfel de lucruri se intampla si se mai pot intampla si pe viitor ceea ce mi-a taiat cheful de iesiri pe distante mari. Mi-au recomndat sa duc injectorul la o firma specializata care sa-l testeze sa aflu ce fel de problema avea. E posbil sa fie si din cauza mizeriilor din motorina desi eu nu cred ca motorina din Romania e mai proasta decat cea de afara, e doar folclor. Daca ar fi adevarat ar trebui sa crape motoarele Diesel pe capete.

Am intrebat totusi ce pot folosi ca sa protejez injectoarele de mizeria din motorina (asa cum spune toata lumea pe forum). Mi-au spus ca producatorul nu recomanda nici un fel de aditiv.

In concluzie am comandat un injector. Pret total (cu manopera): 2000 RON.

Dar partea cea mai proasta este ca nu am siguranta ca astfel de lucruri nu se vor mai intampla in viitorul apropiat.

Masina are doar 30000 km, cumparata din reprezentanta. Chiar nu ma asteptam sa apara probleme asa devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact 2300 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

...pana la urma ce-a rezolvat cu procesul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

BKP este numai pe Passat B6. Dar e posibil ca si pe BKN sa fie montate injectoarele siemens cu probleme de pe BKP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vin cu ceva similar celui care a deschis topicul: un prieten cu Seat Leon FR cod motor BMN din 2007-2008 a patit acelasi lucru. NU mai porneste masina si colegul Al Bundy i-a dat vestea trista ca are injectoarele Siemens, acelasi sistem ca si cel mentionat mai sus la Passat.

Ciudat este ca nu am intalnit la nimeni pe forumuri mentiuni cu acest cod de motor: BMN .

A sunat la Seat si a primit o confirmare cum ca aceste modele sunt rechemate la service pentru inlocuire de injectoare, gratis, adica pretul e acoperit de Seat, ca fiind gresala constructiva...

Poate cineva sa confirme, va rog, ca acest motor este rechemat? Oare dupa inlocuire, il paste treaba asta des, ca ii pune tot Siemens....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Exista cod motor BMN iar cu rechemarile este partial adevarat: intr-adevar iti schimba gratuit injectorul defect dar numai daca ai probleme cu el. Daca iti moare motorul in drum platesti din buzunar tractarea. Asta mi se pare neserios din partea lor: recunosc problema de fabricatie a injectoarelor dar te lasa intai sa ai probleme si abia apoi se deranjeaza sa o remedieze. De asta de fapt spun ca nu exista o campanie adevarata de rechemari. La alte companii mari rechemarile sunt pe bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!