Jump to content

KARMANN-GHIA


RaduI
 Share

Postare recomandată

:bounce: CRISTI, bine ai venit pe aici ! :ok: M-am uitat in profilul tau. Karmann-Ghia ??? Pai baga-o repede la prezentari !!!! Vezi ca in partea de sus a paginii sunt niste "Registri "!!!! Poze, ceva ? :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kare cine ce?!?! unde Krmann............vreau sa vaz si okiu meu poze.........................estem type3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai, e cam Tip 1. Nu eram sigur, dar l-am intrebat si pe Mike si mi-a confirmat :"Ba da. E, daca vrei, un sasiu de broasca, cu motor de broasca pe care au pus o super caroserie sport"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buey!! lasatzi bancurile.... scoatetzi karmannu' la aer... daca-l avetzi.... care-l avetzi.....ca io vreau sa-l cumpar :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A estem dala type1.........aha......credeam ca estem type3, ca alea imi plac la nebunie......da si type1 estem frmos, inseamna ka estem faricat innainte de 1965, nu?!?!, si banuiesk ka ai ceva probleme ku iel..........?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

fratilor vad ca nu stiti prea multe despre Karmann Ghia.

Al meu este din `69 da este facut pe sasiu de Type 3, adica am punte de type 3 cu discuri si tambure ca cei de fast TL type 3.Mortorul este de 1.6 ,da este cu ventilator deasupra ca la broasca si la porsche 356 si 911 primele modele.Motorul are unele chestii pe care cel de broasca nu le are, adica are axa cu came cu unghi marit, pompa de ulei cu debit marit, filtru de ulei, sistem de racire ulei suplimentar cu radiator in fata, toba sport GTI. Inauntru dispune de scaune electrice ,climatizare ( radiatorul de aer conditionat exista dar nu mai am compresorul, trebuie sa adaptez ceva ) si geamuri electrice.

Mai am de munca ceva la ea si la sfarsit trebuie s-o vopsesc meserias.

Cam asta ar fi pe scurt descrierea karmannului meu.

Pentru intrebari me gasiti la 0745664654 Cristian.

PS: Am ceva motoare de broasca si cutii de vanzare la pret discutabil .

PS 2: Caut o cutie de 1600 cc in stare buna sau bratul de sustinere planetara + cele doua lamele pentru cutia IRS cu planetare articulate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai mishto mashinutza nu am ce zice...!nu ai si poze?

si nu mai insinua ka suntem afoni in materie de karmannn, nu om avea noi karman, da ioam notchback........si tare am impresia ka estem kam la fel , numi karoseria nu, se potrivesk pana si mashtile de stopuri..........kanapeaua spate estem putzin diferita , si mici chestii prin nauntru , k abord , , adikatelea ceasuri , et, in rest totu ce tzine de shasiu , motorizare, etx,etem kam la fel......... Asha ca................ no offesnse, dar mai shtim si noi ashtialaltzii kate ceva......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut notchman

Frate eu nu am zis ca nu va pricepeti.

Am zis doar ca Karmannul este un pic mai altfel decat broasca sau type 3.

Are elemente de peste tot ca doar tot de VW este facuta.Poze sunt puse pe comunitatea VW pe www.comunitati.ro la cri050871.

Stii cumva o cutie de 1.6 buna ? Sau o carcasa de type 3 care a avut cutie IRS ?

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S U B E R B A !!!!!

Am vazut pozele ...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor

Care ma ajutati sa gasesc o cutie de 1.6 buna. Ca sa scot si eu Karmann-ul la plimbare prin Bucuresti si la mare in vara asta?

Dau 1000000 pe ea.

cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o poza cu domnisoara:

0018.JPG.download

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista asa ceva in Romania. adica chiar aia e o masina din Romania?????

daca da, un mare BRAVO proprietarului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu vezi ca are nr. 6-B ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Vad ca va place masinuta mea ( de fapt a nevestei mele ,ea este proprietarul, este moarta dupa ea).

hai ajutati-ma sa gasesc o cutie de 1.6 buna .

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putina istorie ...

In 1951, Heinrich Nordhoff, directorul VW, si Wilhelm Karmann discuta prima data despre realizarea unui cupe bazat pe VW broasca. Primele schite au fost facute de Karmann in Osnabruck, ptr. o masina cu 2 locuri.In 1953, in colaborare cu Luigi Segre, se realizeaza primul prototip, care a fost prezentat la Salonul Auto din Paris. Nordhoff si Karmann sunt entuziasmati, si hotarasc sa produca "Karmann - Ghia" cat de curand...

In 54 si 55 au loc prezentarile si drive-test-urile. Productia de masa a modelului type 143, cum era numit intern, incepe in august 1955. Era dotat cu un motor de 30 CP, pe o platforma de VW broasca modificata, pe care se fixeaza caroseria produsa la Karmann.

In 1959, apar modificari la partea din fata: farurile devin mai mari, si asezate mai sus, prizele de aer frontale devin mai mari si capata ornamente cromate, geamurile laterale spate se pot deschide. Incepand cu 1960, incepe productia si la Karmann-Ghia do Brasil.

In 1961 intra in productie modelul cu 2+2 locuri, pe o platforma de VW 1500. Motorul dezvolta 45 CP, ducand la o viteza maxima de 140 km/h.

In 1969, productia lui KG coupe, cu un motor 1600L (54 CP), se incheie.

In 1970, in Brazilia se produce KG TC, bazat pe un sasiu de type 3.

In 1971, se incheie productia VW Karmann-Ghia coupe in Brazilia

In 1974 se incheie productia VW Karmann-Ghia coupe si decapotabile, cu 443 478 bucati produse

In 1976 se incheie productia VW Karmann-Ghia TC in Brazilia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coperta brosurii comerciale din 1958-59:

notice58.jpg

Si coperta manualului de torpedo din 1971:

manuel65.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ai venit!

faina rau masinuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ca ii faina rau........ii cea mai faina masina scoasa vreodata de VW.........si daca americanii o iubesc la nebunie........atunci cum drac sa nu fie faina.....uitat-va la filmele americane si o sa vedeti o gramada de masini din-astea si mai ales in ce stare sunt!!!Eu zic ca este pe primul loc pe forumul asta...........TOATA STIMA.......... :salut: :ok: :21:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am rezolvat cu cutia. Acum Karmann-ul meu va avea cutie si suspensie spate IRS. mai ma gandesc ce imbunatatiri sa-i mai fac. Sper sa ne vedem cat de curand ,eventual in toamna la Salonul Auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Vreau sa va spun ca acum am doua Karmann Ghia. Acum am si unul cabrio ,dar am de munca la el. Acumincep vanatoarea de piese.

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa te helpuiesc cu piese noi sa dai de veste...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru oferta.Piese aduc si eu de afara dar poate cine stie ne cuplam intr-un fel la transport.

Cum crezi ca am facut karmann-ul asa cum este acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bah......ala rosu ii meserie de tot.....celalalt care l-ai luat amu astept poze cu el.......io ma chinui cu al doilea typ3 ca nu gasesc pe cineva care sa se ocupe de tinichigerie si de vopsit asa cum scrie la carte.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

He-he! Marpha Karmannu'! Felicitari!

Are unu' aici in Pitesti doua...cam daramate, dar s-a apucat sa le reconditioneze. si nu vrea sa le vanda!!!!!!!! Au venit nishte straini si i-au oferit 20.000 de parai pe o cazuta si nu a vrut!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!