Jump to content

Probleme A4 1.9TDI 131cp


Just Me
 Share

Postare recomandată

Aceasta eroare apare numai cand ai limp mode;de obicei e de vina vanele turbinei colmatate,sau intr-un caz mai fericit actuatorul intepenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Just Me

    10

  • Fritz

    6

  • Paul Silaghi

    6

  • cipos

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

vei curata turbina la un service

operatiunea nu e foarte complicata si nici scumpa

in jur de 2-3 ore si 2-3 mil manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mconel si @NeXuS3 : multumesc pentru sfaturi. Planific o curatare a turbinei cit mai curind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Intrebare: imi spune mecanicul ca problemele de limp mode ale turbinei pot aparea si din cauza unui senzor de presiune aer pe circuitul de admisie care sa dea citire eronata si sa blocheze turbina. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: imi spune mecanicul ca problemele de limp mode ale turbinei pot aparea si din cauza unui senzor de presiune aer pe circuitul de admisie care sa dea citire eronata si sa blocheze turbina. Pareri?

Nu are nici un rost sa emitem pareri. Masinile astea au senzori conectati la un ECU.

Acest computer are o mufa de interfata prin care transmit erorile catre cei care vor sa citeasca, asa ca nu bajbaiti asa cum fac toti Romanii adevarati ci mergeti si platiti o diagnoza ca sa mergeti la sigurRO%20flag.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: imi spune mecanicul ca problemele de limp mode ale turbinei pot aparea si din cauza unui senzor de presiune aer pe circuitul de admisie care sa dea citire eronata si sa blocheze turbina. Pareri?

Da,este vb despre senzorul MAP aflat pe tubulatura intercooler-ului spre admisie,si este posibil ca si acesta sa se mai strice.

O diagnoza cu vag com-ul si un log in mers ar elucida misterul :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mereu acel senzor "iese" la diagnoza, poate sa fie pe intermitent si sa faca figuri(asa am patit eu cu MAF-ul)! Oricum daca ai luat limp, o sa ai o eroare stocata si o sa vezi de unde provine! bafta

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu probleme cu limp mode,problema e ca am doar 110000 km reali.am masina cumparata de curand,cand o fortez foarte tare la deal la 120-130 limp mode,pana iau contactul si il pun din nou,apoi totul normal.imi puteti spune si mie care sunt valorile normale (stock) daca fac o diagnoza la turbo? ma refer la presiune,si etc valoarea 11 de la engine.(si va rog daca imi puteti explica exact cum sa fac log-ul la relanti sau in mers?,am vag com 10.6.4, dar nu prea stiu sa il folosesc,multumesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce masina este vorba ?

A4 B6, 2004, 1,9 TDI 131 CP

Intrebare: imi spune mecanicul ca problemele de limp mode ale turbinei pot aparea si din cauza unui senzor de presiune aer pe circuitul de admisie care sa dea citire eronata si sa blocheze turbina. Pareri?

Da,este vb despre senzorul MAP aflat pe tubulatura intercooler-ului spre admisie,si este posibil ca si acesta sa se mai strice.

O diagnoza cu vag com-ul si un log in mers ar elucida misterul :dry:

Log in mers s-a facut, verdictul a fost: masina asta e in parametrii normali. Imi poti da un cod piesa sau macar o poza sa identific unde ar putea fi acel senzor MAP? Si daca te rog, MAP este o prescurtare de la ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Map e prescurtarea de la manifold absolute pressure, pe romaneste presiunea de admisie absoluta. Senzorul map il gasesti undeva pe tubulatura turbo, nu stiu exact la a4 unde e. Dar pe tubulatura turbo e singurul senzor, acela e map-ul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era in dreapta mea cu PC-ul conectat, iar eu i-am dat blana in toate treptele. Mereu mi-a spus ca valorile masurate corespund cu cele standard, sincer eu n-am avut cum sa-l verific, ca in a 6-a, la 4500, aveam cam 200 si se termina drumul... Voi incerca curatarea senzorului si/sau inlocuirea lui.

A mai aparut o ipoteza a altui prieten: tija care comanda geometria variabila, se poate bloca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile in mers se fac in treptele 3 si 4. Posteaza logurile sa ne uitam peste ele sa vedem care e problema. Tija de care vb prietenul tau e actuatorul, si da, se poate bloca sau membrana din actuator sparta si scapa vacuum, etc. Cel mai bine posteaza logurile si vedem acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul tu ai citit postu meu cum se face log in mers sau eu postez degeaba :dry:

Modificat de gabicoma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, n-am cum sa le postez ca nu le-am facut eu. Incerc sa rezolv o problema tinand cont doar de sfaturi si recomandari din partea voastra. Hai s-o lasam asa, vad eu ce mai incerc sa fac. Multumesc oricum pentru raspunsuri, mi-au fost de folos, mai ales cel cu MAP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP=mass air pressure(senzor);din pacate nu am nici o poza sa-ti arat unde e locat senzorul.

Scoate cover-ul de pe motor,iar senzorul e locat pe tubulatura intercooler-ului(e de culoare neagra) ce duce in admisie,in partea dreapta;de altfel,o sa-ti sara in ochi,pt ca iese o mufa,de care e legat senzorul,din acea tubulatura.

Diagnoze gresite am vazut o multime,nu ne intereseaza ce ti-au zis altii,daca vrei sa fii ajutat,pune log-ul in mers si rezultatele scanarii.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP=mass air pressure(senzor)

The manifold absolute pressure sensor (MAP sensor) is one of the sensors used in an internal combustion engine's electronic control system. Engines that use a MAP sensor are typically fuel injected. The manifold absolute pressure sensor provides instantaneous manifold pressure information to the engine's electronic control unit (ECU). The data is used to calculate air density and determine the engine's air mass flow rate, which in turn determines the required fuel metering for optimum combustion.

Asadar MAP inseamna Manifold Absolute Pressure.

---------------- Mass air ala e MAF-ul (debitmetrul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF e mass air flow;ai dreptate cu MAP-manifold absolute pressure :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu o intrebare legata de limp mode... Am remarcat ca de cand e ceva mai cald afara, nu mai am probleme cu turbina, desi o conduc in acelasi fel, bag aceeasi motorina... Exista ceva care poate influenta in acest sens functionarea/nefunctionarea corecta a turbinei? Poate senzorul de presiune aer...? Sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Paul Silaghi

Revin cu o intrebare legata de limp mode... Am remarcat ca de cand e ceva mai cald afara, nu mai am probleme cu turbina, desi o conduc in acelasi fel, bag aceeasi motorina... Exista ceva care poate influenta in acest sens functionarea/nefunctionarea corecta a turbinei? Poate senzorul de presiune aer...? Sau altceva?

Se poate masura acest senzor cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

imi poate spune cineva despre aceste valori care sunt facute in treapta a 3 la un audi a4 1.9 tdi 130 cp.precizes ca masina targe ca una de 70 cp si nu mai stiu ce sa fac ca nu da nici o eroare.

log a4.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ia uita-te sa nu ai sarit furtunul de vaccum de la intercooler ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Furtun de vacuum de la intercooler? Ce e aia? ...nu conteaza.....

Verifica tot traseul furtunaselor de vacuum. Uita-te dupa gaurele,rupturi,furtunuri iesite.

Verifica si traseul tubulaturii turbo egr-radiator intercooler-turbina. Uita-te dupa taieturi,crapaturi,racorduri iesite.

Daca ai gasit asa ceva,automat se schimba furtunul sau furtunasul.

Recomandarea mea ar sa schimbi toate furtunasele de vacuum (neaparat sa iei OEM) deorece acestea pot fi imbatranite si se rup (gauresc) usor. Si iti garantez ca nu vei mai recunoaste masina. Si la accelerare si la franare.Succes

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!