Jump to content

Probleme A4 1.9TDI 131cp


Just Me
 Share

Postare recomandată

1. Nu stiu ce are,dar din cand in cand se aprinde becul de la bujie incadescenta si palpaie pe bord.Oare ce o fi?

2. Cand e cald motorul cam tremura la relanti, parca ar merge in 3 cilindri!!!

3. Unde se afla termostatul de afla si daca e greu de schimbat??

__________________

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Just Me

    10

  • Fritz

    6

  • Paul Silaghi

    6

  • cipos

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Poate ai vreun bec ars si iti apare astfel eroarea...asa am patit-o eu la fosta mea masina un golf 4

2. Pune un Vag-com pe masina si citeste valorile injectoarelor ca poate este unu infundat si astfel se manifesta (si poate iti da si eroarea cu rezistenta de la punctul 1 )sau mai poate fi de la volant daca se aude si o bataie sub masina in locul unde se imbina motorul cu, cutia de viteze (faza cu injectorul am avut-o si eu)

3. Termstatul este mai greu de schimbat deoarece se afla sub distributie si este mult de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

punctul 3 e gresit :D asa e la motoarele de 2.5, la i.9 este in spatele alternatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici cred ca ai dreptate, tocmai mi l-a aratat cineva unde e amplasat

punctul 3 e gresit ;) asa e la motoarele de 2.5, la i.9 este in spatele alternatorului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...da am confundat cu motorul de 2,5...Imi cer scuze...merci Cipos pentru corectura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu stiu ce are,dar din cand in cand se aprinde becul de la bujie incadescenta si palpaie pe bord.Oare ce o fi?

__________________

La mine se manifesta asa de la switch-ul pedalei de frana. De cand l-am schimbat totul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am schimbat,iar acuma nu se mai aprinde becul de la bujii, ci se aprind becul de la ABS si ESP deodata!!!

Asta-i culmea,ca in filme cu prosti!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu am avut dar din cate stiu trebuie curatate contactele de la senzorii ABS de la roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie defect si cel nou care l-am schimbat!!se poate?

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a va spun din ce cauza i se aprindeau unui vecin senzori de la ABS si ESP in bord... Avea xenon am pe faza scurta si in momentu cand a pus si pe faza lunga si le aprindea erorile apareau in bord si codul piesei eronate era pompa de servo unde intra conductele de la frana...A montat nu stiu ce rezistente la xenon si acuma nu mai are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

problema de la punctul 2 o am si eu numai ca la mine dupa ce se incalzeste mai scoate si fum alb,mentiomaz ca in sarcinua nu are nimic numai ca la relanti dupa ce se incalzeste tremura si scoate fum alb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb si innecacios este provocat din cauza consumului de ulei...iar fumul negru de la ardere incompleta si multa a motorinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa scoata fum alb si sa nu consume ulei, sa fie din avans.

fumul albastrui este de la ulei ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu tremuratul la ralanti poate avea, in principiu, doua cauze: injectoarele (si se poate detecta foarte simplu cu VAG-COM) sau volant.Ultima cauza e mai dificil de diacnosticat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a va spun din ce cauza i se aprindeau unui vecin senzori de la ABS si ESP in bord... Avea xenon am pe faza scurta si in momentu cand a pus si pe faza lunga si le aprindea erorile apareau in bord si codul piesei eronate era pompa de servo unde intra conductele de la frana...A montat nu stiu ce rezistente la xenon si acuma nu mai are probleme.

Exact aceeasi problema se pare ca o am si eu dupa ce am schimbat un bec xenon.Dimineata cand este mai rece afara si aprind farurile am bordul ca pomul de craciun.Ieri am fost la mecanic si dupa ce a scanat-o m-a intrebat daca am schimbat cumva un bec.Se pare ca de aici e problema si trebuie sa ajung la service-ul care mi-a schimbat becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal. rezolvare cred ca e asta .daca le ai puse si nu sunt originale din fabrica pune la masa instalatia ,, pe caroserie,, si problema va disparea.asta am facut eu si amers.trebie sterse erorile cu vagul.ma disperat si pe mine problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am schimbat distributia iar cand accelerez , masina ii la relanti se aude un sunet ca de lichid (apa )care circula prin conducte .

Se aude mai tare cand pornesc masina dar dispare cu timpu

Stie cineva de unde vine acel sunet pt ca innainte sa schimb distributia nu se auzea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca a fost schimbata pompa de apa... dar aerul din instalatie trebuiea sa iasa imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivlelul antigelului a scazut de la maxim la minim si era o pata sub masina

Am completat cu apa si astept pana maine sa vad daca mai scade , temperatura de inghet era undeva la -35 grade( verificata dupa ce am pus apa )

a fost schimbata si pompa de apa

Mecanicul a zis ca pata ii de la faptul ca a curs antigel cand a schimbat pompa de apa

Sper sa nu fie nimic grav .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce a scazut nivelul in borcan si ai gasit pata sub masina e posibil sa iti piarda antigel sau se poate sa se fi aerisit si a scazut nivelul si trebuie completat, sa nu traga aer si poate din acel motiv ai acel sunet ciudat...

Modificat de Fritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul a disparut , antigelul nu mai scade

Cred ca a fost doar aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia acuma s-a aerisit complet instalatia si trebuie completat nivelul antigelului pana la nivelul mediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am un Audi Quattro 2.5 din 2001, si de cateva zile se aude un zgomot ca o bataie care mi-se pare mie ca vine din turbo, in plus masina nu mai trage asa cum o facea inainte, acum daca incerc sa urc intr-o panta si sa accelerez brusc (asemeni unei depasiri), se tureaza pana la 3000 ture si nu vrea sa traga, da in nas. Imi poate spune cineva despre ce ar putea fii vorba. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la userul cipos.

Trebuie facut un log la turbina dar daca au inceput si zgomote si...trebuie verificata turbina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Am o problema la a4 b6, la turbo cred, in urma scanarii :

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

Wednesday,05,October,2011,16:03:08:60804

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7

Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67

69 75 76 77

VIN: WAUZZZ8E73A033171 Mileage: 145790km/90589miles

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 FP

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1538

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

VCID: 6AD0475E3C17

WAUZZZ8E73A033171 AUZ6Z0B0119961

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X.

Mentionez ca am avut si un limp mode. De la turbo e problema ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!