Jump to content

Probleme A4 1.9TDI 131cp


Just Me
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema la un audi a4 1.9tdi 131 cai,in decelerare mi se aude un zgomot ciudat in filtrul de aer,iar motorul nu prea trage la o anumita turatie se pune in cap,ca sa zic asa,am scos furtunasul de la turbo si nu se mai aude zgomotul acela in filtru de aer dar evident..motorul nu mai trage deloc am pus la loc acel furtun iar pe urma am scos furtunul de la egr,acel zgomot ciudat a disparut,motorul trage foarte bine dar cateodata se pune in cap,are careva vreo idee ce ar putea avea?

Modificat de qwertvasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Just Me

    10

  • Fritz

    6

  • Paul Silaghi

    6

  • Mihaitoma

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce inseamna zgomot ciudat ? bataie, detonare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bataie se aude ca si cum ar freca ceva

tin sa precizez ca i am schimbat turbo,am pus un turbo de pe un passat din acelasi an,dar nu stiu exact cati cai avea,Egr-ul l am curatat,acum e curat nici urma de ulei dupa 400 km,e doar putin afumat in interior,spune am mai sus ca i am scos furtunul de la egr,astazi am astupat acel furtun iar simptomele au reaparut,era exact acelasi lucru,ca si cum era bagat in egr,sa fie egr ul defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bataie se aude ca si cum ar freca ceva tin sa precizez ca i am schimbat turbo,am pus un turbo de pe un passat din acelasi an,dar nu stiu exact cati cai avea

...esti sigur ca este turbina compatibila?! :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci corpuriile sunt identice,singura diferenta cred ca e actuatorul,il voi inlocui cu cel de pe turbo original,banuiesc ca acestea au niste setari prestabilite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema la un A4 ( an 2004, 1.9 tdi 74 kw ) . De curand a trebuit demontat motorul ,iar acum la 3 zile dupa ce a fost pus la loc a inceput sa tremure masina cand urca peste 2000 de ture si sa scoata un zgomot asurzitor. Tremuratul e ft puternic , in sensul ca imi tremura tabla pe masina,tremura oglinda retrovizoare, etc. Stie cineva ce ar putea fi? Sau a mai patit cineva la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Postez aici, chiar daca am observat ca nu a mai postat nimeni pe topicul asta de ceva timp.
De curand, la drum lung, cand accelerez mai brusc si trec de 3000 de rpm, imi intra masina in limp mode. Bineinteles, trebuie sa opresc, sa iau contactul si sa repornesc si merge bine pana data viitoare. I-am facut ieri un log in mers, pe care il atasez aici , poate stie cineva sa-l interpreteze. Care ar putea fi problema?

 

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fii geometrie variabila blocata. Fa niste loguri si in a 3 a si a 4 a si posteaza-le aici ca sa primesti raspunsuri de la mai multi colegi experimentati in interpretarea log-urilor in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o intrebare. A4 b6 1.9 131CP AVF. De o vreme, cand incerc sa bag talpa in ea, se aude un suierat exagerat ca si cum ar trage aer fals si de multe ori tinde sa se inece (franeaza, da in nas in alta formulare). Cel mai mult intre 1700 - 2700 rot/min. Am observat ceva ulei pe langa furtunul mare de aer care intra in turbina si ceva ulei prelins pe acolo. Ceva sfaturi, idei... Multumesc

Modificat de beniamin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Danut Iulian Apostu

Salutare tuturor, detin un audi a4 tdi b5 cod motor ajm din 2000 , problema intampinata a fost defectarea turbosuflantei( fara nici un semn sa turat masina in mers acul urcand la 5000 rot/min si sa oprit mot) uleiul tot din motor a fost imprastiat prin toata tubulatura si intercooler respectiv catalizator si evacuare. Am schimbat turbo am curatat tot de ulei si acum alta-i PROBLEMA care ma dispera se aude un horcait sai spun asa la vacumul de la egr si face turbo sa functioneze anormal. Egr-ul lam pus nou de origine crezand ca el in sine aste prob dar la fel face da inpresia ca deschide anormal . Care poate fi prob ajutatima va rog ca trebuie sa ajung cu mas acasa din anglia!!!!

Mai vreau sa specific ca acelas zgomot se auzea si pana sa se duca turbo oare asta sa fi cauzat defectiunea lui?

Modificat de Danut Iulian Apostu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Revin cu solutionarea, era furtunul ce intra in intercooler, cel de jos spart. Pus furtun nou Turbowors cu 50 Ron( originalul era 200).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

fratilor care din voi IMI poate spune cum reusesc sa demontez pompa de ulei la un a4 1.9 TDI 131 CP motor awx an 2002.

De fapt sa dus turbina si ca sa ajung a casa cu EA rupta am mai mers vreo 5 km.am pus corp central Nou dar inainte sa o pornesc am constatat ca era motorul uscat fara ulei frica mie ca sa rupt pompa de ulei si imediat dupa pornire tot fum albicios face .am sai DAU pompa jos dar sper sa nu FI afectat si motoru ca am gasit pulitura in uleiul Nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutorrrr.am schimbat turbina si IAR face fum alb .Sa FIE pare pompa de ulei dusa sau sa rupt iara turbina noua specific ca am schimbat numai corpul central la turbo.

Acum am desfacut toate suruburile la baia de ulei si nu vrea sa iasa afara uff.

Ma poate ajuta cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a rupt pe evacuare si a aruncat uleiu pe evacuare, e normal sa scoata fum alb pana se arde uleiu din catalizator si tobe in primii kilometri sau in mers in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc acum o ora am terminat dar este asa cum ai zis fum album si mult ulei PE toba si mai mult a fost complicat la demontarea baii de ulei ca sai schimb pompa de ulei .

O zi grea de tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am un audi a4 b6 1.9 tdi 131cp,cu probleme grave de tremurat.Am citit diferite comm-uri pe aici sau topic-uri daca le zic bine,am folosit inclusiv functia search dar nu am gasit nimic asemanator cu problema pe care o am la masina.Multi au rezolvat problemele cu schimbarea tampoanelor hidraulice la motor,schimbarea oring-urilor de la injectare,inlocuirea senzorului de temperatura (cel cu 4 fire)etc,etc.Mie imi tremura toata masina,nu stiu cum sa va explic(nu asi fi in stare sa scriu un numar de telefon cu pixul in masina cu motorul pornit la relanti) . Am inceput cu schimbarea tampoanelor de la motor,am pus cred marca lemforder daca nu ma insel,mi-au zis ca sunt originale si sareau de 1250 de ron,am schimbat senzor de temperatura cel din spatele motorului,am schimbat oring-uri injectoare,termostat ,ulei, filtre, dar nimic.

Motorul merge perfect in turatie si trage foarte bine.

Am facut un test cu vag com si nu are nici o eroare,cel putin asa mi-au zis mecanicii de la service

Tremuratul motorului incepe doar cand temperatura la apa ajunge in jur de 40 de grade ,cu motorul rece nu trepideaza absolut deloc,daca dau drumul la clima se opreste din tremurat. Ce am mai observat ca in treptele inferioare precum 1-a ,2-a si a 3-a daca accelerez abundent face mult fum negru,aproape ca nu-l mai vad pe cel din spatele meu. 

Nu stiu ce sa mai fac,sincer! Am fost si la un service specializat pe injectoare si pompe de injectie si mi-au zis ca la motoarele astea injectoarele insusi fac uzura in chiulasa ,adica injectoarele find prinse doar cu un surub ar calca pe o parte si ar ovaliza nu stiu ce acolo,si ca ar trebuii si chiulasa rectificata plus ax cu came nou.Daca cineva pe aici imi poate zice macar cum sa procedez si ce sa fac mai intai de toate asi fi foarte multumit ,chiar si pentru o mica idee!

Am facut tot posibilul sa fiu cat mai explicit ,iar daca am omis ceva ,scuzele mele!! Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte cam astea sunt:

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

0,6   1,8    1,4    0,6

Sper sa nu ma insel ,dar maine merg si fac un test pe G013 si iti spun sigur, valorile de mai sus sunt de acum o luna jumatate iar masina are 214000 de km totali fara a fi schimbat injectoare,sunt ale ei originale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa turezi motorul la 1400 ture si vezi ce valori ai/fa un log pe grupul 21.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minute în urmă, romytaxy a scris:

 

Maine merg si fac un test cu vag sa vad valorile cum zici tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, alex tiger said:

Din cate imi aduc aminte cam astea sunt:

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

0,6   1,8    1,4    0,6

Sper sa nu ma insel ,dar maine merg si fac un test pe G013 si iti spun sigur, valorile de mai sus sunt de acum o luna jumatate iar masina are 214000 de km totali fara a fi schimbat injectoare,sunt ale ei originale!

pe cilindrii 2 si 3, ai cam mai valorile compensatiilor - torusi, nu au cum sa fie asa... vezi ca nu ai postat care este cu + si care cu - . Este foarte important, deoarece unde ai valori mari cu +, acolo sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare baieti,va rog ajutați mă,am un a 4 1.9tdi 2006,problema e ca nu trage și scoate fum negru la turație mare peste 3mii,în deal cu a2a cu pedala la fund nu merge mai mult de turație 1500 apoi pe strada dreapta nu merge mai mult de 120 dacă e puțin deal cu pedala la fund max 100 și dacă drumul în deal e f lung începe sa scadă repede pana ajung într a 3 a mi s a întâmplat pe autostradă dureros sa mergi cu a 3 a pe autostradă.mulți mecanici au văzut o cei mai mult spun ca turbo nu funcționează la capacitate max alții ca nu e de la turbo voi ce spuneți? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Verifica egr-u sa inchida complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Si eu am problema cu trepidatile la relanti si un intrerupt destul de puternic cateodata ca si cum ar muri motorul.in sarcina am supraresiune pe turbo curatat a 2 oara si parca cateodata infraneaza o ea mai greu si se aude un horcait la turbo cand trece de 3000 de turati sau daca este subturat si cateodata infraneaza rau . pe tester totul da ok

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema cu trepidatile la relanti si un intrerupt destul de puternic cateodata ca si cum ar muri motorul.in sarcina am supraresiune pe turbo curatat a 2 oara si parca cateodata infraneaza o ea mai greu si se aude un horcait la turbo cand trece de 3000 de turati sau daca este subturat si cateodata infraneaza rau . pe tester totul da ok

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!