Jump to content

Martori de bord aprinsi


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

sal. ieri mi s-a aprins si mie EPC (electronic power control) la un polo 1.2 12v 2003. cand am pornit motorul s-a stins si in timp ce mergeam s-a aprins si nu s-a mai stins decat dupa ce l-am pornit a doua oara. acum e stins....cu franele n-am nicio problema, inca nu m-am pocnit de altu'...are careva vreo idee, de unde sa incep. in carte zica ca sa ma duc la "un dealer autorizat"...pe raza orasului meu nu exista asa ceva (iar cu mecanicii astia, unul mai mare decat altul, nici nu stii la care sa mergi)...oricum, acum e stins. benzina pun de la rompetrol (efix 95), dar nu cred sa aiba vreo tangenta cu benzina ca ar fi trebuit sa faca atunci cand am alimentat, nu la 2 sapt dupa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mi-am luat un polo de curan motor 1,2 din 2002 si din cand in cand mi se aprinde un martor in bord seman cu sigla de la mercedes si are semnul ! langa , de la ce este stie cineva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil te referi la semnul de mai jos :icon_thumright: post-10189-1220112063_thumb.jpg

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daaaaaaaaa mersi, care ar putea fi problema ,cam ce defectiuni sunt mai des intalnimte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput verifica daca uleiul hidraulic este la nivel(cand te uiti in jos printre baterie si far vezi capacul rezervorului, il desfaci si observi daca se vede ulei pe joja de pe capac) apoi neaparat un test cu vag-com. Safe drive :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se aprinde uneori martorul luminos care arata ca simbolul de bobina (are 2 bucle si seamana cu un carliont) :P ... nu radeti ca nu ma pricep. Mi se intampla cand merg cu tr. I mai mult (de ex la semafoare lungi). Vreau sa stiu ce semnificatie are si daca are legatura cu EPCul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. ieri mi s-a aprins si mie EPC (electronic power control) la un polo 1.2 12v 2003. cand am pornit motorul s-a stins si in timp ce mergeam s-a aprins si nu s-a mai stins decat dupa ce l-am pornit a doua oara. acum e stins....cu franele n-am nicio problema, inca nu m-am pocnit de altu'...are careva vreo idee, de unde sa incep. in carte zica ca sa ma duc la "un dealer autorizat"...pe raza orasului meu nu exista asa ceva (iar cu mecanicii astia, unul mai mare decat altul, nici nu stii la care sa mergi)...oricum, acum e stins. benzina pun de la rompetrol (efix 95), dar nu cred sa aiba vreo tangenta cu benzina ca ar fi trebuit sa faca atunci cand am alimentat, nu la 2 sapt dupa....

salut. verifica intrerupatorul de la pedala de frana ... sau daca merg bine stopurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se aprinde uneori martorul luminos care arata ca simbolul de bobina (are 2 bucle si seamana cu un carliont) :blink: ... nu radeti ca nu ma pricep. Mi se intampla cand merg cu tr. I mai mult (de ex la semafoare lungi). Vreau sa stiu ce semnificatie are si daca are legatura cu EPCul???

Cred ca te referi la asta:post-10189-1220513690_thumb.jpg :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da despre ala e vorba. M-am uitat si eu in cartea masinii dar e in germana si am incercat sa traduc cu dictionarul dar fara succes. Sa inteleg ca are o pb motorul ceva legat de preincalzire or fi bujiile?!? Stie cineva cand tb schimbate si alea? Nu merg la service ca nu am curaj (e ca la doctor :icon_thumright: ) cine stie ce imi mai spune... am niste experiente proaste cu service-urile cred ca o mai las sa vad cum se comporta. Orcum tnx a lot ptr scan!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa-i faci un test cu vag-com sa vezi ce eroare iti apare. Ce tip de motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un motor 1.4 TDI cu aprox 90k in bord. Masina e din 2001 model 6n2.Testul cu Vag nu ma impresioneaza e doar o chichita de marketing si oricum ai nostri habar n-au sa interpreteze rezultatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am intrebat ce tip de motor ai m-am referit la codul motorului ex: AMF,AUA,AMB etc iar referitor la testul cu vas - vag-com nu sunt de aceeasi parere cu tine. Cand ai o problema care are mai multe cauze posibile testul te ajuta f. mult. :P

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Da despre ala e vorba. M-am uitat si eu in cartea masinii dar e in germana si am incercat sa traduc cu dictionarul dar fara succes. Sa inteleg ca are o pb motorul ceva legat de preincalzire or fi bujiile?!? Stie cineva cand tb schimbate si alea? Nu merg la service ca nu am curaj (e ca la doctor :somnmare: ) cine stie ce imi mai spune... am niste experiente proaste cu service-urile cred ca o mai las sa vad cum se comporta. Orcum tnx a lot ptr scan!

In primul rand verifica daca iti merg stopurile pe frana, dupa aia alte teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!