Jump to content

Martori de bord aprinsi


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema,acum mi s-a intamplat!M-am urcat in masina,am plecat si la putin timp ma uit pe bord si am observat aprinsi martorul pentru avertizare gaze evacuare si martorul EPC.Nu-mi dau seama ce s-ar fi putut intampla,nu am fortat masina,singura chestie e ca masina a stat cam 8 ore in soare!As vrea si eu niste lamuriri sau sfaturi ce i-as putea face,fara sa mai ajung iar la PBN!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu are vreo idee sau vreun sfat legat de problema,sa fie vreo eroare in computer sau benzina proasta??? :rolleyes: Ca de ieri nu am miscat masina,azi de dimineata tot s-au aprins si nu am riscat.!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a aprins martorul EPC datorita blocarii intrerupatorului de la pedala de frana. S-a schimbat fiind in garantie si s-a sters eroarea inregistrata in computer ! Cred ca-ti trebuie diagnoza si ceva mana de mecanic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la PBN,pentru ca vroiam o programare,iar cand i-am spus din ce cauza,mi-a raspuns aproape ceva de genul:puteti sa veniti,dar veniti degeaba,mai bine puneti alta benzina.Am pus de la OMV super 100 si acum astept sa se amestece cu cea existenta.Ce ma mira totusi e ca la buson este acel capacel care nu permite introducerea pompei necorespunzatoare,daca tipul de benzina nu este bun.Acum sa fie oare de la benzina proasta numai???? :P :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit problema asta cu EPC. si nu aveam ce sa ii fac, cateodata mai desfaceam busonul la rezervor si il mai inchideam odata, odata se stingea, odata nu.

pana la urma il lasam asa... mai disparea si singur :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-a disparut o perioada scurta si mie EPC,dar a aparut iar.Cel de la sonda lambda a ramas constant aprins. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-a disparut o perioada scurta si mie EPC,dar a aparut iar.Cel de la sonda lambda a ramas constant aprins. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a rezolvat problema cu martorii de bord,dar mi-au dat un raspuns de am ramas cu ochii in soare.Au spus ca o componenta a sistemului de franare a dereglat senzorii sondei lambda :o :o.Deci o explicatie pe romaneste nu am primit,dar macar problema s-a rezolvat pentru 1.600.000 lei.

P.S.: Nu ezitati sa faceti reclamatii daca sunteti pacaliti ca la drumul mare,la mine s-au conformat si mi-au schimbat furtunul de apa pentru spalarea lunetei,fara sa-l mai factureze a doua oara!!! :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce inseamna codul: p0420 bank1 catalyst system eficiency too low.

Sonda lambda sau catalizator?

Motorul este de POLO benzina 1L MPI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este de POLO benzina 1L MPI.

<{POST_SNAPBACK}>

1 L ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala de 50CP... Dar se monteaza pe Polo?? Nu pe Lupo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pe POLO 6N a fost,la 9N au introdus motorul 1.2 ca baza!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Am si eu o problema,acum mi s-a intamplat!M-am urcat in masina,am plecat si la putin timp ma uit pe bord si am observat aprinsi martorul pentru avertizare gaze evacuare si martorul EPC.Nu-mi dau seama ce s-ar fi putut intampla,nu am fortat masina,singura chestie e ca masina a stat cam 8 ore in soare!As vrea si eu niste lamuriri sau sfaturi ce i-as putea face,fara sa mai ajung iar la PBN!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Stimate domn :

Eu am patit la fel, dar cu alarma cuplata la inchidere centralizata. Dupa cateva ore de stat in soare, nu mai voia sa se deschida, trebuia sa folosesc cheia.

Am o problema sacaitoare: nu stiu de unde ar putea veni un consum parazit de curent, atunci cand - evident - toti consumatorii sunt scosi din circuit.

Cu multumiri pentru un eventual raspuns, Ioan Merches

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre problema cu alarma se poate sa se fi decodat si atunci trebuie sa va deplasati la un service specializat!Cat despre acel "consum parazit" din pacate nu ma pricep in acel domeniu!!!Numai bine!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe detalii. Cum ti-ai dat seama ca e un consum parazit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mesaj de la kikimiki primit via report ( foloseste cu incredere butonul addreply sau fastreply :D ):

Si eu am aceiasi problema, s-a aprins senzorul Lambda, asa cred ca se numeste, arata ca un robinet. Masina este VW POLO 1,2 l din anul 2003. Nu stiu ce sa fac. este de la senzorul Lammda de la altceva?

La tester mi-a indicat codul PO42O . Ce este cu el?

Ma poate ajuta cineva? Va rog mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tradus, ar insemna Eficienta catalizator prea mica. Dar, conform celor spuse, si celor patite de DannyVW, s-ar putea trage concluzia ca ar putea fi de la switch-ul pedalei de frana. De fapt, deja a devenit o obisnuinta acest switch la Polo si Fabia. Tind sa cred ca sonda lambda nu are nimic. Dar pana nu se face o scanare de erori cu un VAS sau VAG-COM, nu se poate spune mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate domn :

  Eu am patit la fel, dar cu alarma cuplata la inchidere centralizata. Dupa cateva ore de stat in soare, nu mai voia sa se deschida, trebuia sa folosesc cheia.

  Am o problema sacaitoare: nu stiu de unde ar putea veni  un consum parazit de curent, atunci cand - evident - toti consumatorii sunt scosi din circuit.

  Cu multumiri pentru un eventual raspuns, Ioan Merches

<{POST_SNAPBACK}>

cand compresorul inchiderii centralizate e putin pe duca si sta la soare se dilata ceva la el si nu mai actioneaza cum ne asteptam iar consum parazit e pus chiar de fabricant :offtopic: si ma refer la memoria ceasului(ora exacta) memoria casetofonului ,ecu si altele asa ca de nu e bateria buna sau nu pornesti masina vreo saptamana e de inteles de ce slabeste bateria nu? si la tipul asta de masina sunt putini consumatori in comparatie cu altele asta pt consolare :) cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, prin catre am trecut azi cu masina, deja ma doare capul.

Am mers spre timisoara, in parcare la mall imi spune unu ca nu mi se aprind stopurile de frana sau cum se numesc. Boooon, ce sa fac acum, m-am dus la autocar sau cum ii spune, dealer vw de pe lugojului, acolo am stat in service 3 ore si mi-au verificat tot felul de chestii, cica intrerupatorul de la pedala nu era defect, au facut teste, au schimbat o siguranta si gata merg iar stopurile. La 2 jumatate primesc masina, ei la 2 inchideau...mai stau putin dar toti pleaca ca s-a inchis si cand sa plec ce vad aprins EPC...Ce poate sa fie? Am mers asa 50 km cu el ca trebuia sa ajung inapoi la arad. Ceva sfaturi? Sa nu mai spun ca am platit 700 mii pentru ca nu aveam cartea masinii la mine. :)

banuiesc ca nu are nici o leg cu benzia cu toate ca pana acum am pus numai de la omv, azi insa nu am mai avut timp si am oprit la petrom

Modificat de mns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se aprinde afisajul cu motorul pornit exista un deranjament in instalatia de injectie, nu mai e disponibila intreaga putere a motorului.

Verificati instalatia de injectie cat mai curand posibil intr-un service.

am patit si eu problema asta cu EPC...ea mai face si te la caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar mi se pare ciudat ca exact cand imi primesc masina din service sa o primesc cu eroarea asta.

Modificat de mns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce este PBN? Am si eu aceiasi problema cu un senzor la bord si anume cel in forma de robinet. E cumva de la benzina? Unde sa ma duc ca am fost si la Ploiesti la Cardinal Motors si sunt niste prosti. Credema ca se balbaiau si nu au stiut care este motivul. Am mai dat si 1.500 lei vechi.

Unde sa ma mai duc? Va rog sa ma ajutati!!

MA sina este un POLO 2003, 1,2l benzina.

Multumesc mult!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Tradus, ar insemna Eficienta catalizator prea mica. Dar, conform celor spuse, si celor patite de DannyVW, s-ar putea trage concluzia ca ar putea fi de la switch-ul pedalei de frana. De fapt, deja a devenit o obisnuinta acest switch la Polo si Fabia. Tind sa cred ca sonda lambda nu are nimic. Dar pana nu se face o scanare de erori cu un VAS sau VAG-COM, nu se poate spune mare lucru.

Atentie ca incurcati problemele : comutatorul de pedala defect aprinde EPC , nu CHECK ENGINE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este PBN?

PBN = Porsche Bucuresti Nord :) , si nu cred ca ai vrea sa ajungi la ei :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
mario zaccaria

Am un polo din 2003 1,2 si mi se aprinde in bord: -Sonda lambda

-frane (dar franele sunt bune, le-am verificat la D&C Oradea.

Ce ar putea fi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!