Jump to content

vibratii motor


Tracto
 Share

Postare recomandată

Zic si eu la fel ca xxnelu: clapeta de acceleratie plina de toate cele. Dar du-te cu ea la alt mecanic care stie sa ti-o si adapteze daca o curata. Bujiile sper ca le-ai schimbat pe toate 4 ca sa n-ai alte neplaceri in viitorul apropiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • roger roger

    18

  • gabyte00

    9

  • xxnelu

    6

  • zebrocksky

    3

Da bujiile leam schimbat acum sa vad azi ce fac cu ambreaju sau ce o fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu - a fost bujia de vina, dar nu a gasit eroare de misfire cum ai zis tu. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu - a fost bujia de vina, dar nu a gasit eroare de misfire cum ai zis tu. :))

Ma rog... o bujie defecta ar fi trebuit sa genereze eroare. Naiba stie...

Sa nu aibe legatura si cu cealalta problema (opritul motorului). De ex., la motoarele AEH (cel in discutie crd ca este AHL) daca sunt probleme cu G28, knock senzorul nu mai este luat in calcul (automat, nici eroare de missfire stocata). De aceea spun, sa mearga la un mecanic ceva mai priceput.

Aaaa, roger, unde si cu ce "scula" ai facut diagnoza? Cum s-a depistat bujia cu pricina? Nu ai un rezultat al diagnozei?

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sincer am dus-o la service am lasat-o acolo si cand am mers sa o iau miau zis ce are si iam intrebat daca am misfire si au zis ca nu insa nu stiu dc inca imi moare motoru au curatat tot si tot asa face :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca diagnosticarea bujiei defecta sa se fi facut in stil Dacic: scoasa fisa de la fiecare bujie, pe rand, iar la care nu se sesiza o schimbare in mersul motorului, era o bujie/fisa defecta. Acum nu stiu exact cum e motorul colegului pe partea de aprindere, dar vazand modelul masinii cred ca are o singura bobina si fise care pleaca la bujii. De ce suspectezi ambreiajul? N-are cum sa-ti opreasca ambreiajul motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sincer am dus-o la service am lasat-o acolo si cand am mers sa o iau miau zis ce are si iam intrebat daca am misfire si au zis ca nu insa nu stiu de ce inca imi moare motoru au curatat tot si tot asa face :vaidecapulmeu:

Aha, am inteles. Nici macar nu ai siguranta faptului ca, s-a facut o diagnoza computerizata.

In alta ordine de idei, fi mai explicit; ce anume "s-a curatat"? Detaliile conteaza f. mult in aceste discutii. De ex., asa cum spunea si Dj SoSo, daca s-a curatat clapeta de acceleratie, s-a facut si adaptarea? Cum au curatat-o? Au dat-o jos si au curatat-o sau, cu ea nedemontata au tras un spray si gata?

Cel putin astfel de amanunte trebuie sa ne prezinti, pentru a avea o imagine cat mai exacta...toate operatiunile efectuate. Si bine ar fi, daca ai avea timp sa stai in service si sa vezi cu ochisorii tai, ce si cum.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu, daca nu e adaptata clapeta de acceleratie, ar trebui sa ai o intarziere intre momentul cand apesi acceleratia si momentul cand incepe sa accelereze. am stat si m-am tot gandit si nu inteleg cum ar putea sa moara motorul de la ambreiaj, mai ales cand il apesi...sigur e altceva de vina. eu cred ca ai probleme cu alimentarea cu benzina: filtrul imbacsit sau poate trage aer pe undeva si prinde dopuri de aer, iar cand nu mai e motorul in sarcina si trage aer, moare. sau nu-ti baga destula benzina, iar dupa ce scoti motorul din sarcina, fluxul de benzina fiind mic, moare. si iar poate fi filtrul, pompa sau cine-stie-ce altceva. cred ca trebuie vazut si daca ii vine benzina cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de acum am sa ma interesez la fiecare parte aici eu am gresit in fine. Uite care e problema mea nu is pasionat de viteza dar azi am facut un drum de deva si am zis sa ii dau putin in gura (cum se zice) insa ce am descoperit o lipsa de putere din nou. In a 5 la 3000 turati abea am ajuns la 120 mie mi se pare suspect rau. Voua???

Modificat de roger roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare suspect deloc. Cat ai fi vrut sa ai? Eu am mers maxim 180 in a 5-a la 6000rpm. Deci e absolut normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am mers cu un hiundai tot motor de 1.6 in a 5 la 3000 deja avea aproape 150...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se fac asa comparatiile intre motoare. Nu sti ce curba de putere au ambele ca sa le poti compara. E gresit sa compari doua motoare ale aceleiasi marci, aceeasi capacitate si cai putere, dar generatii diferite, d-apai sa compari 1.6 vw cu 1.6 orice alta marca.

Am deviat destul de la subiect. Daca vrei sa discuti subiectul asta, exista topic-uri in care se trateaza problemele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor va rog ajutatima...:(... De 3 zile mi se aud tachetii eu no am zis ca nu aud bine intreb pe cineva ma u auzi ala ca si mine nu mai intreb 2 persoana nimic nici aia azi de curios ajung acasa ma uit la uleiu de la motor nimic :| mam tarat pe sub ea o ora nici urma de ulei pe la motor la fel nimic singura urma care am gasit-o e la toba. Intrebarea mea e unde drak o disparut frate??? Asa ceva nu am mai auzit si nu am mai vazut:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai ca nu inteleg ceva. Nu ti s-a aprins avertizarea galbena in bord ca nu ai ulei? Masina scoate fum?

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa aprins nimic in bord....si nici fum nu scoate.. acum am completat eu din nou cu ulei ... Am rezolvat si problema cu muritu motorului e de la sonda lambda... e dusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu inteleg, ceva scapa. Daca iti scade uleiul sub nivel, trebuie sa se aprinda becul galben, dar sa zicem ca poate nu functioneaza senzorul din baie, atunci sunt doar 2 posibilitati sa iti dispara uleiul, ori il consuma motorul ori ti se scurge pe undeva. Daca s-ar consuma ar trebui sa ai o dara de fum in spate, daca se scurge trebuie sa gasesti urme. Alte posibilitati eu nu vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa aprins nimic in bord....si nici fum nu scoate.. acum am completat eu din nou cu ulei ... Am rezolvat si problema cu muritu motorului e de la sonda lambda... e dusa

Stai sa ne-ntelegem...ai rezolvat sau ai "descoperit" cauza? Personal, ma cam indoiesc de faptul ca, sonda lambda ar fi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roger roger

Da ai dreptate si eu ma mir azi iar am complectat ulei. Cand pun contact motor se aprinde martorul dar cand scade nu . De scos fun deloc deabea se vede. PE dedesupt mam uitat peste tot pe la motor la fel nici pic de ulei. Cred si eu ca il mananca. Problema cu muritu nu este nici sonda am schimbat-o si tot degeaba insa am citit pe undeva ca sar putea sa fie si de la carburator. Clapeta de acceleratie cum dau de ea sa o curat?? Stie careva? Nu vreau sa o mai duc la service aia iti toaca toti bani fara folos.

Modificat de roger roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timpul mersului a inceput sa trepideze intre 2000-3000rpm, mers in "suturi", presupun ca din alimentare, e posibil sa fie filtrul de benzina plin de gunoaie si sa se manifeste asa?

dupa mai multi kilometri si-a revenit insa. asta-iarna a avut martorul check engine aprins vreo 130 km, apoi la pornire dupa cateva zile s-a stins dupa cateva minute de relanti si a mirosit a benzina.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as suspecta mai degraba partea de aprindere, alimentarea nu cred ca se manifesta asa. Ai schimbat bujii, bobinele sunt toate ok? Ai facut o scanare cu Vag-Com sa vezi daca ai missfire stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate si eu ma mir azi iar am complectat ulei. Cand pun contact motor se aprinde martorul dar cand scade nu . De scos fun deloc deabea se vede. PE dedesupt mam uitat peste tot pe la motor la fel nici pic de ulei. Cred si eu ca il mananca. Problema cu muritu nu este nici sonda am schimbat-o si tot degeaba insa am citit pe undeva ca sar putea sa fie si de la carburator. Clapeta de acceleratie cum dau de ea sa o curat?? Stie careva? Nu vreau sa o mai duc la service aia iti toaca toti bani fara folos.

Roger...

1. Hai sa nu facem varza topic-ul; despre eventualul consum de ulei, vezi ca exita alte topic-uri.

2. De unde si pana unde, masina ta are caburator? :blink:

3. Dupa cum decurge discutia, fara a te simti jignit, nu cred ca este indicat sa te apuci tu de curatat clapeta. Ti-am spus si mai inainte (si numai eu), cauta un alt service. Daca te lasi jupuit de unul sau de altul, ajungi cu costuri mai mari decat daca, te-ai duce la o reprezentanta.

4. Si cu asta incheiem aici discutia despre ulei in acest topic...probabil, masina nu este dotata cu senzor de NIVEL ulei, asa ca, nu are cum sa te avertizeze la scaderea nivelului. Cand/daca marotrul de ulei (al masinii tale) se va aprinde (cu motorul pornit) asta iti va indica o presiune scazuta in circuitul uleiului. Deci...daca se va aprinde in timpul mersului (chiar si datorita lipsei de ulei), va trebui sa opresti IMEDIAT motorul. Cauta topic-urile despre consum sau, senzor ulei si cu siguranta vei afla lucruri interesante.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roger roger

ok asa am sa fac. De carburator doar am citit si eu pe un forum am dat cu parerea.. nu ma prea pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as suspecta mai degraba partea de aprindere, alimentarea nu cred ca se manifesta asa. Ai schimbat bujii, bobinele sunt toate ok? Ai facut o scanare cu Vag-Com sa vezi daca ai missfire stocate?

are doar vreo 37 mii km si nu i-am schimbat nimic pana acum, decat ulei si filtre, dar filtrul de benzina e neschimbat de vreo 2 ani jumate dar doar vreo 12 mii de km are. pana acum il schimbam la 1an adica vreo 8-10 mii km maxim. de-asta m-am gandit ca poate e el de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca e filtrul de benzina, eu il schimb la 60.000 km si n-am avut niciodata probleme din cauza lui, ci din cauza bobinelor de inductie si a bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!