Jump to content

vibratii motor


Tracto
 Share

Postare recomandată

Datele problemei: Un golf 4 1.6 16V 105 cai.

cateodata la relanti si in mers motorul trepideaza/vibreaza . la relanti uneori mai si scade turatia iar in mers se simte o mica micsorare de putere.

Aveti idee ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • roger roger

    18

  • gabyte00

    9

  • xxnelu

    6

  • zebrocksky

    3

una sau mai multe din bobinele de inductie.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

problema era reprezentata de electroventilator care juca pe ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am un passat b5 din 97 motor de 1.6 si am o problema cand schimb din a 3 in a 4 la 2000 de turati imi trepideaza masina pana can ajung pe la 3000 de turati chesti asta a inceput acum 2 saptamani iam dat masina cuiva sa mearga sa bage benzina si nu a lasat bine frana de mana jos si a mers cu ea putin trasa. El insa zice sa sar putea sa fie de la benzina. Mentionez ca masina nu isi mai ia asa demaras cum facea inainte.Si la fel ca si la tine imi scad turatiile cand ii la relantiu. Zici ca da sa moara motorul.Careva are o idee??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva din cauza ambreiajului trepideaza?Nu patineaza?Bagi 1a,tragi bine frana de mana si incerci sa pleci de pe loc.Daca motorul se tureaza si nu taraie torile din spate(sau nu derapeaza fata) atunci e ambreiajul uzat.Mergand cu frana de mana trasa a suprasolicitat ambreiajul.

Legat de relanti,nu prea are treaba ambreiajul.Fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc cea ce ai zis tu .. revin cu detalii ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))) asta este cea mai buna dintre toate citite pana acum pe forum. Mersul cu frana de mana trasa, adica masina a tras mai greu, a suprasolicitat ambreiajul care patineaza si din acel motiv trepideaza masina. In acest sens, eu deduc faptul ca ar trebui sa merg singur in masina sau eventual sa merg pe langa ea, pentru a nu exista vreo greutate in plus/remorca/saci in portbagaj etc etc care ar putea suprasolicita ambreiajul. Nu e bine sa fim rautaciosi dar uite ca exista si pareri de genul, in 2 zile daca mergi cu 2 dinti trasi la frana de mana, cedeaza ambreiajul.

Nu ar putea sa cedeze sa zicem, placa de presiune, sau rulmentul de presiune si asta sa dea vibratii nu?

Sau Volant(a) care din nou sa dea trepidatiile (Ceea ce este mult mai plauzibil)

Sau intrerupe motorul, ai clapeta plina de murdarie, nu mai este amestecul optim, intrerupe pana urca in plaja de turatie. Verifica si asta, sa nu fie de la injectie

In general, un ambreiaj semi-uzat care patineaza la a-1-a NU da vibratii la schimbarea de trepte ci doar Patineaza

O seara placuta si spor la mesterit

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar problema apare doar la schimbarea din 3 in 4, ceea ce inseamna ca are un anumit punct in care se simte lipsa de putere a motorului resimtita si la relanti, asta deduc eu din spusele colegului, de aceea cred ca o diagnoza ar elucida mai mult sau mai putin misterul de ce i-a scazut puterea motorului (colegul zicea: "ca masina nu isi mai ia asa demaras cum facea inainte")

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan Moraru,uite de asta,toata lumea,cat traieste,invata!

Dupa ce mi'am schimbat ambreiajul(prima data),masina trepida cand acceleram...Pe scurt,solutia a fost alt kit.Discul nu era fetuit circular-continuu.Planeitatea discului nu era continua.De aia am presupus.Si decat sa inceapa cu volantul(cost destul de mare) mai degraba cu discul.Eu am plecat de la ideea ca masina nu a avut probleme(cum zicea mai sus) de nici un fel.Singurul factor care a intervenit a fost mersul FORTAT....

In fine,imi cer scuze,daca judecata mea nu a fost binevenita.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cu frana de mana a 1-ia si rupe tot are demaraj si putere .... insa am inteles de la cineva ce poate fi pe partea electrica problema pierderii de putere...volant si tot de pe fata inafara de frane a fost schimbat ....curatat etc... si nu am probleme numa cand ajunge in treapta a 4 atunci daca accelerez incepe sa trepideze insa dupa ce trece de o anumita viteza merge perfect

Am citit pe si pe alte forumuri si cei care au mers cu frana de mana 10 15 km nu am probleme insa el a mers doar 2 km ...eu ma gandesc ca poate fi si de la frane acest trepidat :) In orice caz saptamana care vine am sa pun un Vag-Com pe ea poate aflu ceva daca nu o duc la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punem problema asta pe un buletin de pariuri si vedem ce iese :) .

Eu cred ca, dupa diagnoza va veni cu o eroare de missfire :) .

Voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca are misfire, zice ca face doar de la 2000 la 3000 rpm.

Am mai zis asta pe mai multe topic-uri: e foarte important ca problema sa fie descris exact si cu cat mai multe detalii asa fel incat sa suplineasca lipsul principal pe care il avem, adica nu vedem masina cu ochii nostri.

Eu am trecut prin multe feluri de trepidatii cu masinile mele de pana acum, asa ca termenul de trepidatii este foarte generic.

Descrie mai bine aceste trepidatii. Se simt in doar in volan, in toata masina? Sunt ca niste vibratii dese sau ca niste gatuiri de putere. Iti apar si cand bagi piciorul in pedala tare si cand o iei usor de la 2000 in sus?

Am un feeling catre un injector, sau pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan Moraru,uite de asta,toata lumea,cat traieste,invata!

Dupa ce mi'am schimbat ambreiajul(prima data),masina trepida cand acceleram...Pe scurt,solutia a fost alt kit.Discul nu era fetuit circular-continuu.Planeitatea discului nu era continua.De aia am presupus.Si decat sa inceapa cu volantul(cost destul de mare) mai degraba cu discul.Eu am plecat de la ideea ca masina nu a avut probleme(cum zicea mai sus) de nici un fel.Singurul factor care a intervenit a fost mersul FORTAT....

In fine,imi cer scuze,daca judecata mea nu a fost binevenita.

Nu e vorba de cerut scuze, doar ca la tine a fost un caz special cu un ambreiaj nou, la el e de ceva vreme acolo si, din cauza benzinei sau a clapetei si eu aveam trepidatii pe la 2000-2100 RPM. deci este posibil sa fie si de acolo, misfire nu cred ca va gasi, daca avea misfire simtea lipsa de putere si consumul mare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa recapitulez cu 100% detalii.

1. Plec de pe loc fara probleme.

2. Ajung in a 4 la 2000 RPM si accelerez cu pedala jos de tot pleaca foarte greu incepe sa trepideze toata si se tureaza foarte greu dupa ce ajung pe la 3000 de RPM nu mai am probleme. Insa se simte o lipsa de putere cam mare. In a 1 am incercat azi la 4000 RPM deabea ajung la 30 km/h.

3. Mai e o problema cred ca e legata tot de asta, cand pun frana mai brusc sau mai lent imi moare motorul trebuie sa incetinesc dela distanta astfel nu imi scade acu sub 1000 RPM.

Faza e ca atunci cand imi moare motoru e ca si cum nu am contactu pus mi se blocheaza si volan tot...

Eu cred ca poate fi si de la ambreiaj deoarcece in mers o scot la liber si dau drumu la ambreiaj mai repede imi da in nas, adica ma zmuceste de numa numa.

Si daca se poate sa imi explicati si mie ce este aceasta erroare missfire. Multumesc

Aceasta trepidatie este ca si cum ai plecat cu a 3 de exemplu de pe loc. Lipsa de putere ar veni asta

Modificat de roger roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit acum pe un forum si acea persoana are aceasi problema ca si mie. Lui cei de la service iau zis ca is tachetii dusi. E posibil asa ceva? Eu nu prea cred.post-18-1154460138.gif

Ar putea fi si de la EGR??post-18-1154460138.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tachetii daca sunt dusi ar trebui sa sune ca un diesel(taca-taca),deci nu prea are cum.

Poate fi egr.Curata,adapteaza'l.

Missfire-lipsa de scanteie,mai pe scurt(bobine duse,bujii obosite,fise proaste).

Cauta in lista cu diagnoze pe cineva din zona ta,poate te ajuta cu o scanare.Mult mai eficient decat bajbait.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@roger dupa cum descri fenomenul la postul #14 mi-am adus aminte ca asa pateam la vechea dacie cand o bujie nu lucra. Acum poate nu este la fel si aici si probabil deja te gandesti la n variante :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa le luam pe rand:

1. Trepidatiile si lipsa de putere:

Cand ai schimbat ultima oara filtrul de benzina si filtrul de aer?

Cand ai schimbat ultima oara bujiile?

2. Cade turatia la revenire:

Clapeta de admisie si EGR murdare. Curata-le si adapteaza-le cu vag-com. Am avut aceleasi probleme si asa s-au rezolvat.

3. Smucit la eliberare ambreiaj:

Verifica in primul rand suportii motorului sa nu fie rupti. Cu motorul oprit misti motorul fata-spate cu mana. Daca se misca usor din suportii stanga sau dreapta trebuie schimbati. De obicei cel de sub motor nu se duce asa usor. Eu l-am schimbat pe cel din dreapta de 2 ori, si pe cel din stanga o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile deloc de cand am luat masina.. insa restu a fost curatat si schimbat acum o luna cu volant si tot ce trebuie pe fata mai putin franele.

Da poate asa si este mia zis cineva ca e de la bujie dar nu ma culc cu urechea pe asta. Un vag- com revolva misterul. In orice caz va multumesc pentru detalii. Am sa revin cu raspunsul la problema mea cand am sa il aflu.icon_thumright.gificon_thumright.gificon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajungi la un vag-com, in afara sa-ti citeasca codurile de eroare (daca ai), vezi si pe canalele 014,015 si 016 din modulul engine daca ai misfire pe vreun cilindru atat la relanti cat si in miscare. Din experienta iti zic ca o sa gasesti cod de eroare de misfire numai daca iti da multe si deodata, daca ai rateuri putine (sub un anumit prag) nu iti seteaza cod de eroare, dar poti sa le monitorizezi pe canalele pe care ti le-am zis.

Daca ai un service unde ai putea sa masori presiunea in rampa a benzinei ar fi bine. Poate e pompa de benzina.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am revenit. problema cu trepidatul era de la o bujie ... insa aceea cu muritul motorului inca nu am rezolvat-o e de la ambereaj cand calc ambreajul brusc scad turatiile pana la 0 ..asta urmeaza sa rezolv oricum mersi mult de sfaturi. Mai am o intrebare nu am gasit nimic nici unde am un b5 din 97 si tot ma chinui sa aflu la modelu asta nu arata pe bord cati litri de benzina ai sau cat consuma orice informatie de genu ... in afara de cati km are masina si cati am facut eu si ceas alceva nu arata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau daca se poate o poza cu un bord de b5 din 97 pornit nu gasesc nicaieri :icon_thumright::icon_thumright::icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai computer de bord iti arata, daca nu nu.

vezi ca a pus Florin o poza acolo, poate te ajuta cu ceva, e o discutie chiar despre schimbarea IC-ului la un passat din 97.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa arata si la mine bordu numa ca acolo jos nu sa aprins niciodata numic a ramas negru tot timpu sus se aprnd numa martori de bord benzina,etc.. insa jos nimic.. ce ar fi de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am revenit. problema cu trepidatul era de la o bujie ..

Alooo, baietii, unde este berea? :)

roger- cauta un mecanic mai priceput; faptul ca ti se opreste motorul atunci cand calci ambreiajul, nu inseamna ca, de vina este ambreiajul. Primul lucru la care ma gandesc ar fi, clapeta de "acceleratie".

Nu in ultimul rand, va rog sa pastrati discutia On-Topic ... fara IC-uri sau altceva ce nu tine de titlul topic-ului. Multumesc.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!