Jump to content

Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ?


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

Si ceva cifre?,pt că si eu folosesc motul şi sunt curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/194/Specific%20504%2000%20507%2000%205W-30%20(GB).pdf?1323962836

compara cu altele cu aceeasi norma

de exemplu MOBIL1 are HTHS 3.58 deci mai mare deci pelicula mai rezistenta la forfecare la temperatura...

http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.aspx

O ZI BUNA...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul face niste uleiuri minerale de toata frumusetea.

 

Cred ca doar 300V mai este esteric.

 

De ce nu se compara Motul 300V 5w40 cu Redline 5w40 pt ca atunci ar fi HTHS 4.51 vs 4.6 ?

 

Si ceva cifre?,pt că si eu folosesc motul şi sunt curios.

 

Iata de ce. Sunt si ceva "cifre" aici:

post-74345-0-68954500-1378400996_thumb.j

post-74345-0-15626300-1378401029_thumb.j

post-74345-0-75817500-1378401048_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grupa IV si V nu se poate aditiva, din aceasta cauza e nevoie si de grupa III in blend pentru a intruni mixul de proprietati necesar uleiului dat si de aditivare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda,, adevarul ca intre 50 si 100% blend de grupa III  .. iese ulei al naiba de sintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar un compromis poate da uleiul cel mai bun, adica care sa faca de toate.

 

Daca se doreste un singur lucru se merge pe nisa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neadevarat. Uleiul cel mai bun din absolut toate, dar CHIAR TOATE punctele de vedere, este grupa V POE(poilolester) si acesta se poate aditiva. Grupa IV are problema asta (a imposibilitatii de a fi aditivata) dar cine vrea sa produca sintetic 100% aditiveaza gr. V si le amesteca. Producatorii stiu foarte bine chestia asta (ca nu i-om invata noi...) dar mai stiu si ca astfel cresc costurile. Asa ca multumesc lui D-zeu ca se poate sa isi eticheteze mineralele hidrocracate de gr. III,"full synthetic" de cand cu procesu' ExxonMobil vs. BP Castrol, si vand posirca minerala "hidrotreated" la pret de full synthetic cu  eticheta de full synthetic(mai putin intr-un singur loc de pe Terra, si anume Germania, unde nu au voie).

Ca sa castige BANI si sa faca PROFIT.

Multe drumuri cat mai bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot cautat si nu am gasit, inca, HTHS ul pentru Castrol FSTTurbo Diesel 5W40  :mellow:

Modificat de enescuus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un ulei C3, deci normele ACEA il obliga sa aiba minim 3.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, știu ca are minim 3,5, dar vroiam sa știu cât :D...de fapt la mine "problema" e alta...vreau sa ma hotărăsc dacă în continuare voi merge pe norma 505.01 sau sa trec la 507.00 de acum înainte...diferența la preț este mica și am înțeles ca 507.00 este cu mult peste din punct de vedere al pachetului de aditivi etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi pe premisa ca are fix 3.5... 

 

eu zic sa stai cuminte pe 505.01, schimbat la 10.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca m-ar interesa norma 507.00 pentru ca am primit saptamana trecuta un bidon de ulei de la un prieten Mobil 1 ESP formula :tuktuk: made in EU (UK dupa codul de bare) si vreau sa l folosesc sa vad ce si cum ...dar mersi de sfat andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cadou, nu are rost sa cumperi alt ulei pt viitorul schimb.

oricum nu se strica nimic la motor doar dintr.un schimb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei, vrei sa spui ca nu ar fi indicat sa pun acest ulei Mobil esp 507.00 la motor? ca pt mine nu ar fi nici o problema...pot oricand sa-mi iau un 505.01...dar vreau sa fiu sigur ca pun ce e mai bun pentru masina mea

Modificat de enescuus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile sunt impartite, unii sunt pro altii contra 507, e decizia ta, cel mai bine e sa te informeazi si sa-ti faci singur o parere, nu neaparat batuta in cuie, incearca sa fi obiectiv pe partea tehnica, parerile oamenilor sunt in general subiective, tin de afinitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ca la 15k km cei de la reprezentanta mi-au pus in motor mobil 507.00...si asa scrie si pe cartea de service  :blink: plus stampila lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad care e problema, greseala nu e.

 

Si nici prostie din partea VAG, zic eu.

 

In mod obisnuit cei de la reprezentanta asa procedeaza conform noilor aprobari, in particular fiecare face si crede ce vrea.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia II, 1.9 TDI , PD,  105 PS , Motor :BJB / BKC / BXE / BLS, fabricatie:06/2004–10/2010,  Euro 4/5 de serie cu filtru de particule = VW 507.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Valentin...am citit...deci la mine ca am QG0 trebuie musai 505.01...am observat ca, totusi, pot pune si 507.00 cu conditia sa-l schimb la max. 15k km pentru ca eu nu am senzor de calitate al uleiului...sper sa nu fi inteles gresit :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inteles bine. Poti pune ce crezi de cuviinta atata timp cat e 505.01 sau 507 si intervalul de schimb ramane cel fix (15k sau un an).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul a folosit faimosul ulei recomandat si faimosul interval de schimb....    parerea mea e ca   nu  are treaba cu vascozitatea  ....si norma (care a fost respectata)  axul cu came picat 

ci cu marca si  intervalul de schimb....

 

Zi buna....

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!