Jump to content

Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ?


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

Din cauza vitezei am dat linkul gresit. Uleiul de fapt ii MOTOR GOLD Supertec PD SAE 5W-40

 

 

La ultima revizie (le fac cam din 10.000-12.000 km) am bagat http://www.generalmotorgold.ro/ro/motor-gold-supertec-sae-5w40_pp154.html.

Nu stiu ce sa zic... Am vazut eu bine sau uleiul asta nu are norma VW 505.01 pt pompe duse? Sau tu nu ai motor pompe duse?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal,  pentru ca topicul "diferenta ulei romania-germania facuta la ochi " este cel mai relevant lucru posibil  :winter:

L-ai citit in totalitate si ti s-a parut irelevant?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf iv cod motor AXR 101 cp PD. Motorul are 180.000 km,masina este din 2006. In prezent, folosesc castrol 5w-40, care nu este longlife. Personal as dori sa trec la un ulei long life, dar din cate stiu are norma 5w-30. Se intampla ceva daca trec la un ulei mai subtire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce motive ai vrea sa folosesti long life ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face prostia sa pui ulei LL. Eu am avut si m-am ars o data. Il consuma mai repede, motor mai galagios. 10k l-am tinut. Era Mobil 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ iuliu.m   Da, printre altele...

Modificat de enescuus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei_221 motivul ar fi ca stau in strainatate si fac destul de multi km la an, cam in jur 30.000. As fi preferat in loc de 2 schimburi de ulei sa fac doar unul! In concluzie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti permiti sa faci 2 schimburi si vrei sa tii masina mai mult, fa doua... Nu are cu ce sa dauneze motorului. Daca nu vrei sa tii masina si/sau nu-ti permiti sa faci 2 schimburi, treci pe LL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa zic si eu... mai bine 2 schimburi, decat unul long life.

 

insa strict la intrebarea ta... Nu se intampla nimic daca folosesti ulei mai subtire.

Ma ocup de un AXR din 2005, care toata viata a mers pe Aral 5w-30 long life si Castrol Edge 5w-30 Long life. Insa schimbate in jur de 20-25.000 km. Masina are 315.000 km si are totul original in motor (mai putin turbina la care s-a rupt axul). Chiar si axul cu came si tachetii inca se prezinta foarte bine. ( punctul slab la PD)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat un pic un ulei care am auzit de el la cineva si as vrea sa stiu si parerea voastra, mai ales a celor care deja il folosesc!

Uleiul se numeste VATOIL SynGold 5W-40, are norma vw 505.01 si ca pret este undeva la 120-130ron 5L.

Specificatiile lui le puteti gasi aici : http://www.vatoil.com/UserFiles/File/142_pb_VM_20_02_EN[1].pdf

Si daca doriti o comparatie cu cele ale Castrolului Edge Turbo Diesel : http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=9&cad=rja&ved=0CHsQFjAI&url=http%3A%2F%2Fwww.kimar.hr%2Fdownload_file.php%3Ffile%3Dedge-td-5w40.pdf&ei=ndayUu_5DIOuygPM54DQAg&usg=AFQjCNE51Ctcbn8RNv-DxiXK5jsQk-V83w&sig2=YMIfiXTVjAtq5LCqYaZq0g

Ma gandesc ca incepand cu urmatorul schimb sa folosesc acest VATOIL avand in vedere ca este o firma medie din Olanda care cred eu ca nu-si permite sa dea rateuri de vreme ce vrea sa se ridice si sa se impuna, producand uleiurile numai in Olanda. Voi ce ziceti?

Modificat de Catalin Sandu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima stire de pe site este din 2012, au fost cumparati de Kron-Oil in 2010, care la randul lor desi se anunta ca productori de lubrifianti cred ca sunt in principal blenderi.

 

La 130Lei/5l inseamna 26Lei/l cu TVA. Daca scazi TVA, adaos comercial, transport, etc....

Nu vreau sa spun ca este prost, doar ca la pretul acesta nu vad ce castig ar fi fata de unele consacrate deja ca alternativa la Castrol, ma refer la LM, Ravenol, Fuchs-Titan, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea

densitate mai mare

protectie la uzura mai mare

PLUS ca stie PORSCHE A40 pe langa vw 50501

VATOIL nu are A40

 

 

 

http://www.ravenol.de/en/produkte/verwendung/d/Product/show/p/ravenol-vmo-sae-5w-40.html

 

http://www.valvolineeurope.com/english/products/engine_oils/synpower/cid(7542)/synpower_mst_c3_5w-40

 

schimbate la maxim 10000km

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ... Tocmai d-asta am vrut sa aflu parerile voastre. In materie de uleiuri nu am folosit in VW meu decat Castrol ... ca asa mi-a recomandat mecanicul. Initial cu schimb la 15k km, acuma la initiativa mea, cu schimb la 10k km ... dupa ce mi-a picat axa cu came si tachetii.

Ravenol am auzit ca e bun dar Fuchs nu stiu nimic de el. Iar L.M. m-i se pare cam supraevaluat datorita marcii, la fel cu e si Castrol. Doar brandul mai e de ele. (parerea mea).

L.E: Am urmarit specificatiile tehnice si la RAVENOL si la VATOIL: Nu vad mari diferente! Sunt mici si sunt si de o parte si de alta. Unul e mai buna la una, unul la alta, in diferente mici. Nici la pret nu sunt diferente mari...

O sa fac o iterogare internautica si la Fuchs sa vad ce si cum...

Modificat de Catalin Sandu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin,

 

axa cu came nu ti-a cazut nici din cauza mecanicului tau nici din cauza uleiului pe care l-ai folosit....sa spunem ca ai fost unul dintre aceia care a cumparat o masina din Germania, care la randul ei a fost folosita ca un lucru de unica folosinta....povestea e mai lunga, dar tu stii sa citesti.

 

Cel mai bun sfat pe care il poti primi este " Asculta de mecanicul tau!"cat despre initiativa ta......., si spor in continuare la cautarea uleiului miraculos pentru tdi pd!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer DA, ai dreptate! Nu dau vina pe mecanic sau pe uleiul folosit. Faptul ca mi-au picat axa si tachetii e rezultatul unei sume de factori. 

Referitor la ulei insa, simt nevoia sa fac o schimbare deoarece m-am cam saturat castrolul asta. Poate ca e un gand derivat din proverbul "suflii si in iaurt" dar vreau sa pun si altceva, ceva care stiu sigur ca e facut intr-o tara unde contrafacerea se pedepseste drastic, unde clientul este respectat si unde se scrie pe bidon tara de productie!

RAVENOL am vazut clar ca este "Made in Germany", VATOIL este facut in Olanda (chiar daca este doar "amestecat"), FUCHS insa am dubii deoarece au multe sucursale si o retea destul de vasta (nu m-ar mira sa scrie pe bidon Made in UE).

O alta chestie care o vad eu de ceva ani incoa este ca de foarte multe ori se vinde brandul si nu calitatea, la fel si pretul este direct proportional de multe ori cu brandul si nu cu calitatea.

In fine, poveste poate continua.

 

Referitot la "flush": ce implica efectiv, care sunt riscurile si daca e recomandat.

Modificat de Catalin Sandu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai recomandat ulei este acel ulei care poti sa fii sigur ca il gasesti si in 3 ani!!! deci in alta ordine de idei este foarte recomandat sa schimbi cat mai rar marca de ulei.

 

Flush este o chestie foarte buna daca respecti riguros recomandarile fabricantului si nu incepi din proprie "initiativa" sa faci imbunatatiri ale procesului.......stii tu mai bine ce vreau sa spun.

 

Este recomandat  daca vrei sa schimbi marca uleiului, riscul este sa se rupa filmul de ulei daca tii mai mult decat recomanda producatorul.

 

Folosind mereu un ulei de calitate nu cred ca este necesar aceasta metoda de a curata motorul.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Deci daca ma hotarasc sa trec pe RAVENOL sau VATOIL sau altceva nu trebuie sa fac flush. Am inteles bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu !

 

Folosind mereu un ulei de calitate nu cred ca este necesar aceasta metoda de a curata motorul.

 

Adica nu schimba nimic daca poti sa intelegi! si cu restul de bani ce raman fa un polish...

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu recomand Flush...Recomand VATOIL cu incredre. Avem clienti care au trecut de la castrol la vatoil si sunt foarte multumiti...nici vor sa auda de altceva.

 

Bineinteles daca cauti pe net/forumuri parerile sunt impartite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

PORSCHE AUSTRIA foloseste asta bineinteles nu turcesc CATASTROL de ROMANIA

 

http://www.tds.castrol.com.au/pdf/5032_SLX_Professional_LLIII_Powerflow_119390_2007_03.pdf

 

 

Vascozitate: SAE 5W-30

 

 
Castrol EDGE Professional Powerflow LongLife III 5W-30 a fost dezvoltat in parteneriat cu producatorul de autovehicule Volkswagen Group pentru motoarele de ultima generatie
Formula complet sintetica cu Performance Technology TM prelungeste viata sistemelor complexe de emisie din zilele noastre si reduce poluarea mediului inconjurator. 
Acest ulei a trecut cu succes cele mai exigente teste de ulei, protejand toate componentele motorului. 
Castrol SLX Professional Powerflow 5W-30.
Curata motorul, protejeaza la temperaturi extreme si asigura un consum redus de combustibil. Este uleiul de motor ideal pentru motoarele de ultima generatie ale concernului Volkswagen (VW, Audi, Skoda, Seat)
Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bun ulei  in  2014

 

   VW    PD cu   DPF

 

MOBIL 1 5W-40 ESP FORMULA M (Mercedes)

 

Mobil 1 5W-40 ESP Formula M este special formulat pentru cele mai exigente si performante norme si orice motor care necesita un 5W-40. Este ulei de motor sintetic de performanţă avansată conceput pentru a oferi o putere excepţională de curăţare, protecţie de uzură şi performanţe remarcabile. Mobil 1 ESP Formula M 5W-40 prelungeşte viaţa şi menţine eficienţa motorului, reduce emisiile de gaze şi este recomandat pentru automobile alimentate diesel sau benzină.

Caracteristici şi beneficii:
Mobil 1 5W-40 ESP Formula M se produce dintr-un amestec de componente cu proprietăţi de înaltă performanţă formulate pentru a fi pe deplin compatibile cu filtrele de particule diesel (DPF) şi pentru convertoare catalitice alimentate cu benzină (CAT).

Mobil 1 ESP Formula M 5W-40 a fost conceput pentru a oferi o remarcabilă protecţie şi o performanţă generală:

  • Ulei conceput in special pentru MERCEDES BENZ inclusiv AMG
  • avantaje şi beneficii potenţiale;
  • conţinut redus de cenuşă ce protejează filtrele de particule;
  • conţinut redus de sulf şi fosfor;
  • prelungeşte viaţa motorului şi îl păstrează curat pentru o perioada îndelungată;
  • este remarcabil la oxidare termică;
  • 100 % Diesel Particulate Filter Protection

Nu are certificare vw 50700 DAR e mai bun decat orice ulei din lista erwin deoarece are HTHS  APROX 3.8(uzura mai mica)   si  S -ASH  0.6%

 

omologul lui MOBIL1  5w30 esp formula are HTHS 3.68 

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Si valoarea  S -ASH cat este la MOBIL1  5w30 esp formula ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!