Jump to content

contact+cheie


mexx
 Share

Postare recomandată

Are careva ideie cit poate sa coste setul "cheii + contact + butuci"??????

mi s-a furat borseta cu acte in care aveam si cheile de la masina ,iar acum tre sa schimb cheile si contactul.

Daca are careva vreo idee ......

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cheie tip briceag,deci cam 400 ron cheia x 2 buc, butuc + contact cam 500 ron si la care sa mai adauga manopera + adaptare chei....

Deci cam 1500 ron. Dar ar fi mai ieftin de la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu e necesar sa schimbi butuc , chei etc ...

Ti-am dat PM

Modificat de turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut acum 1 an si ceva am observat probleme la incuietoarea de pe partea soferului am tot lasat asa si am folosit-o pe cealalta acum cand m-am gandit sa vad daca o pot face sa bag ulei sau ceva nu mai intra cheia bine am bagat ulei fin dar cheia intra acum dar nu se roteste asa de tare am fortat incat sa desfacut cheia in 2.V-ati mai intalnit cu aceasta problema ce solutii ar fi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil butuc nou (si stai cu alta cheie in buzunar) sau toate schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu incuietoarea de la hayon la care nu bagasem cheia decat 1 data ... si atunci cand am luat masina. Acum 1 luna m-a palit ideea sa mai bag si eu cheia acolo. Sufletul lui Avram Iancu. Abia daca intra 1/4 din ea.

Operatiunea de reparare:

-am bagat 1 tub de spray ptr curatat incuietori din ala de pe piata.

-apoi am mai avut si eu niste silicon spray cu care am tornat acolo in abundenta.

Bine inteles ca intre turnarile mentionate am mai bagat cheia care incepea sa intre si mai mult.

Apoi am folosit inteligenta: PUMNI sanatosi in cheie (cheia aia normala nu briceag) si uite asa am reusit pana la urma sa deblochez butucul.

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut, am urmatoarea problema:

- mi s-a blocat contactul, pur si simplu bagand cheia nu vrea se se roteasca in contact ( doat un mic joc)  pt a porni masina, volanul fiind blocat.

S-a desfacut contactul dar cel la care am apelat mi-a zis ca nu poate sa scoata piesa pe care am atasat-o in poza datorita unor suruburi fara cap.

Ma poate auta cineva cu demonatarea acelei piese mecanice pt a o schimba eventual? partea din fata cea cu cheia este ok.

1.JPG

4.JPG

2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu completari despre model : 2007 VW POLO 1.2 12V. Cineva priceput in Bucuresti? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Vreau sa ma ajutati si pe mine cu ceva idei, sfaturi pentru ca nu sunt sigur de spusele mecanicului iar in cazul in care s-a discutat deja, sau este postat gresit, va rog sa ma indrumati .

Situatia incepe cam asa: ieri am dat intr-o gropita si dupa am observat ca a inceput casetofonul sa se reseteze incontinuu (desi pana atunci nu se reseta chiar daca treceam peste denivelari si chestii gen) si s-au aprins si esp-ul si airbag-ul. Am luat contactul si cand am vrut sa il pun am observat ca nu se intampla nimic. Am tras pe dreapta, am verificat borne, sigurante si toate cele si nimic...in momentul cand incercam sa ii pun contactul nu se auzea nimic, nici nu incerca sa cupleze doar se resetau ceasurile, martorii si toate cele dar bateria avea curent.

Mecanicul a verificat alternatorul, sistemul electric si a demontat ci calculator iar la final mi-a spus ca nu are idee si ca e posibil sa fie din cauza contactului, ca s-ar da peste cap si nu ar mai pica pinii asa cum trebuie iar de aici nu se transmite "semnalul" catre calculator, alternator si masina nu incarca.

Eu nu inteleg mai nimic si daca aveti idei sau sfaturi le ascult.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rind, ce cauți la mecanic,dacă problema este electrica?Din spusele tale,fără o verificare la fata locului cu un avometru,doar ne dam aiurea cu părerea. Adică cele 100 de păreri de aici,care te pot pune sa pierzi o groaza de timp cu verificări aiurea,pot fi spulberate în 10 minute la un electrician bun. Mecanicul nu avea idee din clipa cind s-a apucat de ea.Mașina pornește și fără ceasuri,dacă tot vrea mecanicul  sa știe. Apoi,vine și intrebarea:Mașina pornește? Invirte la automat?Se aude vreo pompa de benzina,ceva?Contactul se poate verifica.Chiar dacă se pune contactul,la probleme de alimentare pe cluster,acest lucru nu poate fi vizualizat,doar măsura cu aparatul.Și uite așa, am mai scris un post mare cit ăsta de crăciun din care nu te pot ajuta cu mare lucru.Mai bine,mergi direct la electrician dacă nu te pricepi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina nu pornea, nu învârtea și nici pompa de benzina nu se auzea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!