Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

Clar, daca as fi avut de ales, as fi mers pe un BKD, insa si ala vine cu dezavantajele lui, Euro 4, montat doar pe pre-facelift si fara vRS, s.a.m.d ... Pe partea de turbo, doar a fost sudata de galeria mea si putina adaptare cu returul de ulei, in rest e plug&play. In jur de 1300E a fost toata treaba, manopera, soft si piese dar investitia nu se opreste aici. Deja incepe sa patineze ambreiajul in treptele superioare, (are deja 210.000km, din care peste 150.000 facuti cu soft la 210cp), deci ma pregatesc sufleteste si pentru un ambreiaj upgrade, si ala de la 700E in sus. :( Apoi trebuie sa vad ce solutie am si cu evacuarea ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreyPH Salut, poți da mai multe detalii legat de turbina, cum ai montato, ce galerie ai folosit? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreyPH Parerea mea e ca pt ambreiaj upgrade poti sa iei un kit stock si sa pui disc kevlar, ar trebui sa ajunga.. Pt evacuare o teava pe 63 cu o intermediara, la mine pe langa costurile pe care le-ai mentionat ar mai fi si kit-ul de CP3, aprox. 600€

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@Cehu, din pacate nu am foarte multe detalii. Asa am cumparat-o, cu tot cu galerie, turbina a fost noua montata pe o masina fix ca a mea, care dupa 100km si-a luat dauna totala ... Probabil berbecul nu a mai putut controla masina cu noua putere, dontknow ... Inafara de niste poze, daca doresti, nu prea am cu ce sa te ajut.

 

@cappucino1, e si asta o varianta cu discul de kevlar iar legat de evacuare, doar cu o intermediara se aude foarte rau, pe autostrada la 140km/h nu te auzi in masina unul cu celalalt. Din pacate, motoarele CR se aud foarte prost daca umbli la evacuare, in comparatie cu fostele PD unde daca eliminai ori intermediara ori finala, aveai un sunet placut si fara sa deranjezi. La CR, mai mult fasaie evacuarea, decat sa faca poc-poc. :D

 

Si daca nu faci upgrade de putere, retrofit-ul la CP3 oricum ti-l recomand din toata inima. Merge incredibil de bine motorul cu pompa asta iar dormitul noaptea fara grija spanului a devenit mai confortabil. :D Din pacate, tot pretul ala l-am platit si eu catre colegul din Timisoara care vinde asa ceva, insa pompa in sine e in jur de 400 lei in dezmembrari si mai ai nevoie de kit-ul de montaj, practic pe ala platesti diferenta pana la 600E. :(

Modificat de AndreyPH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asta este problema la CR, e costisitoare partea de injectie.. Eu m-am hotarat 85% sa merg deocamdata pe injectie stock si 2260vk, + downpipe si senzor map de 4 bari, incerc undeva la 250 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreyPH îți mulțumesc pentru răspuns, dacă se poate câteva poze in privat, sa ma lămuresc ce galerie a folosit pt ca toate codurile de motor cu CF au porturile ovale plus ca trebuie sa includă si sonda de pe galeriei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cappucino1, daca si injectoarele sunt in mintile lor, atunci scoti sigur 250cp.

@Cehu, ai PM cu pozele solicitate. O zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
GOLF IV variant

Salut.

Am un Golf 4,1.9 tdi AJM,116cp,6tr,350000km+,fabricatie 2000,in acte 2001,prima inscriere in circulatie in 2003.A cedat turbina,am schimbat-o cu una reconditionata.Motorul nu tragea deloc,misa putin dupa 2500rpm..Am schimbat-o iar cu alta,dar nici asta nu este ce trebuie.Trage mai bine,mai liniar,cateodata zvacneste..nici asta nu este ce trebuie..O folosesc cat o tine pt.ca imi trebuie, masina,dar nu se compara cu prima turbina,cea veche.Inainte avea cuplu mare,se simtea ca trage in orice treapta,chiar si intr-a 6-a.Stateam in bara multor masini actuale.Acum...si Loganul este mai puternic..

Cand o sa crape si turbina asta,ce modificari puteti sa faceti pt o putere maxima,in conditii safe si fara alte modificari in afara de soft.?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salutare...din experienta iti spun ca turbinele nu crapa degeaba...

Daca in momentul in care ti-a crapat turbina doar ai inlocuit-o fara sa faci si alte interventii ai eliminat efectul si nu cauza....

Acesta este motivul pentru care urmeaza sa o schimbi si pe actuala...

Ai facut ceva teste, log in mers sa vezi cum se prezinta masina?

Spun asta pentru ca este posibil ca turbina sa mearga in overboost si de aici senzatia ca trage de rupe...

Cat despre puterea maxima...tu trebuie sa iti setezi o valoare...o dorinta...dupa care vezi ce ai nevoie sa ajungi la ea...cam asta este procedura :)

Doar din soft,se poate ajunge pe la 130 cai parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!