Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

Salut, cam 300-310 cai, asta daca ai motoru in mintile lui.

Pe langa cele enumerate de tine iti mai trebuie, prezoane la chiulasa de ARL, alt ambreiaj mai tare, alt traseu la filtru de aer si nu in ultimu rand, alte frane :)

Din ce stiu moturu tine in jur de 350 cai.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am omis ambreiajul il am din anglia complet cu tot cu volant care rezista cam aproape de 300 de cai dar eu ma gandeam asa undeva la 250 fara sa agraveze foarte tare motorul..e masina de zi cu zi..si cu franele chiar astazi ma uitam sa mi cumpar..am in calcul tot ce trebuie doar ca ma gandeam la interne ca sa iau acum si motorul la refacut deja am investit foarte multi banii..poate pe viitor sa l refac de la zero cu biele forjate,pistoane si toate internele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, la un alh care are deja stage 1 ce îi pot face? duze + turbină mai mare + un intercooler? Vreau să scoată undeva la 160 de ponei. Dacă mă puteți ajuta și cu un cod de turbină și un link pt duze și un intercooler e perfect. Eu mă gândeam la un 2.5 v6 de pe un a6 c5 sau a4 b6, ori la cea de pe arl.. vnt17 parcă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.11.2018 at 7:49, racingparts.ro a scris:

Ideal ar fi sa pui o 1756 nativa fara modificari. Reglata bine, se monteaza cu galerii plug and play. 

Un ic frontal bun ..cam 100 euro. Ambreiajul nu stiu cat tine de serie , dar trebuie sa tina undeva la 440-450nm  ca sa faci caii aia. 

Salut de pe ce masina si motorizare se potriveste galeria pe 1.9 tdi pentru turbina de 2.7?intreb pentru un prieten ca eu i as fi spus custom cum o am eu dar nu ii intra in buget..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdansky iti ajunge turbina de arl 1749vb si cred injectoarele de ASV, nu ai nevoie de intercoler si probabil o sa ai nevoie de ambreiaj.

@Florimsri de pe 2.0 tdi 8v

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.onu94
în urmă cu 6 ore, bogdansky a scris:

Salut, la un alh care are deja stage 1 ce îi pot face?

Injectoare de asv (adica cel de 110 cai) in stare buna si refacut softul si ajungi cam la 140 de cai. Deja la puterea asta ar trebui sa iei serios in calcul un upgrade la frane si poate chiar si la ambreiaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul chiar luna viitoare am de gand să îl schimb fiind pe ducă cel actual, o sugestie ceva de ambreiaj? Pt frane merg cele de pe arl sau asz ?

Și mai am două întrebări:

Pot pune alte duze în loc de alte injectoare? Găsisem ceva gen 0.220(am 8 injectoare deja pt alh și mă gândeam că pot să folosesc 4 din ele pt asta, toste având valorile bune)

Și a doua, dacă pun turbina și diuzele/injectoarele, pot merge cu mașina la băieții unde fac softul?

Merci frumos pt răspunsuri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pune disc ambreiaj cu kevlar si aia e

2. Merg doar ca trebuie cu tot cu fuzete, adica: fuzete, etrieri, port etrieri, discuri si placute

3. Poti pune alte duze pe injectoarele tale, practic se schimba doar duzele.

4. Da poti merge la soft dupa ce ai montat tot, practic fara soft nu rezolvi nimic. Fa softul undeva unde au si dyno

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La racing code am fct și primul soft, am întrebat crezând că se poate întâmpla ceva dacă merg așa cu ele, merci frumos seară bună

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.05.2020 at 18:18, ~LauR~ a scris:

@bogdansky iti ajunge turbina de arl 1749vb si cred injectoarele de ASV, nu ai nevoie de intercoler si probabil o sa ai nevoie de ambreiaj.

@Florimsri de pe 2.0 tdi 8v

 

Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna tuturor dețin un t 4 motor axg 150 cai as vrea sa l duc un pic mai sus , schimb de turbina modificare evacuare schimb pompa de injecție cunoașteți pe cineva in judetul cluj sau mures care sa mi le modifice sau ceva idei cu piese de la ce masina sa le schimb sa nu am nici prea multe modificări mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un Alh, de ce modificari am nevoie pt a pune o turbina de asz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, a făcut cineva upgrade de turbo la cffb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cehu, cel mai simplu ar fi un upgrade la turbina de CFGB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru raspuns, dar la cffb e kkk iar la cfgb parcă este garett, oare este plug and play,  sau mai necesită ceva modificări 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 

 

Pentru un motor 1.9TDI BXE cu stage1 ce turbina s-ar potrivi? Cea stock a inceput sa arunce ulei si i-as pune una gandita pentru 140 de cai. Am inteles ca se pot inlocui paletii din turbina mea, dar avand in vedere ca a mai  fost reconditionata la un moment dat, nu as vrea sa o reconditionez dinnou, motiv pentru care caut alte variante, de preferinta plug and play. Vreun sfat? 

Modificat de cdan06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Olteanu Alexandru

Salut am și eu o întrebare

Am și eu un golf 5 1.9 tdi și vreau sa ii pun turbina de 131 cp! A pus cineva pana acum ? Vreau și eu câteva sfaturi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, Olteanu Alexandru a scris:

Salut am și eu o întrebare

Am și eu un golf 5 1.9 tdi și vreau sa ii pun turbina de 131 cp! A pus cineva pana acum ? Vreau și eu câteva sfaturi 

cauta pe youtube La Garaj Show, omul este din Bucuresti. A facut tuning la 1,9tdi pd cu turbine mai mari si softuri custom,a pus intercooler. Omul raspunde la comentarii,da sfaturi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

@~LauR~ Salutare , detin un toledo 1m2 1.9tdi 110cp ASV  + soft safe la 138cp. Ulterior am schimbat : kit cutie 6trepte de arl , admisie si egr de arl, tubulatura+furtune presiune +debitmetru+ intercooler de asz, si turbina de arl(dusa la curatat+actuator nou ,si reglata). Mai urmeaza sa primesc debitmetru nou si senzor Map. La primul soft turbina stock de asv setata sa lucreze la 1,15 mbar + pres. atmosferica. Acum ceea ce ma deranjeaza este ca are lag la raspunsul acceleratiei,plus ca ar intra in plina forta de pe la 2200,2300 rpm. Trebuie facut alt soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! 

Trebuie alt soft pt turbina de ARL și după o sa faca boost mai devreme.

Senzor MAP cauta de ASZ/ARL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!am un passat cc 2.0tdi 170cp CBBB,as dori sa ating pragul de 250 cp sau cel putin cat duc injectoarele pentru ca nu as vrea sa umblu la ele,m am gandit la o turbina de 2.7 oem nu hibrid,intercooler,evacuare,dpf off plus ambreiaj potent,la puterea asta sau daca mai este ceva de adaugat poate am omis eu ceva ar fi safe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@FlorimsriSi eu sunt in aceeasi situatie, numai ca am cod motor CEGA pe o octavia 2 vrs. Tot pe la vreo 250 de cai as vrea sa fac. Din cate am citit, pompa de inalta stock tine undeva pe la 240-250 de cai (pentru mai mult iti trebuie CP3) injectoarele 250-260. Si eu tot pe turbo de 2.7 oem as incerca, adica 1756vk, luasem in considerare si 2056 de pe 3.0, dar asta numai daca esti dispus sa mai faci si upgrade la partea de injectie. In rest o sa mai ai nevoie de downpipe, senzor map de 4 bari probabil, ambreiaj kevlar daca al tau e obosit, intercooler frontal de alu sau de s3 si cam atat cred eu. Astept si alte pareri

Modificat de cappucino1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@cappucino1, eu tocmai am terminat saptamana trecuta stage 2 la masina din semnatura, tot CEGA am si eu.

 

Pe scurt, aveam deja CP3, am optat pentru o turbina 2260vk pe care am gasit-o aproape noua si la un pret cinstit, intercooler S3, downpipe + restul de evacuare stock, map 4 bari. Masina a scos 250,6cp si 477Nm la presiune de fix 2 bari, si limitat de sensorul rail care trebuie inlocuit, s-a comandat dar ajunge in 5-7 zile lucratoare si am ramas deocamdata cu acest rezultat intermediar. Tuner-ul mi-a spus ca mai este binisor loc de putere dar vedem dupa ce ajunge senzorul comandat. Foarte mult nu vreau sa urc, probabil 270cp finali, motoarele noastre stock nefiind tocmai monument de fiabilitate in cresteri spectaculoase de putere.

Desi masina are 218.000km, ambreiajul face fata cu brio chiar si la plecari in tromba. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@AndreyPH Super, ma bucur ca incep sa vad ca mai e cineva care impartaseste informatia pe aici. Cam ce adaptari au fost nevoie pentru turbo? Daca nu te superi, imi poti da in privat cam cat te-a dus toata afacerea si daca a meritat overall? Sau mai bine un PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!