Jump to content

Problema VW PASSAT B3


Adi01
 Share

Postare recomandată

am o problema la passat b3 din 1990 diesel de 1,6 l si anume. Cred ca la releul de bujii are o siguranta de tabla. acolo a luat foc si am pus cateva lite si tot le arde. Une o fi scurtul? a mai patit cineva asa ceva? va rog scrieti-mi la opelrek@yahoo.com sau messenger horatiu77bv. mii de multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Balta

    9

  • bogdan.tuta

    8

  • Adi01

    7

  • cristi-bv

    5

am o problema la passat b3 din 1990 diesel de 1,6 l si anume. Cred ca la releul de bujii are o siguranta de tabla. acolo a luat foc si am pus cateva lite si tot le arde. Une o fi scurtul? a mai patit cineva asa ceva? va rog scrieti-mi la opelrek@yahoo.com sau messenger horatiu77bv. mii de multumiri

da eu am patit ltot la b3 motor 1.9 si am inlocuit siguranta de tabla cu aprox. 20 lite (veizi cand palpaie ledu de la buji ai problema cu acea siguranta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, nu ştiu dacă e la temă dar am şi eu o problemă cu al meu B 3, şi anume face presiune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna! am si eu o problema, de fapt, ar fi mai multe la masina mea! Am un Passat B3, 1991, motor 2.0 benzina! Pana de curand, singura problema ce o avea era la pornre, nu porneste la cheie cand vreau eu, dupa ce opresc motorul, , trebuie sa astept vo` 20 de minute, indiferent cat stau cu el pornit! De cateva zile, o pornesc, la relantiu uneori se tureaza pana la 1500 si se opreste acolo, alteori, si cel mai des, imi scad turatiile pana intre 250-350 rpm, bag picioru` in acceleratie, nu cresc deloc! De cele mai multe ori incerc sa repar masina singur, insa acum nu imi dau seama ce ar putea sa fie: pompa de benizina, filtrul de aer, un vacuum, habar nu am! Bujiile sunt OK, filtrul de benzina e recent schimbat, de 3 saptamani!

imi puteti da si mie un sfat?! merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut. Referitor la problema relantiului. Eu am un passat de 2.0 115 cp cu instalatie de gaz montata in Italia. Am avut o problema cu faptul ca imi statea turata pe gaz intre 1300 si 1700, iar pe benzina imi oscila intre 1200 si 1300. Dupa indelungi chinuri mi-a zis cineva ca e de la motorasul de reglaj relanti (nou e vreo 1500 de lei) si el avea aceeasi problema. L-am schimbat cu unul second hand si merge la fel ca inainte fara probleme.

P.S, Mai am un motoras care de relanti tot second. 0751670345

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul ieri, am bagat un 15W-40 de la Mobil, au intrat 4L (2E, 2.0) ...Toate bune si frumoase:

Astazi: ma trezesc, merg, imi comand filtrul de aer, vin acasa, ma uit pe joja, mai completez putin, sa fie exact intre min si max! Bag in rezervor 4.5L de benzina (de 20RON)+ca am mai bagat 2.5L cand mi-am bagat masina in curte, si nu a stat pornit motorul mai mult de 10 minute!

Bun, benzina am, bateria Full, verific asa: bujii, toate dau scanteie frumoasa, scot mufa de la pompa de benzina, ii merge curent, debitmetrul de aer, primeste curent, becul de la ulei nu mai palpaie, dau cheie, invarte-n gol!

Scot furtunasul de la alimentare, pun contactul, nimic, nu curge nimic! Dau cheie, nu vine nimic pe el! Ce mama naibii are?! ca mi-a facut peri albi! Nu o pot scoate din curte sa o duc la service! Cum sa o pornesc?! Da, sa nu uit, pe bujii, era ulei(cred), mirosea a benzina, dar era negru si vascos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureti bujiile si verifici alimentarea cu combustibil: sorb, pompa, filtru conducte etc. Pompa nu functioneaza doar cu contactul pus, trebuie sa-i dai si la cheie. Cand pui contactul functioneaza un pic si se opreste dupa ce a facut presiune. ECM-ul daca nu simte ca se invirte motorul opreste pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat bujiile, filtrul e nou! i-am dat cheie cu furtunul de la alimentare scos, nu vine nimic! Am sunat un mecanic adineaori, i-am explicat cum sta treaba si zice asa frumos, cu drag: pompa de benzina 99%, 1% un releu! Inainte pornea dupa un timp, juma de ora sa zic, acum nu mai vrea deloc sa plece nesimtita! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate pompa si dai un ciocan, de obicei mai merge un timp pana faci rost de pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand dai la automat...se aude un carrait in spate...inainte sa dai contact...?

daca se aude..atunci pompa de benzina nu are nimic...doar in cazul in care nu se aude un zgolot de 3-4 secunde inainte sa ii dai cheie atunci poate fi pompa de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurele chestii care se aud cand pun contactul, sunt releele! M-a rezolvat cristi! :) 4 ciocane in carcasa de la pompa si a mers! :) Sincer sa fiu, am mai facut o chestie deasta, cand lucram la magazinul de piese auto: vine unu` la mine, sa ii comand un contact cu cheie, pt un Omega din 99! Caut eu pe la toti distribuitorii si nu gasesc! Imi lasa contactul cu cheie, ca sa am model, in caz ca vad vreo noutate (e student la Timisoara, si face naveta tot la 2 saptamani). Intr-o zi, plictiseala, iau contactul si ii dau in celalalt capat doua ciocane (era blocat, nu se mai invartea deloc), voila, a mers brici de atunci! 50RON pt nimic!

Ce face romanul fara s

Modificat de Balta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut la toata lumea. Am o problema cu un passat variant sin 1992 turbo diezel motor de 1.9. Mai precis am problema la contact atunci c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactu mecanic trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca e partea electronica.Aceiasi problema am avut-o si eu .Trebuia sa misc cheia in contact ..si la un moment dat nu mi-am ai mers deloc si mp3-ul nu mi-a mai functionat.Am schimbat partea electronica si s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se duce partea mecanica de la contact nu poti porni motoru din cheie, ii trebuie nitel ajutor (de aceea sunt cateva masini care au buton pt pornire, pt ca li so dus partea mecanica de la contact si nu o vrut sa o schimba sa nu umble cu un pumn de chei dupa ei), iar la partea electrica nu stiu care is simtomele ca nu am avut probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am inlocuit si contactul mecanic si cel electric(din cauza celui mecanic) pt ca asa cum zice mabial se credea ca ala e problema...cand pornea cand nu pornea si dupa ce a schimbat electricu nu a mai vrut aproape deloc la cheie, dar cand invartea in electric cu surubelnita pornea fara nici o problema..si a incercat sa porneasca tinand apasat pe cheie si dadea la automat si mergea....l-a desfacut se uita la el totu era ok.....cel putin asa parea la prima vedere, iar dupa aceea a vazut ca se uzase o limbuta si cand intorceai de cheie ea nu se mai apasa singura....daca ati observat cand intoarce-ti cheia pe pornire intra putin mai mult inauntru iar dupa aceea revine pe normal...nah lucru asta nu se mai intampla nici la mine si nici nu se intampla la Calin...sau daca intra nu intra destul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am postat in probleme pentru electricieni, despre problema asta dar nu se incadreaza postu asta acolo!

Imi da rateuri, dupa cum ziceam, imi innegreste bujiile! Daca infiletez bujiile, cand le scot, sunt pline de ulei!...le sterg, infiletez, dezfiletez, iar pline de ulei, iar daca le las, nu stiu, se ard, se innegresc toate!

Ce e de facut?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam nasol. Fa o compresie. Posibil segmenti dusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat-o ieri cam o ora buna! Am curatat intre-timp bujiile! Am desfacut filtrul de aer, l-am suflat (desi e nou), am montat tot, am strans bine totul, am pornit`o ..STAS!...imi da dureri de cap masina asta! :icon_cool: Nu a mai facut ieri absolut nici o figura nasoala!

@cristi...esti a doua persoana care-mi zice asta :| am sunat ieri un mecanic "segmentii sunt gata"...am zis ca ii si dau foc de e asa! :rolleyes:

Apoi, am sunat un prieten, el a lucrat la reprezentanta la VW, acum la Peugeot, si zice el "verifica filtru de aer, verifica esapamentul, sa nu fie toba infundata"... am desfacut filtrul, l`am suflat, l`am pus la loc..si vad ca merge!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e cand bujiile sunt negre de funingine si alta cand sunt pline de ulei. Uleiul nu poate sa vina decat daca sunt segmentii dusi. Mai poate sa vina ulei in camera de ardere de la semeringurile de la supape, dar uleiul este ars si scos pe esapament si nu prea se depune pe bujii. O compresie iti poate spune cum stai cu motorul. Cati km are masina?

Modificat de cristi-bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

266.000 km! Zici sa dau o fuga cu ea la mecanic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km astia nu ar cam trebui, dar fa o verificare. Eu am 240.000 si bujiile sunt cafenii. Prin verificarea presiunii de compresie poti sa-ti dai seama de starea motorului. Pentru motorul tau presiunea trebuie sa fie intre 10-13 bari. Limita de uzura este 7,5. O compresie proasta poate sa fie data de segmentii pistonului si (sau) supapele sa aibe o uzura mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun! saptamana viitoare ma duc la un service cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare , am si eu un passat 92 cu motor 1.9td si am o problema cu suprapresiune in instalatia de racire , am desfacut tot circuitul si l-am curatat si mai nimic tot acelasi efect de suprapresiune . acum e desfacut si am dat chiulasa la rectificat si schimbat oringurile , urmeaza sa il puna la loc motorul sper sa nu mai faca figuri din nou . e scump 390 test la presiune ,rectificat si schimbat garniturile ??? (rectificarea mi-a fost recomandata desi la test a iesit bine zic cei de la service la fel si schimbul de garnituri ). in mecaic am incredere doar el mi-a lucrat la masinile pe care le-am avut la toate .astept raspuns si pe e-mail jisa_adrian26@yahoo.com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

schimba motoru ca e gata

salutari am si eu o problema la b3 imi trebuie delcou pe vacum pt motor de 1.8gl daca este cineva din tm care are sa ma contacteze va roog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!