Jump to content

Am nevoie de sfaturi si pareri


Ten2
 Share

Postare recomandată

De ceva vreme mi se intampla ceva cuidat cu masina. Fenomenul se manifesta cu intermitenta.

Nu mai are demaraj, parca am 50CP nu 105...si desi era motorul cel mai mic pe motorina te arunca si el in scaun destul de bine, acum...nimic. Abia abia se urneste. Motorina am bagat numai Euro 5 de la OMV, ulei de motor doar Castrol 505.01.

Sambata am mai patit una, mi s-a aprins un martor in bord care se refera la sistemul de evacuare si imi aparea mesajul "Emissions Garage" si in plus daca voiam sa folosesc tempomatul imi aparea un semnul exclamarii mare si nu facea nimic, sau aparea ca viteza setata dar nu o mentinea. Acum nu mai apare beculetul dar inca se manifesta lipsa demarajului.

Ce problema ar putea fi?, debitmetrul, catalizatorul, o fi infundat ceva?...ati patit asa ceva?...

Vreau sa imi fac o idee despre ce costuri ma asteapta la service...

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lapazan

    11

  • Ten2

    9

  • Mama Omide

    6

  • danmatyas

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea:

1. poate sa fie de la DPF

sau

2. sa iti cada turbina si asa intra in limp mode.

Cand iti face asa, ce faci? Opresti si repornesti motorul? Daca faci asa, iar dupa repornire merge bine, inseamna ca ai limp mode. Cel mai bine i-ai face un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie si de la debitmetru. Daca nu, vezi sa nu ai vreun furtun desfacut. Verifica furtunul care pleaca de la filtrul de aer, sa nu aiba colierul slabit. Si eu am patit odata acelasi lucru. Cand mi se schimbase filtrul de aer in service fusese uitat furunul respectiv. L-am pus la loc, am strans colierul si totul a fost OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea:

1. poate sa fie de la DPF

sau

2. sa iti cada turbina si asa intra in limp mode.

Cand iti face asa, ce faci? Opresti si repornesti motorul? Daca faci asa, iar dupa repornire merge bine, inseamna ca ai limp mode. Cel mai bine i-ai face un test.

Am incercat oprire si repornire motor si nu functioneaza jmecheria. Mi se intampla cand are chef...si nu isi da drumul in timpul mersului...De cum porneste se manifesta.

E posibil sa fie si de la debitmetru. Daca nu, vezi sa nu ai vreun furtun desfacut. Verifica furtunul care pleaca de la filtrul de aer, sa nu aiba colierul slabit. Si eu am patit odata acelasi lucru. Cand mi se schimbase filtrul de aer in service fusese uitat furunul respectiv. L-am pus la loc, am strans colierul si totul a fost OK.

Putin probabil sa fie vreun furturn, sau naiba stie, de mirosit nu miroase nimic, si nu curge nimic de pe acolo.

Tocmai am vb cu un prieten si a patit-o cu un debitmetru pe un pasat b5.5, in plus mi-a spus ca e o problema frecventa pe masinile din grupul VAG. Cica daca il scot merge de rupe dar imi creste consumul...

Ideea e ca eu nu ma pricep sa imi bag nasul si mai bine o duc la baieti...mi-era sa nu fie catalizatorul care ma baga in spital cu pretul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin probabil sa fie vreun furturn, sau naiba stie, de mirosit nu miroase nimic, si nu curge nimic de pe acolo.

Nici nu trebuie, si cand mi s-a intamplat mie nu mirosea a nimic, nu curgea nimic ... si, totusi, furtunul era in aer. Nu trebuie sa fie neaparat desfacut, poate fi fisurat, rupt ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu trebuie, si cand mi s-a intamplat mie nu mirosea a nimic, nu curgea nimic ... si, totusi, furtunul era in aer. Nu trebuie sa fie neaparat desfacut, poate fi fisurat, rupt ...

Merci de idee, incerc sa arunc o privire pe acolo...dar sa mearga cu intermitente?...ma gandesc ca ori merge ori nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COLEEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAA!

Exact de asta ma plang eu de cateva luni...

cica pe 2/3 iunie ii face vraji Vlad si ii iese in globu de cristal ce si cum...

sper....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COLEEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAA!

Exact de asta ma plang eu de cateva luni...

cica pe 2/3 iunie ii face vraji Vlad si ii iese in globu de cristal ce si cum...

sper....

Salutare

Eu pana una alta ca tot aveam ~58.000 ma duc si la revizie, asa ca te anunt maine, cel tarziu poimaine ce tre sa ii iasa in globul de cristal lui Vlad... :D

BTW - ce "glob de cristal" are Vlad?

p.s. Azi am alergat-o de am rupt-o si nu a mai avut nimic...decat niste demaraje super super in tromba :) Doamne de ar tine-o tot asa :)

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori debitmetrul, ori filtru' de aer e imbacsit, de-aici rezultand o pierdere de putere, turbina nelucrand la capacitatea ei :))

Si la a mea am simtit lipsa de putere, de vreo 2 ori fix cand aveam nevoie, dar nu m-am agitat ca si-a revenit repede

Astept revizia de 60.000 km (momentan sunt la ~58500) sa vad dupa cum mai sta treaba :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Eu pana una alta ca tot aveam ~58.000 ma duc si la revizie, asa ca te anunt maine, cel tarziu poimaine ce tre sa ii iasa in globul de cristal lui Vlad... ;)

BTW - ce "glob de cristal" are Vlad?

p.s. Azi am alergat-o de am rupt-o si nu a mai avut nimic...decat niste demaraje super super in tromba ;) Doamne de ar tine-o tot asa :)

Seara buna.

Pai..VAS-ul...

Ori debitmetrul, ori filtru' de aer e imbacsit, de-aici rezultand o pierdere de putere, turbina nelucrand la capacitatea ei :)

Filtru inlocuit

Debitmetru verificat.

oare ce ramaaaneee???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca buba e la MAF (Mass Air Flow meter).

Sunt curios cum ati verificat si cum v-ati dat seama ca e defect.

Stiu ca la un Passat B5 care il aveam acu 2-3 ani aveam aceeasi problema si degeaba l-au verificat cei de la VW ca nu dadea eroare. Am imprumutat unul de la cineva si am testat. Problema a disparut ca prin farmec. Eu zic ca merita o incercare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Salutare,

Am facut si revizia, mama ei de revizie m-a golit de bani...

Trecand peste asta, piesa bulita este un cablaj care s-a despris si face ce face cand are el chef... Circuitul pe care este influenteaza puterea turbinei, el ii raporteaza ei ceva iar ea baga in functie de asta. Cum asta raporteaza aiurea din cauza intreruperilor pe care le are, turbina nu prea mai lucreaza si punerea masinii in miscare se face doar pe baza motorului...care e lenes, diesel-ul naibii :)

Acum aducerea piesei dureaza vreo 4 zile, montarea ei cam 3 ore :) asa ca o sa ma coste manopera mai mult ca piesa, adica 360 RON / 100RON :)

Bafta multa celorlalti care mai aveti probleme.

P.s. mie cand m-am dus dimineata mi-a zis tipul de acolo ca pot fi o multitudine de cauze si ca cel mai bine este sa pui VAG, ( VAS ?- De asta nu am auzi dar cred pe cuvand ca exista ) pe masina si sa vada care-s erorile, urmad ca apoi sa le sugereze unde si ce sa caute...

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOMNU!

ZI EXACT CE PIESA E AIA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... piesa bulita este un cablaj care s-a despris si face ce face cand are el chef... Circuitul pe care este influenteaza puterea turbinei, el ii raporteaza ei ceva iar ea baga in functie de asta. Cum asta raporteaza aiurea din cauza intreruperilor pe care le are, turbina nu prea mai lucreaza si punerea masinii in miscare se face doar pe baza motorului...care e lenes, diesel-ul naibii :)

Cablajul asta il schimb si eu (masina avea cam aceleasi simptome). Piesa vine maine (la Robot Baia Mare). Dupa montare vrea sa mai verifice, poate sunt si alte erori. Zicea ca nu e sigur de alte erori din cauza acelui cablaj. O sa vad maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce cablaj vorbiti voi ma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce va monteaza "cablajul" fiti si voi amabili si puneti aici codul piesei si unde vine ea sa ne facem si noi o idee :D

P.S.: @Ten2: daca nu te deranjeaza, poti pune in topic-ul dedicat reviziilor si costurilor de intretinere preturi de pe factura ?! :P

Sunt "prin zona" si eu cu km (~adica 58700) si sunt curios de ce zici ca te-a uscat de bani revizia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Cablajul inca nu stiu codul dar cica respectivul circuit controleaza puterea turbinei...adica fix cand motorul nu are putere piesa aia machiavelica nu ii spune turbinei sa pompeze.

M-a uscat in comparatie cu celelalte revizii ( 3.5, 5.4, 7 ) milioane...

Maine iti pun o lista cu preturi detaliate - am factura in masina. Ce pot spune rapid:... revizia per total + 50% din piesa aia (avansul - adica 50 RON) a fost 1370 RON, din care sper eu sa nu gresesc, 4 bidoane de ulei castrol la vreo 40-50 RON fiecare, si lamelele de stergator de ~100 RONamandoua...constatarea vreo 190 RON, ma rog restul schimbate toate filtrele (aer, ulei, motorina)

Acu' nu ca sa ma laud sau sa vb aiurea, azi fata de zilele trecute am avut consum in bucuresti de ~6,6 si credeti-ma ca am bagat piciorul in ea...(momentan nu mi se mai manifesta lentoarea aia...) Cred ca si filtrele si uleiul vechi imi mareau consumul...inainte ajungeam si pe la ~8,9 si chiar ~9,8 in zilele mai nasoale

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul piesei este: 1KD971658

Pentru costuri de revizie vedeti in aria de "Costuri revizie..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu cablajul pe care l-a schimbat Ten2, dar problema nu s-a rezolvat...

Pana la urma se pare ca de vina este turbina. M-au lasat sa intru in service la masina ca sa-mi arate.

Noroc ca mai aveau in service o masina identica cu a mea, altfel cred ca nici ei nu puteau fi siguri.

Le-au ridicat pe embele sus si, cu o lampa au luminat sub masina in apropierea punții fata, ceva mai sus spre motor in dreptul turbinei. Acolo e un levier vertical (la mine ceva de culoare albastra) care comanda turbina. La pornirea motorului acesta se misca. Cursa miscarii acestuia la cealalta masina era dubla fata de cea de la a mea, vreo 3-4 cm. Concluzia: blocaj mecanic al turbinei.

Rezolvari:

1) mi-au dat pe acolo cu un spray, apoi au miscat acel levier cu mana; mi-au zis sa merg cativa zeci de km cu motorul mai turat (sa schimb vitezele pe tiptronic la o turatie in jur de 3500 rot/min si sunt sperante sa-si dea drumul.

2) reconditionarea/curatarea turbinei (ei nu recomanda); face o firma din Satu Mare

3) turbina noua, cost piesa de schimb in jur de 7000 RON.

Am aplicat prima metoda imediat dupa ce am iesit din service:

- pe tiptronic am turat motorul; la aprox. 3500 rot/min a intrat in limp mode, iar lampa spirala de la bujii a inceput sa clipeasca;

- am tras pe dreapta, am oprit si am repornit motorul si am repetat figura

- din nou a intrat in modul protejat (limp mode).

- am repetat figura si a treia oara si cred ca si-a dat drumul, pentru ca n-am mai reusit sa-l bag in limp mode desi l-am turat repetet aproape pana la 5000 in vitezele 1, 2 si 3;

- ramane sa mai incerc in rampa la urcare; sper sa-si fi dat drumul definitiv ca m-a exasperat cu stresul si cu cheltuielile (teste dupa teste, inlocuit electroventil turbo, cablajul de azi - 470 lei cu manopera) desi, citind pe forum cineva sugera ca poate fi turbina, ba chiar sugera cum se curata, dar n-am curajul s-o fac singur.

Bafta la toti!

Sper ca am raspuns si pentru mama omide. ...daca nu, mai vb pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cred ca nu are cum sa fie turbina pt ca acum desi nu mi-au mai schimbat cablajul nu a mai facut probleme si are un demaraj fantastic( atat cat permite 1.9 :icon_thumright: si mai ales acum ca are filtre noi si ulei...

Va voi tine la curent, oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine abia acu s-a aprins Emissions Workshop si becu' galben..

Pana pe 2 cand vede service merg asa cu ea..

Intrebare: cat poti merge asa, presupunandu-se ca e EGR sau sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Latest News!

S-a STIIINS!

Si parca masina trage mai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3) turbina noua, cost piesa de schimb in jur de 7000 RON.

Vad ca esti din Baia Mare, dar, totusi, ia vorbeste cu colegul Cipos despre o turbina. Mie imi spusese despre un pret la o turbina in jur la 800 Euro. Fata de 7000 RON mi se pare o mare diferenta. Iar daca e asa eu zic ca ar merita sa vii, pana la urma, si la Bucuresti, ca Cipos poate sa ti-o si monteze, nu doar sa o vanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Alxrro!

Daca nu merg celelalte variante pe care le-am scris mai sus, o sa-ti urmez sfatul.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am ridicat masina dupa ce mi-au schimbat cablajul cu pricina.

Acum nu stiu daca doar mi se pare mie sau chiar asa este....e undeva la limita...se si tureaza si fuge nitel dar parca nu fuge chiar cum ar trebui...

Deci problema pare sa persiste...nu vreau sa ma gandesc la ce e mai rau...turbina...

Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!