Jump to content

probleme cu mufele vag com


Cata BOSS
 Share

Postare recomandată

va salut ,am un golf 3 din '93 modelul cu 2 mufe pt vag com (una alba si una neagra),ma intereseaza si pe mine cati volti trebuie sa fie pe fiecare fir din aceste mufe,pt k am prajit un aparat de diagnoza vag com din spusele celui care la reparat din cauza voltajului prea mare in mufa alba.

vreau sa ma ma conving daca este sau nu adevarat ce mi s-a spus.

eu am in clipa de fata cu motorul oprit pe mufa neagra 12.2 V, pe mufa alba am pe firul albastru cu alb 10.7 V si pe firul galben am 7.2 V este normal sau nu??

Daca voltajul meu nu este normal stie cineva care ar putea fi problema???

mentionez ca am facut acum 6 luni o diagnoza in care imi indica defectiune la senzorii de ABS dreapta fata si dreapta spate si senzorul de temperatura aer cel de pe injector.

inca o chestie stie cineva de unde vin firele acelea din mufe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu stie nimeni ??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de optionale, unele fire vin de la ECU sau de la calculatoarele care gestioneaza optionalul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si voltajul pe aceste mufe este standard sau variaza de la un tip de masina la altul??

poate sa verifice careva pe o masina cu 2 mufe ca a mea si sa imi spuna ce valori gaseste???

va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai mai baieti chiar nu se ofera nimeni sa faca o masurare de voltaj in mufele alea nenorocite??? ca sa imi iasa si mie din griji daca am sau nu defect la machinutza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fisa neagra trebuie sa ai 12 V (mai precis tensiunea de pe baterie) si pe fisa alba ai pinii K si L pe care sunt nivele logice 0 si 1 (tot 12 V maxim pentru 1L). In concluzie, nu ai tensiune mare pe fisa alba si deci testerul nu s-a ars din cauza tensiunii de acolo.

Modificat de iliev
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a ars pt ca le-ai bagat invers,am patit si eu,da se poate repara inapoi interfata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iliev multumesc pt raspuns atunci o sa incerc sa pun iar testerul pe masina si sa vad daca merge.

de bagat invers nu cred k l-am bagat pt ca stiu k nu se potrivesc mufele au niste tesituri pe colturi care nu permit inversarea lor..

oricum va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salut,

 

Am si eu o problema..nu stiu daca s-a mai lovit cineva de ea pana acum.Am incercat ieri sa fac o diagnoza masinii mele...am reusit doar cu contactul pus sa fac...doar asa se conecteaza.

Daca pornesc motorul....nu reusesc ma mai conectez.

Vreo idee???E din cauza masinii??Din cauza mufei??Din cauza softului??

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu pornesti motorul nu poti sa vezi valori la injectoare etc. e nasol

In instalatia electrica la masina mea fusese umblat. Sa nu ai vre-un releu pus de careva care sa interupa continuitatea firelor din mufa cand dai la automat.

Sau ,dar foarte putin probabil, cand dai la automat sa ii traga prea mult curent incat sa scada tensiunea la mufa incat sa se reseteze testerul

Pune un multimetru (voltmetru) "infige-l cu tandrete" in mufa si vezi daca scade tensiunea la pornire, daca pica etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata BOSS

La masina ca si protocol de comunicatie se foloseste CAN, am mai folosit asta in facultate dar intre placi de la mikroelectronica. Si nivelul logic era de 5 volti. Sper ca nu gresesc pentru ca la masina nu am avut curiozitatea sa vad ce si cum. Dar cand ajung acasa la noapte pun un osciloscop/multimetru ceva si urmaresc si transmisia si nivelul (pun putin testerul pe masina).

 

iliev

Nivelul logic inseamna 5V nu 12v, cel putin eu asa stiu.

http://www.engineering.upm.ro/master-ie/sacpi/mat_did/elen065/docum/CAN/11-CANbus-slides.pdfpagina 2http://stst.elia.pub.ro/RIC/Teme_RIC_2008_9/RazvanMocanu/RazvanMocanu_Retele%20industriale.pdf pagina 10

http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/74-protocol-can-auto.html

 

 

Maine vin cu poze de la masuratoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema..nu stiu daca s-a mai lovit cineva de ea pana acum.Am incercat ieri sa fac o diagnoza masinii mele...am reusit doar cu contactul pus sa fac...doar asa se conecteaza.

Daca pornesc motorul....nu reusesc ma mai conectez.

Vreo idee???E din cauza masinii??Din cauza mufei??Din cauza softului??

 

Multumesc

Ai montate csenoane aftermarket ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am zis vin cu poze

 

https://drive.google.com/file/d/0BwGYd0QWgsCRb2Z3LXdLTm5GNzQ/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BwGYd0QWgsCRWVZkUmlsZ1ZxTDg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BwGYd0QWgsCRbl9Tdm1iVVloajg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BwGYd0QWgsCRYm11NlpJM0NSM28/view?usp=sharing

 

Da se pare ca in acest caz de auto CAN-ul este interfatat cu un shiftor de nivel logic (cum e rs232, adica max232) si nivelul logic e de 12V (tensiune baterie-caderile de pe fire)

Orice combinatie de masurare, alta decat ce e in poze, la mn erau 0V

E - 12 apoi 12 pt ca am pus firele la masurare odata invers nu influenteaza cu nimica, valoarea era importanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!