Jump to content

identificare chiulasa


cristobob
 Share

Postare recomandată

am 4 chiulase si nu stiu pentru ce fel de motor sunt.

ca si aceasta:

IMG_1161.jpg

au codurile/seriile:

311 101 373 A , cu 165 si 108, scris dedesupt langa semnul vw

113 101 371 C , cu 107, scris dedesupt langa semnul vw

113 101 373 , cu 52, scris dedesupt langa semnul vw

cum se pot identifica ? care sunt pentru motoare cu simpla admisie si care sunt pentru dubla admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum e cu seriile dar le poti identifica asa

masoara supapile...admisia si evacuarea...si daca-s crapate intre supapi...mai mult ca sigur is de 1600(asta-i buala lor)

si vezi si tu ...daca au o singura gaura acolo unde vine galeria de amisie(si gaozu e in plan orizontal-e de 1200)...iar daca is in plan usor inclinat is ori de 1300-1500 sau de 1600

iar daca au 2 gauri inseamna ca-s de 1300-1600...functie de dimensiunile supapelor

bahtalo...si fie ca bruasca sa aiba suspensia cat mai ridicata sau macar stock si cat mai lucioasa

Modificat de silviustan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ricacristea

praise the .....higherd ?!?!? :) :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au codurile/seriile:

311 101 373 A , cu 165 si 108, scris dedesupt langa semnul vw

113 101 371 C , cu 107, scris dedesupt langa semnul vw

113 101 373 , cu 52, scris dedesupt langa semnul vw

311 101 373 A , cu 165 si 108, scris dedesupt langa semnul vw - '67-70, 1500/1600, 35.5 In X 32mmEx, single port

113 101 371 C , cu 107, scris dedesupt langa semnul vw - '62-64, 1200, 31,5 In X 30mmEx, round rocker arm boss, needs short-stud repair kit

113 101 373 , cu 52, scris dedesupt langa semnul vw - '65, 1200, square rpcker-arm boss doesn't need repair kit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si

311 101 375

113 101 375 ?

Exista o legatura pe net unde pot sa le identific ?

Ma refer la coduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si

311 101 375 Type3, '67-, 1600, 35,5 InX32mm Ex, dual port, carbureted head, no ledge, used on right side of fuel-injected engines into early '69. 69-70 versions have CHT sensor on top, used on left side.

113 101 375A Type1, '71-73, 1600, 35.5InX32mm Ex, dual-port, w/ledge in combustion chamber

Exista o legatura pe net unde pot sa le identific ? Habar n-am, ce scriu aici e din Wilson (carte, nu net)

Ma refer la coduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult ! Codurile pentru 1300 dubla admisie care ar trebui sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult ! Codurile pentru 1300 dubla admisie care ar trebui sa fie ?

ma uit acasa, ca n-am cartea aici. Am bagat de seama insa ca cele terminate in 375 sunt cu dubla admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am modificat niste chiulase de 1300 cu dubla admisie, ca sa pot monta un set de 1600. Stie cineva daca exista galerii de admisie scurte, care s-ar potrivi pentru a monta doua carburatoare, sau trebuie sa le fac custom?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea de tip3, cum sunt?ai incercat? mot. de tip3 double carb, zic...vezi...incearca... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

in chiulase diferite, supapele sunt la fel?

adica, am 3 chiulase de 1200,(din pacate, fiecare are cate o supapa defecta ) pot sa le combin supapele astfel incat sa fac doua chiulase cu supape bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa elimini orice fel de dubii, si pentru ca oricum trebuie desfacute, masoara cozile si diametrul ciupercii...

In link-ul ala pe care ti l-am trimis acu cateva zile, gasesti mai multe dimensiuni de supape si poti vedea ce ai pe chiulase.

Modificat de Fane2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le duc la meserias , dar vroiam sa stiu daca rezolv, de fapt daca rezolva meseriasul ceva daca i le duc toate trei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au fisuri scapi mai ieftin. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai grija cu supapele, pentru ca mai au prostul obicei sa se uzeze la cozi, de preferat ar fi sa pui noi si niste ghiduri, altfel s-ar putea sa mai pape ceva ulei pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce probleme pot fii daca pun doua chiulase putin diferite ?

astea :

chiulasedesfacute003.jpg

sunt nevoit sa ma gandesc la varianta asta deoarece, la schimbarea unui ghid, meseriasul a fisurat locasul:

.

chiulasedesfacute005paint.jpg

Modificat de cristobob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce probleme pot fii daca pun doua chiulase putin diferite ?

eu stiu ca 2 chiulase trebuie sa aiba aceleasi dimensiuni la supape, sa aiba camerele de ardere identice ca volum. daca intr-adevar conteaza si daca forma camerei de ardere e un pic diferita, nu stiu sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si forma. Dar...cind i-a fost foame, ciinele turcului a mincat si pietre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea cu fisura poate crea probleme? mentionez ca ii voi pune ghiduri noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, poate sa crape mai rau sau poate sa nu stea ghidul fixat acolo. Ideal ar fi sa sudezi ala si sa-i refaci forma pe urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau o chiulasa de care trebuie. ce model sunt? 1500? 1200? 1600? single/dual port? de 1500/1600sp am eu un set daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi trebuie de 1200, cum e cea de sus din poza cu cele doua chiulase.aia a fost pe motorul meu.

cealalta, cea de sub ea, cica, e tot de 1200, si de aceea vroiam sa o pun impreuna cu cealalta care a fost pe motor

cealalta, cea de sub ea, cica, e tot de 1200...

are codul asta:

113 101 373 , cu 52, scris dedesupt langa semnul vw - '65, 1200, square rpcker-arm boss doesn't need repair kit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De nevoie eu am pus pe motorul de 1200 exact asa :) ... o chiulasa de un fel, si una de alt fel, de 1200 exact cum ai si tu in poza.

Momentan merge ( cam 500 si ceva km parcursi de cand am instalat chiulasele asa, mixt , oras/afara).

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De nevoie eu am pus pe motorul de 1200 exact asa :icon_thumright: ... o chiulasa de un fel, si una de alt fel, de 1200 exact cum ai si tu in poza.

Momentan merge ( cam 500 si ceva km parcursi de cand am instalat chiulasele asa, mixt , oras/afara).

si cum se comporta motorul?

chiulasele sunt diferite doar la forma sau si la capacitarea camerei de ardere? nu sunt amandoua de 1200?

Modificat de cristobob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa cum ziceam ... momentan merge bine.

Ele nu par diferite la forma camerei de ardere ... sunt diferite ca design exterior.

Cea cu suportii bolturilor rampei culbutorilor rotunzi este considerata a fi un design inferior unei chiulase de 1200 normale, dpdv al racirii/supraincalzirii -totusi ... asa o fi ... nu ma pot pronunta momentan.

Atata doar ca trebuie instalata o rampa de culbutori compatibila, si tije impingatoare de un anume fel ... ceea ce "adanceste" problema.

Uite ce spune VW despre aceste chiulase.

post-8329-1281622274_thumb.jpg

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!