Jump to content

Golf 6 - Probleme ambreiaj


mAku5000
 Share

Postare recomandată

Salut.

De ceva timp se aude un huruit la motor, multi mi-au zis ca ar fi volantul si mi s-a recomandat sa schimb tot kitul de ambreiaj.

Cu ce firma este recomandat sa se faca schimbul? La ce pret ajung piesele? (Am primit oferta de 2500 si 2800 de la 2 magazine pentru Sachs)

Detin un Golf 6 1.6 TDI Bluemotion 2011, 105 CP, cod motor CAYC, start stop.

Modificat de LuCT
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,acel huruit dispare când apăs pedala de ambreiaj,când o eliberezi incepe iar huruitul, care să fie problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune. A mea face asa de la 20.000 km, de cand era in garantie.

Raspunsul clasic al reprezentantei a fost: "zgomot tehnologic normal". Nu am vrut sa desfac cutia pentru ca mi-a fost teama de priceperea mecanicilor, altfel fara sa imi schimbe setul de ambreiaj pe garantie, nici nu stateam la discutii, chit ca ajungeam la proces. Masina are 118.000 km. Pana nu pica, o las asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un rulment defect poate sa strice și placa de presiune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare dragi colegi , de o mica perioada sunt posesorul unui golf 6 , 1.6 tdi , an 2009 (2010 trecut in carte ) , cod motor CAY . Ca multi altii treuie sa schim chitul de ambreiaj , asta nu sin cauza patinarii cat a bataii volantei . Din ce am citit masina este dotata cu ambreiaj si volant cu masa dubla , odata cu schimbarea intregului ambreiaj pot trece la un ambreiaj cu masa simpla ? Daca da , ce mai trebuie schimbat suplimentar in fara de ambreiajul propriu zis . Mentionez ca masina are momentan 230 k iar ambreiajul original a mai fost schimbat o data la 140k ( asa scrie in cartea service ) Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut și eu probleme cu kitul ambreiaj volant am schimbat pe cel original la 180 k cu unul SACHS kit complet, după maxim 15 k sunetul de bătaie a apărut iară, acesta dispărea imediat ce apăsam pedala, am vorbit cu cei de unde l am cumparat si mi a fost dat alt kit identic l am schimbat nu cred că am facut mai mult de 1000 km si hop iară începe bătaia respectivă plus un nou sunet care se aude ocazional când merg mult într-un trafic aglomerat.

O să evit pe viitor grupul VAG, ne bucurăm că multe piese pe piață și de unde alege și sunt vai de mama lor, mai bine trecem pe japoneze am puține variante de ales, mai scumpe, dar măcar sunt de calitate.

Atașez un link la un video cu noul sunet ce apare ocazional.

https://photos.app.goo.gl/dujYagoFCFHEbSxD9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acesta este unul din motivele pentru care vreau sa trec la volant pe masa simpla daca se poate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa dubla stiu ca avea rolul de a amortiza vibratiile motorului TDI. Cu masa simpla acestea nu se transmit in toata masina, ducand la uzura celorlalte componente? Desi am mai citit pe forumuri ca au fost care au facut conversia.
 

Despre kitul de ambreiaj pot spune acelasi lucru, schimbat anul trecut, tot Sachs, ma asteptam ca pedala sa fie mai moale, adr tot la fel, la drumuri lungi trebuie sa iei  adidasi de alergat; comparativ cu alte Golf 6 1.6 TDI  unde am vazut pedale mai moi.

GLL Service Gagyi SNC - Baciu au spus ca toate componentele functioneaza ok la ambreiaj, li sa parut normala pedala asa tare.


Acum dupa 20000 km incepe sa bata din nou, nu asa tare ca cel de al Catalin; cel original a fost schimbat la peste 200.000; nu ma asept sa mearga la fel ca cel original dar macar 50.000 sa fie ok.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a întamplat doar 2 ori sa se auda asa, la început cand a fost montat, bataia este un discretă acuma, dar sesizabilă. 

Oricum am norocul să am și kit ul vechi care avea zgomotele respective dupa doar 15 k.

În caz de o agravare îl montez pe cel vechi si olx scrie pe ea.

Credeti ca e nevoie sa mai umblu la el daca asa de repede a început volant sa bata ?

Sunt momente cand zgomotul este insesizabil, o să postez un video cum se aude la rece.

O zi bună !

Modificat de Catalin Udrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcă din 2010 ori 11 s-a renunțat la volant cu masă dublă pentru 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inntrbat mecanic de la reprezentanta si am primit raspunsul afirmativ referitor la acest chit de comversie . Sunt masini cu aceiasi motorizare , care au venit direct din fabrica cu ambrejaj masa simplă.Cel putin la mine pe tipul de motor CAY si cutia de viteze LHW exista compatibilitate. Datorita calitatii foarte proaste a volantelor cu masa dubla nici nu ma gandesc sa merg pe acesta varianta .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.thumb.png.79c03864d70a15b4e3db8a4a60f4f7ac.png

image.png

In descrierea piesei scrie compatibilitatea cu tipul de cutie viteze mentionata mai sus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alti bani alta distractie, nu imi mai permit in cel mai bun caz sa trec la masa simpla sau second, am schimbat de doua ori ai tot cloncane. 
Bani de alta nu mai este :)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate “ intervențiile” nu au fost facute intr-un service cu autorizatie rar asa ca nu am avut garantie la piese, mecanicul este unul la care am mers mult timp si eu si mai multi prieteni si nu au fost probleme, eu deja am bagat 2 kit uri sachs care au picat rapid. Imi e frica ca merg in unul care are toate hartiile, iar dupa ce il schimb incepe iara sa faca urat si cand merg in garantie mi o baga pe aia cu exploatarea gresita. Imi recomandati kit masa simpla ? Am 2.0 tdi 110 cp, cutie 5 trepte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca suporta masa simpla .

Reparatie de acest gen se fac in service autorizat ,cu factura/garantie si cu piesa lor .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca Luk, par mai bine facute, recenziile sunt pozitive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai merg cu ea asa ? Ce pot face cu kit urile vechi, relativ “noi”.  Sunt curios care e costul la reprezentanța. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piese cu nume de  rebuturi , practic nu mai stii ce sa cumperi din piața Româneasca , pretul refleca calitatea , iar daca vrei calitate premium trebuie sa comanzi piesele in Germanica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare

Sunt posesorul unui Golf 6 1.4 tsi 122 cp 2012 si am sesizat ca dupa ce se incalzeste motorul am un zgomot de frecare la relanti.

daca apas pedala de ambreiaj dispare zgomotul.uneori reapare,uneori daca apas de mai multe ori dispare complet.

acest motor are volant cu masa dubla?rulmentul ambreiajului este hidraulic?

mentionez ca nu patineaza,trage foarte bine.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici un video 

https://youtu.be/IFzeJyHU0rY

citeste si cometariile sa vezi cati au aceeasi problema, aceasta manifestandu-se inca de noi si la unele chiar dupa ce a fost schimbat kit ul zgomotul a reaparut. 
Am vazut cometarii de la unii posesori si de tdi care dupa ce au fost cu ele in reprezentanta le au spus ca zgomotul este unul mecanic si nu sunt probleme si sa mearga cu ea asa pana zgomotul se intensifica. 

Nu stiu ce sa mai cred, dar dupa doua kit uri sach care au inceput sa “bata” dupa foarte putini kilometrii eu am hotarat sa merg asa pana isi da duhul. 


De asemenea, am vazut unele persoane la care le au fost schimbate cutiile de viteze si atunci le ar fi disparut zgomotul respectiv. 
 

O intrebare : eu nu am schimbat nici o data uleiul in cutia mea manuala, e posibil sa apara un astfel de zgomot din cauza unui ulei uzat sau a lipsei de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Klimpa George

Salutare colegi
Detin si eu un 1.4 TSI 160 CP
Problema este cand apas pedala de ambreiaj si o las se aude un sunet (o mica bataie foarte scurta si subtila). Cand vreau sa schimb treapta a doua si las de ambraj imi da un mic soc (daca este subturata) si se aude un sunet mecanic, metalic ca si cum ai invartii scurt cu lingura intr-un vas de metal :D  La fel cand dau cu spatele, o accelerez putin, dupa reduc se aude cate un "poc poc" micut.

Eu m-am gandit sa fie problema de la ceva bucsa, suport cutie,motor.
Precizez ca, atunci cand pornesc motorul nu se aude nici un sunet care sa vina de la volant sau altele.. la fel cand opresc masina.

Daca este nevoie o sa atasez si un video.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!