Jump to content

Golf 6 - Probleme ambreiaj


mAku5000
 Share

Postare recomandată

Da e destul de destept cu plecarea de pe loc, isi da seama ca vrei sa pleci si tureaza motorul exact cat sa nu dea in nas daca ridici fin ambreiajul, si functioneaza si in celelalte viteze .

E foarte fain daca mergi bara la bara, nu mai patinezi ambreiajul ca sa inaintezi, practic fara sa accelerezi ridici ambreiajul usor si masina se taraie inainte, merge chiar si in viteza a 2 a .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca acea functie de "asistare" a inventat-o neamtu, ca sa iti usureze tie sofer plecarea. Dar intrebarea mea este de ce oare acea urcare in ture, apare doar la prima ridicare a piciorului de pe ambreiaj ?! Adica ma opresc, picioru pe frana si stau, ca am de stat...bun, si daca apas ambreiaju si il las, apare acea urcare in ture...dar nu plec....si incep sa "pompez" pedala de ambreiaj....ciuciu, ca nu mai apare acea "asistare" de plecare. Pai ori e tot timpul, ori deloc nu ?

Plus ca, eu nu am gasit in manualul de utilizare, informatii sau avertizari de genul "nu va speriati la debreiere, masina vrea sa va ajute, se tureaza motorul etc", pe langa alte sfaturi de utilizare a ambreiajului.

 

Modificat de LUFY
Info suplimentar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu eu urmatoarea problema:

1. bate volant la rece

2. simt o oarecare vibratie cand pedala este calcata pe la jumatate

3. opune putin rezistenta cand schimb vitezele, mai ales in treapta 3 (cu ambreiajul calcat la fund, la 40 la ora, daca incerc sa bag in a 3-a si tin maneta jumate introdusa in treapta 3 se simt niste vibratii puternice in maneta, si zgomote, ca si cum as calca ambreiajul doar jumatate la o masina noua)

4. pedala tine foarte jos (adica ca sa plec de pe loc, trebuie sa ridic foarte foarte putin ambreiajul, gen 20 % din cursa)

5. sus are un interval de vreo 2 cm (sau 15-25% din cursa unde se apasa foarte foarte usor - gen pot sa apas cu degetul, iar dupa se apasa normal, feeeling de cursa moarta)

 

Urmeaza sa schimb tot kitul (il am achizitionat - volant, placa, disc, rulement) dar as vrea sa stiu daca pot fi si alte cauze mai ales pt simptomele (2-4, de parca "nu s-ar calca" ambreiajul de tot).

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Strik3R_Iulian

Salut. O intrebare pt cei ce au schimbat ambreiajul la reprezentanta, cam care au fost costurile pentru ambreiaj cu volant cu tot(tot kitul). Este cu masa dubla pentru 1.6 tdi start stop?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

start stop are volant cu masa simpla, nu se inlocuieste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strik3R_Iulian

Asta mi-au spus si la reprezentanta, esti 100% sigur? Mie nu prea mi-a venit sa cred, una peste alta nu ar fi rau sa fie asa. E vorba despre o reducere de costuri substantiala. Cu toate astea pe net pentru Cayc, codul meu motor gasesc volant masa dubla...

Modificat de Strik3R_Iulian
Completare..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

A mai schimbat cineva pedala de ambreiaj la G6? Imi poate spune ce costuri implica? Scartaie urat de tot(si la apasare, si la release), am fost la un mecanic, a zis ca e o bucsa. A curatat-o ,dar degeaba.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,


Am schimbat la CAYC kitul de ambreiaj, pedala e mai moale, dar cand se incalzeste cutia sau cand o frec mai mult prin oras, tot scartaie pedala.

Scartaie destul de deranjant. Ce pot sa ii mai faC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sunetul vine de la pârghia pedalei sau de la "pompa" de ambreiaj (cilindrul emiţător).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Am si eu o intrebare, cand las pedala de ambreiaj mai rapid, de exemplu la o plecare de pe loc mai in forta, sau daca schimb 2-3 sau 1-2 mai agresiv, se aude un zgomot ca si cum ar scartai cauciucurile oarecum, dar nu sunt cauciucurile probabil e ceva pe la ambreiaj .

Ambreiajul are 181k, ce poate sa fie ? Rulmentul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Imi poate spune cineva care este echiparea originala pt kitul de ambreiaj si volant la 1.6 TDI, cutie manuala, start-stop ? Ce recomandati dintre marcile aftermarket ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin pentru moment s-a rezolvat celebrul scartait al pedalei de ambreiaj . S-a schimbat cilindrul; receptor. Sper sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Ce kit de ambreiaj + volant recomandati? Golf 6, 2.0 TDI, 140 CP, cod motor CBDB. Multumesc?

L.E.: Sachs, LUK, Valeo, cam aceste firme am gasit. OEM ce e pe masina?

Modificat de goguXXL
L.E.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 Cayc eu am pus  Sachs , pret kit 2200 lei , are volant dubla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare am si o urmatoarea problema.

Am schimbat tot kit ul de ambreiaj volant rulment marca Sachs productie Slovenia la un golf 6 cbdc 110 cp 5 viteze și nu au trecut 10000 de km si a inceput zgomotul de ”bataie” gen care dispare la apasarea pedalei de ambreiaj.Alte probleme nu am sesizat,pedala este moale la plecare de pe loc nu exista vibratii, insa zgomotul este enervant. Să fie doar rulmentul de vină?

Furca nu a fost schimbata o data cu kitul mecanicul zicând ca se afla intr-o stare bună.

Kitul a venit deja reglat, echilibrat nu stiu cum sa ii zic.

In caz ca este vorba de rulment de unde imi recomandati sa achizitionez altul OEM.

Multumesc, o sa revin și cu o inregistrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
bbogdanmircea

Salut, cum se testează cel mai bine dacă volant are joc?

Am văzut un filmuleț în care se urcă mașina pe elevator și se bagă în viteză ca să meargă roțile, apoi ambreiaj frână și dacă se unde un zgomot din zona volantei in momentul când se opresc roțile înseamnă că are joc.

Alte metode ?

La mine simt ca un joc când plec de pe loc, sau foarte rar dârdâie mașina în anumite cazuri dacă sunt cu ambreiajul la jumate apăsat, am 210k cu volant și ambreiaj originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Întâmpin si eu această problemă cu scartaitul pedalei de ambreiaj, zgomotul fiind prezent chiar in pompa. La verificarea vizuală nu am observat scurgeri de lichid de frână. Am rugamintea ca cei care au avut si au rezolvat această problemă să transmită ce anume au facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat anul trecut tot kitul de ambreiaj cu un Sachs ce il cumparasem perosnal prin 2015 nou, cand incepuse sa troncane volant.
Problema e ca pedala a ramas la fel de tare fiind foarte obositoare in oras. Pt mine ca barbat ar fi suportabil, dar e ebositor pentru sotie cat si la drum lung.

Se poate rezolva  prin schimbarea rulemntului de presiune?   sau e prost kitul?

Acum, dupa ~23000km  a inceput sa bata iar putin, se simte si in pedala.

 

 

@Ciprian01 ce marca ai montat pe CAYC?

 

 

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am  citit pe la inceputul subiectului desper cilindrul receptor, desi pedala e tare, nu se lasa pana la podea, are legatura cu  rezistanta pedalei la apasare?

Din urmatorul clip, inteleg ca o eventuala defectiune a cilindrului receptor ar indica o pedala nefunctionala, moale, care nu poate actiona volant.

Scuze pt dublu post, expirase timpul de editare.

 

 

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, playonlcd said:

Am schimbat anul trecut tot kitul de ambreiaj cu un Sachs ce il cumparasem perosnal prin 2015 nou, cand incepuse sa troncane volant.
Problema e ca pedala a ramas la fel de tare fiind foarte obositoare in oras. Pt mine ca barbat ar fi suportabil, dar e ebositor pentru sotie cat si la drum lung.

Se poate rezolva  prin schimbarea rulemntului de presiune?   sau e prost kitul?

Acum, dupa ~23000km  a inceput sa bata iar putin, se simte si in pedala.

 

11 hours ago, playonlcd said:

Salut,


Eu am pus Luk si sunt foarte multumit, am deja 15.000 km cu el. Merge rotund iar pedala e super moale. De retinut ca am schimbat si cilindrul receptor. El fiind de fapt problema pentru care scartaia pedala.

 

Modificat de Ciprian01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/10/2019 at 6:05 AM, addy80 said:

Întâmpin si eu această problemă cu scartaitul pedalei de ambreiaj, ....

impingi scaunul sofer maxim spre spate, te bagi sub bord cu capul spre parbris si o sursa de lumina la ndemana, si vei obser deasupra pedalei de ambreiaj, un arc si nuca tijei pedalei care intra n pompa.

Iei un spray cu vaselina (wurth - mai bun) si dai in primul rand pe nuca tijei pedalei la imbinarea cu pompa amreiaj, in timp ce cu cealalta mana faci pedale ( apesi - o lasi sa si revina.... de cateva ori .

dupa care, dai si pe arcul ala, dar cu grija sa nu speli vaselina de la tija/pompa.

Poti face si invers operatiile..... spor '

eu asa am scapat de prb asta la fostul B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, MyKe said:

L-ai schimbat personal sau ai asistat la schimbarea lui?

Am asistat la schimbarea kitului.

A fost cumparat online, daca tin bine minte de pe volate si ambreiaje . ro

 

@Ciprian01 Multumesc pentru raspuns.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.06.2018 at 19:59, bbogdanmircea a scris:

Am si eu o intrebare, cand las pedala de ambreiaj mai rapid, de exemplu la o plecare de pe loc mai in forta, sau daca schimb 2-3 sau 1-2 mai agresiv, se aude un zgomot ca si cum ar scartai cauciucurile oarecum, dar nu sunt cauciucurile probabil e ceva pe la ambreiaj .

Ambreiajul are 181k, ce poate sa fie ? Rulmentul ? 

Salut! 

Ai aflat de la ce vine zgomotul acela? 

Am și eu doar la rece când plec mai in forță un zgomot metalic. După 2-3 patinări nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, între timp am ajuns la 218k.

Când o să pice asta e, nu mai bag bani așa aiurea.

Probabil e rulmentul care scârțâie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!