Jump to content

Golf 6 - Probleme ambreiaj


mAku5000
 Share

Postare recomandată

Posibil ca pompa de ambreiaj sa te lase.Ai inspectat  zona de sub pedala este umeda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat.Am sa verific.

Multumesc!!

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua,

Vin si eu cu o mica intrebare a patit cineva ca in momentul in care apasa s-au ridica piciorul de pe ambreiaj motorul sa se tureze singur cca 200 rotatii.

Cei de la service spun ca ar fi senzorul G476 (1k0927810e) defect.

 

Voi ce parere aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca se tureaza mtoorul, senzorul pare a fi OK. in plus, se poate verifica functionarea lui cu tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad maine ce fac cei de la reprezentanta pentru ca ei au diagnosticat-o si apoi las un review.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am fost la reprezentanta. Am schimbat senzorul l-am cerut înapoi pe cel vechi și am luat mașina la plimbare insa tot așa face adică în unele momente când ridic ușor ambreiajul mașina de tureaza singura intre 200 și 400 de rotații apoi am fost din nou la ei au puso pe tester, mașina nu are nici o eroare. Cei de acolo mai apoi au trimis problema mai departe la fabrica. Menționez că am la ea ultima versiune de soft cea de la scandal cu abgas și am pe ea și kit de conversie la volant cu masa simpla și eu bănuiesc că este de la volant oricum faza asta a apărut după ce sa schimbat softul.daca cineva e pricepe as fi foarte recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Problema asta o am si eu, dar nu am nicio eroare si nici softul minune pt dieselgate. Si face asa doar cand ridici repede piciorul de pe ambreiaj.

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, cum ati rezolvat acea vibratie sau soc atunci cand se lasa ambreiajul mai incet ?

Se simte ca si cum ar fi o treapta de cuplu, un soc mic si apoi ambreiajul prinde corect .

In rest nu scartaie, nu bate nimic in pedala, ambreiajul tine foarte bine nu patineaza .

Sa fie din volant ceva arcuri care s-au uzat sau care poate fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca acel ''soc'' este de fapt un joc pronuntat al motorului ''inainte-inapoi''.Eu as verifica tampon cutie si antibalans daca nu au fost schimbate odata cu ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are doar 155k km, nu a fost rulata decat in Germania (inca e in DE), m-as bucura sa fie din tampoanele motorului ca sunt ieftine dar e prea dependenta vibratia de pedala de ambreiaj sincer ... plus ca s-au mai plans si alti colegi de acea vibratie la plecarea de pe loc ...Toate piesele pe masina sunt originale din ce stiu eu . Cum as putea izola daca e din tampoane sau din volant ?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am crezut ca ai schimbat ambreiajul.Daca ai o vibratie la plecarea de pe loc inseamna ca volant o sa aiba probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine a aparut urmatoarea problema: cand cuplez in a 1a sau a 2a cate o data ambreajul revine doar la jumate, trebuie sa-l "trag" inapoi cu piciorul(sau moare motorul).

Kit-ul ambreiaj,Volant,rulment a fost schimbat anul trecut.

Anul curent a fost schimbat modulul de abs, lichidul de frana, aerisire (exact de 31 de zile).

A mai patit cineva, ce poate fii?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivel lichid frana / completeaza /aeriseste ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buba e slave cylinder crapat probabil.

Urmeaza sa caut un cod pentru a face comanda. (Golf mk6, 2.0TDI, 2009). Daca are cineva un cod din ETKA ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bbogdanmircea

De curiozitate, a schimbat cineva ambreiaj si volant pe 1.6 TDI, cam cat ar costa piesele si manopera ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cam 2000 - 2200 lei cu tot cu manopera.

Am schimbat acum 1 an...dar nu gasesc acum factura :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am si eu o problema, poate imi puteti da un sfat. Aveam un scartait la apasarea ambreajului, si a fost inlocuita placa de presiune, pe garantie. Cel putin asa sustin cei de la PV1, mi-au aratat niste poze :) Mi s-a zis ca nu are rost sa schimbe tot kitul de ambreiaj, ca era ok. Intre timp masina a iesit din garantie, si problema e ca intra greu in viteza(pare ca agata), mai ales pe retrogradare,dar nu numai. Cand zic pe retrogradare, ma refer la o turatie de 2100-2300 rmp(nimic exagerat). Nu face asa tot timpul, se intampla oarecum aleatoriu. Si se mai intampla sa 'caraie', daca fortez, asta in mers(pedala de ambreiaj la fund, evident). Din ce am mai citit, am inteles ca ar putea fi o problema de reglare, kitul complet de ambreiaj vine reglat din fabrica. Dar din moment ce a fost inlocuit doar partial(placa de presiune), poate fi o problema de reglaj? Sau ulei din cutia de viteze? Masina are ~55k km, s-a umblat la ambreiaj pe la ~40k. 

Scenariul cel mai sumbru ar fi sa schimb tot kitu ambreiaj, ceea ce ar fi cam penibil, dar poate scap doar cu ceva reglaje? :D 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce s-a facut inlocuirea placii de presiune,ai constatat ca pedala se apasa mai usor? sau nu au fost diferente!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am sesizat nici o diferenta. Exceptand ca nu mai scartaia.. Atunci nu mi-am dat seama ca intra mai greu in viteza, sau poate s-a agravat in ultima vreme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu au inlocuit nici-o placa ci doar au gresat ceva (probabil pedala de ambreiaj).Kit-ul de ambreiaj vine ''asamblat'' din fabrica si nu ai ce sa reglezi.. Kit-ul cu autoreglare nu vine pe acest model.Daca inlocuiesti kit-ul cauta model ''preasamblat''.Plecarea de pe loc este lina sau zguduie??

Totusi incearca o reglare a timoneriei, verifica cilindrul receptor si daca nu se rezolva,schimbi kit-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o reglare a timoneriei + gresare. Nu s-a schimbat nimic. Plecare de pe loc este lina, nu patineaza, nu miroase. Stiu ca kitul vine "asamblat", de asta si ziceam ca, DACA chiar au inlocuit o piesa din kitul de ambreiaj (placa de presiune), poate e de la reglaje :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am cumparat la inceputul anului masina din semnatura. Are 210k km si observ anumite probleme legate de ambreiaj de aceea vreau sa ma lamuriti in anumite privinte. In primul rand am observat cam de la inceput ca masina porneste greu de pe loc in special in rampa, trebuie sa ridic piciorul de pe ambreiaj foarte foarte usor  (pana m-am obisnuit cu ea opream motorul in 8 din 10 incercari). In al doilea rand se simte un tremurat la pornirea de pe loc. Tremuratul se simte puternic in marșarier, in rampa si cand pornesc cu rotile orientate foarte mult stanga sau dreapta (nu se simte foarte tare pe teren drept si cu rotile orientate drept in fata). Pedala de ambreiaj nu sta cazuta la podea si nici nu e "moale". Ce parere aveti? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine, descrisa de soso bv. Apas pedala de ambreiaj, cand ridic piciorul, intr-un punct anume al cursei, motorul se tureaza. Daca prind cumva acel "punct", motorul sta turat. Nu am probleme cu ambreiajul (volant, disc etc). Erori zero pe tester. Masina in schimb are vizita pt dieselgate facuta. Care-i smecheria, nu pricep :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce problema are masina..? E normal sa se tureze putin singura daca tu nu o faci, ca sa previna oprirea motorului.

Sunt aspecte ce se deprind in timpul scolii de soferi la noi in tara - cum sa pleci de pe loc, ce pedale sa apesi si in ce fel etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce chestie...intradevar, asta poate fi explicatia. Da ma intreb eu, de ce dracu nu s-au gandit cei de la VW si la generatiile trecute sa implementeze acest sistem de "asistare" ? Oare cum de la masinile avute inainte acest lucru nu l-am intalnit. Cred eu ca Golf-ul 6 a revolutionat plecarea de pe loc, cu functia asta de a se tura un pic motorul, ca sa nu dea in nas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!