Jump to content

Golf 6 - Probleme ambreiaj


mAku5000
 Share

Postare recomandată

Eu asa zic. Problema e manopera la acel rulment care este de 4-5 ori mai mult decat rulmentul in sine. Totusi la voi nu se poate discuta de garantie? Pentru ca rulmentul nu are de ce sa capete uzura asa mare. Inteleg discul de ambreiaj care poate fi patinat si sa se uzeze in functie de utilizare, dar amaratul de rulment nu are asa stresuri.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost eu la reprezentanta cand inca era masina in garantie si mi-a fost aratata informarea de la fabrica pentru CAXA care cataloga zgomotul facut de rulment ca fiind "zgomot tehnologic" si la solutii era stipulat "nu se intervine".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca de noua nu facea eu nu consider zgomot tehnologic. Am vazut cum se prezenta rulmentul. Avea joc de 3-4mm. De asta cand nu apasa pe acei dinti facea foarte urat. Nu se intervine pt ca ii rupea la costuri, dar el in sine e un defect.

Reduceri de costuri si in garantie.

Rulmentul meu e facut de SKF.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariuspetcu81

salut,

 

astazi merg sa ridic masina de la Midocar, dupa ce am lasat-o la dansii pentru aceasta problema (zgomot ca un pacanit venind dinspre motor, pe care il auzeam numai la relanti.In momentul in care apasam pedala de ambreiaj, zgomotul disparea sau cel putin nu era la fel de prezent).

Initial baietii de la Midocar mi au spus ca trebuie data jos cutia de viteze pentru investigatii, pentru ca nu stiu ce are.

M au sunat a doua zi si mi au spus ca rulmentul de presiune, mai exact bucsa rulmentului de presiune si ca trebuie schimbat tot kit ul de ambreiaj. Mai mult, aceasta operatiune a intrat pe garantia extinsa. Masina are 3 ani, 56.000 KM, 1.4 TSI 122HP, cutie manuala si nu am abuzat absolut deloc de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne si daca a disparut complet zgomotul.

Eu am impresia ca problema nu e doar la acel rulment de presiune din moment ce ei schimba tot kit-ul de ambreiaj. Zic asta pt ca eu am schimbat doar rulmentul de presiune si persista intr-o oarecare masura si zgomotul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Confirm ce zice Mike, referitor la informarea de fabrica. Totusi nu are voie sa se auda asa de tare cum facea la mine. Motivatia fabricantului: e normal sa aiba joc in butuc. Bravo VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu zic ca este o functie retro a masinii pentru cei nostalgici.

Eu am hotarat ca atunci cand nu va mai functiona corespunzator sa trec pe sachs perf mai ales ca la cavd cuplul este destul de aproape in specificatii(si f aproape in realitate) de cat duce maxim ambreiajul.

La voi tacane mai tare daca este mai cald afara?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tine de felul in care e asamblat acolo si nu de disc in sine, e posibil sa faca apara zgomotul si cu sachs perf. Stock e acelasi ambreiaj la caxa ca la cavd?

Da. Se aude si mai tare cand e motorul cald, desi mi s-a intamplat sa se aide foarte tare si la pornire.

La voi are legatura cu consumatorii? Ac-ul sa accentueze zgomotul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechiul disc are joc unde se prinde de ax. Joc fata-spate care nu se mai regaseste la discul nou.

Nou a venit tot Sachs.

post-78960-14385899891399_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am si eu o problema cu pedala de ambreiaj care scartaie. Este de precizat faptul ca de afara se aude foarte putin, din habitaclu se aude foarte urat, ca si cum nu ar fi ceva uns cum trebuie. Am schimbat recent kitul de ambreiaj (am pus Sachs), pedala este mai moale, ambreiajul tine acum ceva mai sus, dar pedala scartaie in continuare. Ceva sfaturi despre ce as putea face sa rezolv scartaitul? Golf VI, 2.0 TDI, 110cp, 2009.

 

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat cu wd40. Dar nu a fost mare diferenta si a mirosit in masina 3 zile :) uleiul. Daca la scartaitul pedalei te referi....

La mine apare când este foarte cald afara. Zici ca este diferenta ? Pedala este mai moale cu Sachs? Eu am inceput sa fiu  mai puternic in piciorul stang :)

Modificat de HondaHornet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot cand e cald afara scartaie. O sa incerc cu WD40. Revin cu detalii daca o rezolv.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parti ai gresat cu Wd40?Lichidul de frina cind l-ati verificat/inlocuit?https://www.youtube.com/watch?v=ZYmQTVdptMUsau demontati blocul pedalier si gresati cu vaselina acel bolt/surub/elemente de sprijin.Nu mai folositi WD la orice ca nu-i bun la orice.Este degripant/antirugin/dizolva ,curata vaseline/grasimi/uleiuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Se apropie momentul sa schimb kit-ul de ambreiaj. A inceput volant sa behaie destul de urat cand se incalzeste si agata cand incerc sa bag in viteza I.   Va rog frumos sa imi recomandati (in cazul in care stiti) unul care sa fie mai "moale". Deja piciorul stang este mult mai puternic decat dreptul :)) .    Va multumesc

Modificat de HondaHornet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate placile de ambreiaj noi la apasare sunt moi,in timp ele se intaresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna, am si eu o problema mai ciudata cu ambreiajul. Pedala de ambreiaj e moarta, ramane in podea. Daca incerc sa ridic pedala si sa o apas repetat nu se intampla mai nimic, totusi daca apas pedala de frana si incep in acelasi timp sa apas repetat pedala de ambreiaj, cea din urma isi revine si se "intareste" (pentru catva timp). Am verificat lichidul de frana si se pare ca nu pierd lichid. Acum 6 luni am patit acelasi lucru, iar atunci am aerisit cilindrul receptor de la ambreiaj si a "functionat", dar problema a reaparut de curand.  Suspectez cilindrul receptor de la ambreiaj si/sau rulmentul de presiune, totusi mi se pare ciudat faptul ca nu pierd lichid. A intalnit cineva aceeasi problema? Care poate fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare legata de ambreiaj. In ce fel afecteaza volant cu dubla masa rulmentul de presiune? Intreb asta deoarece am fost la un service pentru a schimba rulmentul de presiune care se pare ca imi cauzeaza problema la ambreiaj, iar domnul de la service a spus ca il schimba doar ca nu-mi ofera garantie. El sustine ca daca e defecta volant, o sa distruga rulmentul de presiune.

Modificat de Razvan_Andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este pacat sa nu schimbi tot kit-ul. (asta daca iti permite portofelul  :)   )

Am participat la "operatie" si am vazut uzura, pe toate piesele. Adica nu prea aveam ce sa pastrez.... 

Asta se intampla prin ianuarie ac. Acum cand a venit caldura, scartaitul din zona pedalei de ambreiaj a revenit.Cand este rece afara nu se aude. Deja m-am invatat cu el. Oricum in cazul meu ambreiajul trebuia schimbat.

Modificat de HondaHornet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Razvan_Andrei

Buna, am revenit cu rezolvarea problemei mele la pedala de ambreiaj. A fost necesara inlocuirea cilindrului receptor, in plus ca masura de siguranta am inlocuit si pompa de ambreiaj. Piesele nu au fost scumpe ( 165 RON cilindrul + 170 RON pompa - ambele SACHS) asa ca a meritat sa fie schimbate ambele din moment ce functioneaza ca un ansamblu.

Raspunsul la intrebarea mea de ce pedala de ambreiaj se "intarea" doar cand apasam frana este ca atunci cand apesi frana se creeaza presiune pe circuit si in vasul cu lichid de frana, presiune ce se distribuie si la circuitul de ambreiaj si astfel cilindrul receptor (in cazul meu) se "amorsa" corespunzator.

Sper ca experienta mea sa-i ajute pe cei care urmeaza sa intampine aceeasi problema pe drum sa nu se lase pacaliti de mecanici care nu stiu sigur despre ce este vorba, "isi dau cu parerea" si mai rau, schimba piese care nu sunt defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Marti las si eu masina la PV1, dupa ce am facut revizia de 4 ani(38k km) si le am aratat scartaitul de la apasarea ambreajului. Mi s-a zis ca pana nu se desface cutia, nu au cum sa stie care e problema. Ciudat a fost ca, consilierul de service mi-a sugerat sa las masina in service, fiind inca in perioada de garatie extinsa pana la toamna. Desi mi-a zis ca nu au cum sa stie ce are, mie mi-a dat impresia ca stie exact care e problema, dar efectiv nu a vrut sa zica nimic.

Cum am mai citit pe topicul asta, am un scartait la apasare ambreiaj chiar si atunci cand motorul este oprit(in mers nu il aud de la zgomotul de fond). In schimb, in mers parca agata foarte putin pe la jumatea cursei, lucru care nu se intampla cu motorul oprit. Pedala este la fel de tare ca la inceput, si m-am gandit sa ma duc in service acum cand inca este in garantie. Daca e ceva de schimbat, sa schimbe acum ..

Revin cu updates imediat cum am news.

Modificat de al2css
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

De la un timp, mai exact de cand masina avea 18000 de km a inceput la rece sa faca un zgomot ambreiajul, mai exact sa se auda un scartait ca la daciile vechi atunci cand il fortam. 

Acum, la 52000 de km, cand masina este in treapta a 6-a si accelerez, se tureaza in gol. 

Am cautat kit ambreiaj dar am vazut ca nu contine si volant, volant este separat. 

S-a confruntat cineva cu aceasta problema? 

Se poate inlocui ambreiajul de gti cu unul de s3 sau de r?

Cutia de viteze este manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna!

Si la Golful meu mi-a aparut un zgomot( o bataie constanta ) care se aude mai bine cand e scoasa din viteze...in momentul in care apas ambreajul dispare zgomotul.

Am mai observat ca trepideaza ambreaju in mers...daca tin usor piciorul deasupra la pedala, se simte cum imi bate in picior...la viteza mai mare, bate mai tare si mai repede.

Ati intampinat careva problema asta?

Am fost la service, au desfacut cutia de viteze ca se presupunea ca sunt ceva rulmenti, insa totul parea sa fie ok in ea.

Masina e pe masa simpla.

 

Idei, pareri?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!!

de 2 saptamani la masina mea golf VI 2.0 tdi cand pornesc masina,la prima apasare pe ambreiaj acesta ramane jos cam la jumatate si trebuie sa l  trag eu inapoi cu piciorul dupa care problema dispare.Se intampla in fiecare zi la prima cheie,aveti idee ce ar fi?

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

de 1-2 saptamani la masina mea in fiecare dimineata la pornire ramane albreajul jos,cam la jumatate si trebuie sa l trag eu cu piciorul inapoi,dupa care problema dispare in timpul zilei si apare din nou la pornire dimineata.

Aveti idee ce ar fi?

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!