Jump to content

De ce s-a oprit motorul in mers?


Eto
 Share

Postare recomandată

Nu ma berbecule nu a facut nimeni asta. O sa incerc si asa. Si cam ce valori ar trebui sa imi dea? Asa... ca idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BluePassat.

Cu asa atitudine/vocabular(berbecule) NU cred ca o sa primesti lamuriri.

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca raspundea omeneste ii raspundeam si eu omenste. Daca vreti sa ajutati bine, daca nu, nu ma luati peste picior doar pt ca nu stiu ce are masina si incerc sa aflu. Pana la urma e un foru de masini nu?. Scz de off si la mine. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blue, Cosmin te-a intrebat daca cei care au lucrat la masina, au verificat acele aspecte - mai ales dupa ce ai patit faza cu opritul

 

foarte multi dintre mecanici, nici nu stiu cu ce se mananca acesta meserie, merg dupa ureche....si daca mai te si duci sa le spui cum se face, iti dau cu flit... 

 

din punctul meu de vedere, cam multe coincidente, dupa ce ti-am umblat la masina..... de asta si Cosmin le-a zis berbeci ... 

 

ideea de baza este ca se intampla ceva pe linia de alimentare - carburant - ori injectoare reglate prost, oringuri, pompa carburant, etc.

 

P.S. - termina cu off topicul, ca nu te-a luat nimeni peste picior - ci, e clar - cine a umblat la masina, nu stie cu ce se mananca acesta motoare.... sau daca stie, nu si-a dat interesul la tine.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smartoiule, nu pe tine te-am facut berbec ci pe idiotii care ti-au scanat masina.

Dar daca nu esti in stare macar sa citesti prin topic sa-ti faci o idee, doar astepti raspunsuri, iti doresc calatorie placuta.

Acum ai pauza 4 zile, poate recuperezi din anii pierduti pe-acasa. Ori poate nu mai calci deloc pe-aici. Nu ne suparam.

 

PS: nimeni nu-ti datoreaza nimic aici. Iei ce primesti sau o iei pe alt drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic

@Cosmin chiar ti a rasp.omeneste(berbec la facut pe acel ce ti a luat banii degeaba) iar tu...l ai facut"berbec"pe el.

In al doilea rand NU folosi prescurtari/limbaj de FB.

Cauta in sectiunea prestari servicii un coleg de prin Constanta ce poate sa te ajute cu o scanare/diagnoza"ca la carte"/sa verifice tot ce ti a spus @Cosmin.

Degeaba o sa ti spunem noi valorile pt.ca tot nu o sa stii unde/ce sa cauti.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

S-a oprit masina in mers si nu a mai vrut sa porneasca, am scanat cu vag com si a dat urmatoarea eroare:

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground   
      P1538 - 35-10 - - - Intermittent
Am citit putin despre N109, si am gasit o parere sa pun un fir de la baterie pana la N109 (de la pompa de injectie) si asa a pornit motorul de am putut sa o duc pana acasa, odata ce luam firul jos se oprea. Chestia e ca nici motorul nu trage cum trebuie asa cu firul pus, iar in cazul asta e dus cumva releul 109?
M-am uitat putin pe la relee dar nu stiu sa il identific care e (nu am gasit sa scrie pe el 109), daca ma poate ajuta cineva. passat '99 1.9TDI AFN 110CP 4 motion. Multumesc
Modificat de chirtesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele de alimentare. Mai ai si alte erori sau doar asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi mai apare si urmatoarea eoare :

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
        P1650 - 35-10 - - - Intermittent
Dar aceasta o mai aveam si inainte sa mi se opreasca motorul.
Probleme cu ceasurile din bord nu am, decat lumina de la ceas si de la nr. de km functioneaza intermitent
Modificat de chirtesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este acolo. La Passat B5 si B5,5 este in cutia ECU - in compatimentul motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine n109 nu este un releu ci este o electrovalva montata pe pompa de injectie care inchide sau deschide motorina si este alimentata direct din ecu. Daca spui ca a pornit motorul cand ai alimentat-o din baterie inseamna ca este buna si trebuie sa verifici firul din ecu sau ecu. Firul este negru/violet, pleaca din ecu din pinul 77 si ajunge in mufa de la pompa de injectie la pinul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca a facut confuzie intre releu si electrovalva.

 

releul 109 la Golf, etc - alimenteaza ECU - este in cutia neagra, asa cum ti-am scris mai sus.

 

electrovalva N109 - este unde ti-a zis Pavy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru informații, am sa ma apuc sa verific firul ce duce la electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, firul ce duce la mufa de la electrovalva era intrerupt chiar inainte de mufa. Problema rezolvata, multumesc pentru raspunsuri   :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 05.08.2015 at 2:50 PM, chirtesel said:

Intradevar, firul ce duce la mufa de la electrovalva era intrerupt chiar inainte de mufa. Problema rezolvata, multumesc pentru raspunsuri   :icon_thumright:

Buna seara colegi ! Am si eu o problema si nu stiu cum sa ii dau de cap . De 4-5 zile masinuta din semnatura imi face probleme . Dupa ce o pornesc ( la prima cheie ) si merg 8-10 km , " moare "  motorul ! In functie de cat timp stau sa se raceasca ... 10-20-30 min , pot sa merg 200 m-1 km-sau 8 km ! In prima zi am pus-o pe tester si a aparut eroare imobilizatorul . A fost stearsa eroarea , mi s-a spus sa schimb cheia pentru ca nu o mai o vede masina . Folosesc cheia de rezerva dar degeaba . Am pus masina pe inca doua testere ( inclusiv reprezentanta Skoda gandind ca au un soft mai perforant ) si nu imi mai da nici o eroare ! Aveti idee ce ar putea fi de vina ?  Multumesc ! 

On 05.08.2015 at 2:50 PM, chirtesel said:

Intradevar, firul ce duce la mufa de la electrovalva era intrerupt chiar inainte de mufa. Problema rezolvata, multumesc pentru raspunsuri   :icon_thumright:

Buna seara colegi ! Am si eu o problema si nu stiu cum sa ii dau de cap . De 4-5 zile masinuta din semnatura imi face probleme . Dupa ce o pornesc ( la prima cheie ) si merg 8-10 km , " moare "  motorul ! In functie de cat timp stau sa se raceasca ... 10-20-30 min , pot sa merg 200 m-1 km-sau 8 km ! In prima zi am pus-o pe tester si a aparut eroare imobilizatorul . A fost stearsa eroarea , mi s-a spus sa schimb cheia pentru ca nu o mai o vede masina . Folosesc cheia de rezerva dar degeaba . Am pus masina pe inca doua testere ( inclusiv reprezentanta Skoda gandind ca au un soft mai perforant ) si nu imi mai da nici o eroare ! Aveti idee ce ar putea fi de vina ?  Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se opreste in mers, nu are legatura cu imobilizatorul - acesta are legatura doar la pornire.

probabil o problema pe linia de alimentare cu motorina - pompa rezervor, pompa tandem, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.03.2016 at 8:49 AM, F l o r i n said:

daca se opreste in mers, nu are legatura cu imobilizatorul - acesta are legatura doar la pornire.

probabil o problema pe linia de alimentare cu motorina - pompa rezervor, pompa tandem, etc.

Multumesc Florin , maine sunt programat din nou la reprezentata Skoda . Sper sa ii dea de cap ca imi mananca ficatii . Am observat ca dimineata porneste la sfert , daca opresc motorul si il pornesc imediat porneste la fel , in schimb daca o opresc 5-30 min pleaca motorul dupa 5-6 sec . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

passat alz 1,6 se opreste in mers si porneste dupa 5 min sau dupa 3 ore. schimbat fise, bujii, bobina, ecu motor, ceasuri, senzor turatie , senzor ax came, senzor temperatura lichid racire, defectul nu dispare........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

            Incearca sa verifici niste relee.Am patit ca se incalzeau inauntru de la contact imperfect si pana nu se racea bine masina nu pornea(asta la alta masina,dar la cate ai schimbat cred ca nu te deranjeaza sa faci si ce zic eu).

            Senzorii care i-ai schimbat sper ca au fost hella sau oem,ca altfel n-ai baza pe ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da pompa de benzina nu ai verificat-o

sau de natura electrica cum spune colegul mai sus

 

Modificat de Manuel N.
Te rog sa folosesti limba romana!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara ! Cineva sa ma ajute dacă a întâmpinat problema sau daca stie ceva .  Am un passat b5.5 1.6  benzina si imi face probleme . Mi se opreste in mers motorul , se aprind aproape toti martorii in bord chiar si lampa de ulei pe display apoi incepe sa ticaie tot bordul . Opresc pe dreapta scot cheia din contact apoi vreau sa o pornesc  dar in zadar . Dau cheie ,nu porneste   si mi se aprind toti martorii de incepe iar sa ticaie bordul . O las 5 10 minute sa se răcească gen si abia atunci porneste   . Precizez ca sunt momente si momente cand face faza aceasta . Sper sa ma ajute cineva sau sa mi zică ce e de facut in acest caz . Multumesc !

Screenshot_20220222-181546_Video Player.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!