Jump to content

De ce s-a oprit motorul in mers?


Eto
 Share

Postare recomandată

Salut. Am masina din semnatura, si azi dupamasa am venit de la cluj cu ea la targu mures, pana la jumatatea drumului am mers ireprosabil, dar la un moment dat am dat sa depasesc un camion, eram in a 4-a cu 100 la ora, dintro data s-a auzit un mic "poc" da nu tare, incet si mi sa oprit motoru!!! Nu mai puteam accelera, mi-am pierdut servo directia, servo frana, tot. Am tras pe dreapta si m-am oprit speriat. Am dat sa pornesc dar pornea si la relanti se oprea motoru, scadeau turatile. Am stat vreo 5 min si a pornit, dupa acceea daca mergeam iara facea la fel, dar am observat ca daca merg numai din ambreiaj nu se opreste motoru, am mers asa pana la tg mures. Chiar dupa ce se oprea motoru si dadeam contact facea 3 beepuri. Astea fiind zise tin sa mentionez ca mai aveam 500 km pana la serviceul masinii. Inainte sa pornesc de la cluj la mures am bagat motorina de vreo 300.000 de mi ca eram pe rosu. Va rog mult sa ma ajutati. Oricum o duc zilele astea la service. Daca aveti alte intrebari despre ce s-a mai intamplat sau cum s-a mai comportat masina nu ezitati sa mi le spuneti. Va salut.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu stie nimic? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa electrica din rezervor functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a aprins nici un bec martor la bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce s-a oprit motoru s-a aprins becul de la baterie, da nu chiar in monentul acelea dupa vreo 10 secunde

Dar poate din cauza ca era pus contactu (ca si cum motoru ar fi pornit, si aveam farurile aprinse si clima)

Cipos, zimi s mie despre pompa electrica, ca nu am auzit nimica despre ea, nu stiu daca functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare mai de graba o problema electrica si nu alimentare cu combustibil. (vezi pierdera servodirectiei)

O scanare te-ar putea lamuri. Cine stie...G28?! :)

Te asteptam cu rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu ce sa zic, pierdearea servo ma gandesc ca e din cauza ca sa oprit motoru, nu stiu ce sa zic. daca ma mai poate ajuta careva pls...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am atras atentia asupra servodirectiei si am exclus pompa de motorina, am avut urmatorul rationament:

in deceleratie, cantitatea de motorina injectata este = 0; pompa pentru servodirectie este electrica (cred ca si la masina ta :251: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce spui tu ma ingrozeste. :offtopic: Daca ramai fara frane si fara acceleratie intr-o depasire apoi frate e nasoala treaba. Sa ne spui si noua neaparat care a fost problema dupa ce vii de la service.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai esti inca in Targu Mures ma poti suna si te pun in legatura cu cineva de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cunoscut fenomenul, e din cauza unui releu de la ECU, parca releul 109 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aiurea treaba rau.gandeste te sa fi fost pe o serpentina ceva...era de rau ...RAU DE TOT.In fine ma gandesc ca daca ai pierdut servo si zici ca ti s-a aprins si bateria la bord ma gadesc cumva sa nu fie de la alternator ceva sau cureaua de la alternator pt ca ea le duce pe toate si curearua de la servo directie sau ceva de la vreun releu,calculator de bord ceva....

trebuie neaparat o scanare la un service

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, nici nu va vine sa credeti. Am fost la service la Skoda in tg mures unde ii stiu pe baieti, au desfacut ei ce au desfacut tubro era ok. au dat jos toate furtunurile de pe acolo si au gasit un furtun, mai precis cel care face legatura intre turbo si intercooler. Acel furtun trebuie sa fie din material mai gros si sa nu se deformeze, dar din motive necunoscute el se deforma pe masura ce acceleram, adica cu cat acceleram mai tare cu atata se subtia mai tare, si nu dadea aer la motor, mai precis zis cand intra turbo de la 1800 incolo el se subtia pana cand se lipeau peretii furtunului unul de celalat ramanea fara aer motoru si se oprea. Corect. Maine dim ma duc sa o scot de acolo masina. Baietii de acolo au zis ca nu au mai vazut asa ceva in viatza lor. Pe scurt dintr-un furtun rigid s-a facut un furtun ca prezervativul de moale din cauze necunoscute. Paguba totala furtun (reprezentanta VW) 3.500.000 + manopera vdm maine dim (in jur de 1.000.000).Va salut si mersi mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O explicatie pentru inmuierea furtunului ar fi ca a curs motorina (la vreun schimb de filtru de motorina)sau vreun degresant pe el (spalat motorul de curand). Nu as vrea sa cred ca e din cauza materialului prost :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce ai scris tu,din cate stiu eu despre fenomene fizice,nu e posibil.cu naiba ,intr-un furtun ce intra aer,chiar daca e sau nu obturat la celalalt capat,cum poate sa se stranga pe-olalta???daca era vorba de furtunul situat intre turbo si filtru de aer,mai ziceam...dar daca e dupa turbina,imi vine greu sa cred.si daca e asa cum ai descris tu,pune o poza sau mai bine filmare, ca situatie ca si a ta sigur e "once in a life time"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa au zis cei de la service ca ar fi problema, maine il monteaza, vdm rezultatu maine, va tin la curent.

O alta explicatie ar fi ca masina a stat 2 ani si jumatate nescoasa din garaj. Cand am vrut sa o pornesc a trebuit sa ii aduc direct o baterie noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar asta nu explica opritul masinii.

Masina ar fi trebuit sa mearga si cu furtunul ala spart. E drept era foarte puturoasa, scoatea fum muuuult dar sub nici o forma nu ar fi trebuit sa se opreasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gicu,furtunul nu era spart,devenise f moale si se strangula oprind admisia de aer.

@eto_ro,cati km are masina,furtunul avea ulei pe peretii interiori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, furtunu era problema, l-a montat si acuma merge brici. Ramanea motorul fara aer. Furtunul avea ulei pe dinauntru dar tin sa zic ca masina a stat 2 nemiscata din garaj. Si ma gandesc ca uleiul lo fi inmuiat in timpu ala. Eu zic ca e plauzibil. Voi ce ziceti. Masina are 60.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut

poate sunt of topic dar nu am gasit pe nicaieri nimic si cu scuzele mele vreau sa va spun si eu o pb pe care am patit-o sambata in timp ce am intrat pe autostrada soarelui. chiar in momentul cand am intrat pe autostrada si am ajuns pe la 140 am simtit ceva de paraca s-ar fi infranat putin masina si imediat un bec aprins pe bord care imi spunea stop. mentionez ca masina s-a si oprit singura in momentul acela si abia am mai reusit sa tin directia.am tras pe dreapta in cele din urma si prima faza l-a care m-am gandit a fost ca s-a rupt cureaua de distributie insa nu a fost asa, cureaua era ok totul parea ok.

Am stat pitin si am pus contactul am observat ca toti martorii de pe bord s-au stins si am dat la cheie motorul a pornit si mergea f bine. Am plecat sincer cu frica dar nu s-a mai intamplat nimic si am mers si cu 190 pe urma. mentionez ca in urma cu cateva saptamani am mai avut la fel o mica infranare in mers ca si cum nu ar fi avut benzina dar nu mi-a aparut acel martor stop si nici nu s-a oprit motorul. ce ar putea fi? o sugestie ceva . va multumesc si scuze inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

si eu, mai patesc uneori sa mi se opreasca motorul, o data pe luna, sau o data la 2 luni ma trezesc cu EPC si BATERIA aprinse. am observat ca in special cand sunt cu ambreiajul calcat.

la scanare singura eroare pe care o am este EGR insuficien flow. insa niciodata nu s-a oprit la drumuri lungi, depasiri sau in sercina. numai in oras sa intamplat, la semafor sau la o curba (numai in aceeasi curba, probabil VODOO! :icon_cool: )

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!Azi cand am oprit la trecerea de pietoni si am vrut sa plec dupa loc,am avut o surpriza tare neplacuta!Am bagat a1-a am accelerat pana la 2500rpm si cand am calcat ambreajul sa schimb treapta a2-a mi-a murit motorul instantaneu!Am tras pe dreapta,am dat la automat dar a pornit greu si dupa ce a pornit mergea tare neregulat(in 2-3 cilindri).Va puteti da o parere in ceea ce priveste problema mea?Am dat jos bateria sa-i curat masa ce vine pe caroserie,ptr ca am banuit ca poate fi o problema asta.Sa nu uit:de cateva zile imi miroase a incins in masina,ceva gem cabluri incinse dar nu mereu!Va rog sa va dati cu parerea!Va multumesc si va doresc o zi buna!

Am folosit functia search dar nu am gasit nimic!De cele mai multe ori nu prea am gasit ce-mi trebuia folosind functia asta.Daca am gresit deschizand topicul asta imi cer scuze si accept cosecintele!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu zic sa elimini masa din calcul. Ai urmarit clapeta ce inchide aerul in EGR, nu cumva umbla de capul ei pe-acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca la clapeta nu o pot vedea decat pe Vag-Com!Masa am banuit-o ca nu mi se scurgea apa din compartimentul bateriei.E prima data cand am patit treaba asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!