Jump to content

De ce s-a oprit motorul in mers?


Eto
 Share

Postare recomandată

Am tot incercat sa gasesc cauza problemei mele si nu am reusit. Se manifesta astfel:

1. pornesc, plec si la prima decelerare in momentul in care atinge turatia de ralanti apare o scadere brusca de la 900 rot/min pana la 500-600 rot/min si revenire imediata la 900 rot/min. Cateodata scaderea e mai mare si se opreste motorul.

2. apare doar la temperaturi scazute (sub 5-6 grade) pana se incalzeste motorul (vara nu se intampla);

M-am gandit la urmatoarele:

- senzor ax cu came/ arbore cotit;
- membrana pompa servofrana;
- senzor G62.

De unde sa ma apuc si ce sa verific?

Modificat de doctornd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 este cel mai usor de verificat: se vizualizează temp pe vagcom sau se măsoară rezistenţa. Vezi dacă cu mufa de la G62 scoasa mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu vagcom G62. Pe cluster acul la 90 grade iar in vagcom 87.3. Presupun ca e o diferenta normala.

 

De ce totusi se manifesta doar la temperaturi scazute pana se incalzeste motorul?. Trebuie sa fie ceva care are legatura cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa o diagnoza(posteaza daca ai eroari), si un print screen pe grupurile 004/013/015, fa si un BS pe EGR sa vedem ce e cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si problema de pompa tandem.

 

oricum, cel mai usor e cu G62-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca porneşte greu după aceea, si o ia după chei lungi poate sa fie si pompa din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta e usor de verificat - daca nu are motorina in filtru, de acolo este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am probleme cu pornirea indiferent de situatie. Scaderea de turatie sau rareori oprirea motorului se intampla in primii 4-5 km in momentul in care sunt obligat sa opresc si se atinge turatia de ralanti. Daca nu opresc in primii 4-5 km si incepe sa se incalzeasca motorul nu se mai intampla nimic. La peste 5-6 grade nu se produc aceste simptome. Clar e ceva care are legatura cu temperatura exterioara, implicit a motorului. 

Modificat de doctornd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura eroare la scanare cu vagcom este cea de la ventilatorul din habitaclu - fresh airflow blower V2. Aveam unul facut pe grupurile 01/04/13.  O sa fac si pe grupul 15 si un BS la EGR.

 

iW6ke8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul lucru care nu e ok in printul tau e valoarea avansului care trebuie sa fie 0º.

Pune un print si pe grupul 015(sau unul complet pe 004/013/015) si cum ti sa spus si un BS pe EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu ...se oprea in mers cand o scoteam pe liber de cele mai multe ori....am schimbat fisele si bujiile si cand colo era bobina de inductie.Am luat de la Beru made in germany,merge excelent si am scapat de problema...verifica bobina de inductie sigur e dusa.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut log pe 004/013/015. 

 

lIrebb.jpg

 

La BS pe EGR nu am reusit. De 3 ori am incercat si incepe usor sa creasca turatia motorului, ajunge la 1100-1200 dupa care are o scadere brusca si se opreste motorul. Sa fie EGR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza avansul la 0º pt.ca la 2,8 nu e ok, apoi fa iarasi un log/print screen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dragi colegi va rog ajutatima cu o proble ma. Am un Passat 1.9, tdi, din 99, 85kw, ajm. Amfost luni la Cluj, toate bune si frumoase, si venind apre Zalau a inceput sa sculture si mi sa oprit motorul, am incercat sa pornesc din nou si nimic ma brut sa mai porneasca deloc, pe bord nu mi sa aprins nici un bec, am dus masina pe platforma pana la jibou si am pus testerul pe es, si imi apre o eroare senzor turatie distrbutie, iam schimbat si senzorii amandoi si cel de la cureaua de distrbutie, si cel de sub filtri de ulei, am shimbat nu mai crea sa porneasca, va troc datim cecva sugestii ca ma dispera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai schimbat si pompa tandem, si tot nu porneste.acuma o sa ma apuc sa desfac ecu sa masor toate firele sa vad daca nu e intrerupt ceva fir o sa ii schimb si calculatorul sa vad daca nu o pot porni cumva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai schimbat senzorii mai ai erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da eroarea aia de senzor turatie distributie tot a ramas, am anulato si cand pun iarasi contactul sa pornesc apare iarasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca trebuie sa verifici integritatea firelor pana in ecu. Banuiesc ca nu sunt probleme pe la cureaua de distribuite, sa fie sarita, rupta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ca am verificat distributia ii ok ca doar acuma de 7000km am schimbato

acuma asta o sa ma apuc sa verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.

Modificat de pavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dragi colegi am terminate cu greu sa fac masina, era problema ca un injector sa desfacut si mia cazucazut prin motor si a indoit cititorul de pe arbore, a schimbat cititorul respectiv, am pus alt injector toate bune so frumoase,masina porneste dar a ramas o problema care ma depaseste, so anime can injectorul 2 am valori de 6,34 in relanti so 7,40 in accelerator, am schimbat injectorul aceleasi valori, wm schimbat injectorul 1 cu injectorul 2 aceleasi valori LA restul injectoarelor am valori bune de 0,1 doar LA injectorul 2 is valorile respective daca stiti can we LA CE at putea fi, va rog sa imi dati o IEEE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai scris tu acolo numai tu stii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... injector sa desfacut si mia cazucazut prin motor ...

 

in primul rand trebuie sa scrii ''omeneste'' , daca vrei sa-ti raspunda colegii. Nu ne priveste ca scrii pe tableta sau telefon.

Daca valoarea aceea  se pastreaza pe cilindrul 2 este posibil sa fie indoita biela sau arborele. Si mare atentie, ca nu se vad indoite cu ochiul liber. Si blocul trebuie verificat sa nu fie crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara. Am o problema cu opritul in mers la un passat b5 1.9 tdi 85kw. Daca merg cu ea normal ( schimbat vitezele intre 2500-3000 rpm) e totul ok, daca schimb vitezele la turatii mai mari si o scot pe liber acul turometrului scade sub 900 rpm si cateodata se opreste motorul.. raman fara frane fara servo fara tot. A inceput sa faca asa de cand am schimbat distributia. Pe tester nu are nici o eroare.. tot dupa schimbarea distributiei m.a lasat si injectorul 4 pe care l.am schimbat. Atunci am vazut ca am injectoare cu codul CB, mecanicul mi.a zis ca nu sunt injectoare pentru motorul meu si ca sunt pentru motoarele cu 131cp. Ceva pareri despre caderea turatiilor si oprirea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa tu erorile. Ca toti au auzit numa de erori la o masina.

Procedurile de reparatii mai includ si masuratori. A facut asta vreun berbec de la service? Pe injectoare, debitmetru, senzor temperatura motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!