Jump to content

De ce s-a oprit motorul in mers?


Eto
 Share

Postare recomandată

buna seara tuturor posesorilor de passat si nu numai. am un VW Passat din 1997 motor AHL-benzina, 74Kw, si va solicit si eu niste sfaturi. de un an de cand am masina am observat ca se opreste din cand in cand motorul, iar in ultimul timp din ce in ce mai des( o sa ma intrebati de ce am stat pana acum-motiv-lipsa mijloace financiare). motorul se opreste in urmatoarele cazuri:

-cand fac viraje la 90 grade deci utilizez servodirectia

-cand dau drumul la aer conditionat,

-cand pun frana fara sa fie in viteza,

-la viteze de peste 80km la ora cand dau sa schimb vitezele,

mentionez ca nu se opreste tot timpul ci aleator, dar cum a venit canicula nu pot merge fara AC, si in Bucuresti in ultimele 3 zile s-a oprit de mai multe ori pe zi. Am consultat un mecani de la VW si mi-a spus vara trecuta ca ar fi problema de la unitatea de relanti, a curatat clapeta de relanti dar trebuie schimbata toata, va rog astept sfaturi si cum ar trebui sa procedez. Am citit pe forum de o clapeta EGR este aceasta clapeta de acceleratie si cum trebuie procedat, mentionez ca nu am aparatura necesara pentru a interoga ordinatorul de bord. o seara buna tuturor.

si eu am acelesi motor ca si tine si implicit si cam aceleasi probleme, doar ca la mine scade turatia foarte mult si rar se opreste motorul.daca ai gasit o rezolvare te rog sa ne anunti si pe noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si mie mi se oprea motorul in mers, si culmea era din cauza filtrului din rezervor. din cauza motorinei cu impuritati era filtru negru si nu mai avea pe unde sa traga motorina. poate va ajuta problema mea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am si eu o problema si, spre rusinea mea, nu am gasit un topic ce trateaza problema: in mers, dupa ce apa ajunge la 90 grade motorul se opreste brusc (mi s-a intamplat de cateva ori...). Cand e racoare, merge destul de bine, nu se opreste. Motor 1.9, AJM. Credeti ca ar fi ceva senzori?.

P.S. Dupa ce stationez 2-3 minute, motorul porneste si mai pot circula cateva minute. Multumesc anticipat

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare all!

Am deschis acest topic in speranta ca ma puteti ajuta intr-o problema ce-mi da mari batai de cap de cateva zile. Cand masina este rece porneste la prima cheie dar dupa ce apa ajunge la 90 grade are momente cand motorul parca ar merge in 3 cilindri si se opreste in mers,dupa care nu mai porneste decat dupa vreo ora dupa ce se raceste putin.

Masina este un passat din 1999 de 115 cp.

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i si o diagnoza , te poate ajua in depistarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibilitatea mare este sa fie defect senzorul de turatie al arborelui cotit. Am intalnit acelasi simptom la un Astra 1.7 CDTI. Fa-i un test. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost primul lucru pe care l-am facut dar nu apare nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza scoate surubul de pe pompa tandem si masoara presiunea. Mai mult ca sigur pompa de alimentare din grupul pompa-tandem- alimentare--vacuum e dusa. Ce fel de ulei ai in motor ? Ce cod motor ai ?

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este AJM iar ulei-ul Castrol 5W 40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

asa este a avut dreptate maniacuV6,am schimbat pompa tandem si de 3 sapt nu s-a mai oprit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari! Dupa 5 ani de statut de proprietar asupra masinii azi mi s-a oprit motorul cat manevram prin parcare... :| Faceam o parcare laterala si imediat cum am intrat in locul de parcare (se oprise masina) s-a oprit motorul (aveam piciorul pe frana, in R). S-a oprit totul din cluster, nu mai era nimic aprins... (desi nu miscasem de cheie)

Masina are cutie automata deci din start m-a pus pe ganduri ca e cutia de viteze... Dar merge ca in prima zi cutia (schimbat ulei totul)...

Am dus cheia instant la 0 si a pornit absolut normal... Si n-am mai avut probleme (am frecat-o inainte si inapoi sa vad daca pot recrea situatia care a condus la oprire).

Bateria am schimbat-o (cum am spus intr-un topic, fiind o baterie mai mica decat cea normala...atat dpdv al curentului cat si a dimensiunilor) acum 1 sapt si mi se pare cam suspect...

Sa verific traseul de conbustibil sau sa suspectez ceva pe traseul electric? Sau ceva pe la pompa tandem tinand cont ca de mult stutul ala e cam "larg"?

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tandem nu,,,,,, Ai scanat si tu, sa vezi daca apare ceva ?

Treaba e posibil electrica. Releul de alimentare ECU, pompa motorina, vreun senzor - pozitie arbore cotit.....oricum, dat cu banul pana nu se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am patit si eu cam la fel: in luna iulie, 39 grade afara, dupa cateva opriri la semafor, am scos din viteza pentru a ma opri la semafor si motorul sa oprit singur, aprinzandu-se la bord martorul de la baterie (ca si cum as fi pus contactul). Am tras-o pe dreapta, am mai incercat sa o pornesc, dar fara succes. O cunostinta mi-a zis sa scot bornele de la baterie pentru 5 minute (un fel de reset), dupa care sa reincerc. Nu a dat rezultate. Am mai lasat-o cateva minute, dupa care am calcat acceleratia la podea si i-am dat o cheie timp de circa 20 secunde si motorul a pornit. De atunci si pana azi am mai patit de cateva ori, dar numai la viteze mici, pana in 15 km/h (la semafor). Pare ca nu mai are motorina. Am fost cu ea la diagnoza, dar nu a aparut nimic. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem, daca la diagnoza nu a dat nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.sunt nou pe la voi si nu prea ma descirc cu functia "search".am si eu o problema si nu ii dau de cap.am un passat 2002 cu motor de 2.0,131 CP si de curand am inlocuit sonda lambda pentru ca aveam martoru aprins in bord.am mers la tester si mi-a dat problema pe sonda lambda "b1.e1" sau ceva de genu'.la 2 sapt dupa ce am inlocuit-o,la 130 km/h in mers mi se opreste motorul in mers,pierd servo,si mi se aprinde martorul de la baterie plus cel de la sonda.spuneti-mi si mie,este cumva din cauza sondei pe care am schimbat-o sau nu are nicio legatura?cei de la service mi-au zis ca s-ar putea sa fie pompa din rezervor.ce ma sfatuiti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrerupe sau se opreste la turatii mari ? daca da, e foarte posibil sa fie pompa de carburant. Se poate verifica presiunea pe care o baga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, numai diesel-urile pompe dusse au asa ceva. AHL are pompa de benzina, in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut! Am si eu un passat din '99, 1.6. benzina. Problema mea e urmatoarea: pe la jumatatea lunii octombrie 2011, am pornit masina si dupa vreo 200-300 metri am observat ca motorul merge intrerupt, adica cand accelerez are trepidatii si asta in toate vitezele si la toate turatiile, chiar si cand sta pe loc intrerupe, insa nu se opreste motorul. Am mers la service, baietii mi-au spus ca e posibil sa fie de la bujii. Am schimbat bujiile + fisele, insa acelasi rezultat, pe tester nu vede nicio eroare. Tot cei de la service mi-au spus ca e posibil sa fie de la bobina de inductie, insa neavand bani atunci am mers asa cu ea. In seara de craciun surpriza...masina nu mai facea asa, isi revenise complet, nu mai trepida. Pe 13 ianuarie insa s-a razgandit din nou si de atunci tot asa face... :( ati mai intampinat problema asta vreunul din voi?aveti vreun sfat?multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

 

Am un Passat din '97, 1.6 benzina. Am in momentul asta o problema "asemanatoare si nu prea". Veneam de la Suceava, spre Bucuresti, iar la intrare in Voluntari au inceput sa mi se aprinda, pe rand, beculetele. Bateria, ABS-ul, apoi am pierdut servodirectia si mi s-a oprit motorul. Am tras pe dreapta, nu mai aveam curent, asa ca am oprit pe cineva si mi-a dat curent. Evident, am verificat sa vad daca e cuplat alternatorul si bateria, insa, din pacate, nu asta a fost problema. Dupa vreo 2 km, aceeasi problema, insa am observat ca, daca o turez sub 1000 rot/min, ea accelereaza. Daca treceam de 1000 rot/min, apasam pedala in gol. Am mers cu a-ntaia pana acasa (cu luminile stinse, noaptea) si am observat in parcare ca daca o lasam la relantiu, incarca bateria, asadar am mai dat 2 ture de cartier. Puteam sa o turez mai mult, insa se consuma repede si ajungeam din nou in punctul in care daca turam mai mult de 1000 rot/min, nu mai accelera.

O fi alternatorul de vina sau o eroare la calculatorul de bord?

 

P.S.: M-am adresat forumului deoarece momentan sunt cam la pamant cu banii, deci nu o pot duce in service si ma roade sa stiu care ar putea fi problema.

 

Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Simptomele asa cum le-am inteles eu sint : la turatie mica incarca, la turatie mare nu.

Am mai intilnit asa o treaba la alternatoare cu inelele colectoare uzate si carbunii partial blocati. Sfat, desfa releul de pe alternator si vezi starea carbunilor, daca culiseaza usor si daca nu se impaneaza. Curata cu un smirghel fin cele doua inele pe care calca carbunii si pune totul la loc. Sper sa scapi de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult! O sa incerc si o sa postez aici daca a functionat sau nu.

 

O zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua.Am un Passat din 2000, 1.9TDI, AJM. Astazi in drum spre munca am patit cateva lucruri ciudate si nu stiu daca este o coincidenta sau o legatura. Mergeam pe autostrada, am oprit la taxare la Fetesti pentru 45 min dar am lasat pozitiile aprinse. La pornire bateria nu a mai ajutat si am pornit impinsa cu viteza a patra. A mers ok dar dupa 10 km, motorul s-a oprit in mers si s-a aprins martorul de la baterie. Am tractat-o pana la cernavoda, am verificat sa nu cumva sa fie o problema la distributie, am inlocuit bateria dar cand am incercat sa pornesc, invartea normal dar nu pornea. Am schimbat filtrul de motorina in care am gasit ceva apa si impuritati iar dupa ce l-am montat, motorul a pornit, mergea bine dar dupa ce la-m turat putin s-a oprit la fel de brusc si nu a mai pornit. Am verificat din nou filtrul si furtunele de motorina si am constatat ca atunci cand dau la automat vine motorina din filtru, dar face presiune mare pe furtunul de tur intre filtru si pompa tandem, cu cat dau mai mult la automat cu atat creste si presiunea, iar pe furtunul de retur din pompa tandem doar picura foarte rar. Se poate infunda pompa tandem? Um mecanic mi-a spus ca este de la cablajul de la injectoare, ca returul il face prin acestea si daca nu functioneaza, creeaza aceasta presiune.Am schimbat filtrul de multe ori dar niciodata nu am intampinat presiune asa de mare pe vreun furtun de motorina. Am curatat si mufele injectoarelor cu wd40, muda mare rotunda. Dupa putin timp a pornit din nou dar greu, am oprit-o, am pornit-o din nou, la sfert, iar dupa ce am accelerat de cateva ori a inceput sa moara iar treptat ca si cum nu se alimenta si nu a mai pornit. Aveti cumva idei? Apropo dupa ce a pornit nu se stingea martorul de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, pana la urma, am dus-o in service, iar problema era rotorul care era tocit. Mi l-a rebobinat (cred ca asa se spune), mi-a schimbat peria si mi-a uns rulmentii. Acum merge bine. Sper sa nu recidiveze problema. 

Reparatia m-a costat 250 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul marius, ai dat la injectoare cu wd40???stiu ca ala e putin uleios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!