Jump to content

De ce s-a oprit motorul in mers?


Eto
 Share

Postare recomandată

Am curatat azi EGR-ul de funiginea depusa,dar treaba cu clapeta de acolo,nu am cum sa o verific fara Vagcom.Cred ca electrovalva care comanda clapeta mai face figuri.Mai aveam o problema:dupa un drum de vreo 30-40 km,cand lasam motorul la relanti(nu facea mereu) mergea intrerupt.Banuiesc ca era din cauza EGR-ului.Sa-l vad de acum daca mai face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunul din actuatorul clapetei (capsula de plastic care are parghia tot de plastic) si vezi daca merge asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta care este comandata de valva aia mica de plastic,nu are rolul de a opri motorul?EGR-ul l-am curatat/spalat cu toate ca nu era sub orice critica!Avea ceva funigine dar nu cat sa optureze ceva pe acolo.Problema este ca imi tremura motorul dupa 30km parcursi.Tremura mai incet decat tremura ininte sa curat EGR-ul.Nu tremura de fiecare data dupa ce parcurg km astia,dar parca face din ce in ce mai des.Alte pareri....opinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si vezi valorile din grupurile de masura de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza cu un tester universal,dar nu mi-a gasit defectiuni memorate,cu exceptia portierei dr spate(ceva cu active lock.......).Nu am incredere in testerul ala,ca nu avea multe optiuni de diagnosticare,adica nu puteai intra in toate calculatoarele cu el sa vezi!Vad ca dupa ce am curatat EGR-ul mi-a scazut consumul considerabil!Este oare o coincidenta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Faptul ca nu ai erori ma duce cu gandul la faptul ca problema poate fi din alimentarea cu combustibil, nu din partea electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara tuturor posesorilor de passat si nu numai. am un VW Passat din 1997 motor AHL-benzina, 74Kw, si va solicit si eu niste sfaturi. de un an de cand am masina am observat ca se opreste din cand in cand motorul, iar in ultimul timp din ce in ce mai des( o sa ma intrebati de ce am stat pana acum-motiv-lipsa mijloace financiare). motorul se opreste in urmatoarele cazuri:

-cand fac viraje la 90 grade deci utilizez servodirectia

-cand dau drumul la aer conditionat,

-cand pun frana fara sa fie in viteza,

-la viteze de peste 80km la ora cand dau sa schimb vitezele,

mentionez ca nu se opreste tot timpul ci aleator, dar cum a venit canicula nu pot merge fara AC, si in Bucuresti in ultimele 3 zile s-a oprit de mai multe ori pe zi. Am consultat un mecani de la VW si mi-a spus vara trecuta ca ar fi problema de la unitatea de relanti, a curatat clapeta de relanti dar trebuie schimbata toata, va rog astept sfaturi si cum ar trebui sa procedez. Am citit pe forum de o clapeta EGR este aceasta clapeta de acceleratie si cum trebuie procedat, mentionez ca nu am aparatura necesara pentru a interoga ordinatorul de bord. o seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am un Passat B5.5, motor 1.8T (benzina) 62.000 km, din 2002.

Astazi am pornit masina (afara 32 C), nu era la prima pornire din zi, si am plecat imediat de pe loc dand drumul si la aerul conditionat aproape de maxim. In 500 metri s-a oprit motorul, pentru ca in altii 200 m dupa repornire, fenomenul sa se repete. Cu siguranta se stie ce inseamna asta, deoarece volanul intepeneste fara servo. Nu vreau sa ma gandesc ce ar insemna la o viteza de rulare in afara localitatii.

E grav? ma puteti ajuta cu o idee despre ce ar fi vorba?

Multumesc

Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, revin si eu cu o rugaminte! sa-mi spuna si mie cineva cum dau jos si curat blocul clapetei la passatul meu din 1997, pe benzina, motor AHL, la care clapeta este actionata de cablul de acceleratie, am fost la un electronist si mi-a spus ca nu am clapeta electronica si asi dori atunci daca nu necesita alte reglaje, sa o dau eu jos si sa o spal cu mana mea. va rog daca puteti sa-mi trimiteti si mie o schema cu ordinea demontarii si montarii acestui bloc clapeta. Cu multumiri anticipate, Gelula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ar trebui sa reglezi nimic dupa spalare,cu conditia sa nu umbli la suruburile de reglaj(in cazul in care are asa ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fie treaba buna,mai revin cu o problema!Dupa ce se incalzeste motorul la 90 de grade,motorul merge ca si cum ar trage "aer fals" pe undeva.Se simte ca si cum ar merge in 3 pistoane(asta in masina) dar daca deschid capota si pun mana pe el,nu se simte nimic in neregula.Am avut sarit furtunul de la EGR si mergea tot asa de rau deci nu cred ca ar fi EGR-ul.Mi se pare ca are un mers fortat,ca si cum ar avea avansul mare(ceva de genu).Ca simptome ar mai fi ca la accelerarea brusca,mi se pare ca a inceput sa scoata fum(lucru de care nu sunt sigur ca nu-l facea si inainte).Cand zic fum,nu ma refer la faptul ca se face noapte in spatele meu ci la faptul ca-i da un puf!Filtrul de motorina si de aer sunt schimbate,deci am incercat sa mai elimin niste cauze.Am mai cumparat si furtunasele de vacuum ce comanda turbina si o sa le schimb azi(arata cam jalnic si imi este sa nu mearga turbina mereu).Nu se simte nicio diferenta in mersul motorului in sarcina(trage si se tureaza la fel ca inainte).Sunt deschis pentru opinii si sugestii!;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gelula ia vezi aici. Ia-o pagina cu pagina. :blah_:

buna seara si multumesc mult pentru mesajele voastre cosminwon si mai ales pentru documentul PDF al lui vicius the one, in zilele urmatoare o sa incerc sa dau jos blocul clapetei si o sa va transmit ce am facut, bine sau rau, merci inca odata. gelula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o problema asemanatoare: mi se opreste motorul in relanti cand stau la stop. pur si simplu se opreste si nu da nici o eroare calculatorul. eram cu mecanicul si laptop-ul de diagnosticare legat la calculatorul masinii cand s-a intamplat. nici o eroare nimic.

Scurt istoric: am schimbat ambreiajul si am constatat ca aveam o problema la cutie (s-au dovedit a fi doi rulmenti care au cedat). am rezolvat asta si cand am plecat cu masina din service nu indica corect viteza. se pare ca atunci cand au reparat cutia au atins senzorul de viteza. l-am schimbat si acum este OK insa a inceput sa faca figura cu opritul la relanti. benzina vine pentru ca in mers motorul trage normal fara intreruperi. am inteles ca mai exista un senzor de turatie pe cutie. o sa-l schimb maine si pe asta.

aveti alte idei? sau ati intalnit probleme similare?

Multumesc!

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era cel de pe cutie iti facea si in mers din cate stiu eu !

La intreruperi ma refer ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astfel de senzor de turatie exista doar pe volant, si e posibil sa fie el, dar daca n-ai o eroare stocata...

Pe cutie e doar senzorul de viteza, situat langa pinioanele planetare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. raspuns. Am schimbat si senzorul de turatie si masina s-a comportat normal pana acum.

Am plecat cu ea la Pitesti si maine am mai multe drumuri de facut in zona. Daca mai face figuri ... e nashpa :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De curand am o problema la passat. Mi se opreste in mers si daca iau contactu si il pun napoi isi revine dar ramane aprins semnu in bord ala care indica o problema la motor in timp se stinge. Am fost azi la tester cu ea si mi-a dat senzorul de la axu cu came. Intrebarea mea este unde se afla? As vrea sa vad daca nu cunva este mizerie sau cunva un fir intrerupt. Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul rosu conform Autodata. Cred ca e sub aparatoarea distributiei.

post-5497-0-22701800-1294161106_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc o sa verific maine si o sa revin cu detalii!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca este putin incomod sa il scoti

Cu grija se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai patit cineva ar fi posibil sa nu fie dus daca din cand in cand da eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi contact slab in mufa, fir intrerupt pe traseu, sau insasi senzorul cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai poate fi murdar si nu mai citeste bine impulsirile.Trebuie sters si vazut dupa aia daca mai apare eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit la o bora, era dus cablajul de la senzor, cand miscam de fire mergea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!