Jump to content

Test Drive Seat Exeo


X-Ecutor
 Share

Recommended Posts

In urma cu 3 saptamani am fost impreuna cu Roger la unul din primele drive teste cu Seat Exeo.

Imi cer suze ca nu am postat impresii mai devreme dar sincer ma asteptam sa mai fac inca unul si pe urma sa postez tot :blink:.

Am avut 3 masini pt test drive, Roger a vrut neaparat sa mearga si cu 1,8 TFSI echipare Sport (fara suspensii sport) si jante de 18".

Punctul de plecare a fost PBN am traversat Pipera am iesit de pe centura si mai incolo numai Roger poate sa va explice pe unde eram exact :wub:

Cine are drum in zona PBN stie ca este drumul blocat si ca sa ajungi in Pipera trebuie sa mergi pe un drum cu f multe gropi ... mai rau ca la tara. pe acolo a trebuit sa o luam si noi. Dupa ce am stabilit cam ce traseu vrem sa facem ne-am urcat in masina Roger a condus prima oara iar eu am facut pozele de mai jos.

Nu prea am poze cu exteriorul (poate pune Roger mai multe) pt ca zic eu, interiorul e punctul forte al masinii.

Ma asteptam ca aceasta masina sa fie 90% Audi avand totusi niste indoilei asupra suspensiilor si amoritizoarelor. Orice seat e un "picut" mai rigid decat celelalte surate chiar si atunci cand nu are suspensie sport.

Va spun sincer ca nu m-am simtit pentru nici o sec ca intr-un seat. In ceea ce ma priveste masina este un Audi cu o sigla seat pe volan.

Nici jantele pe 18" nici dotarea sport si nici drumurile f f f proaste nu au schimbat senzatia de comfort avuta in masina.

Am mers tot timpul si eu si Roger cu radioul pe mute, mi-a placut f mult linistea din masina :D La viteze mai mari si din cauza oglinzilor supradimensionate (in opinia mea) veti auzi "vantul" de afara.

Daca mi-as lua masina asta primul lucru pe care l-as schimba ar fi oglinzile. Cred ca i-ar sta mult mai bine cu orice alta oglinda din grup. Normele europene au impus producatorilor de masini marimiea noilor oglinzi.

Motorul 1,8 TFSI trage constant si liniar. Cuplu nu te arunca in scaun ca la un diesel dar pt ca trage constant pana la f multe RPM iti da un sentiment de siguranta la depasiri. Ambreiajul cu care vine acest motor mi s-a parut extrem de moale si ca "tine" f sus, daca nu esti atent iti poate "muri" motorul la plecarea de pe loc.

Cam atat din partea mea il las si pe Roger sa impartaseasca impresiile lui. :)

98822335.jpg

93344153.jpg

66673362.jpg

20955204.jpg

76219755.jpg

23465069.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • X-Ecutor

    4

  • Cristian

    5

  • Roger

    10

  • PTDA

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

La fix a venit acest topic. Chiar acum, dimineata, o sa merg la un dealer din Strasbourg sa incerc si varianta diesel. Sper sa aiba si sa pot face test drive. Revin si cu pozele de la PBN si cu noutati despre dieselar.

Over

Link to comment
Share on other sites

Inca o data mi s-a confirmat parerea ca masina arata foarte bine si ca materialele sunt de calitate. Ramane de vazut daca vor reusi sa convinga potentialii cumparatori cu acest model.

Link to comment
Share on other sites

Abia astept sa fac si eu test drive cu el la intalnirea Seat organizata de PBV2 in curand.

Link to comment
Share on other sites

Am revenit. Desi as fi vrut sa am ceva mai mult timp la dispozitie, am facut un test drive de jumatate de ora cu motorizarea 2.0 TDI (CRTDI) 143 CP , varianta Sport, cu jante de 17'.

Dupa cum bine zice si X-ecutor, nu aveam senzatia ca merg cu un Seat, iar ambele masini testate (in Ro si FR) nu aveau pachetul cu suspensii sport. Oricum, o sa fac tot posibilul sa incerc si varianta asta, desi mie unul mi se par confortabile suspensiile standard, iar pe viraje mai stranse, sensuri giratorii, schimbare brusca a directiei si franare, masina raspunde cum trebuie. Azi am mers mai mult pe autostrada, dar cu limita de 110 km/h, pe ringul Strasbourgului, si la fel ca cealalta, nu este deloc zgomotoasa masina, indiferent daca e diesel sau benzina. In schimb "tractorasul" e asta e muuult mai vioi decat benzinarul, iar ambreiajul parea normal si nu era asa moale ca cel testat la PBN. In schimb, pedala de frana tinea mai sus, dar nu m-a deranjat treaba asta. Pozitia de condus este printre cele mai bune, iar aici as compara cu G6 HL.

Legat de oglinzi, cred ca sunt ok ca dimensiuni, nu mi s-au parut foarte mari (vezi C Classe).

Am mai sesizat oarece diferente la cutia de viteze. La diesel erau mai "scurte" treptele, iar la 1.8T un pic mai "lungi", dar cred ca e normal sa fie asa.

Deocamdata sunt 2 lucruri care ma deranjeaza:

- cand ridici frana de mana, se opreste in cotiera;

- spatii de depozitare foarte mici (vs Octavia).

In mare m-am simtit bine, confortabil si in siguranta cu Exeo, si am deja programat inca un test drive la Bruxelles. Nu stiu cat pot intinde coarda, dar parca as cere masina la test drive, pentru un week end intreg. Sa vedem.

Multumesc inca o data X-ecutor pentru invitatia de la Bucuresti.

Cateva poze din Tunari.

post-10390-1241605801_thumb.jpg

post-10390-1241605895_thumb.jpg

post-10390-1241606053_thumb.jpg

post-10390-1241606464_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Motorul 1.8TFSI seamana izbitor de mult cu vechea generatie de 1.8T :)

Link to comment
Share on other sites

Lol Roger, ala gras din poze sunt eu :D

BTW invitatia de test drive a venit de la Metrotehnica am uitat sa spun. Ii multumesc lui Vali pt rabdarea avuta :) l-am cam batut la cap cu acest test drive.

LE: am uitat sa zic ca habar n-avem cat a cosnumat Exeo cu 1,8TFSI, eram asa entuziasmat de ea ca am uitat sa mai mai verificam pe BC cat a consumat cu noi :P

La diesel ai verificat cat a cosnumat in regim de autostrada?

Link to comment
Share on other sites

Andrei_VVB

Dane..nu stiu daca asa l-au denumit cei de la seat pe motorul 1,8 (adica tfsi) dar din cate stiu e vechiul 1,8 T de 150 cp.

Si mai multe impresii asteptam! :)

Link to comment
Share on other sites

Andrei poza poate parea inselatoare dar te asigur ca e motorul nou 1,8 TFSI (longitudinal) si are 150 de CP.

LE: M-am interesat este motor cu injectie multipunct cu turbocompresor si intercooler si are 220 nm la 1800 rpm. :)

Na ca m-ai facut sa ma interesez din nou si ai dreptate este vorba de motorul vechi 1,8 20V turbo care este longitudinal. Scuze :D

Link to comment
Share on other sites

Nu, din pacate nu m-am uitat la consum. O sa vad data viitoare.

Andrei VVB: sincer nici eu nu inteleg de ce au pus motorul asta, mai ales ca pe Leon 1M au fost 1.8 T de 180, 210 si 224 CP.

Link to comment
Share on other sites

Andrei_VVB

Mda..cam aiurea din partea lor mai ales ca, cat naiba mai crestea pretul daca il puneau pe-asta nou ? Sau poate ca nu puteau sa-l adapteze la configuratia "longitudinala" ?

Oricum ma gandesc ca vor mai apare ceva motorase pe ea..poate si tractiune integrala. Oricum mie imi place. Ce eram eu ofticat pe astia de la seat ca nu au facut o masina mai frumoasa..asta imi place si mi-as lua-o.

Dar...repet...hai cu mai mult impresii!! :)

Link to comment
Share on other sites

Promit ca mergem Andrei, data viitoare te sun si ne vorbim.

Se pare ca motorul de generatie noua nu se "potrivea" acolo. Desi caroseria masinii suporta si tractiune integrala pe berlina nu va exista din motive de usor de inteles (sa nu fie concurenta pt vw).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am facut si cel de-al 3-lea test drive. De data asta a durat 1 ora jumatate, si am avut mai mult timp sa-mi dau sema de una alta. Am mers atat in oras, cat si pe autostrada. Masina testata a fost diesel 2.0 L, tot 143 CP cod motor CAG, varianta Style, fara prea multe dotari in plus. Jantele erau pe 16''.

Am apreciat:

- demaraj foarte bun, dar am simtit lipsa PD-ului ( asta am spus si dupa ce am mers cu CRTDI de la G6);

- frane ok, desi pareau cam elastice si la franare mai brusca trebuia sa bagi piciorul bine;

- stabilitate ok;

- foarte silentioasa, mai ales in oras;

- cutia de viteze;

- comenzi consola, pozitie condus, vizibilate oglinzi laterale.

- consumul- media generala a fost de 6,5 % dupa aprox 60 km de condus (45 autostrada, 15 oras). Pozele pe cruise control sunt pe o portiune drepta, zic eu.

Nu mi-a placut:

- frana de mana - total incomoda in combinatie cu cotiera;

- pozitia tempomatului- poate nu sunt eu obisnuit cu sistemul asta: 2 manete;

- un mic greieras la usa dreapta spate ( irelevant), se simtea doar pe drum betonat, fara asfalt;

- sistemul audio (boxele)- cam slabute;

- aici vine partea cea mai interesanta: stand la semafor, am accelarat un pic (spritzuri) cam pana in 1500 Rpm, si de fiecare data vibra caroseria foarte brusc si puternic, ca si cand facea cineva balans stanga-dreapta. Senzatia era ca e ceva in neregula cu tampoanele de la motor. Oricum tare neplacut.

Mare atentie la kilometraj, pentru ca indica cu doar 1km mai mult decat GPS-ul, testat la 110 Km/h si 120 km/h.

Deci abatatere fff mica.

Nu stiu daca era ceva in neregula cu masina aia, desi avea doar 1400 km, sau e o problema de fabricatie. Sper sa posteze si alti colegi dupa ce fac/ au facut test drive cu motorizarea asta pe EXEO.

Poze

img5272k.th.jpg img5273.th.jpgimg5274p.th.jpg img5275y.th.jpg

img5276j.th.jpg img5277g.th.jpg img5278n.th.jpg img5279i.th.jpg

img5281.th.jpg img5282g.th.jpg img5283m.th.jpg img5284.th.jpg

img5285y.th.jpg img5286s.th.jpg img5287ilz.th.jpg img5288g.th.jpg

img5289c.th.jpg img5290.th.jpg img5291r.th.jpg img5293x.th.jpg

img5296j.th.jpg img5297.th.jpg img5298.th.jpg img5300r.th.jpg

img5301x.th.jpg img5304.th.jpg img5311j.th.jpg img5314j.th.jpg

img5317f.th.jpg img5318a.th.jpg img5322y.th.jpgimg5324s.th.jpg

img5328rvw.th.jpg img5334f.th.jpg img5335t.th.jpg img5336k.th.jpg

img5337j.th.jpg img5339c.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

ma gandesc si eu la un 2.0 motorina pe exeo , poate sa mai confirme cineva vibratiile la relanti in caroserie ?

poate e o problema din fabrica cu echilibrarea motorului ?

Link to comment
Share on other sites

Daca stai pe loc, la ralanti, nu se simte nimic, nicio vibratie si nici un zgomot. Vibratiile sunt doar atunci cand pisti un pic acceleratia, stand pe loc. O sa-mi fac timp sa merg si la alt dealer si sa vad daca face tot asa. Sper sa nu.

Link to comment
Share on other sites

si eu sper la fel..

Nu stiu daca a mai fost pus 2.0 tdi cr pe caroseria asta B7 cat a fost la audi.

Link to comment
Share on other sites

In mod sigur NU. Asta e si motivul pentru care m-am uitat pe CEE sa vad codul de motor si sa vedem cum sta treaba atat la Exeo cat si pe altele din noua generatie.

Link to comment
Share on other sites

Florin&David

Masina este nemaipomenita.

Super incantat de ce am vazut la interior cat si exteriorul. Spatele arata bestial.

Am facut test drive cu 2.0/143 CP diesel, varianta echipare de top, si tragea de rupea si in treapta a 6 a.

Ma gandesc serios in al achizitiona dar astept sa se mai ieftineasca.

O varianta pe benzina ar fi si mai de preferat.

Link to comment
Share on other sites

pare destul de reusita masina, insa am cateva intrebari pt cei care au facut test drive.

1. am vazut ca pe interiorul usilor masinii, nu apare nici o urma de tapiterie, plasticul care pare ca este pe fata usii sus se continua pana jos, practic acolo unde e suportul de mana pe usa nu este tapiterie cum se pune de obicei, nici macar la sofer. este cumva un plastic mai moale, sau e plasticul ala mai tare de pe audi? plasticul din spatele cotierei si plasticul de pe usi de jos, este gen golf 5, adica mai slab calitativ, sau cu o textura moale pe el?

2. a scris cineva mai sus ca sistemul de sunet lasa de dorit. chiar este slab? ca pare ca e cel de pe audiurile mai recente..

Link to comment
Share on other sites

1. eu unul, consider ca plasticul este de calitate, atat la fetele de usi interioare cat si in rest.

2. ar fi bine sa ne spuna parerea si alti colegi. Eu am comparat cu Leon 1M si Octavia 2 FL.

Link to comment
Share on other sites

Florin&David

1. plasticul este OK. parca la echiparea referance era mai aiurea dar m-am inselat. este doar in ton cu tapiteria si parea.

2. nu am vazut si nici sesizat vreo problema sau dostorsiune ale sistemului audio in acele 20 minute de test drive. la 1P pe care-l detin m-am convins. :)

Link to comment
Share on other sites

Adica ti s-a parut ca se aude mai bine in Exeo decat in Leonul tau?

Link to comment
Share on other sites

Ar fi oarecum normal sa se auda mai bine, avand in vedere ca sistemul audio e preluat in intregime de la Audi. Cat despre plastice, m-am urcat intr-un Exeo Reference aflat in showroom la Metrotehnica si materialele mi s-au parut foarte bune, putin peste ce se afla pe VW sau Skoda la acest moment. Nu mi-au placut detalii ca schimbatorul, scaunele si tapiteria, lucruri care tin strict de Seat. Din pacate, pentru tapiterii cat de cat ok va trebui cumparat un nivel de echipare superior Reference, adica Style sau Sport.

Link to comment
Share on other sites

salut la toata lumea..la fel cum s-a spus si mai sus...interiorul este un punct forte ,la fel si dinamica masinii..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

Am mers cu 2 modele - 2.0 TSi de 200Cp si 2.0 TDI de 143.

2.0 TSI

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept