Jump to content

GOLF GTI 1.8T


volnick1986

Postare recomandată

volnick1986

@Pilkington Someseni Cluj. Azi am pus parbrizul nou si stergatoare Bosch Aerotwin

post-37459-0-30126700-1401545980_thumb.j

Link către comentariu

de ce nu ai profitat sa pui parbriz cu suport pt oglinda heliomata cu senzor de ploaie/lumina?

Link către comentariu

Cat a costat parbrizul? Trebuie sa-l schimb si eu, am luat o caramida in el :) Si mai ales, cat dureaza montajul?

Link către comentariu

Si intr-un final nu mai are urechile mancate de soareci :))

 

@ Muale. Sincer nici nu m-am gandit. Cand am facut programare si rezervare au zis ei ceva daca am parbriz cu suport de senzor. Am zis nu. Eram si presat de timp deoarece am in plan de ceva vreme sa ies din tara weekendul ce vine si nu vroiam sa ies cu el asa crapat sa ma risc cu ceva amenda. Era destul de mare L-ul de pe el, cam 50 cm. Si in poza se vede pe stanga la pasager. Un alt motiv a fost si pretul bun dupa mine.

 

@DJ44MKE Pretul a fost 380 de lei cu manopera. Eu am dus masina la ora noua si au zis sa vin la unu si un sfert dupa ea. Ei au zis ca la ora zece a fost gata si ca e bine sa stea cam 3-4 ore sa se intareasca lipiciul. La unu si douazeci am plecat cu ea de acolo.

post-37459-0-93635000-1401800952_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Merci de info, pretul e cam la fel vad, la Craiova mi-au cerut 300 pt parbriz simplu si 350 pt cel cu parasolar, montaj inclus. M-ai linistit si cu timpul de executie.

Link către comentariu

In minivacanta

 

@DJ44MKE Asta e cu parasolar

@tr03ssr LW5Z - Jazz Blue Perleffekt

post-37459-0-41906100-1402429126_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

ECU a cedat inainte sa merg in concediu, lucru care mi-a cam stricat planurile de vacanta. Inainte sa plec cu cateva ore am comandat un alt ECU si am lasat masina la reparat. Domnul care a facut masina a zis ca inaite a fost chipuita si ca treaba nu a fost facuta prea porfi. Eu nu simt diferenta de putere oricum.

post-37459-0-49498400-1408192573_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Un upgrade la o bara r32 ar fi super pe culoarea asta :D

 

17_001.jpg

 

Plus un alt mic upgrade antena shark

 

antenne-008.jpg

Modificat de TrIcK
Link către comentariu

ECU a cedat inainte sa merg in concediu, lucru care mi-a cam stricat planurile de vacanta. Inainte sa plec cu cateva ore am comandat un alt ECU si am lasat masina la reparat. Domnul care a facut masina a zis ca inaite a fost chipuita si ca treaba nu a fost facuta prea porfi. Eu nu simt diferenta de putere oricum.

Nasol, mai ales ca nu este o chestie pe care poti sa o prevezi in vreun fel.

De curiozitate, cat a fost ECU? L-ai luat nou sau SH?

Link către comentariu

@toni Am gasit repede un ECU din dezmembrari de la Craiova cu acelasi cod  pe net. Cam singurul din tara pe care l-am putut gasi. Erau si mai ieftine dar nu de AGU. Pret 420 RON cu transport inculus. Manopera inca 300. Asta e! Nou cred ca ma toca de bani un ECU.

 

@MRC. La inceput a fost intermitent si apoi complet. Am oprit motorul ca aveam mai mult de vorbit la telefon si apoi am incercat sa pornesc iar si nu mai pornea. Dadeam la automat si nu pornea. Apoi mi-am dat seama ca atunci cand pun contactul nu se aude pompa de benzina. Dupa 2-3 ore pornea iar mergea perfect, rotund motorul si dupa cateva ore iar nu pornea, pana nu a mai pornit deloc. Pompa era verificata, buna. Am pus alt releu 409 ca m-am gandit ca ala ar fi. Nu era ala. Intre timp si bateria am cam descarcat-o cu incercarile de a o porni. Am dus-o pe platforma la cineva care a zis ca e ECU. Am comandat ECU si a doua zi cand a venit ECU cu curierul a si fost gata, eu deja fiind in Grecia. :)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Imi dai de gandit...Nici a mea nu porneste intotdeauna la prima cheie, ci la a-2-a sau chiar a-3-a. Cineva mi-a spus ca e din imobilizator si la un moment dat o sa moara complet. Vad insa la tine ca poate fi si ECU...starea calculatorului poate fi vazuta prin diagnoza? Vroiam pe viitor sa remapez ECU, oare atunci se poate verifica daca e in parametrii? Merci si imi pare rau ca o cutie ti-a stricat concediul :(

Link către comentariu

Sincer nu stiu daca poti vedea cu VAG-COM. Mie in bord nu imi aparea nici o eroare cand nu pornrea. Cand puneai contactul nu se audzea deloc pompa de benzina, daca incercai sa dai la automat nu pornea si nici turometrul nu sarea de pe 0, doar atat ca invartea electromotorul.

Am gasit eu cu ce sa merg pana in Grecia pana la urma. Am mers cu un Corsa C de 1.2 16V 75 de cai de care am ramas impresionat dupa 2200 km la un consum de 5.8% cu clima tot timpul. E cu mult peste 1.2-ul de VW de Polo sau de Fabia.

 

Intre timp a sosit si bidonul de Castrol EDGE 0W40 din Germania pentru schimbul de ulei din toamna. Sunt foarte multumit de acest ulei.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Ai dreptate, la mine e altfel: motorul tuseste un pic iar turometrul urca la 600 rpm. La a doua cheie, porneste corect. Specialistul in masini VAG de la Craiova mi-a garantat ca este imobilizatorul. In final se soldeaza cu schimbarea contactului. Apropo de Corsa, sa stii ca performantele sunt date de caroseria mai usoara, alminteri nemtii cand au creeat Opel, au facut un cerc, apoi dandu-si seama de ce prostie au facut, au tras o stersatura in zig-zag in interiorul lui  :bom: Si o intrebare apropo de Castrol Edge: 0W-40 nu e cam subtire? Sau fiindca ai GTI ajungi mai des la 6000rpm? Eu folosesc Castrol Magnatec 5W-40 de care sunt multumit, motorul merge foarte bine cu el si nu ma deranjaza ca ii completez 300 ml la 1000 km. As incerca si 0W-40...crezi ca e indicat? Masina e segmentata acum 7000 km, uleiul il pierde pe la garnitura de la baie dar nu i-a venit randul sa o schimb.

Link către comentariu

Prima cifra e vascozitatea la rece si e indicat sa fie cat mai mica, pentru uleiul sa ajunga cat mai repede in partea de sus a motorului.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Am facut si al doilea schimb cu EDGE 0W40. Intre timp au aparut alte mici probleme.

1. Datorita varstei masinii cablul de pe partea dreapta de la fana de mana are camasa ruginita si din aceasta cauza strange puntn roata spate dreapta. Am comandat doua cabluri noi.

2. Am avut o alta problema cu bieletele de directie Meyle montate de nici doi ani. Ambele au joc si vor trebui schimbate. De aceasta data am comandat Lemforder.

3. A trebuit sa comand si doua cuple rapide radiator de incalzire habitaclu ca am vazut ca masina a venit fara. Cineva a dat jos sau a uitat sa monteze cele doua cuple rapide si de accea am patit pana cum de doua ori sa imi arunce afara furtunele cu antigel in mers.

 

Si uite asa am ajuns la 183.000 km. :)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 3 months later...

Marti sper sa montez heater core-ul si cuplele. Heater core-ul vechi are capetele ovalizate si curge pe langa antigel. Cu ocazia asta igienizez si sistemul de ventilatie. O sa fie greu!  :icon_confused: 

post-37459-0-90547100-1426884705_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Arata foarte bine :) ai trecut deja la incaltarile de vara, astept si eu zilele astea. Viata e pustie fara Santa Monica :D

Link către comentariu

Si e gata...

post-37459-0-13431500-1427225917_thumb.j

post-37459-0-14216800-1427225924_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Arata foarte bine masina, sa te mai tina cel putin inca 180K Km!

 

Subscriu si eu la ce a zis un coleg mai sus, ar merge super bine bara de R32 pe masina ta, cu antena in schimb nu stiu ce sa zic, mie cel putin imi place.. the RC car look pe care il da batul :))

Link către comentariu

wow! sper sa nu ramai cu piese in plus cand montezi totul la loc :)

Link către comentariu

E totul la loc. Am ramas surpins ca nu a ramas nimic rupt in urma acestei operatiuni.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!