Jump to content

GOLF GTI 1.8T


volnick1986

Postare recomandată

acuma am vazut si eu topicul... frumoasa masina... detin si eu de 5 luni un 1.8T AGU proaspat inmatriculat de 1 luna si ceva... tot 2 usi doar ca negru, aceleasi dotari + scaunele incalzite si niste jante pe 16" rial viper. am fost destul de incantat de el la incepu... acuma parca ma cam plictiseste vorba aia "cu cat ai mai mult cu atata iti doresti mai mult"... o sa revin cu niste poze cand merg acasa, poate o sa imi spuneti unde si cand va intalniti in cluj si am sa vin si eu cu el peste 2-3 saptamanai, momentan sunt cu masina lui sora mea :"> un ford ka, ma doare sufletul sa vin cu "fierul" meu pe cararea de la baia mare la cluj :( momentan am lasato mai moale cu iesitul si tot investesc bani in ea...mici accesori, de 4 zile mi-a ajuns toba si una alta... astept sa vina primavara sa ma pot apuca de facut una alta pe el...

Link către comentariu

Mersi mult. Eu unu nu ma plictisesc de el niciodata. Tot timpul imi da satisfactii numai benzina sa fie. Si eu am acuma de facut la el una alta cum ar fi: ambii pivoti fata, o bieleta de directie pe stanga. Nu sunt scumpe, nici urgente, dar im primavara asta trebuie sa imi fac bani si timp sa le fac.

PS: Italnirea in Cluj e in fiecare miercuri de la ora 19 in parcarea de la Auchan din Iulius Mall. Daca nu ne gasesti ai numerele noastre de telefon la profile si ne poti suna oricand.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

eu inca nu am schimbat doar consumabilele mai am de schimbat distributia si cam atat la partea mecanica... astept sa vina primavara sa pot vopsi portbagajul ca am o zgarietura urata cu cheia...si aripa dreapta fata ca a fost lovita putin... asa am cumparat masina... plus ca am avut nefericititul eveniment sa imi alunece masina de pe cric intr-o parte si s-a cam indoit putin pragul...daca tot am de lucru cu portbagajul am de gand sa scot clanta si semnul.am de gand sa vopsesc rotile negre si buza rosie sa montez toba un kit de xenon...acuma in primavara.pe parcurs bani sa fie :))

Link către comentariu

parerea mea e sa nu scoti si semnu si manerul doar daca iti schimbi si bara sa fie mai umflata gen r32, si daca tot scoti pe spate scoti si pe fata ca doar asa e frumos,....ori avem semn ori numai, parerea mea :icon_thumright: btw deschide un topic cu masina ta, ca eu unu nu gasesc :)

Link către comentariu

Bine zis. Blind asteptam un topic cu masina ta.

Link către comentariu

o sa deschid cand ajung acasa :) ca nu am poze cu fierul... defapt am in plan sa scot si bandourile de pe bara si numerele... is multe doar trebuie timp frumos si inca putini bani la buget..

Modificat de blind
Link către comentariu

Te rog mult sa editezi postul ca nu vreau asa ceva pe topicul meu. Topicul este despre masina mea nu despre liniute date noaptea. Mersi mult!

Daca nu rog un un moderator sa rezolve problema.

Link către comentariu

Ce ai cu masina posteaza intr-un topic separat. Nu mai incarca topicul lui volnick cu informatii despre masina ta ...Tine de respectul fata de el si masina lui

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

nu vad cu ce am suparat pe cineva... mi-a zis doar ce probleme are cu masina si eu la fel... daca pe el nu la deranjat si nu a spus nimic nu vad de ce trebuie sa spui tu acest lucru... hai ca va las ca vad ca va respir aeru... scuze de deranj...

Link către comentariu

Am cuparat azi toate piesele pentru directie: pivoti stanga + dreapta, cap de bara drept, bieleta directie stanga, bucse brat mare si mica - stanga si dreapta. Urmeaza peste 1-2 saptamani motajul si bineinteles reglajul de directie. :)

post-37459-0-55337200-1299245671_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Din pacate dupa ce am rezolvat eroarea cu Mixture adaptation in aceeasi zi am dat de alta problema. Pana la urma se pare ca e o problema cu debitmetrul de aer care a picat asa brusc si din senin. Dupa verificari temeinice azi se pare ca trebuie sa iau altul. Originalul e Bosch.

Dupa ce am sunat la o gramada de firme in Cluj si am tot intrebat de preturi am ajuns la 3 variante finale.

Ce sa aleg intre?

1. Magneti Marlelli - am avut prima oferta 450 lei, iar a doua 210 lei

2. Bosch fara al meu la schimb - 600 lei. Am mai primit mult mai mari de la 670 la 1100 de lei cu sau fara el la schimb.

3. De la reprezentantele VW si Skoda Cluj am primit urmatoarele oferte pentru debitmetru OEM (Bosch cred mai mult ca sigur): 1280 lei debitmertrul, dar mi-au facut o oferta la 493 de lei in care am discountul de -20% ca masina e pana in 2003 si i-l dau pe al meu la schimb. Nu stiu daca cel de la reprezentanta la 493 de lei e nou sau reconditionat.

Initial, inginerul la care merg eu cu masina a zis ca Magneti Marelli sunt slabute si ca el nu are incredere in ele. Azi cand i-am zis de pret a zis ca sa merg pe asta ca la asa pret e de nerefuzat. Din cate stiu eu astia fac/faceau componente pentru Formula 1, WRC, Moto GP si Superbike; parca pe masinile Ferrari era logo-ul lor. Asta ar trebui sa zica ceva totusi despre ei.

Eu unu oscilez intre Magnetti Marelli si cel de la reprezentanta cu buy-back. Treaba e ca mai am nevoie de doua frutune de vacum noi de la reprezentanta care fac in total 137 de lei. Sa iau cel la 210 si frutunele tot as mai ramane cu bani decat sa iau cel la 493 de lei. Bugetul e restrans din pacate. :( Astept pareri fiindca maine neaparat vreau sa cumpar unul dintre ele.

PS: Era sa uit! Mersi foarte foarte mult Rex de ajutor. :icon_thumright:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Eu iti recomand sa il cumperi de la reprezentanta, macar ai garantie pe piesa. Eu l-am luat de la reprezentanta, si dupa 1 luna s-a stricat din nou, dar mi l-au schimbat pe garantie fara nici o problema.

Link către comentariu

Banuiesc ca toate 3 variantele ar trebui sa aibe garantie...

Link către comentariu

Nu stiu daca ai incercat si la Unix, eu cand am cautat debitmetru imi puteau aduce original mai ieftin ca reprezentanta, cu al meu la schimb. Oricum, as lua original, fiindca nu-l schimbi asa des.

Furtune de vacuum iti recomand sa-ti comanzi de pe net siliconice, cred ca iesi mai ieftin cu transport cu tot decat sa iei de cauciuc de la reprezentanta, plus ca stii ca n-au moarte. Eu le-am luat de la Forge si au ajuns cam in 2 sapt.

Link către comentariu

Am incercat si la UNIX si nu aduceau mai ieftin Bosch. Am comandat Magnaeti Marelli cu garantie 2 ani din cauza pretului. Si eu as fi luat OEM, dar asta este.

Weekendul asta spal si eu masina, pun jantele de vara si apoi o sa revin cu niste poze.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

eu zic ca fiind vorba de debitmetru, nu trebuia sa iti incerci norocul. Cum zicea cineva mai sus, nu il schimbi in fiecare zi/luna/an.

Totusi e vorba de un GTI... ;)

Modificat de steffan
Link către comentariu

Avand 2 ani garantie, nu cred ca debitmetrul ala sa fie chiar asa penal, evident ca varianta OEM ii cea mai ortodoxa, dar din pacate cateodata trebuie sa ne incardram si in niste limite financiare :(

Link către comentariu

Debitmetrul Magneti Marelli imi vine maine, iar cel OEM in 3-4 zile. Maine dupamsa am de mers un drum mai lung si nu imi vine sa merg pe distante mari cu mufa scoasa din el. Eram cumva si presat de timp sa pun altul.

Diferenta de pret se poate explica si prin faptul ca cel Magneti Marelli vine fara carcasa de plastic, doar strict senzorul. De banii ramasi maine imi comand si frutunele OEM si maneta easy-entry de la scaun pe care o tot caut demult. ;) La acestea din urma cu toate discounturile am iesit la Autoworld la 166 de lei.

Cel mai nasol ar fi ca asta sa pice la putin dupa 2 ani de la cumparare. Atunci chiar m-as zgaria pe ochi. Oricum sa nu punem raul in fata.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Dar totusi, de ce-ti comanzi furtunele OEM? Vrei nervi si bani aruncati peste vreo jumatate de an cand se coc? :)

Link către comentariu

Pana la urma m-a convins cineva si am comandat debitmetru OEM de la reprezentanta si am anulat fosta comanda. A zis ca ce a fost pe masina orginal adica Bosch aia sa pun. Individul a zis ca a pus tot felul de debitmetre pe tot felul de masini si ca Bosch-ul masoara valorile OK si tine in timp, pe cand variantele de producatori nu masoara tocmai cum trebuie, dau tot felul de valori aiurea si ca sa nu ma mir ca masina nu o sa traga cum tragea inainte. Ciudat ca la 493 de lei VW au zis ca e nou, iar Skoda au zis ce e reconditionat. Ambele la aceeasi bani. :blink: Am dat jumatate avansul. De-abia astept sa vina in 2-3 zile.

In legatura cu furtunele nu cred ca se coc ele chiar asa in jumate de an. Cum a tinut asta 11 ani mai tine altul inca 10.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Dar totusi, de ce-ti comanzi furtunele OEM? Vrei nervi si bani aruncati peste vreo jumatate de an cand se coc?

Nicu e maniac cu aspectul OEM. ;)

Oricum faza cu "furtunul nou mai tine 10 ani" e valabila doar daca nu mergi cu masina si o tii in parcare cat mai mult. Cu cat mergi mai mult cu ea cu atat se vor coace mai repede de la caldura motorului si va trebui din nou sa le schimbi si din nou vei plati o avere. Eu cu banii pe care i-as fi dat pe cateva furtune OEM mi-am schimbat tot cu silicon, vacuum, pcv, inclusiv furtunul de la compresor (TIP) si alea de racire.

Dar daca tii la aspect OEM in compartimentul motor platesti. Toti avem cate o pasarica, sau mai multe... :Driver:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!