Jump to content

GOLF GTI 1.8T


volnick1986

Postare recomandată

Stai linistit ca asa am patit si eu cu fosta masina. La o inspectie mi-au gresit nr de km

Link către comentariu
  • 4 months later...

Batranul Golf tocmai a trecut de 217.000 km si maine o sa ii fac un service de ulei cu Shell Helix Ultra 0W40. Timpul si-a pus amprenta din punct de vedere estetic pe el asa ca la finalul lunii August o sa il trimit la "spital" pentru 5 saptamani. Acum e ca un batranel de 70 de ani cu articulatii bune si inima de tanar de 20 de ani. Sper sa vina de acolo ca nou.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salutare. Masina este gata. In 4 noiembrie masina e iesit de la vopsitorie. In loc de 4-5 saptamani a durat dublu. Asta e. A fost inlocuita aripa dreapta si pragul drept si vopsita integral. Cand am montat jantele de iarna, am dat jos carenajele din aripa si i-am aplicat un tratament de ceara Nigrin Unterbodenwachs daca tot vine sezonul rece. Cand voi avea timp o sa ii montez si volanul reconditionat. In primavara sau poate chiar mai devreme o sa ii pun niste arcuri noi Eibach Pro Kit.

 

 

WhatsApp Image 2019-11-17 at 13.51.31.jpeg

WhatsApp Image 2019-11-17 at 13.54.04.jpeg

WhatsApp Image 2019-11-17 at 13.51.30.jpeg

WhatsApp Image 2019-11-17 at 13.16.08 (3).jpeg

WhatsApp Image 2019-11-17 at 13.16.11.jpeg

WhatsApp Image 2019-11-17 at 13.16.12 (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-11-17 at 13.23.29 (3).jpeg

WhatsApp Image 2019-11-17 at 13.23.31.jpeg

WhatsApp Image 2019-11-17 at 14.11.17.jpeg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Ai facut o treaba de "Wheeler Dealer" reconditionand masina ca la carte :) F fain :)

Link către comentariu

Multumesc. Mai este de lucru putin. Interiorul. Cel putin scaunul de la sofer care e uzat vreau sa ii inlocuiesc materialul de la sezut si sa pun alti bureti pe laterale. Am gasit un scaun identic "donator". Apoi trebuie sa vad ce sa fac cu fetele de usi care sunt dezlipite.

Link către comentariu

A fost ceva. ;) Mai am sa ii pun micile detalii cum ar fi emblemele "GOLF" si "GTI" originale care le-am comandat si inca nu au ajuns.

De ani de zile aveam in plan sa ma ocup de ea si acum sunt foarte incantat ca am reusit.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Bravo bravo!! Cu fetele de usi am mai vazut ca se pot reconditiona. Sau vrei sa lipesti alt material? Sau fete de Pele?

Da-mi te rog un PM cu detalii legate de operatiune - unde, ce vopsea, cate straturi, nebunie de preturi. Am si eu un gol in stomac (prag).

Link către comentariu

Suspect de pasiune s-ar spune :D Esti indragostit de masina daca ai bagat atatia bani in ea avand in vedere cat mai valoreaza, probabil ca i-ai triplat valoarea. Dar ce conteaza :D Super, stiu masina de vreo 10 ani pe forum si inca rezista.

On 04.05.2009 at 22:04, volnick1986 a scris:

dar acuma stiu ca e OK si o mai tin pana termin facultatea

Si postul asta se pare ca nu s-a adeverit :)) 

Link către comentariu

Felicitari pt masina si pt munca depusa :) am rasfoit si eu putin topicul..10 ani..e ceva ?:beerchug: sper sa te mai tina inca pe atat :beerchug:

Link către comentariu

Acum am terminat şi eu de parcurs topicul. :) Interesantă povestea.

Mă bucur că ai grijă de el, bravo!

Link către comentariu
11 hours ago, GabiAB said:

Cu fetele de usi am mai vazut ca se pot reconditiona. Sau vrei sa lipesti alt material? Sau fete de Pele?

Fetele de usi as vrea sa le salvez si sa le lipesc la loc dar am inteles de la tipul care o sa umble la interior ca e o munca destul de migaloasa. Din fabrica zicea el ca sunt bagate intr-o presa. A zis ca se pot face dar destul de greu. Daca nu sa faca altele dintr-un material cat mai asemanator cu originalul sau din ceva piele ecologica. Mai am ceva material Speed Soul Black din UK. Poate le fac asa fetele de usi. O sa ma mai gandesc pana in ianuarie. Am timp.

Hotararea cu vopsitul am luat-o in primavara cand am facut un accident minor din vina  mea cu un BMW E91 ce il avem in familie care m-a costat o caruta de bani. Au trebuit inlocuite la el bara, capota, aripa, un far, suport far si careanaj aripa. Ca sa aveti o idee toata afacerea a costat la el cat Golful ca valorare, iar doar vopsitul si manopera a 3 elemente, respectiv capota, aripa si bara, fara piesele efective (pe care le-am luat o parte noi originale, iar altele tot originale dar din dezmembrari in stare impecabila) a costat cat vopsitul integral si tinichigeria Golfului. Mentionez ca cele doua masini au fost vopsite in doua service-uri diferite. Am zis ca daca am dat o caruta de bani sa fac BMW-ul, merita si Golful o vopsire integrala.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Era cazul sa renunt la arcurile originale dupa 20 de ani. Unul original pe fata a cedat vara trecuta cand parcam. Bine ca nu in mers. Intre timp am pus alte arcuri second  hand originale tot de GTI dar din 2003. Nu mai astept sa se rupa si astea ca am cumparat un upgrade... :)

eibach pro kit.jpeg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 1 month later...

Ceva poze cu Golful recent vopsit? am vazut intamplator intr-un comentariu de al tau pe youtube ca ar fi iesit bine vopsit Golful ?

Link către comentariu

Salutare. Am pus mai sus cateva poze. O sa mai pun cateva cand o sa am timp deoarece i-am montat si Eibachurile. Urmeaza din nou (din pacate) demontarea din nou a bordului ca sa schimb doua servomotorase de pe clima automata care nu merg si tot se abureste pe interior.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

la cel de recirculare ajungi si fara sa demontezi - daca reusesti sa il convingi sa deschida voletul il lasi asa si scoti mufa. o sa ai eroare pe vcds dar in rest climatronicul va functiona

Link către comentariu

Bun pont cu recircularea pe V71, dar din pacate mai este si V70-ul blocat. Oricum trebuie sa fac operatiunea si sa ma uit si sa curat si clapetele de pe care imi tot arunca in intreior bucati de burete fin.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intr-un final cu ziua libera de ieri am apucat sa rezolv Climatronicul. Pe langa cele doua servomotorase stricate pe care le-am inlocuit, problema era de la cele doua clapete cu buretele ciuruit. Asa se explica si bucatile de burete pe care le arunca pe gurile de ventilatie. Clapetele sunt facute din metal si au lipit din fabrica pe ambele parti un burete, care dupa 20 de ani era facut bucati, chiar gaurit. Am dat jos clapetele, le-am curatat de resturile de burete si lipici si am nituit pe fiecare cate o placa de tabla de inox. Nici un fault code pe HVAC. Acum am caldura in masina si nu se mai abureste pe interior. Perfect.

Am pus si niste poze din cursul operatiunii. La final am montat si volanul reconditionat si un radio Gamma original.

IMG_2379.JPG

IMG_2377.JPG

IMG_2378.JPG

IMG_2381.JPG

IMG_2382.JPG

IMG_2383.JPG

KGQY4309.JPG

Link către comentariu

Multumesc. Doar cei de batranete care erau si inainte. Important e ca nu ramas nici un surub. Urmeaza sa refac si fetele de usi si mici reparatii la scaune in primavara.

Link către comentariu

Uau. Imi place ce ai facut cu clapetele - probabil ca avem toti problema, la diverse stadii de degradare. Era poate bine pe margini unde calca clapetele un "purfix" - dar acum daca ai montat tot nu mai este cazul.

Doua edituri - gamma sta in locul de mai jos - altfel il obturezi cu suportul de pahare ;)  - si al doilea, fa-ti mila si pune niste folii/ ceasuri de bora/edition. Completeaza frumos interiorul

Link către comentariu

cand aveam golf ma gandeam sa mut sertarul sub radio tocmai pt ca suportul de pahare imi bloca accesul - acolo tineam telefonul.

si puteam umbla la radio cu suport pahare deschis

Link către comentariu

Am cautat si eu poze acum dupa ce ai zis cu interiorul de Golf IV si intr-adevar in majoritatea cazurilor spatiul de depozitare este situat chiar sub suportul de pahare. Daca va uitati in primul post tot asa era fiindca eu asa am cumparat masina. Adevarul e ca m-am obisnuit cu spatiul de depozitare, sa pun telefonul in el asa cum este el acum, deasupra Climatronicului. Suportul de pahare il folosesc foarte rar oricum.

Legati de folii la ceasuri nu cred ca o sa le desfac curand, numai daca mai pica buzzerul din nou. Am de pus doua etriere noi pe spate ca se cam blocheaza frana de mana si un set de discuri si placute noi fata in spate urmeaza vara asta. Discurile au 10 ani. Erau noi in 2010. :))) si au mancat vreo doua seturi de placute.

Link către comentariu

sa verifici si cablul de frana de mana.

are obiceiul sa intre apa in camasa si rugineste pe interior.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!