Jump to content

Faruri de A4 B8 pe A4 B6


iuli00
 Share

Postare recomandată

dupa gusturile mele, ar fi fost mai ok daca marginea capotei era fix pana in grila, si se imbina direct partea cromata a grilei cu capota, fara a mai avea inca un luft la 2-3 cm mai sus

de altfel, se observa ca linia unde se imbina capota cu bara (ca nu pot sa spun grila) nu e chiar simetrica, spre margini fiind mai mare distanta (in special spre marginea stanga - a masinii), iar marginea de capota care vine peste grila (mai ales in colturi) arata chiar urat

nu vad in ce fel depinde acest lucru de mine. asa a fost proiectata bara si capota, ala e luftul cu care vine de la producator. te rog sa le dai mail sa faci plangere. iar luftu din partea stanga a masinii tine de reglajul capotei din tampoane nu vad ce legatura are cu fibra pusa de mine.

nici imbinarea bara-aripa nu este cea mai reusita. se vede ca ceva a fost adaptat ulterior, linia farului necontinuanduse cu linia barei. se putea taia (nu stiu exact denumirea procedeului) putin din bara, iar acel putin sa fie 'incarcat' pe aripa, astfel incat acolo sa fie o linie continua, nu o imbinare cu doua ciocuri

inca o data ma simt nevoit sa intervin. esti constient ca tot ce s-a facut, a fost cu aprobarea proprietarului care a fost tot timpul langa mine. iar bara are niste prinderi pe colt nu poti sa tai pur si simplu tot ce-ti iese in cale.

de asemenea, daca ne uitam cu atentie la pozele cu farul de aproape (cu atat mai mult daca ne uitam direct la masina) se vede ca bara nu urmeaza in proportie de 100% conturul farului in partea de jos

si ce probabil tu nu observi stand pe scaunul tau comod de la birou este ca muchia creeata in partea de jos a farului merge in jos, nu s-a putut face drept pentru ca nu permiteau spalatoarele (linia ar fi coborat pana aproape de jumatatea lor). s-a taiat din bara veche pana la limita spalatoarelor, alta forma nu putea sa ia acea zona. daca tu esti mai bun, fa-o tu mai bine si nu mai arunca cu noroi in munca altora.

s-a lucrat pana la cel mai mic detaliu la masina asta, asta e si motivul pentru care nu accept comentarii rautacioase.

adriandobrin25, din nou ca si gabi1771335 faci comentarii vizavi de lufturi. citeste mai sus ^

o zi buna, priceputilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

degeaba te agiti tu asa, eu nu am comentat munca care ai facut-o tu (nici nu te cunosc, nici nu stiam cine a lucrat la masina) ci pur si simplu mi-am spus parerea despre aceasta modificare si reusita ei in opinia mea. degeaba imi spui ca bara asa a venit de nu stiu unde, ca din fabrica lufturile sunt mai mari (poate la alea avariate), ca la capota nu e reglat nu stiu ce, pentru ca eu comentez ce vad in poze (produsul final) si nu stiu ce aport ai avut tu la realizarea lui

ca tu te-ai simtit lezat, asta e partea a doua. nu contesta nimeni ca nu ai fi muncit mult sau ca nu ai incercat sa faci totul cat mai bine, dar in ce masura ti-a iesit ceea ce ai vrut sa faci ramane la latitudinea fiecaruia. daca proprietarul a fost multumit, asta e cel mai important. insa daca vroia sa tina doar pentru el, si sa nu 'riste' diferite comentarii mai bune sau mai rele, nu trebuia sa posteze asta pe un forum public

faptul ca o simpla prindere a barei de aripa te face sa regandesti traseul imbinarilor dintre elemente spune multe in opinia mea

insa se pare ca numai tu, meseriasul, esti deranjat de opinia unor persoane, proprietarul vazand constructive aceste observatii

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stii ce aport am avut eu ("meseriasul" care a lucrat la masina) dar arati cu degetul nivelul tunerilor din romania.

faptul ca in continuare comentezi din spatele unui monitor fara sa fi pus vreodata mana pe o surubelnita sau patent, spune multe si pentru mine. ce-mi plac mie oamenii care vin cu idei si sfaturi pe forumuri publice, dar ei habar n-au sa-si schimbe singuri un ulei sau filtru (daca este sau nu cazul tau nu stiu, dar daca ma iau dupa usurinta cu care vorbesti de unele modificari ma face sa-mi intaresc parerea)

ai ceva de obiectat legat de calitatea unei lucrari efectuate de mine, spune clar. daca ai vreo problema cu lufturile si reglajele componentelor masinii, din nou, specifica sa inteleaga lumea si nu te mai sterge la fund cu munca altora prin jigniri gratuite. este evident ca m-am simtit, fiind cel care a lucrat la masina, era la adresa mea.

Modificat de agent smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vin cu o corectare!Imi retrag multumirile catre D-nul Iulian.Am fost pt prima data la el in vara,acum sta sa ninga si el nu mi-a terminat treaba.Este vorba de schimbat mufele farurilor si de facut niste adaptari (pus niste diode pt bixenon si niste rezistente pt a nu da eroare in bord pe faza lunga).La inceput m-a amanat de cateva ori.Ma duceam pana la IMGB DEGEABA.La un moment dat,sictirit si scarbit,l-am intrebat daca se apuca si de masina mea sau ma duc in alta parte.De abia atunci s-a apucat de treaba(care n-a durat mai mult de 2 ore).A facut modificarile respetive(drept pt care am si trecut peste amanarile de la inceput) ramanand de pus cate o rezistenta pe faza lunga pentru a nu imi mai da eroare in bord.La cererea lui ,a ramas ca facem si restul dupa ce vopsesc masina.Am ajuns din nou la el,m-a programat pentru miercuri,m-am dus miercuri, si ce credeti...o noua amanare:)).A ramas ca ma suna el vineri sa ma duc la el sa terminam treaba.Ghici:n-a sunat nimeni.L-am sunat eu si ce credeti?...nu mi-a raspuns.Si uite asa D-nul Iulian s-a apucat sa schimbe niste mufe in VARA si iata ca intram in IARNA si eu ma aflu cu treaba neterminata si cu banii dati(300 ron manopera).In concluzie,isi cunoste bine meseria,dar eu,atata lipsa de seriozitate si de bun simt nu am mai vazut in viata mea!Am renuntat in a-l mai cauta,eu pe la GTO tuning nu mai calc in veci!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta e modelul si au codrile 8K0 941003 C si 8K0 941004 C.Le-am luat tot de pe ebay dar de la altcineva.Vad ca si in licitatia asta sunt tot complete.Sunt adevarate in ce sens ca nu inteleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ele scrie "made in Germany",au sigla Vw - Audi,codurile piesa si codurile de bare,droserele sunt facute in Japonia(au sigla VW Audi pe ele),eu zic ca sunt originale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oki! :blah:

Asa ceva , pentru B8, are si un amic de vanzare. Tot cu drosere MJ si acelasi cod OEM. Sunt super!

Modificat de teko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-mi pun si eu pe un B7 din 2006....mesajul este pt meseriasii care au montat aceste faruri pe cabrio..credeti ca se poate si pe B7?....ce modificari implica?...cat dureaza ca eu nu sunt din Buc?...cat costa toata distractia?....daca e prea lung replay-ul astept mes pe privat..Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mitoseru

Cel care a modificat prinderile farurilor si suportul pe care se prind farurile nu e membru al forumului.

Cel care a modificat capota,bara si aripile e Agent Smith(a postat mai sus).

La mine a mai fost nevoie sa se taie un pic(2 cm) din contra-aripa dreapta si sa modific la cald un pic bazinul pt lichidul de spalare parbriz pt ca nu intrau farurile.La b7 e posibil sa fie mai simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sa lasam carcotasii la o parte , iti trebuie tupeu sa te apuci sa tai din masina ,bravo tie , si eu mi-as pune dar astept sa se mai perfectioneze baietii , ca oricum abia am luat masina , dar a iesit super fain !!! cam cat costa toata treaba , aproximativ...ca sa ma apuc de strans banii.... !!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa lasam carcotasii la o parte , iti trebuie tupeu sa te apuci sa tai din masina ,bravo tie , si eu mi-as pune dar astept sa se mai perfectioneze baietii , ca oricum abia am luat masina , dar a iesit super fain !!! cam cat costa toata treaba , aproximativ...ca sa ma apuc de strans banii.... !!?

Pe mine m-a dus la vreo 1200 euro cu tot cu vopsit ,cu faruri,etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Iuli am un audi A4 B7, am pus acest tip de faruri pe el. Spune-mi te rog cum ai rezolvat cu eroarea de bec pe faza lunga? ti-am trimis si un mesaj cu mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am legat proiectoarele ceata pe faza lunga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dar pt montare pe b6 se fac modificari in plus sau se schimba efectiv farurile intre ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ce ai modificat la ea sa pui farurile alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut

Ma intereseaza si pe mine sa pun pe b7 faruri de b8 , are cineva idee se potrivesc la prinderi,loc sau trebuie modificari majore?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Cam tot trebuie schimbat

post-26988-0-43619300-1401127581_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!