Jump to content

Schimbare ulei cutie viteze


olteanu82
 Share

Postare recomandată

medley, codul cutiei e scris in portbagaj pe stikerul de langa roata de rezerva. Din cate imi aduc aminte, e trecut codul la motor si imediat dupa codul la cutie (tot din 3 litere)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • olteanu82

    21

  • ondin

    15

  • WooZie

    13

  • vali_devill

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

medleyv. eu te sfatuiesc sa mergi la o reprezentanta vw.la porche.si intrebi la baieti de acolo .cei de la piese de schimb si accesorii..si iti vor spune si codul de ulei original.si ce cantitate intra.. si te mai sfatuiesc sa inlocuiesti uleiul la haldex cu ceva original de la reprezentanta.nu cu ce gaseste pe piata..75w90..iar daca ai scurgeri la vrun simering.uleiul la cutia de viteze nu se inlocuieste doar se complecteaza. la fel si la cutia de transfer cat si la diferentialul spate..bafta multa

Modificat de piciuflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut baieti.Acum cateva zile cand am schimbat toate consumabilele la masina(golf v 2.0 tdi) m-am gandit ca nu ar fi rau daca as schimba si uleiul din cutie(manuala 6+1).Totul ok pana acum cateva zile de cand a inceput sa imi agate in treptele a 1-a si a 2-a mai ales.Ce imi recomandati? Uleiul este acela recomandat de VW deci nu stiu ce sa cred.Ideea este ca pana sa schimb uleiul nu aveam nici un fel de problema nici macar la rece.Oare de la ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar de la ulei, sigur ai bagat uleiul compatibil cu cutia ta de viteze? Ai bagat original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand m-am dus la service ei au cautat in programul lor acolo si le-a dat uleiul care ar fi 'chipurile' bun.Azi de dimineata am fost iar la ei si le-am spus de problema.Binenteles ca mi-au spus ca nu e de la ulei dar dupa ce m-am tinut de ei mi-au dat jos scutul s-au uitat la nivel plus ca mi-au umblat putin si la timonerie.Nu era nimic de acolo asa ca vineri m-am programat sa schimb uleiul pe costul lor cu unul original nu prostia care mi-au bagat ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chipurile nu a fost bun, data viitoare cere sa-ti arete conform programului ce ai nevoie si codul de pe recipientul (flacon) ce urmeaza a introduce in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul sa repet ce a mai fost scris pe aici,intreb,uleiul se da jos pe la surubul de jos,iar cand se umple se pune pe la surubul de sus pana curge pe la gaura unde e surubul de la mijloc??Am luat azi de la reprezentatnta uleiul cu cod G070726A2.Asta mi-au dat dupa codul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se cumpara dupa codul cutiei nu cod motor... De umplut se umple pe surubul superior (cel pe orizontala) pana curge afara, apoi se ridica masina pe elevator (daca nu asa a fost facuta operatiunea) si se da drumul sa mearga cateva minute intr-o treapta oarecare (se poate iesi cu masina pe drum, e aceeasi chestie - mai putin uzura anvelopelor :) ) dupa care se completeaza la nivel. Daca nu gresesc s-a postat chestia aceasta undeva intr-un pdf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am schimbat uleiul exact cum era scris intr-un post anterior,era ceva pdf.Au iesit din cutie cca 1,5L,de pus inapoi am pus 1,9L,cat scria in pdf.Oare se mai consuma in timp?Pete sub ea nu am avut,masina are 217000km si acum fac prima data operatiunea asta.Intrebarea e,daca am pus in plus,sa zicem cu 400ml cat reiese diferenta,se poate intampla ceva rau,sa curga pe la ceva semering sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intra mai mult decat este prescris.

Daca nu iti picura atunci e ok (cu toate ca sunt multe locuri unde poate sa curga...adica picure), daca ai avut mai putin atunci cauza a fost ca nu s-a bagat cat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Acum cateva zile cand am schimbat toate consumabilele la masina(golf v 2.0 tdi) m-am gandit ca nu ar fi rau daca as schimba si uleiul din cutie(manuala 6+1).Totul ok pana acum cateva zile de cand a inceput sa imi agate in treptele a 1-a si a 2-a mai ales.Ce imi recomandati? Uleiul este acela recomandat de VW deci nu stiu ce sa cred.Ideea este ca pana sa schimb uleiul nu aveam nici un fel de problema nici macar la rece.Oare de la ce ar putea sa fie?

 

Salut

 

Cum s-a rezolvat problema cu agatatul la tine ( sunt nerabdator sa aflu) :) ?

 

Am aceiasi problema ca tine agata in 1a si a 2a dupa schimbul de ulei. ( acelasi motor G5 2.0TDI BKD 6+1)

 

 

PS: ti-am dat si msg privat.

 

 

 

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.Am citit aproape toate comentariile de pe acest forum si am luat o hotarare: aceea de a schimba uleiul din cutie.Motivul deciziei este ca la golful meu care are 150 mii,la schimbarea treptei a doua cam agata si cateodata in R nu vrea sa intre.(cutia e 5+1).Voi credeti ca asa voi rezolva problema?Cum aflu ce fel de ulei trebuie sa cumpar?Dupa cod sasiu?Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 

 

Am si eu probleme cu treapta 1, cateodata nu vrea sa intre, trebuie sa bag a doua iar apoi sa bag din nou treapta 1...Nu cred ca este ambreiajul, din cate imi dau seama nu patineaza.. Ceva idei?Timonerie, schimb ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am luat si eu azi uleiul de cutie OEM de la Porche  bucuresti vest ,dupa ce am citit toate paginile din acest topic , pe OEM am decis sa merg :D 

 

 

cam piperat pretul , cu tot cu discountul care mi-a fost oferit a fost 125 ron/litru , total cumparati 2 LITRI = 250 ron.

Ca manopera mi-a fost facuta oferta de  150 ron :) adica total 400 ron cu tot cu ulei si am zis PASS :)

 

 

Sper sa apuc azi sa il schimb  astazi intr-un service langa mine. 

 

 

Va tin la curent daca se observa imbunatatiri:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata , am schimbat uleiul si am urmatoarele constatari :

 

Agatatul de la schimbarea vitezelor s-a imbunatatit cam cu 50% ( agata ca si cum ar fi tanara masina iar :) :alien: )

 

Partea placuta este ca am scapat si de alte sunete care eu credeam ca sunt de la cauciucuri sau alte chestii care se aud in bataia vantului.

 

Din cutie am scos 1,9 litri si am bagat 2.0 litri fix pana sa dea pe afara :)   deci nu din cauza lipsei de ulei agata cutia , ci din cauza calitatii slabe a acestuia. ( fostul ulei era Castrol 75w80 schimbat acum 30.000 km )

 

 

Multumesc tuturor de sfaturi !!! , Recomand uleiul OEM  ... FACE DIFERENTA !!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

 In zilele trecute am schimbat si eu uleiul,in cutia de viteza HNV de 5 trepte ,motor BKC.Sa lamurim o treaba,uleiul trebuie dat jos din cutie in doua locuri,primul fiind cel obisnuit,dopul de golire.

Al doilea loc de golire ,trebuie demontat tija de ghidaj din partea spre roata de pe fundul cutiei,este fixat cu un torx 45.

Nivelul uleiului este peste surubul de umplere,dar de fapt cutia se umple de la senzorul intrerupator marsarier.

Inainte de a scoate tija de ghidaj,cutia se blocheaza la timoneria schimbatorului,partea verticala se apasa in jos si se roteste tija blocator cu 90 grade.

 Daca a fost dezfacut cutia ,intra 1.9 litri,iar la schimburi se umple cu 1.7 litri,ma refer la schimbul de la 60000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar..uleiul se schimba exclusiv la cutiile automate dar nu si la cele manuale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba si la cele manuale, pentru ca el in timp isi pierde din proprietati! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la sine inteles problema legata de proprietati dar am intrebat dat fiind faptul ca cei din reprezentanta (Brasov) mi-au spus raspicat ca NU. Revenind la realitate si cu scuza ca acest lucru sa se fi discutat deja..la ce interval de km trebuie schimbat (am 40.000 acum si se comporta ca noua cutia) ? Am inteles ca acel cod pentru cutie se afla pe un sticker langa roata de rezerva..ma uit si revin cu info.

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, codul se afla pe stikerul din portbagaj.

La km care ii ai nu se pune problema de schimbatul uleiului in cutie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
petricaradu69

Buna ziua


Am un Golf 5 , 2.0TDI,cod motor AZV,cutie de viteze in 6 trepte,an fabricatie 2005( in jur de 230.000 km)


Cand iau piciorul de pe ambreiaj in treapta a 5-a ( fie 4-5 sau 6-5) se aude un fluierat.....deranjant..ca nu stiu ce poate fi...


In rest masina merge bine,intra bine in viteze.


S-a mai lovit cineva de treaba asta ?


Uleiul din cutie nu s-a schimbat pana acum....


Cu stima,


Radu


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Turbina ai verificat-o ??? Fluieratul poate fi si de la turbina, nu neaparat de la cutie..........incearca si varianta asta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 5 1.9 TDi cod BRU 90cp 2005 177000 km 5 vit, dimineata cand pornesc masina imi caraie la schimbat din 1-a in a 2-a, cateodata si in a treia foarte rar, pe deasupra nu imi intra in marsarier decat daca cu pedala de ambreiaj apasata la maxim o las foarte putin si intra pe perfect iar cateodata daca doresc sa dau a 3-a sau a 5-a nu imi intra in viteza decat daca o scot si imping mai tare maneta in respectiva. Oare ce ar putea sa fie cauza uleiul sau timoneria eu unul banui amndoua fiindca caraitul din treapta 2 dispare odata ce masina este in miscare cam vreo 10 minute si are timp ulei sa se incalzeasca si faza cu schimbarile de la uzura bucselor/ cablurilor? Voi ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!