Jump to content

Schimbare ulei cutie viteze


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Janos ce cutie ai? Cu 5 sau 6 trepte? Sau automata? La mine au trebuit 4 litri, 2 pentru spalare si 2 pentru umplerea finala. Ai luat pe original uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • olteanu82

    21

  • ondin

    15

  • WooZie

    13

  • vali_devill

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cod cutie JLU, acesta este de 6+1 si nu am de gand sa spal cutia, doar il drenez si apoi il umplu precum scrie in carte ;)

Da, este original insa nu stiu codul. Am sa-l verific dupa ce ajung acasa, ori il rog pe fratele sa verifice flaconul din garaj. L-am ales dupa ETKA ;)

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spalat-o pentru ca am pus alt tip de ulei dar tu daca pui acelasi tip atunci nu e neaparat necesar sa o speli. Cod G052171A2. Si intr-adevar au intrat cam 2,2 litri. Succes

Modificat de youleehan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi marca trebuie sa speli bine inainte? altfel se cearta uleiurile in cutie? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariuschis72

am si eu o intrebare daca ma poate lamuri cineva vreau sa schimb uleiul la vw jetta 2005 tdi 105 cp am inteles ca exista 2 norme gl-4 si gl-5 nu prea stiu ce inseamna intrebarea e ce recomnada producatorul pt masina mea si inca ceva am gasit ulei motul gear 300 care respecta amandoua normele care e explicatia ca unii zic ca nu se impaca una cu alta ????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare cutie are uleiul propriu (predefinit de producator), daca pot scrie asa. Fiecare cutie are forte interne diferite, tot asa si materiale diferite. De pus se poate pune orice, intrebarea este daca rezista in timp sau nu? Iti asumi riscul de a pune altceva? Daca da atunci intrebarea anterioara si-a gasit raspunsul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am vazut ca la noi merg numai doua tipuri de ulei de cutie respectiv SAE 75w-90 si 80W-90, asa ca nu vad de ce ai spala cutia de viteze, deoarece si castrol si aral si total, toate au acelasi indice, diferenta de 0,5 cred ca este infima, nu cred ca se supara daca folosesti tot 80w-90 sau 75w-90, fie el de la oricare dintre producatorii de top. nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus eu pentru ca nu gaseam, la o cutie de vento, in loc de 75W90 un 80W90 si la rece intra foarte greu in viteza iar acest lucru este observat de oricine incearca pe timp de iarna. E atat de greu ca la prima pornire nu poti misca schimbatorul aproape. Deci cred ca conteaza si producatorul si valorile lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si producatorul pentru ca, chiar daca au aceeasi clasa de vascozitate, uleiurile nu sunt identice si au alte compozitii si particularitati. In cazurile cele mai grave (destul de rare ce-i drept) daca pui doua tipuri de ulei pot reactiona si forma depozite (solide). Cum spunea "colegul" de mai sus, nu se mai cearta intre ele, se bat deja. Asa ca nu ai decat sa nu o speli, 99% poate ai bulan.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte si la mine, de mai bine de un an, un huruit/vibratie la viraj maxim stanga sau dreapta. Am tot fost cu ea in service, dar ca si vorba aceea cu doctorul, cand o testau pe rampa sau pe drum, era totul ok.

Zgomotul a inceput sa creasca in intensitate cu trecerea timpului si zilele aceasta, cand am dus-o din nou la verificat, s-a manifestat foarte evident in anumite situatii.

De data aceasta, au verificat tot ce se putea la trenul de rulare, unde banuiau ei ca este problema, dar nu au gasit nimic (chiar au schimbat un rulment "suspect" la roata stanga-fata). Le-am povestit despre ce am citi aici cu uleiul si azi o sa imi faca schimbul, cu speranta mea cel putin, ca se va rezolva o data.

O sa scriu zilele urmatoare, dupa ce o iau la testat, daca a reusit sau nu operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu am avut cand am schimbat uleiul in cutie ce marca si calitati avea, daca era german sau italian, de vara sau de iarna, insa stiu sigur ca, fara sa spal deloc cutia de viteze, dupa ce a curs liber tot ce era in cutie, am pus unul total francez garantat 540.000km cu care vreau sa merg cel putin 500.000 km ca sa testez reclama lor, insa daca aud ceva certuri sau si mai grav ceva batai pe acolo va anunt. :)

daca tot s-ar batea pe acolo uleiurile astea macar sa apara in final si treapta a 6-a sa ii impace si sa merg si eu mai linistit la drumuri lungi ca este turatia mai joasa.

:)

bafta.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit, se pare ca am scapat de zgomotul respectiv. Am incercat masina in toate situatiile in care stiam ca se auzea inainte si de data aceasta doar TDI-ul mai producea sunetul caracteristic :)

Deci pentru cei cu masini care sufera de aceeasi "boala", le recomand cu incredere schimbul de ulei, cu mentiunea ca eu l-am facut la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat operatiunea si la ce dealer mai exact? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ geo_golf. Deci inca un om multumit. Ai spalat si cutia sau doar ai pus uleiul nou? Ai pus pe original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi fac service-ul la Nurvil Targu Jiu. Costul a fost 360 lei - cam maricel zic eu.

Nu stiu cum au procedat, ce ulei au pus exact, sper ca asa cum scrie la carte, dar din fericire a iesit foarte bine :)

Singura problema e ca ei nu stiau sa existe o comunicare oficiala de la VW pe aceasta tema, asa ca a trebuit sa insist eu sa faca schimbul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mai fratilor voi vorbiti de vascozitate 75w - 85w eu am pus intrebarea in legatura cu norma gl4 -gl5 stie cineva raspunsul la intrebarea asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie ulei GL4. Dar iti recomand sa inlocuiesti uleiul cu unul original de la reprezentanta special pentru cutia ta! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da bine olteanu dar de ce uleiul motul gear 300 are amandoua normele ?

care e explicatia? a pus cineva uleiul asta ? daca da sa ne spuna cum se comporta ..am inteles ca la alte masini se comporta bine

Modificat de mariuschis72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Schimbul de ulei la o cutie dsg se face greu?.... am un passat b6 si vreau sa-i schimb uleiul din cutie, oare ce ulei trebuie pus si ce gramaj. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare am si eu o problema, de cateva ori mi s-a intamplat la pornirea de pe loc dupa ce apas ambreiajul si bag in treapa 1 cand las incet ambreiajul si apas acceleratia se aude un carait puternic si masina nu pleaca de pe loc. Dupa faza asta apas iar ambreiajul scot din viteza 1 si bag iar masina pleaca normal de pe loc. Daca ati mai intalnit problema asta astept sfaturi (masina e un Golf 5 din 2008 1.6 benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie ceva din timonerie sau din circuitul care actioneaza circuitul hidraulic de ambreiaj.Incearca sa apesi de 2 ori ambreajul inainte de a baga in treapta 1.Vezi daca mai face probleme.E cam grea treaba de facut dar stii si elimini o cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

am schimbat si eu uleiul dupa ce doar am achizionat recent masina din semnatura.

La augsburg a avut loc operatiunea : 4 Buc.X 0.5L Aral EP Synth 75W-90 4 X 29,21 = 116,84 , iar manopera = 45 RON. Fara "spalare".

Inainte agtza in treapta 1 sau 2 - acum nu am mai avut aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi merge destul de greu acum 1 si 2, inainte cu lichidul original era totul mult mai lejer, nu cred ca este prea bun acest quarz, ce se poate intampla rau daca tot fortez pe acolo la rece dimineata cand schimb vitezele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90, cred ca tot 75w90 era si inainte, din pacate nu cunosc marca, probabil ceva OEM german, mergea putin mai greu la rece si ala, dar asta nou merge mult mult mai rau decat ala vechi, pare ca urmeaza sa rup maneta pe acolo, zici ca-i catran in cutie.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!