Jump to content

Schimbare ulei cutie viteze


olteanu82
 Share

Postare recomandată

REVIN! A doua zi pe timp uscat n-a mai facut masina acel zgomot. Probabil de la apa de ploaie de la lacurile care le am luat mai nervos asa o fi intrat apa pe undeva . Acum merge bine :).

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste Regulamentul. Mutumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • olteanu82

    21

  • ondin

    15

  • WooZie

    13

  • vali_devill

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pt un GTI edition 30 ce implineste 3 ani si doar 13.000km e necesara inlocuirea uleiului din cutie? In carte nu se povesteste nimic de asta, pare a fi pe viata dar vad ca se recomanda la 60.000km fara sa se vorbeasca de varsta. Nu tin neaparat sa fiu mai catolic de cat Papa dar daca tot calc pragul serviceului si trebuie as face si operatiunea asta. Ce norma, vascozitate etc. sa iau daca il schimb?

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu agatatul la schimabarea de viteze si se pare ce VW stie de aceasta problema. Nu o recunoaste oficial dar avand foarte multe cazuri au si o solutie imediata si anume un ulei special cu aditivi. Am schimbat uleiul din cutie si acum merge PERFECT. Oamenii de la service (Skoda Craiova) mai avusesera de foarte multe ori aceasta "tema" in lucru... pe Passat pe Octavia 2 si pe G5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 110000 km cu masina din semnatura si i-am efectuat schimbul de ulei din cutia de viteze la 109 mii.

Acum cat de bine a fost realizata - nu stiu deoarece din cat m-am documentat, ar trebui sa iasa aproximativ 2 litri de ulei si bineinteles sa intre tot atat.

Cutia, din cate am observat eu cat si mecanicii (ca erau mai mulţi inclusiv seful service-ului), are 2 camere din care nu s-au scurs decat aproximativ 1,2 litri de ulei. Au intrat la loc cateva sute de grame pana la nivelul maxim si dupa ce am facut o tura cu masina a mai intrat si restul cantitatii scoase. Probabil doar dintr-o singura camera si putin din a doua. Treaba a fost destul de complicata cu toate ca nu era un service intr-un garaj si cei de acolo aveau oarecum, cred, ceva experienta. Acum ramane sa vad in viitor daca nu cumva sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Adresez si eu o intrebare aici daca nu se supara nimeni. Masinuta mea fara debraiere am vazut ca nu ma lasa sa schimb decat in viteza a 2-a.'Asa face toate', sau doar a mea?

Daca apas ambreiajul intra in orice viteza fara probleme, ca orice masina, atat in stationare cat si in deplasare.

:salut:

Cu multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debra... cee? :D ... poate debreiere :Driver: ... si la ce faci referire cand folosesti cuvantul asta ? ca eu n`am inteles:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica la apasarea pedalei de ambreiaj, tu nu ai patit sa iti scoata cineva masina din viteza fara sa stii? am patit faza asta...acceleram si masina doar se tura...buna gluma dar nerecomandata. :D

teoretic daca mergi cu masina poti sa o scoti pe liber din orice viteza fara sa calci ambreiajul...corectati-ma daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal o scoti greu din viteza daca nu abesi pedala magica ...

Daca ai accelerat si iei pedala, ai 1-2 secunde cind motorul nu e in sarcina si nici nu intra in frina de motor...atunci poti scoate lejer pe liber...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul nostru nu vorbeste de dubla debraiere,ca la camioane,ci de faptul ca apropiindu-se de un semafor poate scoate levierul din treapta de viteza fara a mai apasa ambreiajul.

da,asa stiam ca e normal,sa iasa,exceptie facand treapta 1.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu vb de debr(a/e)iere simpla sau dubla.

Ci de faptul ca atunci cind motorul "trage" sau e in frina de motor se scoate greu din viteze.

Daca prinzi momentul de trecere dintre motor in sarcina si motor in frinare atunci poti scoate mult mai lejer pe liber...

Tr 1 nu iese usor ci chiar f greu deoarece tot timpul se afla in una din cele 2 stari din cauza raportului mic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul in sarcina nu am incerc niciodata si nici nu voi incerca, este o problema enervanta cand sare singura din viteza respectiva, mai auzeam pe unul altul ca se plangeau, altii se lauda ca numai daca tureaza sare singura la punctul mort si el numai muta levierul in treapta urmatoare, etc.

:))

Am mai avut masini pe langa golf, mai am si acum, si la toate la rece cu motorul oprit intra in orice viteza, numai la golf nu vrea fara apasare ambreiaj decat in treapa a II-a.Nu ma deranjeaza atat timp cat intra macar in una din vitezele mai mici, o buna blocare a masinii pe langa frana de mana, mai ales in parcarile in panta.

Eram curios si daca si la voi se manifesta la fel, sau este ceva problema la mine cu sincroanele.

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa tu zici ca sare singura din viteza... neee sta foarte bine acolo...

Ai o problema la cutie...sau timonerie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine intra normal cu/fara apasarea pedalei..avand motorul oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sare singura din viteza poate fi uzata si timoneria sau s-ar putea sa ai vreun suport slabit de la cutie.Cred ca nu este bine sa scoti pe liber fara sa apesi ambreiajul, chiar nu te ajuta cu nimic. Hai sa vorbim mai bine despre schimbul de Ulei Cutie Viteze.

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu uleiul in cutia de viteze aum 10k de km, la 120k. Totul ok, dar deodata am o problema. De cateva zile, masina, in sarcina, doar treptele 4-5-6 scoate un sunet ca de huruit, dar mai marunt. Nu cred sa fie de la altceva, pentru ca in cazul in care o scot din viteza masina ruleaza fara zgomote. Vreo idee? Recomandare? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Golful meu cu 6 trepte,in treapta a 5-a, la frana de mutor, se aude un zgomot de la cutie, ca un huruit, proportional cu decelerarea. La fel cand schimb din a 4-a in a 5-a iar se aude acelasi zgomot, doar ca mai scurt, cand accelerez in a 5-a zgomotul dispare. Se pare ca zgomotul se aude cand rulez cu a 5-a intre 1200 si 1800 rpm. Sa fie lipsa de ulei? Mentionez ca este 4 motion, 1.9 TDI si are 155k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi recomanda si mie un service in Tg-Jiu unde as putea verifica/schimba uleiul la cutia de viteze? Oltene?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut uleiul il poti verifica in orice service de schimbat este la fel de usor, dar foloseste uleiul original eu am patit-o cand am luat masina ii schimbase uleiul la cutie si nu stiu exact ce ulei i-a bagat dar cand a venit frigul agata treapta 1si 2 dupa schimbarea uleiului cu cel original totul ok deci iti recomand sa schimbi uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi recomanda si mie un service in Tg-Jiu unde as putea verifica/schimba uleiul la cutia de viteze? Oltene?

salut man. Mergi la Skoda, sunt profesionisti si o sa-ti bage ulei original!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu sare din nici o viteza in mers, atat ca la inceput nu vroia sa intre cu motorul oprit fara sa apas ambreiajul in nici una dintre viteze. Acum si-a mai revenit, intra deocamdata doar in treptele 1 si 2.Poate in timp va intra fara ambreiaj si in celelalte viteze.Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema asemanatoare cu ce am citit in topic mai sus la un Passat 1,9 (motor si cutie exact ca la G5). Am schimbat la 60 mii km uleiul in cutie pentru ca asa am facut la toate masinile. Am pus Castrol TAF X 75w90 sintetic, care corespunde codului dat de vw. Dupa aceasta am observat ca la plecarea de pe loc cu rotile bracate masina huruie putin, ca o trepidatie, marait cumva. Se pare ca este din cauza uleiului, poate ca nu-i place. Voi cei care ati schimbat ce ulei ati pus? La reprezentanta cat a costat acesta operatiune?

De exemplu dimineata cand cutia este rece nu face, nu se aude nimic, dar dupa un numar de km cand se incalzeste huruie. Probabil ca se incinge uleiul si se subtiaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand uleiul la cutie se schimba la 120.000 de km. La reprezentanta operatiunea costa aprox. 200 ron, si iti baga ulei original , pret cam 50 ron/L. Daca suspectezi ca zgomotul este din zona cutiei de viteze ar fi bine sa schimbi uleiul. Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ati gasit voi scris la cat se schimba uleiul la manuale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar nu scrie nicaieri la cati km se schimba uleiul cutiilor manuale si nici ca nu se schimba, dar la orice masina cand am schimbat a curs de acolo un ulei mizerabil. La Passatul acesta am zis sa-l schimb la 60 mii km ca la automate (stiti ce ulei negru a curs de acolo) numai ca nu am avut la indemana o reprezentanta sa iau ulei original si asa ca am gandit ca sa-i pun Castrol TAF X 75w90 sintetic asa cum spune la carte. Asa ca nu am facut rau ca l-am schimbat ci ca nu am pus original. O sa-l schimb din nou !

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi am trecut pe la reprezentanta sa intreb cat costa uleiul pentru cutia de viteza: 110 lei/litrul. Acuma avand in vedere ca in rest am gasit cam cu 45 lei/litrul (Aral, Castrol, Repsol sau Valvoline), ii justificata diferenta de pret, sau ma pot duce linistit pe Castrol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!