Jump to content

Schimbare ulei cutie viteze


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Sal all, vin si eu cu o intrebare si problema . :angry: .....de cand a venit frigul (sau poate este doar o coincidenta) intra greu in viteze (cutie 5+1), orice viteza, daca opresc motorul si bag in viteze la rece, intra fara problema, chiar enervant de usor. Sa fie problema din timonerie (daca DA, va rog sprijin cu link-uri sau sfaturi de reparatie), sa fie ambreiajul sau sa fie uleiul ???? Dar de ce intra f usor la "rece" ???? Multumesc anticipat ptr sfaturi !!!!

OFF TOPIC: Rusine celor de la VW, prea multe probleme intr-o singura masina (m-am racorit :mad: ) !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • olteanu82

    21

  • ondin

    15

  • WooZie

    13

  • vali_devill

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

rusine? ia-ti un renault sa vezi atunci, e usor sa arunci cu de toate atata timp cat n-ai avut intr-adevar probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa transform acest topic intr-o discutie contradictorie, probleme la acest lot de G 5 au fost de la inceput si inca persista, este forumul plin de problemele cunoscute, ex. : volant, pornirea la cald, compresorul ac, vopseaua f sensibila, etc..........inca mai astept sfaturi. Eu tind sa cred ca am gasit solutia la problema mea dar nu am finalizat operatia ptr a ma pronunta, se pare ca ar fi pistonasul de la ambreiaj impreuna cu arcul care impinge pedala de ambreiaj in sus, se pare ca la mine la frig nu mai revine pedala de ambreiaj la loc si de acolo nu m-ar lasa sa bag in viteze. Mai trebuie analizat si o sa revin.........intre timp daca apar sfaturi , sunt bine-venite. :Driver: safe all.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-ar reveni ar insemna ca ramane debraiat, ceea ce faciliteaza bagatul in viteza, cand debraiezi bagi in viteza, nu cand ambreiezi, pricepi ? deci alta trebuie sa fie cauza dupa parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic,@rata:masina ai luat-o de noua,sau sh,si de preferabil cu km reali...ca daca ai luat un sh si cu km de la 250k dati la 130k,ai mai mers si tu si acum ai 200k care de fapt sunt 320k,e foarte posibil sa mai si cada multe la ea.si tu sa zici ca e gunoi.nu te supara pe mine,exemplul este fictiv.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu sanctionat ca sunt off. @vali_devill : intradevar, masina este sh, km reali sunt 150k, in bord 120k. Imi e draga masina si o conduc cu placere, nu sustin ca este un gunoi doar ca am intampinat intr-un an la probleme de m-am saturat, facand comparatie cu alta marca concurenta si cu o vechime si km mai mari decat masina mea. Sunt constient ca o mas. sh are "bube" dar la fiecare problema intalnita , toti spun: " pai asta e boala lor" ,confirmata de posesorii de pe forum. Dar mi-a mai trecut supararea de concernul VW, cred ca mi-am rezolvat problema si mergem inainte. Am uns (pulverizat) pistonasul de la pedala de ambreiaj cu vasilina siliconica, am uns si arculetul care ridica pedala ...si astept frigul sa vad cum se comporta, ptr ca numai dupa -0 grade facea probleme. Sa speram ca am rezolvato !!! :Driver: safe all.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O intrebare am si eu. Am o problema cu cutie (e ceea cu 6 trepte), a aparut de cateva luni dupa ce am cumparat-o. Cand merg la drum intins imi intra de cateva ori viteza 5 perfect, iar dupa un timp caraie si nu vrea sa intre deloc. Intre timp m-am invatat sa dau direct a sasea, dar problema e ennervanta. Am fost la un prieten expert in cutii, ne-am uitat la cutie si timonerie, dar nu a depistat nimic. N-as vrea sa desfac cutia degeaba, si sa nu fie nimic defect acolo. E posibil sa fie de la ulei care sa isi piarda calitatile cand se incalzeste un pic cutia? Ce ulei e bine sa pun, 75W 90 sau unul un pic mai gros de 80 W 90?

Modificat de rockitos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste filmulete pe net despre reglarea timonieri , degeaba schimbi uleiul , daca ar fi de la ulei ar agata in toate treptele, incerca o reglare a timonieri , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu aia cu reglarea timoneriei de mult timp, la toate masinile e cam la fel, in general se face cand schimbi arcurile alea, se blochea arcurile, schimbatorul se pune pozitia de 0, e cu locas in general, se blocheaza transmisia si se deblocheza arcurile. Dar in general cand arcurile nu sunt reglate agata toate treptele de pe o spanguta de aia, nu face figuri doar o treapta (iar la mine intai a 5 a intra perfect dupa un timp de folosire la drum lung, incepe a carai si nu mai intra), deci inclin sa cred ca nu e asta solutia :dry: Merci mult de sugestie, am sa incerc totusi sa vad daca nu da rezultate.

Modificat de rockitos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rockitos daca bagi 80w90 e posibil sa faci focul sub cutia de viteza dimineatza sa poti merge cu masina.. :lol: .E prea gros si pe frig se face marmelada.75W 90 e uleiul potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine stand pe loc in parcare nu intra deloc in viteza a 5-a, insa in miscare intra bine in toate vitezele doar dimineata la -15 sunt ceva mici probleme ca se misca putin mai greu uleiul, sper sa rezolv problema asta prin revenirea la cel original OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut . Am cumparat asta iarna ulei pentru cutia de viteze Valvoline DuraBlend Gear Oil GL-5 SAE 75W-90 fara sa ma interesez care ar fi unul mai bun .Am inteles apoi de pe forum ca Gl-4 ar fi recomandat.Mentionez ca am un golf 5 1.9 tdi . Ce sa fac ??Sa fac schimbul cu Gl-5?

post-96300-0-06998400-1340348899_thumb.j

post-96300-0-72917600-1340348926_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat acum un an de zile uleiul din cutie pentru a scapa de zgomotul la viraje, dar cum mai spunea cineva parca, a aparut din nou. Nu mai schimb nimic, imi obisnuiesc urechile si merg mai departe :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cate am inteles eu de la un mecanic care lucreaza la o un service vw in it(de abia se facuse o specializare despre cutia de viteza) mi-a spus k ulei din cutie nu se schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine 'fluiera' cutia in treapta a 4-a, intre 70-80 km/h, poate fi de la lipsa uleiului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca da. Mergi si verifica nivelul la ulei din cv.

Poate are nevoie doar de completare.

Daca este in regula, fa un schimb de ulei OEM.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Citii de la cap la coada acest topic si nimeni nu zice nimic pe unde se baga uleiul in cutia de viteze la golf 5 ?! doar cineva pe la pagina 7 zice ceva dar el are passat.Si altcineva indruma colegii forumisti sa il schimbe la reprezentanta ca e mult mai ieftin litrul decat in magazine.Chiar asa: reprezentanta e mai ieftina? Unii chiar sunt "papagali"pe forumul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la mine te referi la faza cu reprezentanta, eu i-am indrumat pe colegi sa cumpere uleiul de acolo nu sa-l schimbe la reprezentanta pt ca intr-adevar acolo te omoara cu manopera.

Cel putin aici in Brasov, ce piese OEM am cautat la magazine erau mai scumpe decat la reprezentanta, poate prin zona ta stau altfel lucrurile.

Locul pe unde se baga uleiul probabil ca mai la toate cutiile manuale

http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.K02589905/35450369/3

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este peste tot,piesele OEM de la magazine sunt mai scumpe,logic ca si ei le aduc tot de la reprezentanta plus ceva adaos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa atrag atentia asupra unui aspect. La inlocuirea uleiului din cutia DSG, se inlocuieste si filtrul. Acesta din urma a suferit modificari de dimensiune, fiind putin mai scurt decat cel ce era inainte dar, cel mai important, capul de prindere a ramas acelasi. Asa ca, in cazul in care schimbati uleiul PTR CUTIA DSG intr-un service ce, poate, nu a intalnit aceasta problema, sa ii transmiteti acest aspect. Eu m-am lovit de problema si am pierdut 2 zile umbland la reprezentanta VW unde am fost lamurit de unul din cei ce vand piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

am aflat zilele trecute ca imi curge ulei din cutie pe la semeringul de la planetara si ma pregatesc sa il inlocuiesc zilele astea. Intrebarea mea mare este:

daca masina este varianta 4motion, uleiul din cutie are legatura cu lichidul haldex? au baie comuna sau sunt izolate? adica daca aleg sa schimb haldexul( la fiecare 60k), schimb automat si uleiul din cutie si vice-versa?

Ca nu m-am lamurit nicicum despre cate lichide este vorba in cazul 4motion-ului.

Multumesc.

Modificat de medley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba uleiul de Haldex cu cel de CV

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am rezolvat-o cu haldexul zilele trecute insa mai am totusi niste nelamuriri ce inca nu imi vine sa cred ca nu am reusit sa le clarific citind diversele subiecte dedicate, eu avans scurgere de ulei din cutie si dorind sa il completez/inlocuiesc dupa schimbarea semeringurilor vinovate:

-am vazut ca sunt coduri pentru cutiile de viteze dar nu am vazut cum sa le aflu(am mai citit si se pare ca se afla conform VIN. true?)

-toata lumea recomanda 75w90 ca ulei( asa este si pentru motor cutie manuala 6+1 viteze 1.9tdi bkc 4motion?)

-nu am inteles daca trebuie sa fie GL4 sau GL4+(care inteleg ca este un combo intre GL4 si GL5)?, ca GL5 inteleg ca este pentru severe conditions si nu este cazul

-se mai gaseste GL4 pe piata? ca vad ca si colegul Hiro(oilshop) are la motorul meu doar varianta GL4+

-pe topicul de G4se vorbeste de diferential fata/ diferential spate/ cutie viteze /cutie transfer - despre cate tipuri de ulei este vorba pana la urma? am citit azi tot manualul si in afara de faptul ca se recomanda a schimba la 60k ulei cutie/lichid haldex nu zice nimic de specificatiile uleiului din cutie viteze/diferential sau ca ar fi vorba de mai multe tipuri de ulei pentru fiecare si nici de cantitatile necesare.

-pe cel generic de 4motion informatiile sunt si mai putine

Orice ajutor sustinut cu informatii a caror acuratete o pot consulta si eu intr-un link/text/ se apreciaza.

Multumesc.

Modificat de medley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul la cutie si s-a intamplat ceva ce nu mai vazuse/auzise baietii de acolo si nici alti colegi pe care ii sunase. Au desfacut surubul de scurgere si a curs doar jumatate de litru. Restul era in cutie, am verificat pe la surubul de umplere. De iesit nu vroia sa iasa si nici sa completez nu puteam pt ca, fiind ala vechi acolo nu intra asta nou. Plus ca la completare,cand am bagat ulei, nu curgea cum era normal pe la scurgere ci il dadea jos pe la umplere. Cele doua parti ale cutiei comunicau ca am bagat furtun cu aer..Aerul iesea pe la scurgere, dar uleiul nu, ramanea blocat in partea cutiei de umplere! Are cineva vro idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!