Jump to content

consum ulei


dan28
 Share

Postare recomandată

salut

am studiat atent toate discutiile legate de aceasta problema si am vazut o discutie pt. motoarele pe motorina

intrebarea se refera la motoarele pe benzina , 2000 alt in mod special , si este urmatoarea :

este normal ca la 140 mii Km sa completezi ulei intre schimburi ( 15 000 ) si cam in ce limite s-ar incadra consumul de ulei

folosesc mobile1 0w40

si inca o itrebare ce trebui facut ( reparat ) la un consum de 1 L de ulei la 3000 km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi motorul uzat si atunci ar trebui refacut motorul (vezi daca scoate fum) sau poate nu e etans si scapa ulei pe undeva (atunci schimbi garnituri sau ce mai e cazul).

Bafta! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa fie semeringurile de supapa...oricum intai te uiti sa nu ai neetansietati..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pierde ulei , nu scoate nici un pic de fum si totusi uleiul nu mai e

ieri am fost la un cervice si am schimbat simeringurile de supape dar parerea celor de acolo a fost ca nu erau f uzate , acum sa vedem daca mai consuma .

acum dupa ce le-am schimbat se aude la relanti un tacanit de tacheti , tacanit care au spus mecanici ca sa va atenua cind se vor amorsa tachetii .

acum ei zic ca tachetii se pot amorsa si in 10-50 Km. e posibil asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Mie imi consuma 1 litru ulei/1000 km (ajung frecvent la 5000 rpm).

La relanti, totul e bine, in sensul, noxele se incadreaza in limite, corectia lambda e +-5%.

Daca turez motorul, peste 2500 rpm, iese fum, nixele numai sunt in limite, corectia lambda scade la -25 %.

Compresia in cilindri este putin mai mare decat la un Cielo Executive (nu stiu valoarea exacta, am masurat prin comparatie, nu era bun manometrul) si nu sunt diferente de compresie mari intre pistoane.

Nu am pierderi de ulei pe la garnituri.

Consuma lichid de racire cam 300 g/ 2000 km.

Vreau sa imi schimb simeringurile de supape.

Intrebare: o sa rezolve ceva lucrul asta? Pt schimbarea simeringurilor trebuie demontata chiulasa, sau se pot schimba pe la capacul culbutorilor?

Masina de care vorbesc este PASSAT VARINT 1998 1.6i, 101 CP, AHL.

Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pierde ulei , nu scoate nici un pic de fum si totusi uleiul nu mai e

ieri am fost la un cervice si am schimbat simeringurile de supape dar parerea celor de acolo a fost ca nu erau f uzate , acum sa vedem daca mai consuma .

acum dupa ce le-am schimbat se aude la relanti un tacanit de tacheti , tacanit care au spus mecanici ca sa va atenua cind se vor amorsa tachetii .

acum ei zic ca tachetii se pot amorsa si in 10-50 Km. e posibil asa ceva ?

<{POST_SNAPBACK}>

nu e adevarat, tachetii trebuie sa se amorseze in cateva minute (hai sa zicem ca ai putea sa mai mergi cateva minute si apoi - dar gandestete ca in momnetul in care temp uleiului ajunge la val de lucru, imediat si tachetii trebuie sa fie umpluti cu ulei) ... daca nu atunci sunt infundati si presiunea de ulei din ei este scazuta.

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde am schimbat eu semeringurile , nu au dat chiulasa jos , au bagat presiune in camere cu un dispozitiv montat la un compresor , si cu un device facut special au comprimat arcurile de la supape , au scos semeringurile , si cu alt dispozitiv le-au bagat pe alea noi

operatiunea e destul de usoara dar f migaloasa ia timp si mai ales nervi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde am schimbat eu semeringurile , nu au dat chiulasa jos , au bagat presiune in camere cu un dispozitiv montat la un compresor , si cu un device facut special au comprimat arcurile de la supape , au scos semeringurile , si cu alt dispozitiv le-au bagat pe alea noi

operatiunea e destul de usoara dar f migaloasa ia timp si mai ales nervi

<{POST_SNAPBACK}>

Cum si-au dat seama de uzura sau de uzura mai putina a lor, cu mana ?! Oricum nu mai conteaza ... nu e rau oricum ca le-ai schimbat ... sper ca ti-au pus originale ca de nu, atunci in 10.000 -15.000 km trebuie date din nou jos :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica79

aceeas parere o am si eu , intre timp am vb la tel cu mecanicul care s-a ocupat si a zis sa trec pe la el sa auda si el zgomotul ca nu poate sa se exprime pina nu vede si aude care e treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica79

aceeas parere o am si eu , intre timp am vb la tel cu mecanicul care s-a ocupat si a zis sa trec pe la el sa auda si el zgomotul ca nu poate sa se exprime pina nu vede si aude care e treaba

<{POST_SNAPBACK}>

Iti spun eu care e problema :( Cred ca asta este :banghead:

Cand ti-a dat jos rampele, chestiile de metal intre capetele de tacheti si a arcurilor de la supape, ti le-a dat in jos in ordine, adica remontarea lor s-a factu pe aceeasi pereche tachet - supapa?!

Daca nu, treaba e clara!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica79

nu poti sti pina nu le scoti

mecanicul a spus ca nu sunt f uzate si crede ca nu pe acolo e consumul de ulei.

mi-a recomandat sa ii fac o secmentare ca sa fiu 100% sigur

acum semeringurile le-am luat , adica mi le-a comandat sercice-ul unde am fost , la o firma de distributie care am inteles ca aduce marfa de calitate nu ca cei de la meteor care au numai turcisme

acum daca ma apuc de secmentare , am un prieten care pleaca frecvent in germania si o sa i-mi aduca el de la audi de la magazin secmenti , curele , garnituri si cred ca o sa schimb si tachetii pina la urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica79

da tachetii au fost scusi in ordine si au foet bagati exact la fel de unde au foet ecosi

dar sa vedem ce zice nea mecanicu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din nou.

am schimbat simeringurile de supape, m-a ajutat cineva care a mai schimbat la modele mai vechi. Nu a trebuit sa dau hiuloasa jos, am folosit o presa pt arcurile supapelor si cu cleste putin indoit la vartf pt simeringuri. cam atat. La pornire a trebuit sa invart motorul vreo cateva ture bune cu electromotorul, pana s-au amorsat tachetii, apoi dupa ce a pornit, a mers cam aiurea ve-o 3-5 minute, (aiurea, vibra toata masina, si parca ar fi mers in 3 pistoane, asta la relanti, am turat putin motorul (1500) si a mers mai rotund). Dupa cele 3-5 minute si-a revenit. Acum urmeaza sa vad daca se vor simti ceva efecte benefice.

Salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviutz

dupa ce faci mia de km sa ne zici si noua daca mai consuma

parerea unor mecanici e ca daca ai diferente de 30% intre compresia pe cilindri , motorul ar trebui secmentat si de aceea sunt f curios daca ai rezolvat pr. cu consumul schimbind semeringurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am constatat ca nu am rezolvat problema schimbind semeringurile

intre timp am dat o fuga in germania si am vb cu un inginer de la service audi si problema sta in felul urmator

pentru acest tip de motor , ALT , exista un chit de reparatie care se monteaza inaintea semeringurilor la supapele de admisie , deoarese se uzeaza ghidul de supapa eliminindu-se astfel consumul intre schimburi

sau folosirea unui ulei mai consistent -5w40 cu care consumul s-ar reduce ( 1 l la 4000 km )

inca nu am cumparat chitul , o sa pun 5w40 sa vad cum sta treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!