Jump to content

DISCURI FRANA PE VW 1200 61'


dexter
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata broscarimea, si evident respectul cuvenit pentru acesta pasiune rara in viziunea mea.

Probabil ca s-a mai dezbatut acesta chestiune, da yo , ca Toma Necredinciosul tot nu m-am edificat.

Am un brotac 1200 nascut in 61 si ma chinui de ceva timp sa il scot din rugina etc.

Proiectul a suferit mai multe modificari fata de ideea initiala, cert este ca ultima idee creatza amea este sa ii pun un motoras mai potent si pt asta trebuie disce de frana.

Am luat io un sist de franare de pe o pisica din 93 da trebuie flanse nebunii.

intrebare este daca se fasesc(SI DE LA CE DONATOR.. EV PRETURI SI PE UNDE SE GASESC) disce+etrieri care sa pupe direct pe fuzetele de breoasca.

.....sau daca aveti alte idee sunt deschis... :vaidecapulmeu:

MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de discuri o sa mai vorbim .. pentru ca pregatesc marea transformare pentru brotacul meu, acum sint in dilema ce butuc sau ce disc sa folosesc

am trei variante: ford, vw sau bmw in 5 prezoane... deci trebuie schimate si jantele ....

variante "de gata", pentru brotac din 61 nu gasesti decit la preturi exorbitante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

variante "de gata", pentru brotac din 61 nu gasesti decit la preturi exorbitante

...pe cip 1...nu tre sa faci nici o modificare'....doar in buzunar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de discuri o sa mai vorbim .. pentru ca pregatesc marea transformare pentru brotacul meu, acum sint in dilema ce butuc sau ce disc sa folosesc

am trei variante: ford, vw sau bmw in 5 prezoane... deci trebuie schimate si jantele ....

variante "de gata", pentru brotac din 61 nu gasesti decit la preturi exorbitante

eu pe langa sistemul de franare am si jantele de la pisica, nu se pune problema de jante

problema e de butuci ca io ma gandeam sa ii fac pe strung si sa le aplic trataemt termic da e compliucat al dracu, trebuie proiectati si mai nasol ca nu prea am unde sa le alic trtaemtul si tre otel special sia asa

asa ca daca ai idei astep...apropo

jantele de bmw nu pupa pe butuc de vw ca sunt declate gaurile,si cred ca si diametrele de dispunere sun Variate .

...pe cip 1...nu tre sa faci nici o modificare'....doar in buzunar...

poti fi mai explicit?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba cu orice imbunatatire fara prea mult lucru si ieftina, foarte greu de gasit. varianta ieftina e sa iei ce gasesti si sa proiectezi cu simt de raspundere toate piesele pentru a adapta. desi si in cazul asta daca e nevoie de prea multe piese modificate/facute de la zero (flanse, etc), costul de fabricatie al pieselor (strung, frezare) si al materialului poate sa te duca tot in zona de pret daca ai cumpara acele componente deja realizate. aproape intotdeauna ceva unicat costa mult mai mult si necesita un timp de fabricatie muuuuuult mai mare decat ceva facut in serie. productia in serie duce la costuri scazute, pe cand daca ar sta sa proiecteze de fiecare data acelasi lucru fiecare, ar duce la un timp lung si un pret mare.

Dupa parerea mea, daca vrei sa faci ceva bine, strangi bani si iei kitul de franare fata/spate de la americanosi, face vreo 800 de dolari. daca totusi incerci sa faci modificarea cu ce ai, tine-ne la curent cu desfasurarea activitatii si costuri. cred ca o sa te intinzi mult si o sa ai un cost mult mai mic (asta din cauza ca sunt ieftine piesele de la frane - etrieri, discuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bre dextere, pun tata mina si repara masina aia ca o ai de o gramada de timp... a stat in curte la cardinal de-au facut puricii paduchi in ea :(

ref discuri si nebuneli... stiu ca o hacuisei bine sa ii pui motor de golf, apoi platbanda la ramele de geam sa pui de plexiglas in nituri... e problema ta dar pina acu p'aci n-ai intrebat decat de vanzare una alta ... si de chestii aiuristice. si tastatura s-a suparat pe tine de nu te ajuta... :blah_:

parerea mea e sa ii faci franele ei pina una alta si sa te dai cu ea ca altfel ramane proiect pe vecie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zice bine si Fikat, dar daca omu vrea o masina de folosit doar pe pista, e altceva - desi nu vad sensul de a face asa ceva la noi, ca nu am auzit de drag-racing pe aici (eu nu am citit unde a scris despre masina); poate daca stateai mai spre Germania, Anglia sau chiar State, atunci mai mergea, ca astia au curse des si mai si fac bani din asta, dar la noi, doar ca sa ai un pic mai mult zvac sa ii faci de kk pe loganisti, eu zic ca nu merita. pana la urma pentru un motor nu foarte modificat, dar cu ceva mai multa vana, sigur tin si franele originale.

m-am mai uitat un pic pe cip1 si pana la urma modificarile nu sunt greu de facut, atata timp cat gasesti discuri care sa se pupe cu fuzetele tale si in spate sa pice pe planetara. dar in continuare, flansele care trebuie facute trebuie proiectate cu foaaaaaaaaaarte mare grija ca sigur nu vrei sa cedeze in vreun fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca ma mananca limba :blah_: daca nu esti foarte priceput si nu stii ce faci nu te apuci de adaptari pe la frane si directie, pui mana si iei ceva care e facut cu cap si coada, ma mir ca astia pe la ITP si permit astfel de improvizatii, in tarile civilizate daca faci modificare produsul folosit trebuie sa fie omologat sau sa obtii omologare individuala pentru el, si zic eu e ceva in spatele acestei decizii... da ma rog fiecare face exact cum il taie capul si cum crede el mai bine ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bre dextere, pun tata mina si repara masina aia ca o ai de o gramada de timp... a stat in curte la cardinal de-au facut puricii paduchi in ea :(

ref discuri si nebuneli... stiu ca o hacuisei bine sa ii pui motor de golf, apoi platbanda la ramele de geam sa pui de plexiglas in nituri... e problema ta dar pina acu p'aci n-ai intrebat decat de vanzare una alta ... si de chestii aiuristice. si tastatura s-a suparat pe tine de nu te ajuta... :blah_:

parerea mea e sa ii faci franele ei pina una alta si sa te dai cu ea ca altfel ramane proiect pe vecie...

Din proiect s-au nascut toate si in proiect se intooooorc .... Amin :) Acum parerea mea o stiti: cu cat o masina se indeparteaza de starea initiala din cauza de tuning fantezist cu atit se apropie mai mult de REMAT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din proiect s-au nascut toate si in proiect se intooooorc .... Amin :D Acum parerea mea o stiti: cu cat o masina se indeparteaza de starea initiala din cauza de tuning fantezist cu atit se apropie mai mult de REMAT.

amin, amiiiin

si cred ca si omologarea la asa ceva costa, deci sunt destule argumente sa faci un cuib in buzunare si sa clocesti neste $

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba cu orice imbunatatire fara prea mult lucru si ieftina, foarte greu de gasit. varianta ieftina e sa iei ce gasesti si sa proiectezi cu simt de raspundere toate piesele pentru a adapta. desi si in cazul asta daca e nevoie de prea multe piese modificate/facute de la zero (flanse, etc), costul de fabricatie al pieselor (strung, frezare) si al materialului poate sa te duca tot in zona de pret daca ai cumpara acele componente deja realizate. aproape intotdeauna ceva unicat costa mult mai mult si necesita un timp de fabricatie muuuuuult mai mare decat ceva facut in serie. productia in serie duce la costuri scazute, pe cand daca ar sta sa proiecteze de fiecare data acelasi lucru fiecare, ar duce la un timp lung si un pret mare.

Dupa parerea mea, daca vrei sa faci ceva bine, strangi bani si iei kitul de franare fata/spate de la americanosi, face vreo 800 de dolari. daca totusi incerci sa faci modificarea cu ce ai, tine-ne la curent cu desfasurarea activitatii si costuri. cred ca o sa te intinzi mult si o sa ai un cost mult mai mic (asta din cauza ca sunt ieftine piesele de la frane - etrieri, discuri).

ca si costuri pamna acum pe sistemul de franare pot sune ca am dat 700ron pe 4 etrieri+placute +4 discuri+pompade frana+servofrana+2 conducter , toate prelevate de pe o pisica de 2000cc din 93.si anu mai fost 450ron 4 roti de pe aceiasi pisica.

partea cea mai dureroasa nu e proiectatul, e materialul+tratrea termica.. un strungar bun cred ca gasesc

mai am o idee creta sa vad daca pe fata nu pot oune dinste butuci +rulment de golf 5 ca ideee

bre dextere, pun tata mina si repara masina aia ca o ai de o gramada de timp... a stat in curte la cardinal de-au facut puricii paduchi in ea :(

ref discuri si nebuneli... stiu ca o hacuisei bine sa ii pui motor de golf, apoi platbanda la ramele de geam sa pui de plexiglas in nituri... e problema ta dar pina acu p'aci n-ai intrebat decat de vanzare una alta ... si de chestii aiuristice. si tastatura s-a suparat pe tine de nu te ajuta... :)

parerea mea e sa ii faci franele ei pina una alta si sa te dai cu ea ca altfel ramane proiect pe vecie...

da mihai pe partea ta ai dreptate, am mai intrebat de ceva piese ca mai aveam o idee creta sa imi cumpar un brotacel functional pana o fac pa asta mivca(am vazut brotacii tai imi plac si ii vizitez in fiecare zi aproape)

da acu ca lucrez la cardinal sper sa o pot face, partea naspa este ca se pun multi de aci de curmeziosu.

merfciu de sfaturi

vb

scuze pt ev greseli de ortografie

Din proiect s-au nascut toate si in proiect se intooooorc .... Amin :) Acum parerea mea o stiti: cu cat o masina se indeparteaza de starea initiala din cauza de tuning fantezist cu atit se apropie mai mult de REMAT.

nu e tuning fantezist e doar o idee despre ceva unioc,accept criticile (ca de la voi broscarimea sunt construictive) dar cred ca tresa mai a veti rabdare sa vedeti rezultatul final .

zice bine si Fikat, dar daca omu vrea o masina de folosit doar pe pista, e altceva - desi nu vad sensul de a face asa ceva la noi, ca nu am auzit de drag-racing pe aici (eu nu am citit unde a scris despre masina); poate daca stateai mai spre Germania, Anglia sau chiar State, atunci mai mergea, ca astia au curse des si mai si fac bani din asta, dar la noi, doar ca sa ai un pic mai mult zvac sa ii faci de kk pe loganisti, eu zic ca nu merita. pana la urma pentru un motor nu foarte modificat, dar cu ceva mai multa vana, sigur tin si franele originale.

m-am mai uitat un pic pe cip1 si pana la urma modificarile nu sunt greu de facut, atata timp cat gasesti discuri care sa se pupe cu fuzetele tale si in spate sa pice pe planetara. dar in continuare, flansele care trebuie facute trebuie proiectate cu foaaaaaaaaaarte mare grija ca sigur nu vrei sa cedeze in vreun fel.

corect ai dreptate cu proiectarea, si restu

da oricum de kk ii fac pe loganisti cu ce am acu si nu e superscula.

ar mai fi variantu unu aircoolede de 1.7 2 carburatori da durerea e ca sistemul de franare e praf adica irecuperabil si cat bag in ala sa il refac cred ca mai bine il modific.cred ca greseala care am facut-o a fost de la inceput cand am luat masina, (nu ca am luat-o) ci pentru ca eram atat de orbit de dorinta de a avea brotac incat nu am evalut biuine masina... adica pe romaneste ,in realitate era mai rupta decat am apreciat io si colac peste pupaza nu am putut a ma aapuca de ea in sec 2 de cand am lut-o a mai zaut ceva de atunci...si imi e mila sa o dau la tocat.. nu mai zic de banii bagati pana acum ma gandesc la munca mea si la dorinta de a demopnstra necredinciosilor ca Aimee a mea va brotaci din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

se pare ca nu a mai raspuns nimeni

un coleg forumist incercase ceva cu discuri de farna de lada/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai simplu e sa incerci sa adaptezi cu totul o punte de broasca cu pivoti (de dupa 67) - se potrivesc discurile de la MULTE masini pe ea (golf, Typ3, inclusiv de broasca, au fost de vanzare pe forum niste discuri+portetrieri+etrieri) .

Vei avea de asemenea si avantajul unei suspensii si directii imbunatatite fata de cea cu balamale model '61.

Doar ca vei avea jante in 4 prezoane - dar nu e o tragedie, daca oricum nu te mai intereseaza originalul. Si pe spate poti pune tambure in 4 prezoane, cu modificari (la tambur) infime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am inceput pe fata.. mai am de lucru un pic la puntea spate ... adica mai am de facut piesele principale: prinderea etrierului si prinderea sabotilor ...(frana de mana e pe saboti- un fel de copie a sistemului porsche)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!