Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Salut,aveti ideea de ce sta becul de la bujii aprins palid (nu galben cand pui contactu), sta aprins asa mai inchis , mentionez ca bujiile sunt noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

restu stau aprinse ok ??daca da,s-ar putea sa nu iti faca contact calumea becu de la bujii sau sa fie defect,nu are treaba daca bujiile is noi sau vechi eu am avut odata 2 bujii arse si tot asa era la intensitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

restul sunt aprinse ok, am schimbat si ceasurile de bord si tot asa sta aprins, tu cum ai rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU nu am avut probleme cu becul de bujii,ma-m referit la faptul ca indiferent cum is bujjile becul trebuie sa fie galben...posibil sa ai undeva un fir ciupt si sa atinga pe undeva si atunci numai face masa...sau sa fie de la releu de bujii,masina porneste bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina porneste bine , am schimbat si releul tot asa ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitaţi aici o problemă pe care eu unul nu o înţeleg:

Eu de vro 1 an numai îmi merge ABS-ul... am pus-o atunci pe tester, şi mi-a dat o eroare la senzorul de dreapta faţă (în urma unui accident, mi-a intrat unul în roată). Buuun, toate frumoase, am stat cu el defect.

Acum vreo 2 zile observ că mi se stinge becul din bord... mă gândeam că a înnebunit. Dau să caut o porţiune mai alunecoasă ca să testez, găsesc nişte şine de tramvai, tare pe frână, şi surpriză, ABS-ul mi-a ridicat pedala sus. În gândul meu... uau.. foarte frumos.

Ieri mergeam prin bucureşti cu ea, trafic bară la bară, ce observ: începea să îmi ridice pedala sus la orice fână la viteză mică. De exemplu frâna bine de la 60kmh, dar în momentul când ajungeam la 10-15kmh, îmi intra ABS-ul, trebuia să frânez cu frâna de mână... A ţinut-o aşa cam jumate de bucureşti, după care şi-a dat drumul: ABS funcţional, frâne funcţionale

Acum e la fel ca înainte, iar s-a aprins becul în bord, şi numai merge nimic :))

Am dat roata jos, am curăţat totul, nu e noroi sau etc pe nicăieri. Ar putea să fie o întrerupere în firul de la senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta de la ABS. Eu am patit la fel, imi batea pedala si la 5 km/h am schimbat siguranta si totul perfect functionabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa va tin la curent cu passatu si cu problemele ce le-am intampinat si le intampin in continuare...dar totus spre sa nu va sperii cu preturile la care am ajuns dupa problema cu electromotoru care, de la cum a ramas blocat s-a topit tot in el si nu mai aveam alta varianta decat altu, si am preferat unu nou. In decembrie am schimbat o rola intinzatoare care scartaia, dar care s-a dovedit ca trebuia schimbata cu tot cu intinzator care nu isi facea treaba cum trebuie si pe care l-am schimbat tot acum. Pe langa astea mai un capat de bara si cureaua aia subtire de la alternator parca e. Dar problemele nu se opresc aicea pt ca de o parte din scartait am scapat dar tot mai este o rola care scartaie doar cand dau sa plec de pe loc, mai exact atunci cand intra motoru in vibratie si dupa ce au incercat baietii tot felu de combinatii....de suspendat motoru ca sa nu scartaie de la suportii de la motor plus alte trageri si impingeri de motor si de role si etc au ajuns la concluzia ca mai trebuie sa desfaca capacu de la distributie si sa vada atuncea pentru ca se banuieste ca ar scartai rola intinzatoare de la cureaua de distributie nefiind schimbata de cand am adus masina in tara de vreo 3 ani. Dar ce am observat e ca dupa ce am facut azi mai multi km prin oras dintr-o data nu a mai scartait. Deci pana acum, electromotoru+capu de bara+ intinzatoru de la alternator+roza intinzatoare m-au ajuns la 1100 de lei si pe saptamana viitoare o sa ma duc cu masina sa desfaca si restu sa vedem de unde scartaie si probabil ca o sa schimb si distributia cu ocazia asta. Sper sa fie doar atat pt ca in rest probleme majore nu am avut cu masina, asta ar fi cam prima interventie majora de cand am aduso in tara...inafara de telescoape, discuri de frana, placute si bucse care pe drumurile noastre e imposibil sa nu le schimbi.... O seara faina in continuare sa aveti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi scartiie pe timp rece, de cand am luat masina (5ani),in prima faza am schimbat cureaua (accesorii),dar scartaitul nu a disparut,apoi am studiat putin problema si am ajuns la concluzia ca ,de vina este rola alternatorului care este de constructie speciala (mecanism roata libera).Pretul unei astfel de role este intre 200 si 400 ron.Pe mine nu m-a lasat inima sa dau atatia bani doar pt un scartait , asa ca am facut aproape 70000 si nu s-a intamplat nimic.

In cazul tau cel mai usor verifici , daca e cureaua de accesorii sau distributie,scotand mufa de la alternator,zgomotul trebuie sa se reduca sau sa dispara,sau efectiv sa mergi sau sa pornesti doar ,fara cureaua de accesorii.Dupa cum ai spus ca dintr-odata nu a mai scartait,...atunci bateria s-a incarcat si alternatorul nu a mai opus rezistenta .Cred in proportie de 90% ca ai schimbat degeaba intinzatorul.Cele mai bune curele sunt contitech si dimensiune intre 1145 si 1155, la varianta cu AC.....Sfat : Nu te mai duce la atelierul ala ,daca nu au rezolvat problema din prima , sigur sunt niste ageamii,asta nu e o problema foarte complicata la care sa bajbaie atat.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta de la ABS. Eu am patit la fel, imi batea pedala si la 5 km/h am schimbat siguranta si totul perfect functionabil

Am schimbat-o, degeaba. Azi cand am plecat de pe loc becul era stins in bord, si ABS-ul mergea la fel, adica intra cand mergeam cu viteza mica, iar in timpul mersului s-a aprins la un moment dat, si de atunci nu a mai mers.

Cred ca numai citeste bine senzorul ala, si de-aia da eroare ca roata ar fi oprita, cand defapt ea merge.

Siguranta erau sanse slabe sa fie, pt ca la aceeasi siguranta sunt legate si servofrana, si stergatorul de luneta, si ele mergeau in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu si eu am patit asa ....nici la mine nu mergea ABS-ul si intr-o iarna ....cand aveam mai multa zapada pe la roti....m-a surprins si s-a stins becul si dupa aceea la orice frana intra ABS-ul indiferent de ce viteza aveam.....si eu l-am dat jos si l-am curatat si dupa aceea ..AMIN...nu am mai mers niciodata....asa ca l-am schimbat.....deci.....decat sa mergi cu frana de mana jumate de bucuresti mai bn schimbal....ca cine stie ce viteza o sa ai si poate ii vine la el sa functioneze anormal.....si ....hopa Buff....bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat19tdi, daca ar fi cum spui u sa fie de la alternator de ce scartaie doar cand e motoru in sarcina? si pe loc nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta e rolul fuliei,cu mecanism roata libera,de a reduce (elimina) vibratiile.

Uite am gasit pe google beneficiile utilizarii acestei fulii:

• Permite utilizarea de alternatoare cu putere mai mare.

• Reduce influența masei alternator pe unitatea de curea.

• Reduce uzura pe toate componentele de transmisie prin curele.

Elimină alunecare curelei și prin urmare zgomotul.

• Absoarbe vibrațiile și fluctuațiile.

• Crește durata de viață a tuturor componentelor auxiliare de transmisie prin curele.

Am tradus cu google.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e rolul rolelor in general...cand merg cu masina o sa ii pun sa verifice prima data chestia asta cu alternatoru, oricum trebuie schimbata si distributia si in plus de asta cand sta masina pe loc motoru merge perfect normal...doar cand pleaca de pe loc sau la viteza mai mica in treapta a 2-a....deci eu totusi tind sa cred ca nu e de la alternator. oricum mersi de pont

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, tot cu ABS-ul. La mine e stins becul dar nu intra niciodata in functiune. Si l-a cele mai bruste franari tot nu a intrat. Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea,am si eu o probleme acum 2 zile am pornit masina dimineata totul ok a pornit bine ,merg cu ea nici o probleme opresc la un local stau vreo 2 ore dau sa pornesc nimic...dau 2,3,5 ori la automat nimic pana la urma din a 10 a luat-o.Problema ii cand ii cald motoru porneste bine ,cand ii motoru rece doar impinsa porneste...ce poate sa aibe? am schimbat bujii,filtru de motorina ,aer si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-ai raspuns singur cu un post mai sus, citez: fa o diagonza ii cel mai simplu.

Pana la urma cand porneste greu,cand e cald sau cand e rece?

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ii rece doar impinsa porneste la automat nu am nici o sansa sa o pornesc ,sta pornita cateva secunde si se opreste si scoate mult fum ,cand ii motoru cald porneste ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul ce culoare e? Alb / albastru / negru?

Daca e putin fum alb, aia e in regula, este functionare normala iarna sa scoata putin fum alb, si dupa aia cand se mai incalzeste un pic, sa dispara.

Ronald: ai verificat sa nu fie becul ala ars? :lol:

Modificat de Liviu-Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum albastru ,maine o sa verific si distributia sa nu fie sarita de la punct...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e becul ars, nu am verificat. Nu mi-a venit in minte asta. Cand ajung acasa am sa il verific. Mersi de pont Liviu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema ,era sarita distributia cu 2 dinti! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai distributia sarita inseamna ca nici nu iti mergea uniform masina... (atunci cand mergea)

Modificat de Liviu-Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este piesa cu codul 049 129 630A si care este rolul acesteia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!