Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Liviu-Razvan

Am si eu o problema delicata: cum pot sa deschid capota fara sa ma ajut de maneta??

Am incercat azi, si cred ca a plesnit pe undeva cablul, pt ca degeaba actionez din interior, am incercat inclusiv sa trag cu un patent de cablu din interior.. si tot nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dai jos grila din fata radiatorului poate ai sanse sa ajungi la inchizatoare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Razvan

Asa am si facut, am dat grila jos, dar nu am gasit nici o modalitate sa deschid capota.... asa ca am tinut cu mana de cablu, pe sub capota, si am pus pe cineva sa traga cu putere din masina cu un patent de cablu, si s-a deschis.

In rest, nu am gasit nici o modalitate sa fortez mecanismul capotei sa se deschida.

Deci rezultatul... am indoit un pic elementele de fixare ale grilei, dar am reusit sa intru ma motor.... deocamdata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare

am cumparat un radiator pt interior (am avut probleme cu caldura iarna trecuta) si intreb daca il pot monta acasa sau este necesar sa merg la service. cat de dificila este demontarea bordului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva cum as putea sa imi confectionez capitonajul de sub capota....nu il am deloc....am cautat la dezmebrari in baia mare la toate si nu am gasit....la magazine de piese auto am gasit numai original.....la vreo 400-500 de lei....a mai facut careva asa cva pana acuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou

revin cu o problema pe care nimeni nu reuseste sa o rezolve. dupa cum spuneam anterior, am desfacut bordul pentru a monta radiatorul, si cand am vrut sa o pornesc (fara bord conectat), a pornit si dupa 2 secunde s-a oprit. asa ca am pus bordul, am conectat mufele, dar am intampinat aceeasi situatie. ceva o oprea de fiecare data: o porneam și dupa 2 secunde se oprea.

am chemat un electrician sa se uite la ea, sa nu cumva sa se fi ars vreo siguranta sau cablu. a verificat si nimic. totul in regula. apoi am chemat un al doilea tovaras care mi-a verificat-o cu ustensile – intreaga structura a bordului. nimic. am sunat un coleg care m-a tractat in service si de aici a inceput veselia. oamenii s-au dat de ceasul mortii sa afle de ce nu sta motorul pornit – au verificat pompa de benzina, instalatia electrica din nou, dar nimic.

apoi l-a sunat mecanicul pe nenea cu testerul. a venit, dar laptopul nu se conecta la computerul meu de bord... a scos apoi omul un al doilea laptop cu programul de la VAG si aici a ramas mirat, ca tot nu se conecta. si nici computerul de bord nu era ars, ca altfel masina nu pornea. si cum sa fie ars? ca doar nu i-am dat ciocane cand am scos bordul, nici macar nu am umblat la el.

dupa cum spuneam... au desfacut pana la urma si computerul cu imobilizatorul, verificat, plusuri, minusuri, curent peste tot. apoi s-au sunat intre ei sa intrebe ce si cum, de era mai mare distractia cu telefoanele, decat cu reparatia. nedumerirea omului era aceea ca laptopul cu testerul nu vedea computerul de bord, desi nu era ars. a verificat si firele (daca au continuitate), dar totul era in regula.

intr-un final mi-au zis sa iau computerul cu imobilizatorul sa le testez la altcineva care are aceeasi masina, ori sa merg la dezmembrari sa iau altele, ca ceva ii taie benzina la masina si trebuie sa fie computerul. pe parte de mecanica si electrica nu e nimic stricat. SAU sa merg cu ea la porsche car service (ca cei de acolo au schemele originale) si sa o testez acolo. sincer, nu stiu ce sa fac... am mare nevoie de ajutor.

post-54419-0-71921000-1346935065_thumb.j

post-54419-0-22381900-1346935265_thumb.j

post-54419-0-91176300-1346935273_thumb.j

post-54419-0-96439100-1346935281_thumb.j

post-54419-0-36628100-1346935304_thumb.j

post-54419-0-12813000-1346935320_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul "k"este comunicarea intre module(ecm,abs,airbag,etc).Daca nu se conecteaza testerul cu nici un modul,firul respectiv(gri-alb)este in scurt la + sau la masa.In fata schimbatorului de viteze este o mufa in care sint adunate firele"k" din fiecare modul,verifica daca nu ai pus ceva gresit.bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am sunat pe omul cu tester si a spus ca maine verifica exact cum ai spus tu. sper sa fie bine, ca si-au batut capul o duzina de meseriasi la ea si nimeni nu a rezolvat-o.

te tin la curent.

Modificat de Sikandar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kovacs, se pare că au băgat calculatorul pe direct, iar lui pe laptop i-a scris ”nicio defectiune”.

apoi au venit cu doua variante:

1. sa merg la porche car service, că mecanicii din orasul meu nu mai au ce sa-i faca

2. sa inlocuiesc releul

o varianta ar mai fi fost sa schimb si calculatorul (sa caut unul pe la dezmembrari), dar degeaba fac asta, pentru că, ma gandesc, daca era calculatorul ars, nu mai pornea deloc. ii dadeam la cheie si nimic. dar masina porneste si imediat motorul moare. ceva o opreste, ori ii taie curentul, ori nu-i mai dă benzina.

cum sa procedez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se opreste dupa 2 sec,se pare ca ai imobilizator(cheie cu cip) si nu recunoaste cheia.

Incearca cu alta cheie,daca ai.Normal tot cu tester se verifica si imobilizatorul.Sau cauta pe cineva care poate face Immo off in calculator.Eu totusi cred ca ceva sa intimplat cu firul"k".In mufa de diagnoza pe pinul7 trebuie sa ai tensiune de 9-10V,daca e difereit ai probleme pe firul de comunicare.Bafta la lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, are imobilizator si cheie cu cip. am 2 seturi de chei, le-am incercat pe amandoua inca de la inceput, dar nicio schimbare. i se poate face ceva cipului de la cheie, se poate schimba?

eu am sa merg pe firul k, dar am sa chem alt tester sa verifice.

te tin la curent cu noutatile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: inca un lucru pe care am uitat sa mentionez: motorul porneste indiferent daca cele doua mufe de la imobilizator sunt conectate sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste si se opreste in acelasi timp....incearca totusi cu un alt immo sau cauta pe cineva sa ti-l dezactiveze din calculator sa vezi daca face tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai de la cine sa iei inprumut alt immo ia atunic si calculatorul si chipul di cheie ca altfel nu o sa-ti porneasca,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iau imprumut de la cineva un immo, cip si calculator e dificil. m-am interesat si la dezmembrari auto, dar pana acum nu am gasit nimic.

luni am sa merg la un service sa vad cum dezactivez immo din calculator. apoi sa vedem... va transmit rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o problema cu pornirea si era de la injector. Era un fir intrerupt f putin si nu dadea curent catre injector cum trebuie.Incearca si asta poate merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi din nou la service si mecanicul mi-a zis clar: ceva ii taie injectia.

mi-a recomandat sa mi-o bage pe carburator si sa nu mai anulez immo (anularea ma costa 750 lei), numai ca trebuie sa gasesc un motor pe carburatie. dezavantajul ar fi aparitia unui consum mai ridicat de combustibil... dupa cum mi s-a spus.

daca as fi sigur suta la suta ca e de vina immo, l-as anula, insa domnul cu pricina mi a spus ca nu garanteaza ca masina va functiona dupa aceea.

Modificat de Sikandar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai immo tocmai aia face.....opreste alimentarea motorului. de ce nu incerci sa vorbesti la un schrot ceva sa inlocuiesti immo? si in cazu in care nu merge sa il duci inapoi...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa gasesc o motorizare identica, iar la dezmembrari aveau un diesel... mai trebuie cautat si in alte localitati, alergat... poate insa ca maine imi va surade norocul... unul dintre electricienii care mi-au verificat masina mi-a dat nr de tel al unui electrician de la cardinal motors care lucreaza numai audi si vw. am stabilit o intalnire pt maine la ora 10, desi la inceput imi spunea ca nu mai repara masini atat de vechi.

sa vedem ce face si dumnealui, iar apoi vedem cum e cu immo... dansul spunea ca poate il fenteaza si rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am rezolvat situația cu domnul de la cardinal motors

a avut 2 probleme: una legata de immo si alta de pozitionarea incorecta a firelor despre care vorbea kovacs

treaba a fost simpla: alaltaieri am tractat-o la dansul in parcare, asa cum mi-a cerut, iar ieri m-a sunat sa-mi spună că e gata. și astăzi am fost la service pentru poziționarea bordului și conectarea mufelor. dacă tot i-am schimbat radiatorul de interior, i-am schimbat si filtrele de aer si polen. singura piesă pe care nu am gasit-o inca este acea garnitura (distributie apa) de la nivelul chiulasei, pe unde pierd apa. nu am gasit la piese auto T-ul acela... asa ca am comandat unul oarecare in speranta ca se va potrivi garnitura aceea acolo (garnitura nu vine separat).

cu silicon auto am incercat deja, dar tot se scurge apa si se goleste vasul.

per total, pot dormi si eu linistit noaptea, acum ca am masina din nou pe roti. lectie invatata. multumesc tuturor pentru opinii si implicare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici bine nu am terminat, ca intampin o alta problema. daca tin motorul mai mult de 2 ore oprit, cand il pornesc se tureaza la 2000 si sta acolo cca 1 min, pana revine foarte lent la 900. mecanicul spune ca nu e o problema asta si e normal, pt ca masina isi ia cata benzina are nevoie, dupa cum e setat calculatorul. si mi-a mai spus ceva de soclul automat... abureli. oricat de nepriceput as fi, macar stiu ca nu e normal sa faca asta, pentru ca in trecut nu se tura in halul asta.

am sa vad unde am sa merg cu ea sa rezolv problema turatiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ma ajuta si pe mine cu cateva idei sau solutii in legatura cu montarea unei alarme H. Lucas AM-016. Mai exact eu am avut o inchidere centralizata la care i-am pierdut telecomanda. Si mi-am luat alarma asta...la care intampin niste probleme de conectare.

deci am legat-o in felu urmator:

maro, maro le-am legat la semnalizare....sunt ok si functioneaza cand apas pe inchis respectiv deschis

rosu l-am legat la "+" permanent cu siguranta ce a venit de 15

negru l-am legat la "-"

asa si de acum incep problemele

portocaliu/negru l-am unit cu alb

galben si galben/negru le-am legat pe "+" permanent

si mi-a mai ramas de la inchidere 2 fire

portocaliu- am observat ca, da comanda de deschidere

alb/negru- habar nu am ce face

la masina de la inchiderea veche mi-au mai ramas cam asa:

un fir care ar fi fost legat la "+" de la contact

si 2 fire care unu e "-" de la inchidere si unu e "-" de la deschidere.

daca conectez portocaliu cu gri(daca nu gresesc e pentru deschidere) nu face nimica pana nu leg alb/negru pe celalalt fir(verde) sau invers sunt culorile nu mai stiu

dar acuma problema majora o data legate astea 2 fire(portocaliu si alb/negru) imi anuleaza inchiderea manuala tot timpu imi tine usile deschise

app. daca leg galben simplu cum spune in schema pe "-" atuncea cand apas pe inchidere nu face nimica...daca il leg pe "+" tot comanda de deschidere imi da

spuneti-mi daca stiti cumva unde am gresit? o sa atasez si schema de montaj si o eventuala poza cu conexiunile ce le-am facut.

astept un raspuns cat mai urgent din partea voastra ca sunt inca rasfirate firele prin ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa te pot ajuta mai concret scaneaza sau fa o poza de claritate buna la parte din manual unde iti arata cum trebuie sa faci legaturile si te ajut dupa aia si iti zic ce si cum sa legi ... ca nu ii greu.

eu am pus pe masina mea alarma OEM si u am probleme cu ea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o pana la urma, trebuia sa folosesc firele albe de la alarma nu cum scria pe manual, portocaliu si alb. dar tot mai am o problema pe care nu am mai avut timp sa o rezolv si am facut-o de moment. mai exact firu pentru contactul usii ar trebui sa il leg la firu care duce la plafoniera ca sa fie legat pe toate usile si sa nu mi se mai inchida masina dupa 30 de secunde daca nu deschid usile. puteti sa-mi spuneti de unde il pot lua? deocamdata l-am legat doar de la usa soferului pentru ca ala mi-a fost landemana ca sa nu mi se inchida usile singure dupa 30 de secunde. dar e putin cam deranjant in unele situatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!