Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Poate cineva sa imi spuna de ce daca ma duc constant sa zic cu 60 Km la ora si las acceleratia dintr-o data ma scutura un pic....iar dupa....daca accelerez din nou ma zmaceste un pic si dupa aia trage constant fara sa mai scuture......oare e ambreiaju?...sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil de la acceleratie sa fie ceva, cablul de acceleratie. Nu prea are treaba ambreiajul cu zmuncelile. Tu zici cand iei repede piciorul de pe acceleratie, sau incet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand iau repede picioru si si cand il pun ala mai brutal......daca las usor e ok....daca apas usor e ok.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva simti si pedala mai slaba cand apesi a doua oara brutal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa ma ajute cineva si sa-mi spuna care e firu care merge de la intreruparoarele de usi la plafoniera? ca, banuiesc ca e unu singur si nu de la fiecare usa in parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am mai pus intrebarea acesta in celalalt topic deschis de mine dar nu mi-a raspuns nimeni....saptamana trecuta am pus testerul pe masina, am intrat sa vad ce valori imi arata la injectoare, valorile pe inj 1-3 erau cuprinse intre 0,2-0,5 mg/stroke ceea ce era bine(trebuie sa fie intre -2 si 2 din cate imi arata VAG COM-ul) dar nu citea valoarea pe injectorul 4 a mai patit cineva acest lucru?Cred ca la acest tip de masina de fapt masina citeste cantitatile de motorina trimise de pompa de injectie catre fiecare injector(fiind injectoare mecanice nu are cum sa citeasca debitul pe injector).

Si inca ceva...clante la usi oare de unde pot sa cumpar la un pret rezonabil (le vreau pe toate...interioare si cele exterioare de pe fata) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu valorile injectoarelor nu stiu nimic.

"Clantele" de care zici tu sunt cam greu de gasit. Incearca la dezmembrari auto. Acolo sigur le gasesti la preturi rezonabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am legat pe maro/alb care l-am gasit in pragu de la usa din stanga....o fi altu? restu usilor cand se deschid se aprinde becu dar nu si semnalizarile, cum se deschide pe usa stanga fata pe care e legat acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alinelu2003 ai grija ca de la intrerupatorul ce ii la usa de la sofer merg 2 fire unul la intrerupatorul de lumini (faza scorta + becuri ceata) pt semnalizare faruri pornite si unul pt plafoniera ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atuncea este posibil, mersi de atentionare...o sa verific sapt viitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate "lumina" cu o problema :icon_cheesygrin: ....trebuie sa inlocuiesc zilele ce urmeaza clantele la masina(un Passat intermediar), si am gasit 2 tipuri de clante(atasez poze cu ele) unele au ceva mufa cu 3 fire atasat altele nu.Intrebarea mea este la ce este folosit acel fir? Precizez ca masina mea are inchidere centralizata....pe incuietoarea din dreapta fata am acel fir dar este lasat in aer, nu e conectat nici unde(oricum s-a desfacut si de proprietarul anterior fata de usa cu siguranta :dry: ).

Ar mai fi o intrebare, daca apas pe butonul de blocare usi de la sofer de exemplu se aude ca porneste pompa dar nu se mai opreste...merge continuu...oare sa fie vreun furtun de vacuum crapat?

Astept un raspuns...multumesc anticipat !

Inca o intrebare, are cineva un manual de reparatie pentru Passat B4 ceva dierit fata de cele de pe site( un manual in care sa explice si cum se demonteaza unele parti de caroserie )

post-1689-0-60354900-1349190905_thumb.jp

post-1689-0-80302700-1349190910_thumb.jp

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit azi pe forum destul de mult despre probleme expuse de mine mai sus....partea cu pompa pare sa fie o neetanseitate pe circuitul de vacuum...dar tot nu sunt 100% convins daca eu am nevoie sau nu de manerele de usi cu mufele :sly: ....tind sa cred ca am nevoie de acest tip de clante pentru a putea actiona inchiderea centralizata(inchiderea/deschiderea usilor)....va rog sa confirmati sau sa ma contraziceti :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat clanta din dreapta....eu am luat clanta fara fire caci nu am gasit...dar nu am nici o diferenta fara ele....functioneaza la fel si fara ele....banuiesc ca firele alea sunt de la cva alarma.....deci inchiderea o sa iti mearga si fara fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge inchiderea centralizata. Eu pe stinga e defect microintrerupatorul din maner si nu se inchide sau deschide toata masina, doar cea din stinga. Din acest motiv trebuie sa incui masina din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce pret le-ai cumparat de pe ebay...la noua lire nu sunt foarte ieftine...cu 65 Ron mi-am cumparat si eu noi(vorbesc de cele cu fire...fara fire sunt cu vreo 10 Ron mai ieftin)...pe stanga si pe dreapta fata....sper sa le de-a mecanicul de cap...cea de pe stanta fata am inlocuit-o eu....nu este greu deloc...dar din lipsa de timp am dus-o la cineva sa vada si inchiderea de ce merge continuu 30-40 secunde (pana intrerupe din motive de protectie) ...ori am ceva furtun fisurat/iesit de la loc sau ceva blocheaza mecanic(sau vreun actuator defect la vreo usa)...oricum ma apropiu de adevar cu masina :)....sper de weekendul viitor sa iasa la teste mai lungi :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu gasisem la un magazi cu 100 de lei. De-asta am zis ca sunt ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare, in motoarele 1.9 TDI 1Z/AHU cat ulei intra la un schimb...cu tot cu filtru de ulei inlocuit? Ce vascozitate ar trebui sa aibe uleiul...momentam am Castrol in ea...dar peste 500 km o sa-l dau jos si bag altceva(trece "rodaj-ul" la motor...dupa segmentare). Ma gandeam sa bag un Aral 10W40 care are norma VW 50500 si 50101 ...este un ulei Made in Germany comparativ cu Mobilul sau Castrolul de pe piata din Ro Made in EU....sau Turkey :sly:

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand l'am schimbat si au intrat in jur de 3,800L, cam asa.. (1Z)

Cat despre marca sau vascozitate, discutia e fara sfarsit :-D

Eu, de exemplu, de ceva vreme folosesc ulei sintetic, 5w40.

Ma gandesc ca si la tine ar merge uleiul sintetic mai ales dupa segmentarea

de care spuneai iar ideea cu "ulei made in.." made in probabil oriunde altundeva

decat in Romania mi se pare una buna! :-)

Apropo, cam cat te'a costat segmentarea cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti la schimb intra 4.5 l ulei. Eu folosesc ulei Cstrol 10W40 made in Germany

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentarea nu pot sa-ti spun exact....pot sa-ti spun ca segmenti i(GOETZE) au costat in jur de 300 Ron(manopera am platit la final pt tot)...pana acum am investit in masina peste 1200 de euro...sincer nu stiu daca a meritat...daca stiam de la inceput schimbam motorul nu ma apucam de segmentari si magarii (cu 500 de euro cumparam unul complet echipat si-mi ramanea cel de pe masina de piese),mai ales ca nu am serie pe motor in acte era simplu de montat pe masina....plug&play :icon_cheesygrin: ....asa am cumparat masina....recomandarea mea este pentru cine isi doreste o astfel de masina sa-si cumpere una mai scumpa, intretinuta...altfel pateste ca si mine....investesti o gramada de bani...sper si cu folos :lol: ....oricum nu mai pleaca masina repede de la mine :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!